Miniprix

10 % pentru toti romanii

By 30 November 2010 94 Comments

Pentru ca maine, 01.12 este Ziua Nationala a Romaniei, miniPRIX s-a gandit sa ofere fiecarui client un mic cadou . Discount de 10 % pentru romani de nota 10!

Reducerea se aplica tuturor celor care comanda online pe www.miniprix.ro , dar si celor care aleg sa ne viziteze intr-unul din magazinele din Bucuresti si din tara. (lista magazinelor aici)

Va asteptam la cumparaturi!

*Promotia este valabila pe 1 Decembrie de la ora 00.00 pana la ora 23.59. Reducerea se aplica in mometul facturarii si este valabila in limita stocului disponibil.

94 Comments

  • elena says:

    buna seara!daca o comanda facuta este inca in stadiul de plasata at ea nici macar nu e acceptata de operator?am facut ieri 2 comenzi si azi dim una si am rugat sa mi se cumuleze..asta s a rez..doar ca inac e in stadiul de plasata..sper sa nu treaca mult timp si produsele sa nu mai fie in stoc..rog mult comanda 419731.o seara buna.

  • raluca says:

    la ce e valabila reducerea?

    • administrator says:

      Reducerea e valabila pentru orice comanda plasata in data de 1.12, pentru toate produsele de pe site.

  • Diana says:

    Aveti incaltaminte minunata! Mi se termina bugetul pe tot anul! Va rog, comanda 416527 cand mi se va livra? Multumesc!

  • Alina says:

    putem folosi si vouchere la comanda aceasta ?

  • cristina says:

    Buna ziua,
    Reducerea se aplica si produselor de incaltaminte care sunt deja la reducere?
    Multumesc.

  • Flori says:

    Buna ziua,
    Imi puteti spune stadiul comenzii 418926 din 29.11.10? Si cum este cu voucherele de care am citit putin mai sus?
    Multumesc.

    • administrator says:

      Comanda 418926 se afla la pregatit.

      In legatura cu vouchere-le acestea se acorda cu diferite ocazii sau la concursuri.

  • Flori says:

    Va multumesc, ma temeam ca n-o sa am “parte” de ea…

  • Dobrescu Rodica says:

    Buna ziua! As dori sa stiu situaria comenzilor 407932 si 416517. Daca inca nu sunt trimise as dori daca se poate sa se cumuleze si sa fie trimise la adresa comenzii 407932. Multumesc!

  • Dobrescu Rodica says:

    Va multumesc!

  • Diana says:

    Nelămurire mare. Am una bucată comandă confirmată pe data 29.11. Sunt din Piatra Neamţ. Astăzi, la status, apare ca fiind livrată la Centru în Bacău. Are vreo şansă să ajungă astăzi la mine? Numărul comenzii este 415571. Musai nevoie de ea azi! Mulţu’!

    • administrator says:

      Va rog pentru o informare cat mai corecta sa luati legatura cu firma de curierat, acestia fiind in masura sa va comunice mai bine termenul de livrare. (Cargus)

  • camelia says:

    comanda 416473 cand mi se va livra?

  • Sorina says:

    Buna ziua. Imi puteti spune va rog ce se intampla cu comanda 411531? Au trecut mai bine de 10 zile de cand a fost verificata, dar nu am primit-o inca.
    Multumesc.

    • administrator says:

      Comanda a fost trimisa catre dvs. in data de 25.11.
      Mai jos aveti statusurile expeditiei : MNP00411531C

      BUCURESTI Sosit in centru 29.11.2010
      BUCURESTI Destinatar mutat 29.11.2010 08:25 Firma mutata
      BUCURESTI In tranzit 29.11.2010
      BUCURESTI Receptionat de la agent 26.11.2010
      BUCURESTI Inchis la Sosirea Curierului 26.11.2010 12:00
      BUCURESTI Iesit la livrare 26.11.2010
      BUCURESTI Receptionat de la agent 25.11.2010

      S-a intamplat cumva sa nu fiti acasa? Sau sa va fi schimbat adresa de livrare?

