Miniprix

Reducerea continua! -50 %

By 12 November 2010 261 Comments
50% REDUCERE pe miniPRIX.ro

Reducere, azi, 12.11.2010

REDUCEREA VA FI APLICATA PENTRU TOATE COMENZILE, CARE FAC OBIECTUL PROMOTIEI, IN MOMENTUL FACTURARII!

Voucher-ele nu pot fi folosite pentru aceasta promotie!

261 Comments

  • Iacob Ioan Marcel says:

    Buna ziua, am comandat cod produs 1011201465 trening barbati si 1011201402 sacou , am primit pe e-mail rezumat de comanda, dar preturile nu sunt cu tot cu reducere, cand are loc reducerea de 50% ? Va multumesc !!!

    • administrator says:

      In momentul facturarii. Care este diferit de momentul primirii e-mail-ului de confirmare.

      • Tontzy says:

        Deci…am primit e-mailu de confirmare, insa in acesta scrie “Comanda se poate anula in maxim 24 ore de la plasarea acesteia.”…daca e-mailu cu factura nu vine pana la ora 23 astazi si cand vine observ k nu este redusa, eu ce fac? cum mai anulez comanda?

  • Gherasim Delia says:

    Buna ziua!Cand am finalizat comanda ieri 11.11.2010. rochita cod 1033101142,culoare:bleumarin,marimea:M nu mai aparea in lista mea desi este pe stoc.As dori sa stiu dak puteti sa imi prindeti si acest produs in comanda.Nr comenzii este 398122.Am trimis si un mail la dvs dar nu am primit raspuns.Va multumesc!

    • administrator says:

      Va rog daca se poate sa plasati dvs. o noua comanda cu rochita respectiva si cele 2 vor fi cumulate. Multumesc.

  • ioana says:

    De ce nu pot plasa comanda? Mereu imi da eroare!!!

  • gaby says:

    buna ziua.la toate accesoriile este valabila reducerea de 50%?

  • OANA says:

    Nu reusesc sa lansez o comanda,telefoanele sunt ocupate,cand suna nu raspunde nimeni,daca sunteti depasi de situatie de ce mai faceti promotii?

    • administrator says:

      Ne cerem scuze pentru inconvenient. Speram ca situatia sa revina la normal cat mai curand. Echipa IT lucreaza la rezolvarea problemelor aparute.

  • Enache Nicoleta says:

    Nu reusesc sa plasez comanda …imi apare o pagina cu “The website cannot display the page ” cand dau” plaseaza comanda”

  • elisa says:

    Buna ziua. De ce nu pot plasa comanda. Incerc de dimineata.

  • OANA says:

    Tipic romanesc incercam sa facem ceva dar nu avem in vedere toate aspectele si atunci cand suntem pusi in fata faptului si apar erori ne cerem scuze si gata.

  • crysty says:

    daca comand azi 12.11.2010 treninguri si adidasi, am parte de reducerea de 50% din pretul final la facturare?

  • maria says:

    nu pot plasa comanda! si faceti ceva ca produsele comandate sa ramana in cos pana la finalizarea comenzii! k fac comanda si nu mai ai produsele comandate in cos! multumesc mult! si vreau sa fac comanda si nu pot………..nu se incarca serverul!

  • monik says:

    buna ziua si la articolele de incaltzaminte este reducerea de 50%???

  • Ramona says:

    BUNA ZIUA .AS DORII O INFORMATIE PRIVITOR LA COMANDA:MA INTERESEAZA IN MOD DEOSEBIT CU CE CURIER M-I S-A TRIMIS PT.A LUA LEGATURA CU AGENTUL.ID-UL COMENZII ESTE 398646.MULTUMESC

  • HAGI MARIANA says:

    AM FACUT O COMANDA SI NU O POT PLASA DE CE?
    AVETI IAR PROBLEME?
    ASTEPT RASPUNSUL DV
    AM SUNAT SI NU IMI RASPUNDE NIMENI

    • administrator says:

      Multor utilizatori le functioneaza site-ul reusind sa plaseze comenzi fara probleme. Incercam sa vedem unde se afla eroarea pentru a putea sa o rezolvam.

  • Paula says:

    m-am zapacit de tot … deci este valabila reducerea si la incaltaminte?

    • administrator says:

      Scrie cat se poate de clar pe banner ca reducerea se refera la articolele de imbracaminte respectiv accesorii.

      • Paula says:

        si la fel de clar scrie mai sus:
        administrator spune:
        12 noiembrie 2010 la 10:11

        Reducerea se aplica doar pentru articolele de imbracaminte si incaltaminte.

  • crysty says:

    ok multumesc de raspuns, deci daca comand treninguri si sacouri o sa am reducerea de 50 %?

  • filip says:

    in pagina Checkout | Adrese daca se apasa butonul Plaseaza coanda nu se intampla nimic. afiseaza pagina alba

    • filip says:

      am incercat si cu mozzila si cu internet explorer. exista o problema de la dumneavoastra?

      • administrator says:

        Se pare ca problema este de la noi, ne cerem scuze pentru aceste probleme.

