Miniprix

Comunicat miniPRIX

By 15 November 2010 95 Comments

Problemele tehnice intampinate in zilele de 11 si 12 noiembrie, datorate traficului fara precedent si accesarilor simultane, au determinat urmatoarele disfunctionalitati in fluxul operational al magazinului online www.miniprix.ro :

– Comandarea mai multor produse decat se aflau la momentul respectiv in stocul real al magazinului nostru, motiv pentru care ne aflam in imposibilitatea de a onora toate comenzile integral.

– Preluarea eronata a discountului in comanda in cazul unor produse ce au facut obiectul promotiei (articole de imbracaminte si accesorii). Din aceasta cauza in detaliile comenzilor din contul dumneavoastra preturile acestor produse pot fi afisate fara discount.

– In zilele de 14 si 15 noiembrie nu a fost trimis email de confirmare ce contine factura proforma iar in cazul trimiterii acestuia discounturile afisate nu au fost corect calculate.

Va garantam ca produsele ce au facut obiectul promotiei in zilele de 11 si 12 noiembrie vor primi discountul de 50% in momentul facturarii in cazul in care aceasta nu a fost preluat corect in momentul plasarii comenzii.
In cazul in care nu reusiti sa anulati o comanda folosind link-ul din emailul de confirmare sau doriti sa semnalati erori de calcul al discountului in cadrul facturii dvs. va rugam sa ne contactati la numerele de telefon afisate pe site sau sa trimiteti un email la adresa help@miniprix.ro.

Va multumim pentru intelegere!

Echipa miniPRIX

95 Comments

  • Hategan Raluca says:

    Imi puteti spune in ce stadiu e comanda 206265? in contul meu e doar plasata, comanda a fost trimisa de catre mine in 12.11.2010 00:32… Avand in vedere cele spuse de dvs mai sus as vrea sa stiu inainte de a-mi fi livrata comanda care produse le voi primi si care nu… pentru ca as vrea sa le inlocuiesc cu altele pe cele nedisponibile.Va multumesc!

  • iftode petcu mariana says:

    am facut o comanda cu nr. 336480 , pe 12 nov. si pe stsatus nu-mi apare discountul.va rog sa verificati!

  • ursu madalina says:

    Va rog daca s-ar putea sa mai adaugati la produsele pentru copii, daca sunt de fete sau baieti ; ne-ati fi de mare ajutor; si la caciula-accesorii un diametru ar fi extraordinar.
    Va multumesc !

  • Gherasim Delia says:

    Buna ziua!Nu inteleg de ce pe factura proforma imi apare costul de transport cu toate ca am depasit suma de 100 lei.comanda nr 403336

  • marinescu alina says:

    Buna ziua. Am primit comanda si sunt foarte multumita de articolele primite.
    Am observat ca unde scrie reduceri pana la 80%, la un moment dat, dupa a 2 pagina nu mai apare nici o reducere.Nu mai aveti reduceri la articolele respective?
    Va multumesc.

  • Claudia says:

    Buna ziua,

    Am verificat stadiul comenzii cu ID 405698 si acum este verificata , dar lipsesc produse care inca mai sunt pe site, sunt inclusiv marimile pe care le-am comandat.
    Codurile de produse sunt 1021512003 si 1036908004, o fustita si o gecuta de copii.
    Va rog sa imi spuneti de ce nu vor fi livrate, daca inca mai sunt pe stoc.

    • administrator says:

      Produsele respective nu au mai fost gasite in stoc la momentul pregatirii comenzii.

      • Claudia says:

        Am urmarit produsele (le-am verificat in repetate randuri) de cand am plasat comanda pana in prezent si au aparut mereu ca fiind disponibile. Nu inteleg. Ok, daca nu erau la momentul respectiv, iar acum sunt, nu se pot trimite, oricum comanda nu am primit-o inca. As prefera sa intarzie dar sa fie completa.

  • Andreea says:

    Buna ziua am comanda cu numarul 295488, imi puteti spune in ce stadiu se afla?

    Va multumesc!

  • Alina says:

    Buna ziua,
    Am primit factura proforma a comenzii 402710, as putea afla daca se poate ce firma de curierat o va aduce… Adik Cargus sau Otto?
    Va multumesc anticipat!
    O zi buna 🙂

  • vartic mihaela says:

    Am facut o comanda cu nr. 345042 IN DATA DE 15.11.2010 si as dori sa stiu daca voi primi produsele .Va multumesc.

  • adina hincu says:

    buna seara!astazi am primit comanda nr.397129 din 11.11.2010 si am observat ca nu mi-ati trimis si toarta pentru geanta.cum putem rezolva aceasta problema??
    va multumesc anticipat!

