Miniprix

Intrebari frecvente campanie Ruleta Ruseasca

By 30 January 2011 703 Comments

Comenzile plasate in zile cu acelasi discount vor fi cumulate:

-comenzile plasate in zilele de 27, 28 ianuarie cu discount de 50%

-comenzi plasate in data de 29 ianuarie cu discount de 60%

-comenzi plasate in data de 30 ianuarie cu discount de 70%

Discountul se aplica in momentul facturarii.

Transportul gratuit la comenzi de peste 100 lei se acorda dupa aplicarea discountului.

Primul email pe care il primiti dupa plasarea comenzii, emailul de initiere comanda NU include discountul aferent zilei in care a fost plasata comanda.

Emailul de confirmare trimis dupa pregatirea si verificarea comenzii INCLUDE discountul aferent zilei in care ati plasat comanda. Daca al doilea email pe care il primiti nu include discountul de care trebuie sa beneficiati, va rugam sa luati legatura cu departamentul de relatii cu clientii.

Comenzile sunt pregatite si livrate in ordinea plasarii lor.

DIN MOTIVE OPERATIONALE, NU GARANTAM TRIMITEREA  COMENZILOR PLASATE IN ZILE DIFERITE CU ACELASI TRANSPORT.

703 Comments

  • TATIANA says:

    sa inteleg ca imi cumulati comenzile 499139 si 499552?astept un raspuns.multumesc anticipat.sunt date

  • Ileana Marescu says:

    Buna ziua!
    Va rog sa-mi cumulati comenzile 499897 si 491641. Multumesc!

  • doncea says:

    nu pot adauga produsele in cos. ce se intampla??????????????

    • administrator says:

      din cauza traficului foarte mare se poate ca produsele sa fi fost rezervate de alte persoane in acelasi timp cu dumneavoastra

  • O says:

    Buna seara,

    nu am primit al doilea email de confirmare pentru comanda 496454 desi au trecut 24 de ore de la plasarea ei. as dori sa-mi spuneti in ce stadiu se alfla comanda, daca s-a verificat disponibilitatea produsului comandat. va multumesc!

  • mihaela i says:

    Buna ,

    Va rog sa-mi cumulati comenzile nr 501083/30.01.2011 si 406290 din 29.01 cu reducerea aferenta fiecarei zile

    Multumesc

  • Cristina Gogea says:

    va rog sa trimiteti comanda 478481,pentru ca am sters-o din greseala,va multumesc!

  • Mirela Gheorghita says:

    Am plasat comanda nr. 483917 in data de 27.01.2011. Puteti sa-mi spuneti in ce stadiu este? Nu mai apare mentionata in contul meu.

  • Moga Lavinia says:

    Buna!Daca pun astazi comanda vine sigur cu reducere de 70 %?(30 ian)

  • Gina Podaru says:

    Buna seara. Astazi am facut o comanda in valoare de 160,50 ron (transport inclus). Sa inteleg ca daca maine mi se va finaliza comanda nu mai beneficiez de reducerea de 70% valabila doar astazi? Va multumesc.

  • Matei Liliana says:

    Matei Liliana spune:
    Comentariul așteaptă să fie moderat.
    30 ianuarie 2011 la 15:49

    Buna ziua,
    Va rog mult sa scoateti din comanda 497748 produsele 1050805001 si 1039301007.
    Multumesc!

  • Gina Podaru says:

    Am uitat sa mentionez ca in comanda plasata mi s-a inclus si transportul in valoare de 16 ron cu toate ca aceasta depasea suma de 100 ron (suma minima pentru care poti beneficia de transport gratuit).

  • roxana says:

    Am facut astazi o comanda in jurul amiezii. Din motive personale, doresc sa o anulez. Stiu ca pot realiza acest lucru in maxim 24 de ore de la efectuarea comenzii. Am accesat linkul/ spre a anula comanda si am primit drept raspuns ca aceasta nu mai poate fi anulata!!! Doresc sa stiu de ce! Sunt in limita a 24 de ore!!!!
    Va multumesc

  • roxana says:

    Comanda a fost anulata.
    Multumesc Mini prix 🙂

  • andra says:

    buna seara!
    va rog cumularea comenzilor 501617 si 501364
    Multumesc frumos!