        • filip says:

          ori merge ori nu merge … problema este de la voi dar unii pot face comenzi iar altii nu. noi astialalti cam cu ce am gresit??

          nu este asta o oferta discriminatorie? pana rezolvati probabil ca vor ramane pe stoc numai marimile XXXXL.
          cum zicea cineva, tipic romanesc…

  • mirela says:

    am 2 vouchere active, de ce nu le pot folosi la comanda de astazi ????? nu mi apare nici o casuta in care sa introduc codul, astept un raspuns, multumesc …

  • jercan elena says:

    de ce nu pot plasa comanda am incercat de 15 ori sa o plasez si nu se trimite sper sa remediati problema ca nici ieri nu am putut comanda nimic

  • simona says:

    buna ziua!am facut 2 comenzi pe data de 11.11 ,mi.le puneti impreuna?

  • mirela says:

    si atunci de ce le ati mai oferit daca sunt inutile? macar daca aveau valabilitate nelimitata nu o luna, deci de ce nu se pot folosi ?

  • alcea ionela says:

    reducerea se aplica la toate produsele? imi puteti aduce comanda pe 19?multumesc.sunt f multumita de produse si livrare. o zi buna si multumesc pt intelegere si seriozitate.

    • administrator says:

      La toate produsele care fac obiectul promotiei(imbracaminte + accesorii). Nu va pot da un termen exact de livrare.

  • maria says:

    nu merge…………..afiseaza pagina alba cand dai plaseaza comanda………se poate remedia, va rog?

  • mirela says:

    este dezastru, nu pot sa fac comanda, ma chinui de o ora, nu pot finaliza comanda, oare se va remedia problema sau oferiti si maine 50 % :))

  • elena says:

    imi da eroare la plasarea comenzii va rog sa ma ajutati sa plasez comanda

  • Gherasim Delia says:

    Am dat comanda de rochita.Va rog sa imi cumultati comenzile 398122 din 11.11.2010 ora 21 cu cea de astazi 12.11 – 403336 .Astept raspuns!

  • Gherasim Delia says:

    Asa as dori deoarece prima comanda e mai mare si sa vreau sa mai platesc transportul!O zi buna

  • Geta says:

    de ce dispar produsele din cos, oricum nu pot plasa comanda si nu stiu daca a ajuns la dumneavostra ca am plasat-o de mai multe ori

  • Ileana says:

    Incerc sa plasez o comanda si nu reusesc. Va rog sa remediati problema si sa faceti in asa fel incat sa nu-mi mai dispara produsele din cos. Multumesc

  • maria says:

    nu merege nici cu explorer…………

  • Enache Nicoleta says:

    Nu mai am rabdare sa incerc sa trimit o com,anda .Ma chinui de vre-o 3 ore fara nici un rezultat ca si ieri….renunt

  • Andreea Dragoi says:

    Reducerea de 50% este valabila si la magazine sau doar online?
    Multumesc.

  • narcisa suciu says:

    ce se intampla atunci cand apare pagina alba la plasarea comenzii? este doar o eroare cauzata de accesarea serverului sau nu exista anumite produse pe stoc si nu puteti afisa asta? am reusit intr-un final sa obtin o plasare a unei comenzi dupa ce mi s-au afisat de zeci de ori pagini albe, dar am vazut ca s-a plasat o comanda de 2 produse in loc de 20….

  • Cristina says:

    Mi se pare ironic sa faceti o promotie cu reducere de 50% si sa nu se poata plasa comanda .. ma chinui de o ora .. si nu reusesc nici eu nici o colega, nu este problema de la noi este de la voi.. Nu inteleg de ce ati mai facut aceasta promotie daca nu se poate beneficia ..

  • filip says:

    nemaipomenit, din 9 produse in cos mai am 0(zero). miniprix vrea sa vanda sau nu? vad numai piedici .. ce rost are sa ne scoateti produsele din cos?

  • adina ciobotaru says:

    Buna ziua! ma chinui sa finalizez o comanda de dimineata si nu reusesc imi apare o pagina alba goalea cand selectez “plasare”
    Si mai am o nelamurire cum pot folosi voucherul de 10%??

  • maria says:

    va rog faceti ceva sa functioneze situl acesta…………..incerc de dimineata sa fac comanda………..si vad k nici produsele nu le mai aveti pe stoc!

  • mirela says:

    am plasat o comanda de 228 ron, pret intreg, iar in email-ul de confirmare a comenzii apare doar un produs de 9 lei plus plata transportului.

  • Otilia says:

    La telefoanele afisate mai raspunde cineva ?? E aproape imposibil sa prinzi legatura, ba e ocupat, ba nu raspunde nimeni.