  • andra says:

    Buna ziua! Comanda mea pusa pe 12.11 are id-ul 394535. Momentan este notata ca fiind acceptata de operator. As dori sa imi spuneti cand va ajunge coletul.

  • Anca says:

    Imi puteti spune si mie in ce stadiu este comanda 405170.

  • Madalina says:

    Imi puteti spune si mie cand voi primii comanda cu id 401040 din 12.11.2010? Cu cn trebuie sa vbsc despre intervalul orar in care imi v-a fi livrata? Beneficiez de discount-ul de 50%?

    • administrator says:

      Comanda va fi expediata astazi catre dvs. . In mod normal cei de la firma de curierat (OTTO) va vor contacta in vederea livrarii produselor. Toti clientii beneficiaza de reducere.

  • marinescu alina says:

    Buna dimineata.Din nou va scriu despre paginile 6-13 unde nu mai apare nici o reducere. Nu mai acordati nici una, sau este o eroare, pentru ca vreau sa comand ceva de acolo.
    Va multumesc si va doresc o zi buna.

    • administrator says:

      Incercam sa (re)actualizam categoria de reduceri pana la 80 % care a fost si ea afectata de problemele aparute.

  • neagu aurelia says:

    Am primit factura proforma, cu toate articolele reduse cu 50%, felicitari, sunteti profesionisti. Dar imi lipsesc niste produse pe care mi le doream, desi pe site apar ca fiind disponibile, chiar si masurile pe care le-am solicitat. Nu ati actualizat site-ul sau ati gresit la verificarea comenzii? Un exemplu este rochie dama cod 1043301045. Multumesc anticipat.

  • adina says:

    buna ziua,

    imi puteti spune cu ce firma de curierat se livreaza coletul? am comanda 401838 si rugamintea mare este sa ajunga azi daca se poate pt ca pana luni voi fi plecata si nu vreau sa pierd produsele..

    multumesc

  • Vio says:

    Buna.Am pus o comanda pe 12 noiembrie ID 401344 si as vrea sa stiu cind va fi facturata.Va multumesc.

  • oana says:

    Imi puteti spune daca a fost expediata Comanda 403336?

  • gaby says:

    Buna ziua.Am o comanda din 12 nr.404146si 3 din 14.11. cu nr.405233;406864;406867.Imi puteti spune cand ajung?Se poate sa vina toate o data?Multumesc.

    • administrator says:

      Comanda din 12.11 pleaca astazi. Celelalte din data de 14.11 vor veni cumulat. Un termen de livrare nu va pot oferi, avand in vedere volumul foarte ridicat de lucru din ultimele zile. (comenzile se vor onora in maxim 7 zile lucratoare.)

  • alinamedeea says:

    se pare ca cei de la Miniprix au fost solicitati la maxim in urma reducerilor de saptamana trecuta , pentru ca de atunci nu se mai intampla nimic interesant nici pe blog nici la capitolul oferte:(

  • oros dana says:

    ce se intampla cu site-ul ca nu mai poate fi accesat de cateva zile .apare doar comunicatul miniprix

    • administrator says:

      In mod normal trebuie sa va apara un buton “Intra in magazin” sau un X clasic de inchidere a ferestrei.

  • Aurelia says:

    Buna ziua, va rog sa-mi spuneti cand va fi livrata comanda 403488, trebuie sa pregatesc banii 🙂 St multumita ca am primit repede confirmarea comenzii ieri, chiar nu ma asteptam dupa asa boom ce a ft la reduceri. St la a 7 comanda si st foarte multumita de serviciile dvs.

  • Manuela says:

    Am incercat sa returnez niste produse, dar nu pot inregistra cererea pe site. Dupa ce introduc toate datele (comanda, produse selectate, nume, IBAN, CNP), apas “returneaza produsele”, ma trimite sa selectez din nou comanda si sa reiau pasii deja facuti.

    • administrator says:

      In acest moment se pare ca nu functioneaza plasarea unei cereri de retur. Puteti trimite coletul catre noi, urmand a rezolva aceasta disfunctionalitate in cel mai scurt timp.

  • Hen Irina says:

    Am primit astazi comanda cu produsele reduse, insa rochia cu codul 1038523012 desi este comandata si facturata marimea 42, pe eticheta produsului apare marimea 40. In concluzie este prea mica….
    Ce as putea face? Daca o returnez pot primi marimea 42, si mai platesc taxele de curierat?

  • Geanina says:

    buna..am plasat o comanda 406692 Data: 14.11.2010 17:38 , in cate zile ajunge ? ..multumesc

  • freku says:

    buna ziua!comanda cu numarul 405474 din 12.11.2010 am comandat si acest produs:Cod produs:1043301061-Raion Haine Dama → Pulover:Marimi 40:culoare :alb… dar apare 0 buc….de ce ?il mai pot primi cu aceasta factura si cu reducerea de 50 %??