  • Dumitra Mihaela says:

    Buna seara! comanda cu nr 500541 beneficiaza de reducerea de 70 sau 80% deoarece
    pe mail cand am primit factura, nu beneficiam de reducere? si de ce pe site
    este afisat ca daca se comanda produse in valoare de 100 ron, transportul este gratuit iar
    cand se plaseaza comanda in functie de valoare, mai trebuie si tranportul platit? Cred ca ne
    duceti un pic in eroare! 🙁

    Multumesc,
    O seara placuta!
    Mihaela

    • administrator says:

      comanda cu nr 500541 are reducere de 70% , iar taxa de transport se adauga dupa calculul reducerii

  • CHIPER SIMONA says:

    Va rog sa cumulati comenzile 501620, 501777, 501786. Va multumesc!

  • Costin says:

    Va rog sa-mi cumulati comanda 501878 cu 501706 . Multumesc!

  • MIHALACHE ADRIANA says:

    va rog sa imi cumulati comenzile 489005 si 501684

  • ana says:

    am optat pt returnarea unor produse pt ca nu i se potrivesc ca marime sotului , selectand :in magazine” sau ceva de genul …. cum trebuie sa procedez ?
    merg cu produsele la un magazin , spre ex cel de la romana , si le las acolo iar vanzatoarea imi returneaza banii ?

  • nae ionut says:

    va rog sa-mi cumulati comenzile 474754 si 502017.multumesc!!!

  • George says:

    as vrea sa imi uniti comenzie : 502054 si 5 01972

  • sorina says:

    Buna ziua!
    As dori, daca se poate sa imi puneti in acelasi colet comenzile 498001 si 502071, chiar daca au facturi diferite, ca sa platesc doar o data transportul. Va multumesc anticipat!

  • Ang says:

    va rog cumulati comenzile 502168 si 500952. multumesc

  • daniela says:

    Buna dimineata,
    am facut mai multe comenzi in aceasta dimineata pe care va rog sa le cumulati: 502263, 502224, 502197, 502195, si 501471. Din comanda cu ID 501471 va rog sa-mi scoate-ti produsul cu codul 1043301093. O zi cat mai placuta si va multumesc.

  • sufletyk says:

    va rog cumulati urm comenzi:500434, 500320, 500300, 492122 (astea au 70% reducere), 497326 (are 60 %reducere)

  • simona bas says:

    ..am inteles bine astazi este reducere de 80% la toate produsele???

  • catuna maria says:

    va rog frumos sa cumulati comenzile 496152/29.01.2011 si 501277/30.01.2011 daca se poate. multumesc

  • cc says:

    Buna ziua. Va rog sa adaugati la una din comenzile din data de 30 ( nr 495138 sau 498157) un hanorac cod 1023603008 marimea S. Mentionez ca accept reducerea de 70 %, care era in ziua respectiva. Multumesc.

  • elena says:

    buna ziua
    imi spuneti va rog care e stadiul comenzilor 486474 si 486827? plec cateva zile din localitate si nu as vrea sa pierd comenzile?
    se poate sa mi le trimiteti la alta adresa?

  • Aurelia says:

    Buna ziua, va rog sa actualizati statutul comenzilor 486482 si 489347. Multumesc le-am primit, sunteti operativi 🙂

  • Lidia says:

    Nu am primit al 2-lea e-mail. Mai beneficiez de reducere sau nu??? Codul comenzii e:501121 . Am trimis comanda ieri.

  • panchiosu alina says:

    as dori sa imi cumulati comenzile 502452 si 503255.va multumesc

  • Madalina says:

    Am dat doua comenzi vineri, in primul rand as dori sa fie cumulate 493092 si 492869 , iar pe confirmarea comenzii nu imi apare reducerea si as vrea lamuriri, ar fi trebuit sa imi apara pe factura -50% dar suma este intreaga. In cazul in care nu se mai aplica reducerea doresc sa renunt la comanda.

  • Cristina Gogea says:

    va rog raspundeti-mi daca e posibil sa trimiteti comanda 478481 (pe care am sters-o din greseala),deoarece am postat intrebarea de 3 ori si nici nu mai apare comentariul pe blog
    Deasemenea am incercat in continuu de ieri dimineata sa fac o comanda si nu pot plasa comanda,cred ca e o eroare.Am sunat si la telefon,dar n-a raspuns nimeni.