    Mai am o mare problema pe care am sesizat-o de n+1 de-a lungul acestui an, legata de marimile afisate: NU se indica in ce fel de masuri sunt exprimate valorile respective si pot fi diferente mari, adica mas. 48 germana e 52 romaneasca si 50 franceza. Va jur ca nu inteleg ce e asa de greu sa se specifice macar tara de origine, sau sa se scrie la produs simbolul tarii in care se exprima masura afisata, conversia ne-o putem face singuri. Personal, am patit-o de 2 ori, am c-dat haine dupa mas. romaneasca fiindca nu era acolo nici o alta precizare, dar m-am trezit ca de fapt erau marimi germane – deci cu 2 mas. mai mari, asa ca a trebuit sa le returnez, asta a insemnat bani, timp si nervi risipiti aiurea doar fiindca pe site nu se specifica in mod corect masurile. Nu se poate asa ceva !! E lipsa de respect elementar fata de client si ne “costa” pe toti (pe dvs si pe noi), e absurd sa relationam in felul asta cand exista o solutie atat de simpla si benefica pt. toata lumea !!

    La penultima c-da am primit un pulover (din 3) rupt pe alocuri, chiar nu verifica nimeni produsele inainte de a fi expediate ?? Norocul a fost ca modelul puloverului permitea repararea lui in bune conditii fiindca era un tricotaj flower-power (flori tricotate si prinse intre ele), de aceea nu vi l-am returnat, dar nu e normal sa primim produse rupte in colete !

    Inca ceva : ultima mea comanda e cea de pe 06.11, am urmarit-o zi de zi pana ieri (cand ati avut site-ul blocat in mentenanta), timp in care nu mi-a aparut nici un alt status in afara ca e verificata.
    Acum 2 ore intru din nou sa vad daca mi-ati dat drumul la c-da si am marea surpriza sa constat ca deja mi-a fost livrata ieri, exact in per. celor 4 ore cat am lipsit de acasa. De unde sa fi stiut ca se va face livrarea ?? Am sunat la nr de tel de contact, insa erau ocupate in permanenta ( !!!) asa ca am fost nevoita sa iau legatura personal cu firmele de curierat cu care lucrati, adica OTTO (la care nu figuram) si apoi CARGUS, pe nr. lor speciale, deci cu costuri mai mari, ca sa vad ce firma imi livreza coletul (fiindca pe site, in contul meu nu mi-a aparut nimic de genul asta), sa incerc o stabilire a unui interval orar de predare sau sa rog sa-mi lase pachetul la o vecina careia i-am lasat banii deja.
    Toate aceste investigatii puteau usor fi evitate daca aveati un sistem mai bun de informare a clientului fiindca iata ca nu ne putem baza pe informatiile din contul propriu si nici nu putem sta zile la rand acasa asteptand un colet care poate veni sau nu. Personal am mai avut situatii in care statusul comenzii nu era actualizat, am sunat la tel. de contact pt informatii fiindca trecuse un timp rezonabil si am avut surpriza sa mi se spuna ca a plecat deja spre destinatar (??!!).
    De ce nu preluati sistemul de la Quelle si nu stabiliti alte conditii de livrare prin curier ?? La Quelle, la La Redoute … ne suna firma de curierat cu o zi inainte si astfel se stabileste un interval orar in care se poate livra coletul, evitandu-se toata aceasta tevatura pe care v-am relatat-o + costurile noastre suplimentare generate de convorbirile telefonice si, in final, chiar ratarea livrarii.
    La dvs de ce nu se poate face la alte firme, in respect fata de client ?? De ce ne creati atatea probleme in plus ?

    • Otilia says:

      Of, Doamne !!
      Tocmai am primit c-da din 06.11 de care va ziceam mai sus si iar am o problema cu marimea la un produs (ca pe restul le-am nimerit) : o fusta in carouri, f frumoasa, pe care am comandat-o pt nepotica mea – poarta 40 in marimile romanesti si 38 in cele franceze, am c-dat mas. 40 si acesta masura ii e cu 1 marime mai mare fiindca de fapt mas. respectiva (care apare pe eticheta fustei) e franceza – nu romanesca, dar de unde sa stiu eu asta daca nu se specifica nicaieri pe site la acest produs si nici la tel. nu raspunde nimeni, oameni buni ??
      Deci fusta e un nr. mai mare dacat ii trebuie ei… imi pare f rau fiindca era si mas. 38, as putut-o comanda pe aia (nu 40), iar acum articolul s-a epuizat cu totul din cauza promotiei !! Ce sa fac ?? Daca o trimit inapoi, o pierd cu totul fara sa mai pun la socoteala cheltuiala si facutul pachetului, asa ca sunt nevoita sa muncesc in plus ca sa i-o transform, sa o poata purta…
      Pai, e corect asa, MINIPRIX ???