  • raluca says:

    imi puteti va rog frumos spune ce stiti de comanda 401167 va rogg multumesc

  • Vio says:

    Buna.As dori sa stiu daca la comanda din 16 /11/ 2010- ID408221,as mai putea adauga si rochita bleumarin,marimea 36,codul 1045102004.Va multumesc.

  • Claudia says:

    Buna ziua,
    Va rog sa imi spuneti in ce stadiu este comanda cu nr 405698. Sunt din Pitesti, soseste astazi?

  • raluca says:

    imi puteti spune va rog frumos comanda 401167 cu cine a fost trimisa???

  • raluca says:

    imi puteti da va rog frumos numaru celor de la otto

  • Alina says:

    Buna ziua,

    as dori sa aflu daca mi-a fost preluata comanda cu id-ul 406095 de catre firma de curierat si care este firma, dintre cele doua cu care colaborati.

    Multumesc!

  • elena says:

    vreau si eu sa fac retur la anumite produse si nu este nici o rubrica la detaliile facturii, asa cum ati mentionat in regulament. cred ca trebuie sa rezolvati aceasta problema. si inca ceva: de ce nu precizati care sunt termenii de returnare? respectiv in cate zile trebuie sa anuntam si sa predam produsele la curier? pe de alta parte, daca nu ne incadram in acest termenul de anuntare din vina dumneavoastra, adica a disfunctionalitatii site-ului, in ce conditii veti returna banii?

    • administrator says:

      Intrati in contul dvs. apasati pe detalii in dreptul comenzii din care vreti sa returnati, apoi bifati produsul pe care vreti sa il trimiteti catre noi. Dupa ce efectuati acesti pasi selectati modalitatea de plata pe care o preferati.(mandat postal sau ordin de plata)

      In ceea ce priveste conditiile de returnare gasiti toate detaliile aici : https://www.miniprix.ro/regulament#Conditii_de_retur

      Daca se intampla ca site-ul sa nu functioneze dintr-un motiv sau altul si dvs. doriti sa plasati un retur, respectiv trimiteti coletul catre noi, acesta va fi procesat la fel ca si un retur normal in momentul in care site-ul va reveni.

  • Larisa says:

    Imi puteti sa detalii in legatura cu comanda 403082? Multumesc!

  • Alina says:

    Si eu am primit comanda cu tot ceea ce am comandat si vreau sa va spuns ca produesle sunt impecabile…referitor la comanda, desi factura mi-a intarziat fata decat dura, in mod obisnuit, imi fac mea culpa si imi cer scuze fata de cei de la …Miniprix, se pare ca nerabdarea mea de a intra in posesia hainutelor a fost mai mare decat intelegerea situatiei exceptionale. Toate hainutele sunt branduri cunoscute, iar daca te duci la reprezentanta le iei cu un pret de 3 ori mai mare. ASA CA VA RECOMAND CU MARE DRAG: SA VA FACETI CUMPARATURI DE LA MINIPRIX

    Va multumesc frumos pentru promotie si pentru corectitudinea de care ati dat dovada!

  • ionescu lilia says:

    Buna ziua, va rog sa-mi spuneti cand va fi livrata comanda 406013?

  • raluca says:

    buna ziua am primit comanda si am niste produse ce nu imi sunt bune ce e de facut?se plateste curieru pentru a le returna€?

  • Zenobia says:

    Buna ziua!

    n-o luati in nume de rau, dar cred ca ar trebui sa investiti intr-o echipa IT mai pregatita….. tot timpul apar erori, produsele apar pe stoc, dar te trezesti ca nu le primesti pentru ca in realitate nu mai sunt pe stoc, site-ul da o serie de erori, plus ca apar produse care nu mai sunt de mult pe stoc, poate ar trebui sa actualizati mai riguros site-ul. Ca sa nu mai vorbesc de “comunicatul miniprix” care apare la vizualizarea fiecarui produs! ok, am inteles ca vizitatorii\ clientii site-ului trebuie sa ia la cunostinta respectiva problema, dar este suficient ca anuntul sa apara o singura data la intrarea pe pagina, nu la fiecare 2 clikuri ale mouse-ului…..

    In rest

  • Zenobia says:

    Altfel, serviciile sunt ok, hainutele sunt foarte dragute si de calitate iar cei de la relatiile cu publicul sunt foarte de treaba! Multumim!

