Miniprix

Decoratiuni de Craciun

By 1 December 2010 92 Comments

92 Comments

  • marinescu alina says:

    Buna dimineata, As vrea sa stiu prin ce firma de curierat a-ti trimis comanda 412775.
    Va multumesc.

  • marinescu alina says:

    n nr de telefon se poate?

  • Diana says:

    Buna ziua,
    am primit comanda cu ID 416527 si in loc de ghete 1045302006 mi s-au trimis cizme 1044901006. Cum procedam in acest caz? Va intreb pe dvs. intrucat telefonul suna in permanenta ocupat. Multumesc!

    • administrator says:

      Veti fi contactata in cel mai scurt timp de colegii de la Relatii cu Clientii.

      • Diana says:

        Multumesc! Atunci mai astept.

        • Diana says:

          Imi pare rau ca rezolvarea acestor situatii dureaza atat de mult. Ma asteptam la promptitudine din partea Miniprix. Inca mai astept…pe banii mei!!!

          • administrator says:

            Ne cerem scuze pentru inconvenient. Colegii de la Relatii cu Clientii mi-au transmis ca au luat legatura cu dvs. si v-au inregistrat sesizarea.

          • Diana says:

            Da, sesizarea s-a inregistrat de ieri dupa ce v-am scris dvs. De atunci niciun raspuns in privinta rezolvarii! Dvs va multumesc pentru raspunsurile pe care le dati tuturor desi sunt foarte multe! Numai bine!

          • Diana says:

            Imi pare rau ca revin tot aici dar nici astazi nu am primit niciun raspuns din partea Miniprix desi mi s-a promis inca de vineri ca voi fi sunata si vom gasi o rezolvare pentru problema ivita! Am scris, am vorbit si la telefon, am trimis si un email si … tacere totala! Chiar sunt uimita de pozitia pe care a adoptat-o Miniprix!!!

          • administrator says:

            Ne cerem scuze pentru neintelegere.
            Am discutat cu colegii de la Relatii cu Clientii. Am inteles ca acestia v-au indrumat sa plasati o cerere de retur pentru a inlesni trimiterea banilor catre dvs.In afara de acest lucru va trebui doar sa asteptati preluarea produsului trimis incorect de catre firma de curierat.

            Pentru a plasa cererea de retur urmati va rog pasii de mai jos :

            * va autentificati cu userul si parola si intrati in contul dvs.
            * accesati link-ul Comenzile tale
            * intrati in detaliile comenzii care include produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati
            * bifati produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati
            * accesati butonul Returneaza produsele selectate
            * confirmati cantitatea si selectati modalitatea prin care doriti sa primiti contravaloarea produselor returnate:
            – mandat postal pentru care trebuie specificata adresa, numele si numarul de telefon
            – ordin de plata pentru care trebuie specificat numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul (ATENTIE – Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura !)
            * ambalati produsele pe care doriti sa ni le trimiteti ( puteti sa folositi ambalajul trimis de noi ) si mentionati pe exteriorul coletului ID-ul returului sau numarul facturii din care provin
            * coletele se trimit catre M-FASHION COM la adresa Calea Bucurestilor nr.291A Otopeni judet Ilfov

            Din motive administrative trebuie sa trimiteti produsele returnate fara a opta pentru serviciul de ramburs.

            PRODUSELE RETURNATE NU COMPENSEAZA O COMANDA PLASATA ULTERIOR. CONTRAVALOAREA PRODUSELOR RETURNATE SE VA ACHITA PRIN MODALITATEA ALEASA DE DVS. IN SECTIUNEA RETUR IN TERMENUL SPECIFICAT, IAR NOUA COMANDA VA FI ACHITA INTEGRAL LA LIVRARE.

            IMPORTANT:

            Va rugam sa respectati termenii de returnare cu care ati fost de acord in momentul in care ati finalizat comanda.

            Coletele pot fi trimise prin orice firma de curierat rapid sau prin Posta Romana.

            Coletele trimise fara notificare din contul dvs., cu suma de ramburs mentionata sau fara elementele necesare identificarii returului inscriptionate pe ambalaj NU vor fi acceptate.

            Contravaloarea produselelor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dumneavostra.

  • marinescu alina says:

    Multumesc . O zi frumoasa si sarbatori fericite

  • andea says:

    Buna ziua. Comanda 418539 a fost trimisa?

  • oana says:

    Buna ziua!Cand ve-ti expedia comanda 413826?Va multumesc!