      • Sorina says:

        Adresa este cea pe care am mentionat-o si este adresa de serviciu. Mai mult, sediul unde lucrez are paza non stop, iar cei de la paza puteau da informatii, in niciun caz nu ar fi spus “firma mutata”. In plus, eu nu am primit niciun telefon de la firma de curierat. Intrebarea mea este daca aceasta comanda imi va parveni sau e cazul sa-mi iau gandul de la ea.
        Multumesc.

        • Sorina says:

          Am uitat sa mentionez ca pe aceasta adresa am primit si alte comenzi pe care le-am facut la dumneavoastra.

        • administrator says:

          Va rog in acest sens sa luati legatura si cu firma de curierat. Comanda trebuie sa ajunga la dvs. fara niciun fel de problema. Ne cerem scuze pentru problema ivita cu transportarii.

          • Sorina says:

            Nu am cum sa-i contactez, imi vor cere un nr. AWB, altfel nu isi vor da seama despre ce colet este vorba.

          • administrator says:

            AWB-ul este numarul notei de transport postat si mai sus : MNP00411531C . Intrebati de acest colet.

  • Vuvuzela says:

    Vreau si la Cluj magazin Miniprix. Cum facem?

  • Mihai says:

    Am primit acum 30 de minute pe mail factura proforma pt comanda cu ID 418544. Din 3 produse comandate in stoc mai era unul singur. As fi dorit anularea comenzii si plasarea unei alte comenzii, dar atunci cand accesez butonul de ANULEAZA COMANDA sunt redirectionat catre o pagina care imi arata un mesaj conform caruia comanda nu mai poate fi anulata. Se mai poate anula aceasta comanda?

  • doina says:

    va rog la incaltaminte puneti inaltimea tocului in cm.multumesc

  • tudose sorin says:

    produsele mele cand pleaca? comanda nr. 419442 si comanda nr. 419423. multumesc

  • Madalina says:

    Am dat aseara o comanda la ora 00:10.Am reducere 10%???
    Multumesc!

  • Claudina says:

    Buna …daca cumpar o pereche de botine si marimea nu mi-e buna se poate returna?

  • georgi@ says:

    Cat timp dureaza analiza comenzii 418 296 ptr comfirmare???? mentionez ca a fost plasata ieri..intra la promotia asta cu 10% dc nu a fost inca comfirmata??In prag de sarbatori orice banut in plus e bine venit 🙂

  • andreea says:

    am facut o comanda pe 28.11, timp de 3 zile imi arata ca era plasata, acum nu mi-o mai arata deloc in contul meu. s-a intamplat ceva?? nr facturii este 373582

  • Cornelia says:

    Buna ziua!

    Am plasat si eu o comanda astazi (nr 421654 ) in valoare de peste 300 Ron, dar nu vad ca mi-ar fi fost aplicata reducerea (???). Multumesc!

    • administrator says:

      Reducerea se va aplica in momentul facturarii. Veti primi un e-mail continand factura proforma care va contine si discount-ul.

  • oana says:

    Buna ziua,
    Am si eu o intrebare…care este intervalul de timp maxim dupa care se pot cumula 2 comenzi? De exemplu, eu am deja in curs o comanda (418831/ 30.11.2010- cu statutul ,,acceptata de operator”) si as dori sa mai fac astazi, 1 dec. 2010 inca o comanda care sa fie adaugata la prima- pentru a nu plati transportul; mentionez ca prima comanda depaseste 100 RON.
    Va multumesc!

    • administrator says:

      Pentru a se putea cumula 2 comenzi din zile diferite, este necesar ca ambele sa fie inca in statutul de comanda plasata.

  • Luana says:

    Buna ziua, am plasat o comanda avand ID-ul 419377, pe care doresc sa o anulez.am primit e-mail-ul de confirmare a comenzii azi la ora 13, si din cate stiu pot sa o anulez in termen de 24 ore, insa butonul ANULEAZA COMANDA nu imi permite anularea comenzii.

    Multumesc!