      Despre astfel de situatii tot le zic fetelor la telefon, de luni de zile si singurele replici pe care mi le dau sunt “noi am transmis mai departe, dar … ”
      Uitati asa se repeta treaba, iar si iar … de aia comand haine din ce in ce mai rar … ca nu stiu niciodata daca o nimeresc, fir-ar sa fie !
      Iar in magazin e jale sa-ti cauti ceva, am incercat de vreo 2-3 ori, dar produsele sunt superinghesuite pe standere si cu greu gasesti ce cauti intr-un timp rezonabil, unde mai pui aglomeratia vesnica asociata cu riscul real de a fi buzunarit …

    • administrator says:

      Ne cerem scuze pentru inconveniente. Tin sa va asigur ca echipa miniPRIX depune toate eforturile pentru a oferi clientilor date cat mai concludente despre articolele comercializate. In ceea ce priveste informatiile legate de firma care urmeaza sa livreze coletul vom prelua sugestia de la dvs. pentru a incerca implementarea unei solutii care sa vina in ajutorul clientilor . (afisarea firmei de transport cu care pleaca coletul)

      • Otilia says:

        Va multumesc pt raspuns.

        La produsul de care va vorbeam – acea fusta in carouri, nu s-a schimbat nimic in prezentare, problema a ramas aceeasi, desi stocul s-a reinnoit : https://www.miniprix.ro/produs/18949/fusta-haine-dama/
        decalajul de 1 marime tot nu apare … deci situatia e fix la fel !

        Data fiind situatia, ar trebui sa-mi preluati produsul (returnat)fara costuri de transport pt. mine si sa-mi trimiteti altul in loc cu masura corecta (tot fara costuri de transport), fiindca vina e a dvs (miniprix) – nu a mea !!

        Pana una-alta, iertati-ma ca v-o spun direct (desi cu tot respectul), eforturile dvs. sunt, cel putin deocamdata, doar la nivel declarativ !
        Trebuie mai mult de atat … stiti bine !

        • administrator says:

          Daca doriti il puteti returna catre noi. In ceea ce priveste marimile o sa efectuez personal o modificare in descriere pentru a specifica ca acestea sunt decalate. De asemenea puteti oricand adauga din contul dvs. de facebook un comentariu legat de produs/masuri/calitate etc.

  • Andreea says:

    Buna. Am si eu doua comenzi : 404738 si365204. Una a fost bagata aseara, cealalta azi. Vor veni cumulate?

  • gaby says:

    DE CE VA TOT LUATI DE BIETII OAMENI?INTELEGETI CA INCEARCA SA REZOLVE PROBLEMA.SUNT OAMENI NU ROBOTI.ZICETI MERSI DE REDUCERE SI GATA.

    • corina says:

      eu nu pot sa zic merci de reducere daca nu beneficiez de ea!!!! nu crezi ca e norma? merci pt nimic????? pierd doua zile pt o comanda si nu pot sa o plasez???????

    • Otilia says:

      La ce sa zica “merci” daca nu pot beneficia de reducerea respectiva , Gaby ??

  • Lora says:

    Intrbare de ”baraj” cu scuzele de rigoare : exista reduceri in magazinul dvs. din Otopeni? Multumesc.

  • geo says:

    Buna ziua

    Comanda 398298 cand ajunge la destinatar.
    Am sunat la cei de la Cargus si nu era nimic la ei. In contul meu scrie “spre destinatar”.
    Puteti sa-mi raspundeti?

  • Am in cos 10 produse si nu pot plasa comanda !

    Vreau sa o fac cat mai repede sa nu se ia produsele, cum putem proceda ?

  • Diana says:

    Buna ziua,
    as dori o informatie in legatura cu comanda ID 397834, cu ce curier a fost trimisa? (intrucat am primit o comanda plasata ulterior iar aceasta inca nu). Multumesc!

  • Magda says:

    buna ziua, nu reusesc sa plasez o comanda, ma puteti ajuta?
    Multumesc!

  • Cristina says:

    Buna ziua,

    Incerc sa plasez o comanda si nu reusesc, apas butonul de comanda si apoi ramane asa, nu se mai conecteaza si nici telefoanele nu functioneaza pentru a va putea contacta.
    V-am transmis comanda pe email la vanzari@miniprix.ro
    Va rog sa imi spuneti ce ar trebui sa fac?

  • ALIX says:

    De dimineata incerc sa fac comanda si apare aceasi eroare:
    This error (HTTP 500 Internal Server Error) means that the website you are visiting had a server problem which prevented the webpage from displaying.
    Cand se va rezolva? Mai pot face azi comanda?Sau se rezolva dupa ce nu va mai fi reducerea de 50%.

  • Alina says:

    Exista posibillitatea ca promotia sa continue si maine? Nu reusesc sa plasez comanda, incerc de dimineata. Multumesc.

  • jercan elena says:

    nu merge plasata comanda de ce?

  • Gheorghe Mihaela says:

    Incaltamintea pentru copii este redusa?

  • BIRLIGA LACRAMIOARA says:

    Buna ziua. Am facut doua comenzi / nr.400502 din 11.11.2010 ora 22,24 si astazi 12.11 – 2010, nr.405163 ora 15.45 . Se pot cumula? Astept raspuns de la dumneavoastra. Va multumesc!

  • magda says:

    as dori si eu sa stiu daca fac comanda de 100 ron( inaintea facturarii dvs cu discountul de 50% ) mai este valabil transportul gratuit?tinand cont ca dupa discount valoarea comenzii va fi de 50 ron…va multumesc

  • Gheorghe Mihaela says:

    intreb pentru ca nu este separat ci in acelasi link cu celelalte produse pentru copii. Ne puteti raspunde???