  • sufletyk says:

    BUNA ZIUA…..ne puteti spune ce surprize ne asteapta de sarbatori?:):P

  • meamea says:

    Buna ziua.imi puteti spuen va rog ,comanda cu id’ul:419167 cand va expediata?
    deoarece astept sa ajunga cat mai repede:)

    • administrator says:

      Va rog sa contactati firma de curierat Otto, 021-9335, si sa le comunicati nota de transport MNP00419167S

  • simona says:

    Comenzile 411231 si 420111 au fost trimise?cu ce curier?

  • Tina says:

    Buna seara,

    As vrea sa anulez comanda 419124/29.11.2010, care are deja fact proforma MPR 419124 /02.12.2010. Cand apas pe butonul anuleaza comanda din fact proforma imi apare un mesaj, cum ca comanda nu mai poate fi anulata!
    Se mai poate anula?
    Multumesc!

  • Adriana says:

    Buna seara!
    Am primit astazi fact. prof. pt. comanda 419895. As dori, daca se poate ca aceasta comanda sa fie cuplata cu comanda 416148, care cred ca se afla inca la dvs. In caz contrar, va rog sa o anulati. Eu am incercat sa o anulez, dar sistemul imi spune ca nu se poate.
    Multumesc anticipat!

  • Tina says:

    Buna seara,

    Mai pot anula comanda 419124/29.12.2010. S-a emis fact proforma azi, dar cand apas pe butonul anuleza, mi se spune ca nu se mai poate anula.

    Multumesc

  • Irina Hen says:

    Referitor la comanda cu ID-ul 403003, nu pot face cererea de retur, desi aceasta a fost livrata la status inca spune “verificata”. Mentionez ca produsul a fost deja expediat spre a fi inlocuit, dar am fost contactata telefonic si mi s-a spus ca nu il voi mai primi, ci voi primi contravaloarea acestuia. Pentru asta trebuie sa fac o cerere de retur…. ceea ce momentan nu pot face!!!

  • Buna ziua, imi puteti spune ce se intampla cu comanda 421571 ? Nu am mai primit nici un e-mail de la dvs in legatura cu aceasta comanda. Cand va fi expediata ? Este vorba de un cadou de mos Nicolae, il voi avea la timp ?

  • Melania says:

    As dorii sa stiu si eu daca comanda mea a fost trimisa: 421870

  • simona says:

    buna ziua!doresc sa.mi cumulati comanda 424425 cu 421710.multumesc

  • george says:

    rog cumularea comenzilor 422741 si 422992. Din comanda cu nr.422992- scoaterea camasii cu cod 1045801002.

  • silviu says:

    tot incerc sa anulez comanda MPR 421097 si nu reusesc

  • ionescu camelia says:

    Am intrebat mai sus daca mi se pot cumula 2 comenzi si mi-ati spus ca prima comanda facuta, respectiv 403990, a plecat deja spre mine in data de 28.11. iar la a doua am renuntat eu datorita faptului ca nu au putut fi cumulate. Problema e ca desi mi-ati spus ca a plecat prima comanda nr.403990 in data de 28.11.pana acum nu m-a contactat nimeni. De ce dureaza atat de mult? Imi raspundeti si mie va rog?

    • administrator says:

      Comanda dvs urmeaza sa va fie livrata. Pentru mai multe informatii puteti lua legatura si cu cei de la Otto Curier intreband de nota de transport MNP00403990G

  • silviu says:

    multumesc

  • Irina Hen says:

    Am plasat astazi doua comenzi cu ID 416654 si ID 424755 in cadrul promotiei cu reducerea de 50% la copii, la una din ele am aplicat si un voucher de 10%. As dori ca acestea sa se cumuleze intr-o singura factura. Va multumesc!

    • administrator says:

      Comenzile nu vor fi cumulate deoarece dupa cum ati spus si dvs. una din ele contine voucher. Multumim pentru intelegere.

  • andra says:

    buna ziua, am o intrebare, va rog! Am comandat un pulover care imediat dupa trimiterea comenzii apare ca nefiind in stoc. Daca el nu va fi livrat si valaore comenzii scade sub 100 lei, voi palti eu taxele postale??

  • ami says:

    comanda 415902 a fost trimisa sau inca nu?

    • administrator says:

      Comanda a fost trimisa in data de 1.12 . Pentru mai multe informatii aceasta este nota de transport a coletului : mnp00415902c

  • alexandra says:

    comanda 418405 a fost trimisa pe data de 01.12.2010 de voi eu insa nu am fost sunata de Otto curier pana acum. As dori nota de transport si un numar de telefon de la curier daca se poate

  • Tina says:

    astept si eu un raspuns in legatura cu comanda 419124/29.12.2010.

