Miniprix

GALA – Caravana Reducerilor

By 26 November 2010 68 Comments
Gala Caravana Reducerilor

Gala Caravana Reducerilor, reducere 20%


Drumul Caravanei noastre a fost lung dar incununat de succes. Incheiem anul cu o ultima campanie, una speciala..O GALA a judetelor prin care Caravana a trecut deja. Au adunat un numar impresionant de voturi judetele Arges, Dambovita si Iasi.

Toate comenzile plasate in zilele de 27-28 noiembrie cu adrese de livrare in judetele Arges, Dambovita si Iasi vor beneficia de reducere de 20% la valoarea totala a comenzii, in momentul facturarii.

Profita de ultima oprire a Caravanei din acest an!

68 Comments

  • DANA LUPU says:

    Am plasat comanda pe 27 noiembrie,ora 4.30 dimineata. Pe factura ,nu apare reducerea de 20%,anuntata pe jud.Iasi, pentru zilele de 27-28 nov.Ce sa inteleg? Va fi reducere sau nu va fi?!

  • Ana says:

    Salut.

    As vrea sa intreb si eu….card de fidelitate nu exista? Eu imi cumpar haine aproape numai de la Miniprix ( din magazin direct si online)…

    O zi buna!

    • administrator says:

      In acest moment nu exista aceasta facilitate, insa o luam in calcul spre a fi implementata in viitor. Multumim pentru incredere si sugestii.

  • ciompela alina catalina says:

    buna ziua!am si eu o intrebare….vreau sa fac o comanda dar cand incerc sa plasez comanda imi apare ca un produs nu este in stoc …iar cand il sterg si bag altceva imi apare la fel.am mai patit asa..de pe adresa unei prietene.nu inteleg de ce .puteti sa mi spuneti daca este pe stoc cod:2210114001 si 931712044?multumesc!ast un rasp

    • administrator says:

      Primul produs apare pe stoc, in timp ce al doilea a fost epuizat.

      Vom anunta echipa IT in legatura cu problema sesizata de dvs.

  • Oana says:

    Buna ziua,

    Ma intereseaza raspunsul la urmatoarea intrebare:

    Daca un produs are deja aplicata o reducere de 30% se aplica si reducerea de 20% avand in vedere ca eu am domiciliul in Iasi si plasez comanda azi sau maine?

  • claudia says:

    Buna ziua,
    In 27 si 28 noiembrie am plasat trei comenzi. Am rugamintea ca acestea sa fie cumulate intr-una singura . Se poate? ESte vorba despre 418121, 417616, 417252.

    • administrator says:

      In masura in care acest lucru va fi posibil comenzile vor fi cumulate de catre operatorii nostri.

  • MARINESCU ALINA says:

    Buna ziua .Am avut lipsa acest produs 1033101027 din comanda nr.409348, dar pentru returul banilor aferent acestuia, as vrea sa se scada valoarea lui din comanda pe care am lansat-o cu nr.412775, din data de 27.11.2010, pentru ca mi se pare cel mai usor.Pentru mine, nu stiu daca se poate pentru d-vs.
    Astept un raspuns. Va multumesc

    • administrator says:

      Politica firmei este aceea de a achita integral contravaloarea produsului lipsa/returnat. Ne cerem scuze pentru inconvenient.

  • irina says:

    e o firma super tare tineto tot asa va pup si mult supces pe parcurs sarbatori fericite

  • irina says:

    super tare firma numa bine sar fericite

  • beligan nicoleta says:

    fff faina e caravana avand in vedere i preturile.va multumim ptr acest lucru

  • MARINESCU ALINA says:

    Buna ziua.Atunci daca nu se poate asa as vrea sa mi se returneze suma aferenta produsului lipsa prin mandat postal.
    Inca o intrebare, as vrea sa stiu comanda mea 412775 in ce stadiu se afla.
    Daca mai comandam ceva acum de exemplu s-ar putea sa nu ajunga de Mos Nicolae.
    Va multumesc si va doresc o zi buna.