  • Gheorghe Mihaela says:

    pe mine ma interesau botoseii de copii

  • Anca says:

    Nu pot plasa comanda incercati sa faceti ceva!

  • Alice says:

    Comanda 380756. Imi puteti da niste detalii? Nu am primit nici un mail/telefon de confirmare, a ramas cu statusul “plasata” de cateva zile. As vrea sa stiu de asemenea daca o pot anula in cazul in care un produs din comanda nu poate fi livrat

  • Diana says:

    imi puteti spune in ce stadiu e comanda 400577? pt k nu am primit factura proforma si in contul meu e doar plasata, iar comanda a fost trimisa de catre mine de 2 zile

  • MINGITA RAMONA says:

    VA ROG AS DORI SI EU CUMULAREA COMENZILOR NR 404100, 404652, 405318
    MULTUMESC MULT.

  • annk says:

    Si totusi, daca cineva s-ar ocupa de aceasta problema, nu cred ca ar avea nevoie de atatea ore ca sa o rezolve. De cateva ore ma confrunt cu aceasta eroare cand incerc sa trimit comanda si a mai trebuit sa imi refac si cosul de cumparaturi… Si zau ca am incercat de nenumarate ori! Poate ca la un moment dat cineva va da dovada de putin respect fata de noi, cei de buna-credinta, si ne va spune sa nu ne mai pierdem vremea in zadar…
    The website cannot display the page
    HTTP 500
    Most likely causes:
    The website is under maintenance.
    The website has a programming error.

    What you can try:
    Refresh the page.

    Go back to the previous page.

    More information

    This error (HTTP 500 Internal Server Error) means that the website you are visiting had a server problem which prevented the webpage from displaying.

    For more information about HTTP errors, see Help.

  • Hanescu Sorina says:

    Buna ziua!Am o problema.Nu pot sa plasez comanda,nu se incarca pagina deloc.De la ce crede-ti ca se intampla asta ?Sper sa se rezolve problema,fiindca chiar vreau sa plasez aceasta comanda,avand in vedere ca sunt si reducerii.Multumesc!

  • Knap Gerlinde says:

    Am doua comenzi plasate in zilele de 11, respectiv 12 noiembrie (cu reducerea de 50%), id 401824 si 404417. Vor veni cumulate?

  • MAFTEI GORDANA says:

    buna ziua…am trimis astazi 12.11.2010 – 2 comezi : cod 404129 si 405412. as dori ca aceste comenzi sa fie cumulate….
    multumesc frumos

  • luminita says:

    La aceasta promotie se plateste transportul daca e comanda sub 100 ron?
    Am dat aseara o comanda si as vrea sa mai comand ceva astazi dar valoare comenzii de azi e sub 100 ron. Puteti sa-mi cumulati cele doua comenzi ca sa nu platesc transportul?

  • freku says:

    salutare oferta este valabila pina la orele 24?multumesc!!

  • Silvia says:

    Tot nu se pot plasa comenzi! Puteti sa ne spuneti pe la ce ora isi va reveni site-ul?
    Va multumesc!

  • Adnana says:

    vreau sa pun o comanda si din pacate nu pot! de ce?

  • viziri anka says:

    buna ziua,

    am stat astazi de la ora 16 la 19 in incercarea de a da o comanda de 300 ron,insa pur si simplu nu am putut,din cauza site-ului,deoarece se bloca si nu-mi permitea sa plasez comanda.de ce???

    de ce mai dati oferte daca nu ne permiteti sa facem cumparaturi??

    pe cat de entuziasmata am fost la inceput si multumita am fost la inceput,acum sunt foarte-foarte dezamagita.3 ore am pierdut degeaba!!!

    pacat…asa va pierdeti credibilitatea si respectul clientilor..

    viziri mihaela

  • culeasca florentina monica says:

    am comandat in seara zilei de 12 noiuembrie mai multe produse copii si adulti dar nu au fost facturate decat cele de adulti cu toate ca in stoc produsele de copii sunt .Daca nu le voi primi si pe cele de copii pot sa le refuz pe celelalte

  • Prisacaru Alina says:

    Miercuri seara am pus comanda 396635, si a fost plasata, insa pana acum inca nu mi-a fost confirmata pe mail.

  • elena says:

    Va multumesc pt interesul de care dati dovada dar, de un singur lucru sunt nemultumita…de rezolvarea retururilor, stiu ca nu sunt la subiect, dar din moment ce greseala este a dvs.(produs gresit livrat) as fi vrut sa se rezolve mai repede…sunt bani blocati:(

  • Andreea says:

    Buna! Am plasat o comanda acum 10 minute,dar din cate am obs, nu s’a facut reducerea de 50%la suta.
    As vrea sa stiu de ce?