    De asemenea va rog sa imi cumulati comanda 423280/02.12.2010 cu 424195/03.12.2010.

  • Luminita says:

    As dori sa stiu daca mai pot adauga inca 2 produse la comanda nr.417479 din 30.11.2010, daca nu mi-a fost trimisa inca, si anume o cravata bleumarin cod produs 42126001, pret 14 ron, si o cravata negru co mov cod produs 42130001, pret 14 ron. As dori sa stiu in cazul in care imi adaugati produsele daca beneficiez si de reducerea de 10% de la voucher-ul pe care l-am folosit la respectiva comanda.

  • elena says:

    imi puteti comanunica va rog de ca nu ma mai pot loga?

  • Adriana Oros says:

    Buna seara.Am plasat doua comenzi 424642 si 418090 as dori ca acestea sa se cumuleze intr-o singura factura. Va multumesc!

  • ciompela alina catalina says:

    Am si eu o intrebare ..am facut comanda acu cateva zile de o rochita cod:1045605014(nu am facut de pe adresa mea de mail).si am observat ca vin toate produsele care mi le am luat inafara de rochie. si pe site vad ca mai este pe stoc marimea mea.puteti sa ma lamuriti si pe mine?mai exista pe stoc?multumesc

    • administrator says:

      Despre ce cod de produs este vorba?

      • ciompela alina catalina says:

        1045605014 acesta este codul .pe site vad ca mai este si acum rochita.si mie nu mi vine. am facut acu 1 saptamana comanda.nu mai este pe stoc chiar daca apar pe site marimile?multumesc!

        • administrator says:

          In momentul in care v-a fost pregatita comanda produsul selectat nu se afla in stocul fizic al magazinului. Multumim pentru intelegere.

  • Valentina says:

    As vrea sa stiu cand ajunge comanda 421945. Va multumesc!

  • Alina says:

    Ieri, 3 dec.2010, am efectuat trei comenzi care se pare ca au fost cumulate, in prezent status-ul fiind acceptate de operator. Intre timp, am incercat sa anulez una dintre ele, chiar in termenul celor 24 de ore de la plasare, insa nu se mai poate. Este vorba despre comanda 424333. Va rog sa-mi spuneti daca se mai poate anula aceasta comanda. multumesc

    • administrator says:

      Comanda apare ca fiind anulata de dvs. Va mai amintiti ce produse continea? (pentru a nu se repeta in comanda cumulata)

      • Alina says:

        Produsele erau: hanorac copii, pulover copii, pardesiu dama, doua tricouri de copii si un produs de lenjerie intima.Intr-adevar eu am inceract sa o anulez dar mi-a aparut mmesajul ca nu se mai poate anula.

  • elena says:

    Buna,
    Am facut azi o comanda si printre altele am vrut sa adaug si produsul cod 1045801020 (tricou dama), dar in momentul in care plasez comanda primesc mesaj cum ca nu ar exista in stoc, dar pe site sunt toate marimile. Va rog rezolvati aceasta problema!
    Va multumesc!

  • elena says:

    vreau sa anulez si eu comanda cu id425518, dar nu pot, nu am primit mail de confirmare, va rog, daca se poate sa o anulati dvs.
    Multumesc!

  • gaby says:

    buna ziua.va rog frumos sa imi cumulati comenzile nr 425485 si nr 426301.multumesc.

  • Elena says:

    As vrea sa-mi spuneti ce se intampla cu comanda 365694? M-a sunat curierul pe 2 decembrie, l-am rugat sa pastreze coletul pana astazi, ca nu eram in Bucuresti, dar mi-a inchis telefonul cam abrupt si pare ca s-a intors la dvs.!!!! Ce ar trebui sa fac sa intru in posesia ei, va rooog? Multumesc!

  • Alina says:

    Mi-ati raspuns mai sus. Multumesc

  • oana says:

    Buna ziua!In ce stadiu este comanda 422844?Daca mai dau o comanda se pot cumula cle 2 comenzi?

  • adina pintilie says:

    buna ziua am mai scris azi un mesaj dar vad ca nu apare aici…??? va intrebam despre returul cu id 11904 in ce stadiu e ? l-ati primit? cand voi primi banii?

    • administrator says:

      Coletul a fost procesat in data de 26.11 . Banii ii veti primi, conform regulamentului, in maxim 30 zile calendaristice.

Leave a Reply

*
= 3 + 8