  • elisa says:

    Buna ziua. Am primit email-ul de confirmare a comenzii 486343, dar factura MPR 489854/28.01.2011 nu contine discountul. Din comanda totala nu s-au trimis toate produsele, au fost puse cu zero. Suma acestor produse a fost scazuta din valoarea totala a comenzii si nu s-a aplicat discountul. S-a facut o confuzie. S-a scazut valoarea produselor care nu sunt in pachet. Trebuia ca la suma ramasa sa aplicati discountul 250 : 2 = 125 lei.

  • georgiana says:

    azi am primit confirmarea comenzii 494605 imi va veni pana pe 7.02.2011???

  • elena says:

    Buna ziua,
    Am plasat iei 30.01.2011 o comanda si nu mi-a venit nici acum confirmarea. Puteti verifica ce s-a intamplat? Multumesc

  • flori says:

    Buna ziua,
    Am facut mai multe comenzi pe data de 31.01; toate au discount de 80% sau numai cele plasate intre anumite ore?
    multumesc

  • cristina says:

    Buna ziua,
    Va rog sa-mi spuneti daca se pot trimite comenzile 477858 si 501785 cu acelasi transport?
    Multumesc

  • Borcea Hermina says:

    Puteti sa-mi cumulati comanda 498724 cu comanda 500557? In caz ca nu se poate vreau sa renunt la ultima comanda: 500557 pe care am facut-o cu o ora in urma crezand ca se pot cumula mai multe comenzi.

  • daniela says:

    Buna ziua,
    revin cu o rugaminte in plus la mesajul anterior, cumulati si comanda 503662 la celelalte. O zi frumoasa.

  • brasoveanu florentina says:

    am facut si eu trei comenzi azi as vrea sa le cumulati…multumesc

  • Nicoleta Blidar says:

    As prefera sa primesc coletul prin Posta Romana,nu prin curier.

  • Alina Bita says:

    Buna ziua,

    Am facut sambata, 28 ianuarie o comanda ptr care am primit factura proforma REZUMAT COMANDA 493102
    Data: 28.01.2011 20:23
    Suma totala este de 322 lei, dar nu am primit discount-ul de 50% valabil in data respectiva.
    Cum se procedeaza in aceasta situatie? In cazul in care discount-ul nu se aplica, nu voi putea achita suma integral.

  • ramona says:

    va rog sa-mi cumulati comenzile din 30 si 31.01.2011
    499665, 500241, 501139
    501769, 503806

  • mirela says:

    Va rog sa mi cumulati ultimile 5 comenzi, sunt facute in aceeasi zi, multumesc.

  • gabriela says:

    revin cu o rugaminte la care nu am primit niciun raspuns aici: va rog sa-mi adaugati in comanda 496664 urmatoarele articole: 1045107001- tricou rosu marimea 46; 1045801130- tricou negru marimea M, 1001621006- jeans copii mar. 135-140, si 1034212007- mar. 135-140. multumesc

  • bianca banca says:

    Va rog sa uniti comenzile 503345 si 503435. Multumesc!

  • Tanasoiu Cosmin says:

    Numai este nevoie…

  • curteanu livia-mihaela says:

    imi puteti spune si mie ce s-a intamplat cu comanada 482027 ????pentru ca nu imi mai apare la comenzile mele,desii ap primit confirmarea comenzii pe mail,multumesc

  • silviu says:

    SPER CA IMI VOR FI TRIMISE COMENZILE 504211 SI 504208 NU CA DE OBICEI.

  • diana says:

    comanda 486523 nu a primit inca al 2 lea mail! am pus comanda de 3 zile!

  • daniela says:

    Buna seara,
    va rog cumulati si comanda 504293 impreuna cu celelalte plasate azi 31ian. Va multumesc foarte mult.

  • bocea nicoleta says:

    buna seara incerc sa iau legatura telefonic cu departamentul relati clienti dar nu raspunde nimeni am incercat de nenumarate ori ,sunt nedumerita de ce imi vine comanda incompleta si produsele mai sunt pe stoc multumesc

    • administrator says:

      Buna ziua. Unele produse nu au mai fost fizic in stoc, iar site’ul s-a actualizat mai greu din cauza traficului!