  • alina says:

    Buna seara!!!Am dat si eu doua comenzi la interval de 2 ore le puteti sa le comasati???nr.406030 cu 404339

  • Corina says:

    Multumesc din suflet tuturor angajatilor Miniprix pentru efortul pe care l-au depus in aceste 2 zile! Felicitari pentru campania de reduceri! Cu rele si bune, cred ca pana la urma, fiecare ne-am ales cu cate ceva la pret redus. Multumim!

  • Silvia says:

    Va sant clienta de un an de zile, am atins performanta de 12-13 comenzi pe luna, si niciodata nu mi-ati cumulat comanda dintr-o zi cu cea din urmatoarea, asa incat sa nu platesc de doua ori transportul sau sa nu-l platesc de loc. Inteleg ca e oferta “cu probleme”, desi eu am reusit sa pun comanda, dar nu-i nedrept pentru ceilalti clienti treaba cu, “cumularea comenzii de ieri cu cea de azi”? La unii da, la altii ba?… Ce facem?…”Ori suntem cu totii clienti , ori nu mai suntem ?”…

    • administrator says:

      In mod normal comenzile se cumuleaza, insa uneori acestea apuca sa fie preluate/trimise de catre operatorii nostri si de aceea le primiti separat.

  • Emilia says:

    Buna seara! Am lansat comanda 405992 in data de 12.11.2010, insa spre spre surprinderea mea la finalizarea comenzii am constatat ca din cele 4 produse comandate s-au inregistrat doar 2 ?! Ma vad nevoita sa renunt la aceasta comanda, inca de acum, deoarece e absurd sa achit transportul de 16 lei pentru o comanda de 15 lei.

  • Marian says:

    Buna ziua as dori sa stiu niste informatii despre comanda id 403638 si id 402286 cand va ajunge aceasta comanda multumesc mult!stima

  • ostrovanu says:

    cand veti face reduceri la cizme?

  • PADURARU GINA CATALINA says:

    Buna ziua,am trimis o comanda spre dumneavostra miercuri, inainte sa inceapa toata nebunia cu reducerea de 50 la suta, pe data de 10.11.2010 si am primit un mail in care mi se spune ca procesul de confirmare al comenzii a fost initiat si de atunci nici un mail de confirmare .Mai primesc comanda?Va multumesc si mult noroc in continuare cu vanzarile!

    • administrator says:

      Comanda va fi preluata de operatorii nostri. Este posibil sa dureze insa putin mai mult ca de obicei. Multumim pentru intelegere.

  • U.Ioana says:

    Buna ziua..am primit pe mail confirmarea facturii si nu apare reducerea de 50%..nu stiu ce sa fac ca la telefoanele dumneavoastra sun si nu raspunde nimeni..daca nu mai este valabila reducerea,desi nu ar fi corect,as vrea sa stiu..

    • administrator says:

      Reducerea se va acorda tuturor celor care au plasat comenzi in zilele de 11-12.11.2010.(pentru imbracaminte si accesorii)

  • elena says:

    am plasat si eu o comanda ieri la ora 20, 54 si nu am primit factura sa vad daca se acorda reducerea de 50%.

  • Irina says:

    Buna ziua,
    am plasat comanda 345097 pe 11.11. dar nu am primit inca confirmarea. Urmeaza?
    Multumesc

    • administrator says:

      Urmeaza sa primiti in aceste zile confirmarea. Volumul comenzilor a fost unul foarte mare si este posibil sa dureze mai mult ca de obicei.

  • roxana says:

    am facut si eu o comanda id 403219..imi puteti spune va rog in ce stadiu este?va multumesc!

  • elena says:

    Am plasat comanda 401398 in 11.11. Cand va fi acceptata/verificata?(nu sunt produse la promotie)

  • maria says:

    pe mine m-ati dezamagit ieri si pe 11.11.2010…………..a fost reducere si nu prea a fost pentru k nu a functionat siteul……….va inteleg intr-o oarecare masura, dar tot m-ati dezamagit!

  • Michelle says:

    Reducerea de 50% s-a terminat? Pe 12 nu am reusit sa fac comanda…

  • andra says:

    Buna seara! am si eu 2 comenzi
    401261 – in data de 11.11.2010
    406461 – in data de 13.11.2010

    daca se paote, as vrea sa stiu care este status-ul lor si inca ceva (fiind la prima comanda) – curierul vien direct, fara sa anunte in prealabil??? nu se poate sa fim contactati anterior?? mai ales acum cu avalansa produse de reduceri….nici nu stim exact in cate zile….nu putem sta acasa in permanenta!
    Multumesc

  • cata says:

    Buna ziua,imi puteti spune va rog daca pantaloni cu urmatorul cod:Cod produs
    1033101072 mai sunt in stoc?I-am comandat pe data de 10,dar tocmai ce am primit confirmarea si nu sunt pe factura,insa pe site mai apar disponibili….multumesc!

  • Silvia says:

    Buna ziua!… E a doua oara anul acesta cand intrerupeti “Caravana reducerilor” inainte de a ajunge in judetul Alba ! Asadar, sa mai asteptam?… Multumesc!