  • ramona says:

    am facut comanda de 120 lei aproximativ si acum am vazut k totalul la fact.este de 92.0 cum se poate asa ceva.e a doua oara.nu am parte de reducerea aia de 16 lei
    .sunt suparata pe voi

  • Cornelia says:

    Am mai plasat inca o comanda de peste 100 Ron. Beneficiaza amandoua de reducerea de 1 decembrie? Le puteti trimite impreuna? Merci

    • administrator says:

      Ambele comenzi vor avea reducere. In ceea ce priveste a doua intrebare, cel mai probabil comenzile au fost cumulate. Pentru o informare mai exacta va rog sa postati ID-urile de comanda.

  • Maria says:

    Am dat mai inainte o camanda si cand am apasat pe ,,plasati comanda,, mi-a scris ,,site-ul este intr-o perioada de mentenanta,,sau ceva de genu…o explicatie se poateȘd.Sa stiu daca mai dau comanada sau nu…sa nu-mi vina de 2 ori.

    • administrator says:

      Daca ati primit mail-ul de initiere a comenzii atunci aceasta a fost plasata. Daca nu atunci trebuie sa repetati procesul.
      Ne cerem scuze pentru problema cu site-ul.

  • Alupoaei Oana says:

    Buna seara si La multi ani!
    Sunt probleme la plasarea comenzii.De ceva timp de cand incerc…dar degeaba..apare o eroare evidentiata in rosu. Sunt probleme cu site-ul?
    multumesc

  • geo says:

    am comandat de 104 lei …cu aplicarea reducerii este 93,6lei ..mai am tr gratuit?

  • fefe says:

    COMANDA 419280 cand va fi livrata?multumesc

  • Malina says:

    Am primit astazi coletul cu jacheta Haine Barbati, XXL, Negru, 1029201008, jacheta ce nu mai apare pe situl dumneavoastra de azi. Am o nemultumire pentru ca produsul comandat seamana partial cu cel din fotografie. Jacheta aparea in fotografie la 2 randuri de nasturi si eu am primit aceeasi jacheta cu un singur rand de nasturi. Macar de avea un pliculet cu 3 nasturi de rezerva sa se poata atasa, pentru ca loc este… Puteati macar scrie ca e acelasi model insa cu un singur rand de nasturi. Singura solutie e sa cumpar acum alti nasturi sa ii schimb la toata jacheta pentru ca voi vindeti altceva decat arata fotografiile.

    • Malina says:

      Am avut comanda 413260.
      Pentru Sorina: Daca produsele au fost livrate prin firma Otto un lucru asemanator l-am patit si eu. Desi asteptam coletul luni mi-a fost livrat astazi.Am sunat la minprix pentru AWB si cand am verificat pe net scria ca nu am fost gasita acasa nici luni si nici marti si eu am stat numai in casa in acele zile. Azi au luat curierii masinile personale desi a fost liber sa livreze din colete pentru ca erau foarte multe adunate si nelivrate. Deoarece nu au timp sa livreze totul in acceasi zi trebuie sa completeze pe borderou anumite lucruri.De asta apar acele chestii si la tine.Am intrebat si eu curierul de ce apare ca nu am fost acasa desi eu eram, si asta mi-a fost explicatia.

    • administrator says:

      Ne cerem scuze pentru neplaceri. In cazul in care doriti returnarea produsului va rog sa imi comunicati acest lucru, transportul fiind suportat de firma noastra.

      • Malina says:

        Nu mai schimb pentru ca ii place sotului jacheta si fara celalalt rand de nasturi si deja a luat-o la purtat. Marimea comandata vine foarte bine. Daca avea toti nasturii ca in fotografie era si mai frumoasa insa, cum am zis, se pot schimba. Sper ca pe viitor sa nu mai apara astfel de surprize. 🙂

  • geo says:

    la comanda 399103 eu am comandat de 126.2 si acum imi arata ca in factura am mai putine produse iar suma este de 49,5! Vreau sa am produsele comandate ! va rog sa malamuriti pt ca am comandat tinand cont si de reducere!
    Multumesc

  • geo says:

    sa comand in alta lista restul de produse? si sa vina ambele comenzi la un loc?