  • Dunca Ana Maria says:

    Buna ziua, pe data de 28 noiembrie am plasat doua comenzi si am rugamintea daca vreti sa mi le cumulati, avand in vedere ca sunt pe aceeasi adresa din pitesti. este vorba de comenzile 418158 si 418672. Va multumesc frumos si va doresc o zi buna!

  • Elena says:

    Buna ziua, din greseala in comanda nr. 417518 am comandat 2 coliere cod 1910114031. in loc de unul. Am incercat sa cer scoaterea unuia de pe comanda si mi s-a raspuns ca nu se poate. Nu inteleg de ce nu se poate atat vreme cat aceasta comanda inca nu a fost acceptata de operator.
    P.S.Nu am cum sa anulez comanda in intregime si sa o refac fara acel colier deoarece as pierde reducerea si nu stiu daca as mai gasi celelalte produse.

  • MEAMEA says:

    am comandat cateva produse ieri, insa azi am vazut ca au mai aparut cate ceva … pot modifica comanda? codul comenzii 415293

    • administrator says:

      Comanda nu poate fi modificata, puteti insa sa plasati inca una care cel mai probabil va fi unita de colegii care se ocupa de acest lucru.

  • MEAMEA says:

    asa am sa fac. multumesc

  • MEAMEA says:

    am pus a doua comanda insa am primit confimarea, si mi-a aparut si taxa postala. deci se pare ca nu au fost unite cele doua comenzi. nu se poate face nimic in legatura cu asta?

  • Diana says:

    produsele care nu sunt in stoc, vor mai aparea? sau trebuie sa le stergeti?multumesc

    • administrator says:

      Majoritatea produselor care nu mai sunt pe stoc nu vor mai suplimentate. Altele pot reveni pe site datorita faptului ca unii clienti isi golesc “cosul de cumparaturi” .

  • elena says:

    Buna,
    am plasat pe data de 28.11 o comanda cu ID 412921, si inca se afla in stadiul de plasata, ce se intampla cu ea? o sa soseasca saptamana aceasta? pt ca in weekend nu cred ca se fac livrari si as fi vrut sa o primesc pana la Mos Nicolae:( iar unele produse am vazut ca nici nu mai exista pe site:((
    Multumesc!

  • matei cornelia says:

    am facut si eu o comanda pe 28.11 si inca nu m-a contactat nimeni telefonic,am mai si gresit adresa de mail( am scris gresit coramat@yagoo.com) puteti sa-mi spuneti ce e cu comanda mea?

  • dunca ana maria says:

    am plasat o comanda pe data de 28 noiembrie cu mai multe produse. astazi am primit confirmarea comenzii in care se afla un singur produs. nu inteleg de ce.

    • administrator says:

      Din pacate restul produselor nu au putut fi livrate nefiind pe stoc. Ne cerem scuze pentru neplaceri.

  • Sorina says:

    Buna ziua.
    As dori sa va intreb cu ce curier ati trimis comanda MNP00411531C. Am sunat la Cargus, dansii nu stiu nimic.
    Multumesc.

  • Claudia says:

    Buna ziua,

    As dori sa stiu cnad a fost expediata comanda cu nr 418668 din 28.11.2010. Nu trebuia sa soseasca azi?

    • administrator says:

      Comanda a plecat in data de 1.12. Pentru mai multe informatii va rog sa luati legatura cu cei de la Otto Curier la nr-ul 021-9335 si sa intrebati de urmatoarea nota de transport :MNP00418668G

  • Cristina says:

    Va rog sa-mi spuneti prin ce firma de curierat ati trimis comanda 409715 si, deasemeni, numarul notei de transport. Multumesc!