  • Oana says:

    Buna ziua,
    Am plasat comanda de retur nr. 11499. Am observat ca a fost acceptata de opertator, insa deocamdata nu mi-au intrat banii in cont- am solicitat retur banii prin banca. Am trimis coletul cu produsele returnate in data de 15.11.2010 prin firma Dragon Star si am achitat taxa de transport.Astept raspunsul dvs. Multumesc.

    • administrator says:

      Coletul a fost receptionat pe data de 16.11.2010. Banii urmeaza sa intre in cont in maxim 15 zile lucratoare.

      • Oana says:

        Multumesc, am primit banii pt retur.
        Insa s-a strecurat o greseala la comanda 402779. Din motive de sanatate, am preluat coletul abia azi. Am cerut sa ajunga la mine la lucru, l-au preluat colegii mei, l-am primit sigilat.Insa spre surprinderea mea, desi s-a platit suma facturata, 107, 5 RON, nu am primit un produs, o jacheta fetite, pret intreg 49 RON, redus 24, 5 RON. Este prima data cand se intampla acest lucru, probabil a fost nebunie la dvs, insa transmiteti-le colegilor care impacheteaza sa fie mai atenti la continutul coletelor. Nu de alta, insa eu nu am cum sa dovedesc ca nu am primit produsul, desi l-am platit conform facturii.
        O seara buna!

        • administrator says:

          Veti fi contactata de colegii de la Relatii cu Clientii pentru a rezolva problema. Ne cerem scuze pentru greseala produsa.

          • Oana says:

            Buna ziua din nou,
            In primul rand va multumesc pt felul in care ati gestionat incidentul. Am fost contactata de colegii dvs si mi s-a spus sa fac un retur cu produsul respectiv. Din pacate nu reusesc acest lucur, comanda desi a ajuns la mine este in continuare cu statut de “Verificata” asa ca nu am cum retura. Am plasat o noua comanda catre dvs. As aprecia daca este posibil sa se scada contravaloarea produsului lipsa din valaorea comenzii actuale. Stiu ca la dvs se ramburseaza returul si comanda se plateste ca atare, insa vad ca desi sunteti foarte amabili, procesul dureaza destul de mult.
            Va multumesc.

          • administrator says:

            Din pacate politica firmei este de a returna banii.

            V-am schimbat statusul comenzii, acum ar trebui sa puteti plasa retur.

  • Simona says:

    In aceasta dimineata am primit coletul in urma comezii facute. Dupa ce am desfacut coletul, am constatat ca unul dintre produse nu este cel comandat de mine si este chiar mai ieftin decat cel comandat. Comanda era pentru 3 produse, 2 rochii si o curea. Coletul este complet, insa una dintre rochii nu este cea comandata de mine. Cum pot proceda in aceste conditii? Cum pot intra in posesia rochiei pe care am comadat-o?
    De asemenea, pe contul meu, nu pot trece la operatiunea de retur. Statutul comezii este in continuare “Verificata”.

    • administrator says:

      ID comanda?
      Veti fi contactata de colegii de la Departamentul Relatii cu Clientii imediat ce imi oferiti raspunsul. Multumim pentru intelegere.

  • Magda says:

    Buna ziua! Am comandat cu ID 604013 trei produse in valoare de 107 RON. Din mailul ce contine factura proforma rezulta decat doua produse in valoare de 98 RON. Va rog frumos sa imi spuneti daca voi mai primi si cel de-al treilea produs si, daca nu, daca in aceste conditii voi mai plati si taxa de transport. Mentionez ca am incercat sa anulez comanda si primesc mesajul: “Comanda nu mai poate fi anulata.”, dar in ISTORIC COMENZI nu mai apare nicio comanda in curs. Este deja anulata?

  • gioglovan nicoleta madlinaa says:

    as vrea sa stiu si eu de ce nu mi-a fost trimisa factura proforma pe e-mail? din pacate nu am retinut nici id-ul comenzii si nu stiu daca a ajuns comanda.cum pot sa aflu?

  • Condur Alina says:

    Buna!De comanda cu nr.706224 ce se mai aude ?E data de joi…maine se face o saptamana.Tin sa va anunt ca mi-am schimbat nr de telefon astazi ..as putea sa vi-l las intr-un email?

    • administrator says:

      Luati legatura cu firma de curierat Otto (021 9335), comunicati-le nota de transport MNP00706224N , respectiv noul numar de telefon la care va pot gasi.

  • Laura says:

    Buna ziua! As dori schimbarea statusul comenzii10003177 pentru a putea plasa retur.

  • Ranete Daniela says:

    Buna ziua,
    Va rog frumos sa uniti comenzile de mai jos. Se poate.
    10029438 01.10.2011
    10022736 29.09.2011
    Multumesc

Leave a Reply to Claudia Cancel Reply

*
= 5 + 8