  • geo says:

    s-a rezolvat produsele au fost puse in aceeasi factura. multumesc!

  • mirela says:

    Astazi am dat 2 comenzi, se pot cumula va rog ??

  • ionescu camelia says:

    As dori sa stiu de ce la comanda nr.403990 nu mi-au fost adaugate si cele 2 Body – Bebe, 93-98, Bleu, 1008605002, desi erau pe stoc. Ieri am facut o noua comanda pentru ele si as dori sa stiu daca imi puteti cumula comenzile nr.403990 si 418585, dar nu mi-ati dat nici un raspuns, daca se pot cumula comenzile sau nu. va multumesc. o zi buna!

    • administrator says:

      Body-urile nu au fost gasite in stoc la pregatirea comenzii. Comenzile nu pot fi cumulate deoarece comanda de pe 28.11 a plecat deja catre dvs.

  • Flori says:

    Buna ziua,
    Esti sunat inainte sa ti se livreze pt a fi intrebat intre ce ore esti acasa? In cazul in care nu esti gasit acasa, ce se intampla?
    Multumesc.

  • oana says:

    Buna ziua,
    Am primit factura proforma pentru comanda 418831/ 30.11.2010, insa lipseste unul dintre articole. As vrea sa pastrez restul de articole si sa mai adaug cateva pe aceeasi comanda pentru a evita prelungirea livrarii si evident plata transportului. Va rog sa-mi spuneti daca se poate face adaugirea pentru a sti daca anulez comanda sau nu.
    Va multumesc!

    • administrator says:

      Din pacate alte produse nu se mai pot adauga insa transportul va fi gratuit oricum. Mai doriti anularea comenzii?

      • oana says:

        Atunci ramane valabila comanda in aceasta forma. Va multumesc frumos si chiar regret faptul ca nu mai aveti nici un punct de lucru in Braila. O zi frumoasa!

  • Valentina says:

    As vrea sa stiu cand ajunge comanda 421945. Va multumesc!

  • Guess says:

    Ati putea sa imi dati cateva detalii despre comanda nr 419193? Va veni astazi? Merci

    • administrator says:

      Pentru mai multe informatii o sa va rog sa luati legatura cu cei de la Otto Curier (021 9335) comunicandu-le nota de transport MNP00419193G

  • raluca says:

    imi puteti spunew daca comanda403664 a fost trimisa

  • Alina says:

    Buna ziua
    as dori sa anulez comada 420825 din 30.11, deoarece este un produs pe care nu il mai vreau si sa imi cumulati comenzile 423045 si 421679 din datele 1 si 2 decembrie. Va multumesc frumos!

    • administrator says:

      Comenzile nu pot fi cumulate deoarece una dintre ele contine discount-ul din data de 1.12 . Multumim pentru intelegere.

  • administrator says:

    Comanda 422230. apare ca fiind anulata de client.

  • raluca says:

    mi spuneti ce e cu comanda420169

  • Nela says:

    Buna ziua, am facut o comanda cu nr. 422157 in data de 1.12.2010, am primit confirmarea si factura proforma pe adresa mea de e-mail , dar nu mi s-a aplicat reducerea de 10 % la nici un produs desi reducerea a fost anuntata pe siteul dumneavoastra . De ce ?

    • administrator says:

      Veti fi contactata in cel mai scurt timp de colegii de la Departamentul Relatii cu Clientii in vederea rezolvarii problemei.

  • Cristina says:

    Buna ziua. As vrea sa stiu cand o sa primesc comanda 421830. O zi buna

  • corina says:

    buna ziua. am si eu o problema cu adresa de facturare a comenzi cu nr 418742. cum pot lua legatura cu un operator pentru ca am sunat la nr de telefon afisat pe site si nu raspunde nimeni sau este ocupat. Multumesc.

    • administrator says:

      Va rog sa trimiteti un e-mail la adresa help[at]miniprix.ro cu problema dvs. si in masura in care este posibil vom incerca sa o rezolvam.

Leave a Reply to Flori Cancel Reply

*
= 4 + 8