    • administrator says:

      Weekend-ul viitor vom fi “prezenti” cu reducerea si la Alba! (din cauza problemelor tehnice am intrerupt momentan Caravana)

  • paula says:

    Buna seara!Va rog sa-mi spuneti de ce in e-mailul de confirmare a comenzii cu numarul 403279 imi apare reducere de 50% la hainele de dama, paltonul stoc 0 si pantalonii pentru barbati la pret intreg, fara reducerea de 50%. Inteleg ca paltonul nu mai este pe stoc, insa sper sa-mi aplicati reducerea de 50% si la pantaloni. Va multumesc!

    • administrator says:

      Reducerea va fi aplicata la toate articolele. Datorita problemelor tehnice s-au strecurat si anumite erori.

  • Livia says:

    Am comanda nr405624 . Nu am primit nicio confirmare. Mai vin produsele sau nu ? Pt bucuresti cat costa livrarea?

    • administrator says:

      Vin, insa momentan comanda nu a fost preluata de operatori. Livrarea este 0 in conditiile in care ati comandat peste 100 lei.

  • MariaA. says:

    Am si eu o comanda id 405673.. imi puteti spune va rog in ce stadiu se afla? va multumesc anticipat.

    • administrator says:

      Momentan comanda are statusul Plasata. Urmeaza sa fie preluata de colegii mei.

      • MariaA. says:

        As dori daca se poate, sa ajunga pana in data de 18 sau 19 noiembrie 2010. Multumesc!

      • MariaA. says:

        Am plasat comanda in data de 12. 11. 2010..iar statusul ei este “Plasata”..iar pe factura care am primit-o prin email, ar fi trebuit sa am 50% reducere la imbracaminte si accesorii, insa aceasta reducere nu apare. Arata pretul intreg. Pot sa stiu daca mai primesc reducerea, sau nu, deoarece in momentul plasarii comenzii, aceasta mai era valabila..si as vrea sa stiu in ce stadiu se afla comanda ( id 405673)

  • Manuela says:

    Am votat pe site si nu am primit niciun voucher. Nu mai este valabila reducerea?

  • corina says:

    In ce ordine se dau numerele la comenzi???? Am facut comanda vineri seara cu nr 405698 si luni dimineata cu 401975. E posibil? Nu e ordine cornologica? La telefon ni s-a spus ca sunt preluate si transmise in ordine cronologica. Care sunt sansele sa primim produsele comandate?

  • mattale says:

    vreau sa stiu comanda 400293 a fost anulata,pe 11 am facut alta si imi scrie ca e acceptata

  • mattale says:

    cand vor veni produsele di data de 11?

  • Razvan says:

    In data de 11-11-2010 am comandat o serie de produse, si deabia astazi am primit mailul de confirmare al comenzii(factura proforma). am inteles ca discountul de 50% va aparea pe factura in momentul in care curierul livreaza comanda, am insa o nelamurire, de ce din comanda mea de 7 produse, 3 nu mi se vor livra dar acele produse apar si astazi pe site, ca fiind disponibile, si pot fi comandate. In momentul in care eu am plasat comanda, pe site produsele figurau ca fiind disponibile.

    • administrator says:

      Postati va rog codurile produselor. Exista mai multe motive pentru care acestea nu se pot livra catre dvs. (suplimentarea de stoc, probleme cu stocul real etc)
      Ne cerem scuze pentru inconvenient.

      • Razvan says:

        1011301028, 1037502060, 1020302011 astea sunt produsele, care si acum apar ca fiind disponibile, care au fost “scoase” din comanda mea.

        • administrator says:

          Din pacate avand in vedere problemele tehnice cu care ne-am confruntat in ultima perioada ne gasim in imposibilitatea de a va livra aceste produse. In momentul in care v-a fost pregatita comanda acestea nu au fost gasite in stocul depozitului.

  • Gherasim Delia says:

    Buna ziua!Imi puteti spune in ce stadiu este comanda 403336.Nu mi-a venit inca confirmarea.

  • Cristina says:

    Buna ziua,

    In cele din urma am reusit sa plasez comanda nr. 405160/ 12.11, dar de vineri pana acum are acelasi stadiu: plasata. A fost procesata? ce se intampla? telefonanele nu functioneaza, ce pot face?

  • Irina says:

    Daca nu am primit inca cnfirmarea comenzii de pe 11.11 si mai comand ceva azi se vor cumula cele 2 comenzi?

  • anca says:

    as dori sa stiu in ce stadiu este comanda 402060 din Data: 11.11.2010 20:20

  • simona says:

    Am facut pe data de 11.11 o comanda{402377},si cand am primit mailul de confirmare aveam 3 produse cu stoc 0{1011610012.mar.l,1037805035.mar.m,1035707013.mar.m}pe site apar toate ca fiind disponibile pt. vanzare.De ce?

  • Gabriela says:

    Buna seara,

    Imi puteti spune, va rog, in ce stadiu este comanda cu codul:402392?
    A fost sau nu acceptata?
    Multumesc frumos!