  • irina says:

    Buna ziua! As dori si eu cumularea comenzilor 489116 si 494034 din 28 01.2011 daca se poate. Cam in cate zile imi veti trimite comenzile acestea si mai am inca 2 cu nr 498458 si 502575. va multumesc

  • Lica Ionut says:

    as dori si eu sa-mi trimite-ti comenzile 497672 si 359881 pana joi daca se poate, ca o sa trebuiasca sa plec si nu as vrea sa pierd comenzile….va multumesc

  • dana diac says:

    Am reusit intr-un final sa fac o comanda
    Are nr 366102. Daca se aplica reducere de 80% ramane asa, daca nu o anulez.

  • TATIANA says:

    va rog sa cumulati comenzile din data de 30-ian-2011(499552 si 499139)si cele din data de 31-ian-2011 sa fie cumulate pentru ca nu am avut cum sa plasez doar o singura comanda cu mai multe produse(dispareau odata ce plasam comanda)am fost nevoita sa plasez cate 1 sau 3 produse numai sa nu le pierd.mai jos va dau codul comenzilor cu aceiasi data pentru a le cumula.multumesc pentru intelegere si sper sa imi dati un raspuns.503075 503266 503291 503301 503317 503323 50336 503391 503393 503418 503451 503538 503545 503550.

    • administrator says:

      comenzile 503075 503266 503291 503301 503317 503323 50336 503391 503393 503418 503451 503538 503545 503550 au fost unite

  • claudiu says:

    Buna ziua. Doresc sa stiu in ce stadiu sunt comenzile: 496617, 501925, 502006 ?
    Va multumesc !

  • Anamaria Ardelean says:

    buna ziua.

    in data de 29 am primit proforma pt comanda 489807. am anulat aceasta comanda , in timp util, din panoul de utilizator s-a sters insa astazi m-am trezit ca mi-o aduce curierul. am refuzat aceasta comanda.
    va rog de asemenea sa verificati starea comenzii nr. 336232.

  • Aurelia says:

    Buna ziua, va multumesc mult pt operativitatea dvs. Am primit ieri 2 colete, st multumita. Doresc sa anulez unele comenzi si produse ce le-am plasat zilele ulterioare, ca deja le-am primit ieri.
    Va rog sa anulati comanda 498115.
    Din comanda 493634 sa anulati produsul 1034208003.
    Din comanda 498261 anulati va rog produsele: 1033101136 si 1029306035.
    Din comanda 498274 anulati produsele: 1029306024 si 1029306002.
    Din comanda 498297 rog sa anulati produsul 1034208003.

    Va multumesc anticipat. N-as dori sa ca apoi sa le returnez 🙂 Multumesc pt intelegere.
    Abia astept joi sa comand ce mi-a facut din ochi deja 🙂

    • administrator says:

      Buna ziua!
      Produsul 1034208003 n-a mai putut fi scos din comanda!
      Comenzile dumneavoastra au fost cumulate!

  • Ioana D. says:

    Buna ziua,
    Vreau sa va felicit pentru noua colectie; am vazut ca acum dati mai multe detalii despre produse.
    Imi pare rau insa ca ieri, 31.01.2011, nu am mai reusit sa postez inca o comanda; reuseam sa adaug produsele in cosul de cumparaturi, dar nu ma lasa sa plasez comanda. Le-am scris ieri si colegilor de la serviciul clienti, in ideea ca poate imi vor genera ei comanda (le-am dat codurile produselor si marimile); nu am primit inca nici un raspuns; nu stiu daca s-a rezolvat in vreun fel. Sper ca pe viitor sa nu mai fie astfel de erori si sa se actualizeze stocul pe site in timp real.
    Asteptam ziua de joi sa facem comenzi din noua colectie. Asteptam si viitoarele promotii.
    Pana atunci va doresc spor la treaba!

  • Mona says:

    Buna ziua!

    Imi spuneti ,va rog, cand ajunge comanda cu nr.489150…..nu vad din statusul comenzii decat ca este verificata de ceva timp.Multumesc

  • adela maria popescu says:

    aveti o problema cu aplicatia, nu pot adauga produse in cos.
    va rog sa solutionati problema.
    multumesc,
    adela

  • Daiana says:

    Buna! In ce stadiu este comanda 355429?Multumesc

    • administrator says:

      Buna ziua!355429 – asteapta pentru a fi preluata de catre operatorii nostri. Momentan suntem la comenzile din 29.01

    • administrator says:

      355429 – asteapta sa fie preluata de operatorii nostri. Momentan suntem la comenzile din 29.01!