  • Glavan Madalina says:

    Am plasat o comanda 390232 pe data de 1_12 si una 426014 pe 4-12 si as vrea s stiu daca puteti s mi le cumulati,avand in vedere ca sunt pe aceeasi adresa din Craiova,va mutumesc

  • Glavan Madalina says:

    Si la comanda 426014 nu am primit confirmarea! De ce? Nu mai sunt produsele in stoc?

    • administrator says:

      Comanda 426014 nu a fost preluata de operatorii nostri. Acest lucru se va face in cel mai scurt timp posibil.

  • Glavan Madalina says:

    Mai vrea s stiu daca un la un pardesiu redus cu 30% se mai adauga si reducerea de 50% din seara de duminica 5 dec . Va multumesc

    • administrator says:

      Reducerea se aplica pentru toate produsele care au facut obiectul acestei promotii. (indiferent ca au avut sau nu un alt discount aplicat)

  • glavan madalina says:

    vreau s mi se cumuleze comenzile 427965 si 426014 va rogg

  • raluca says:

    imi spuneti va rog ce e cu comanda 420169

  • raluca says:

    imi spuneti ce e cu comanda
    426219

  • dunca ana maria says:

    buna seara, am si eu o nelamurire in privinta produsului cu codul 929904006. am facut comanda si nu mi-a venit pentru ca nu mai este in stoc, dar este trecut in continuare la reduceri!

    • administrator says:

      Produsul nu se mai afla in stocul magazinului si a fost scos de la vanzare. Ne cerem scuze pentru inconvenient.

  • Racnea Cosmina says:

    Buna ziua, am dat o comanda pe data de 27 nov.. mi-a venit confirmarea..dar nu a fost livrata inca..si cred ca a trecut un pic cam mult ..ce se intampla.. codul comenzii este : 371784 , astept un raspuns cat mai curand..

    • administrator says:

      Va rog sa luati legatura cu cei de la Otto Curier (021-9335) comunicandule urmatoarea nota de transport : MNP00371784s

  • dunca ana maria says:

    buna dimineata! am plasat ieri o comanda in valoare de 101 lei ,cand am primit rezumatul comenzii am vazut ca s-a adaugat si transportul pentru ca mi s-a facut reducere la o pereche de adidasi. asa este regulamentul?

  • dunca ana maria says:

    Este vorba de comanda 428976. Fara reducerea de 10 % aplicata pentru pantofii sport valoarea comenzii este de 101,8 ron.

  • dunca ana maria says:

    muntumesc frumos! o zi frumoasa!

  • patricia says:

    ASTEPT COMANDA PRIN CURIERATUL OTTO DE 10 ZILE.. MA AMANA TOT TIMPUL SI MAI SI VORBESC URAT LA TELEFON!!! VOI REFUZA COMANDA (pana acum am comandat la voi de mai bine de 10 mil ) SI NU VOI MAI FACE NICIODATA VREO COMANDA LA MINIPRIX ATAT TIMP CAT VA FI LIVRATA PRIN OTTO! Schimbati-va curierul daca vrei clienti!

    • administrator says:

      Ne cerem scuze pentru problemele aparute la livrare. Am rugamintea sa imi spuneti despre ce comanda este vorba pentru a putea identifica expeditia si a preintampina astfel de situatii. In speranta ca vom pastra relatia de colaborare, va asigur ca vom depune toate eforturile pentru imbunatatirea serviciilor oferite.

  • Cristina says:

    Buna ziua!
    Am facut o comanda de cizme si o rochita. Am primit un mail cu scuze , am inteles ca cizmele nu mai erau in stoc. Dar rochia este , dar pretul este la jumatate, adica in loc de 54 de ron, pe factura este trecuta suma de 27 de ron. Nu inteleg, pana la urma cat voi plati? In contul meu de pe miniprix nu apare aceasta reducere. Multumesc

    • administrator says:

      Mail-ul primit de dvs. care contine aceasta reducere a fost trimis in urma unei erori tehnice. Suma de plata pe care trebuie sa o achitati este cea de 54 lei.

Leave a Reply

*
= 4 + 9