  • kiry says:

    salut!! puteti fii mai explicit cu comanda mea nr 402168 prin care solicitam mai multe produse dar nu mai inteleg nimic .. de ex am solicitat doua sacouri, sa inteleg ca o sa mi trimiteti doar unul cu toate ca ambele apar in stoc si acuma si at cand le am comandat sacoul ce are nr 1000903008 nu mai este ??? .. plus de asta nu stiu de unde reiese suma pe care o am de plata at cand am primit confirmarea produselor (daca ar fi sa le iau cu reducere de 50% tot nu iasa suma pe care mi-ati afisat-o)..cu toate ca dvs ati spus de atatea ori ca toate produsele care au fost comandate in acea perioada vor fi la factuarare cu 50% chiar si asa cu tot cu taxa de transport..pe care nu stiu sigur daca o platesc sau nu ..chiar daca suma produselor este peste 100 lei tot nu rezulta suma pe care mi-ati afisat-o dvs ca trebuie sa o achit …VA ROG sa ma lamuriti si pe mine … va multumesc !

  • Marian says:

    403638 nr comezii cand va fi trimisa multumesc

  • Livia says:

    Buna ziua, nu am primit nici acum confirmare despre comanda 405624.La status scrie plasata..daca nu a plecat, pot sa mai adaug cateva produse si sa vina impreuna toate, in acelasi colet??

  • mimi says:

    am primit coletul si factura, dar numai o parte din produse. de ce au fost facturate daca nu au fost livrate? cum recuperez banii sau produsele?

  • roxana says:

    despre comanda cu nr 402423 din 11.11.2010 ce-mi puteti spune? a fost preluata? multumesc..

  • monica says:

    Cand deschideti un magazin la Cluj?

  • Livia says:

    Comanda 405624.. ce se mai aude ? Nu am primit nicio confirmare pe mail.. vreau sa stiu daca vin toate produsele..si cat mai dureaza.

  • Livia says:

    Am mai scris astazi un comentariu dar vad ca a disparut de pe site.. Am comanda 405624 , nu am primit niciun mail sau o alta confirmare.Cam cand ar putea ajunge?Comanda e in valoare de 160. dar cu reducere de 50% ar fi 80 lei ..mai platesc si transportul?Sper sa fie afisat acest post si sa primesc un raspuns..

  • mattale says:

    va rog sa mi spuneti cum pot returna o geaca,imi e mare,nu pot selecta produsul,nu sa selecteaza de pe comanda!

  • mattale says:

    de ce nu deschide ti si la sv un magazin?

  • Cristina says:

    Comanda mea nr. 405160/ 12.11 a fost facturata si o pozitie nu este in stoc, asa ca ea valoreaza in total 84 lei acum.
    As putea sa mai adaug doua pozitii: 2110113004 si 1669002?
    In caz contrar , banuiesc ca nu trebuie sa platesc transportul (inainte de reducere, comanda mea era de 201 RON).
    Astept raspuns cat de repede puteti!

    Va multumesc mult!

  • Cristina says:

    Multumesc frumos!!

  • Gabriela says:

    Buna seara,

    am plasat comanda cu nr 408520 si desi aveam un voucher activ aceasta nu a mai fost acceptat.Am inteles ca nu se mai ofera vouchere pentru votari dar mi se parea normal ca cele pe care le le avem dinainte si sunt inca active, sa fie acceptate.Al meu era activ pana pe 02-12-2010.

    Multumesc frumos,

    O seara placuta!

  • andra says:

    Comanda 394535 a fost trimisa? Multumesc antipicat!

  • Andreea says:

    buna ziua ! comanda 407821 a fost trimisa?

  • dan07 says:

    Buna ziua,
    Am facut o comanda si as vrea si eu sa stiu prin ce se trimit coletele. Si cat timp de la sosirea coletului il pot ridica, in cazul in care nu pot in acel moment, cand sunt sunat?

  • arsene loreta says:

    va rog frumos ma lamuriti si pe mine de ce unor clienti care vor sa cumuleze comenzile le spuneti fara probleme ca se vor cumula si altora ca acest lucru nu este posibil?fara nici o alta explicatie.va multumesc.

    • administrator says:

      Ne cerem scuze pentru neintelegere. Cumularea comenzilor este un aspect care tine cont de mai multe variabile. Uneori comenzile sunt deja preluate de operatorii nostri, eventual facturate si gata de plecare, alteori acestea contin vouchere fapt pentru care , de asemenea nu pot fi cumulate. In cele mai multe dintre situatii miniPRIX opereaza in folosul clientilor, alegand sa uneasca 2 sau mai multe comenzi intr-una singura. In cazul in care acest lucru nu s-a intamplat exista motive interne serioase care au dus la imposibilitatea cumularii comenzilor.

  • raluca says:

    am facut comanda 403664
    si doresc sa mai fac una insa mai putin de 100 de lei se plateste curieru?multumesc

  • maria motoloiu says:

    buna seara, aveti probleme cu site-ul pentru vreau sa ma loghez si nu mai pot

Leave a Reply to cata Cancel Reply

*
= 4 + 4