  • Mona says:

    Multumesc…….l-am primit!

  • ella says:

    buna ziua
    va rog sa imi spuneti si mie in ce stadiu se afla comanda nr. 495871.
    multumesc

  • Corina says:

    Buna ziua!As vrea sa stiu de comanda :487668 cand pleaca si cu ce nota de transport?
    Multumesc!

  • nae ionut says:

    buna ziua!au fost cumulate comenzile 474754 si 502017?multumesc

  • Alina says:

    Buna ziua!!! Am dat o comanda pe data de 25.01.2011 cu nr.486819 insa cand am intrat azi sa ma uit la status comanda nu mi aparea deloc; nici o comanda cu acest nr.Ce s a intamplat cu ea?????

  • cata says:

    Buna ziua,am efectuat o comanda pe data de 29,nr.comenzii este 497211,dar nu am primit nici o confirmare.Nimic din ceea ce am comandat nu mai aveti pe stoc,sau operatorii nu au avut timp sa-mi preia comanda?multumesc!o zi buna!

  • nicoleta says:

    imi mai trimiteti si mie comanda nr 493520?

  • nicoleta says:

    am plasat-o pe 28 ian si nici macar nu e verificata si vreau sa stiu daca o mai primesc . mersi mult

  • LIDIA says:

    Buna ziua,

    Va rog frumos sa cumulati comenzile 498554 si 501368.

    Multumesc!

  • Bodea says:

    In ce stadiu sunt comenzile: 491084, 491974, 496215, 496609, 500290?

  • Paula says:

    se poate sa primesc comenzile din zilele de 30.01 si 31.01 in acelasi transport? este vorba de comenzile 497567 din data de 30.01 si 502384, 502642, 502861, 503085, 503553, 503878 si 503946 (din 31.01). cand vor incepe sa fie procesate comenzile de pe 29-30.01? va multumesc.

  • nicoleta says:

    s-a verificat intre timp ms mult de tot

  • Anghelache Maria says:

    Cand mi se va factura comanda 499260? Am plasat-o deja de cateva zile.

  • Victoria says:

    Buna ziua.As dori sa va rog sa-mi cumulati comenzile 495891,496059 cu 499683 din cauza ca pentru ultima nu am stiut ca se aplica gratuitatea la transport doar dupa scaderea discountului si oricum eu am incercat sa comand mult mai multe produse dar nu reuseam sa definitivez comanda.Va multumesc

  • elena says:

    daca am plasat o comanda in ziua de 29.01.2011 in valoare de 198 de lei de ce mi-ati luat taxa de transport?

  • anca says:

    buna ziua.am dat comanda sambata dar nici acum nu am primit confirmarea.ce se intampla cu comanda 497258 ?multumesc astept raspuns

  • cristina says:

    Buna ziua,
    Va rog sa imi spuneti cand imi soseste comanda 477858 si daca poate fi trimisa o data cu 501785.Va multumesc

  • nicoleta says:

    Buna ziua,
    Am urmatoarea nelamurire: in comanda nr. 493991 pt. care am si primit azi confirmare, am gasit facturat transportul, desi totalul initial al produselor comandate depasea suma de 100 ron. Este adevarat ca nu ati mai gasit un produs pe stoc, insa din cate stiu de la comenzile trecute, se ia in considerare totalul comandat, nu cel existent in mod real. V-as ruga sa rectificati daca este o greseala. Multumesc!

  • janina ile says:

    buna, ziua. as vrea sa stiu in ce stadiu se afla comanda 495072. am inteles ca miniprix-ul se afla in inventar, asta inseamna ca nu va li livrata decat dupa ziua de joi?

  • Irina says:

    489116,494034,498458 si 502575 – cam in cat timp ajung? astept raspuns

    • administrator says:

      Comenzile din 28.01 pleaca azi prin OTTO! Celelalte comenzi vor fi preluate in ordinea plasarii lor!

  • eugenia c says:

    buna zua.as vrea sa stiu in ce stadiu este comanda cu nr496466 deoarece nu am primit decat primul mail.multumesc

  • cristina says:

    buna ziua!
    am comanda 496171 – data de 29.01.2011, orl 11:22
    inca nu am primit al doilea e-mail ce mi-ar confirma procesarea, asa ca as dori unele infromatii. comanda contine niste cizme si bratari. in cazul in care cizmele – din diferite motive – nu ar mai fi de gasit in depozitul miniprix(ele nu mai exista ACUM pe sait dar existau mai multe marimi in ziua in care a fost facuta comanda!), sper ca nu mi se vor trimite 2 bratari de 1leu cu taxa de transport de 16!!!
    aveti idee cat mai dureaza procesarea si daca se mai poate anula in cazul (sper ca putin probabil) de mai sus? chiar imi doresc cizmele respective si sper sa nu fie insa cazul!
    multumesc!

    • administrator says:

      496171 – in curs de pregatire!

    • administrator says:

      Buna ziua!
      496171 – in curs de pregatire!

      • cristina says:

        buna din nou!
        e ceva ciudat cu contul cred…sau numai la comanda respectiva: comanda 496171 – data de 29.01.2011 nici nu mai apare in istoricul comenzilor din contul meu, nici nu am primit factura sau confirmarea pe mail! de anulat nu am anulat…deci nu mai inteleg nimic :/
        sper macar sa fiu anuntata cumva daca sunt probleme, sa nu astept curierul la nesfarsit! 🙂
        multumesc mult!!!
        ps: foarte frumoase produsele din noua colectie! si multumim pentru detaliile suplimentare oferite la fiecare produs!

        • administrator says:

          496171 – anulata de catre dumneavoastra!

          • cristina says:

            comanda anulata cand anume?
            anulata din ce motive? tocmai am spus mai sus ca imi doresc cizmele si daca ele exista pe stoc de-abea le astept!
            daca nu mai sunt in stoc e ok, comanda ramane anulata, altfel nu inteleg cand si cine a anulat! ieri doar era in pregatire comanda!
            nu mai pricep nimic! 🙂
            va multumesc oricum si sper sa primesc si unele detalii macar!

          • administrator says:

            statusul comenzii 496171 este “Anulata de client”, deci a fost anulata de catre dumneavoastra

  • diana says:

    comanda 486523 nu a primit inca al 2 lea mail! am pus comanda de 3 zile!

    va mai sosi aceasta comanada?cand?

  • Oana says:

    Buna ziua, va rog sa anulati comanda 496080

  • reli says:

    care este starea comenzii nr 495744?

  • Alecsuti Ana-Maria says:

    Buna ziua. Am trimis vineri (parca), o comanda si am primit mail cu “initiere proces de confirmare”, REZUMAT COMANDA 487309
    Data: 28.01.2011 15:33
    De atunci, insa, nimic, nici un alt mail de confirmare. Voi mai primi comanda respectiva? Am vazut ca pana joi aveti inventar.

  • ana says:

    nu am primit inca proforma la comenzile cu nr. 492540/29.01.2011, nr. 498240/30.01.2011, nr. 498912/30.01.2011 si nr. 500856/30.01,2011. E posibil sa nu se fi inregistrat la dv., desi imi apare initiere factura la fiecare?
    de asemenea, as dori sa stiu daca imi puteti cumula facturile cu nr.498240/30.01.2011, nr. 498912/30.01.2011 si nr. 500856/30.01,2011, avand in vedere ca au fost date in aceeasi zi si beneficiaza de reducerea de 30%?

  • Oana says:

    Va rog sa-mi anulati comanda nr 499316. Multumesc!

  • Madalina says:

    vreau sa anulez comanda 497036.multumesc

  • Andreea P says:

    Buna ziua. Am facut o comanda pe data de 29.01 si pana acum nu am primit decat initierea procesului de confirmare. Vreau sa stiu in ce stadiu este si cand o voi primi. Este comanda cu nr 496831 .
    Astept raspunsul dumneavoastra.
    Va multumesc

  • Alecsuti Ana-Maria says:

    Tocmai am primit mailul cu confirmarea:). Totul este ok. Multumesc

  • Alina says:

    Buna ziua! Va rog sa-mi cumulati comenzile cu nr. 490541 si 499317 din data de 30.01.2011. In urma cumularii se plateste un singur transport sau pentru fiecare comanda in parte? Va multumesc.

  • Luncanu Petronela says:

    Buna ziua! Va rog mult sa-mi spuneti in ce stadiu se afla comanda nr.498271 si daca voi primi produsele comandate. Multumesc anticipat!

  • Cezara says:

    Imi puteti spune daca la comanda nr 499028 sunt toate produsele, si cand pleaca de la dvs?
    Va multumesc pt. solicitudine!

  • cata says:

    Comanda 496197 din 29 ian, e plasata si acum . Cand o preluati?
    Multumesc!

  • Anca says:

    Buna ziua!
    Va rog sa imi spuneti care este stadiul comenzii nr. 484379 din 24.01.2011. Nu am primit inca e-mail-ul de confirmare.
    Va multumesc!

  • roxana says:

    CE S A INTAMPLAT CU COMANDA 489911?

  • cruelty says:

    Pe 30 ianuarie am facut mai multe comenzi(498516, 498525, 498529, 498535, 498546, 498573, 498634, 498650, 498783, 498820, 498963, 499258, 499344, 499542), dar pana la ora asta produsele nu au fost verificate, nu am primit confirmarea acestora. Mai pot spera sa primesc produsele?

    • administrator says:

      498516, 498525, 498529, 498535, 498546, 498573, 498634, 498650, 498783, 498820, 498963, 499258, 499344, 499542 – unite!

  • stroie tatiana says:

    Va rog sa-mi spuneti in ce stadiu este comanda 498907, efectuata in data de 30 ianuarie, nu am primit decat, Initiere proces de confirmare a comenzii 498907, si m/ar interesa daca beneficiez de reducerea din ziua respectiva??

  • sorina says:

    si am uitat sa va mai intreb ceva. in ce stadii se afla comenzile 498001 si 502071? pot fii trimise in acelasi colet, chiar daca au fost plasate in zile diferite, cu discount-uri diferite, chiar daca mi le facturati separat?

  • claudia says:

    buna seara! va rog sa-mi schimbati statusul comenzii nr. 490547 si 489085 din “verificata” in “livrata la client” ca sa pot face un retur! multumesc!

  • Mika says:

    Este cineva caruia i s-au cumulat comenzile trimise in aceeasi zi? Este cineva care a reusit sa comande vreun produs cu reducere de 80% ? Am 7 comenzi in 2 zile, fiecare cu taxa de transport….

  • Hainagiu Anisoara says:

    Am plasat o comanda in data de 27.01.2011. Puteti sa-mi spuneti in ce stadiu este? Nu mai apare mentionata in contul meu. Chiar nu inteleg ce drept aveti de a sterge o comanda, asta dupa ce fusese confirmata deja. Nu este prima data cand dati dovada de NESERIOZITATE

  • Muresan Aurelia says:

    Buna!
    A-ti putea sa imi spuneti in ce stadiu se afla comanda 386500 si cam in cat timp se estimeaza ca o voi primi! Poate ridica comanda o alta persoana inafara de mine?
    Multumesc!

  • radu madalina says:

    Buna seara
    comanda 498465 cand ar ajunge la destinatar?

  • cristina says:

    Buna seara,
    Va rog sa imi spuneti cand primesc comanda 477858.
    Multumesc

  • elena says:

    Ce se intampla cu comanda 494372?
    Pentru 493592 nu a mai fost produsul?
    Multumesc.

  • Manuela S says:

    In data de 30 ian am facut o comanda cu nr. 498195. As vrea sa stiu in ce stadiu se afla. Multumesc anticipat.

  • Mihaela says:

    Buna seara. Care ar fi ultima zi de trimitere a unui colet retur daca am receptionat coletul pe 26 ianuarie? Am plasat returul 482445 dar as vrea sa astept sa imi vina si ultima comanda inainte de a trimite coletul, poate e ceva ce nu-mi este bun.

    • administrator says:

      este specificat in “Conditii de retur”, “Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. “

  • Gabi P. says:

    Bună ziua!
    Vă rog să-mi spuneți și mie care este stadiul comenzilor 495384(29.01.2011) și 498267 (30.01.2011). Vă mulțumesc!

  • merisanu ioana says:

    comanda 496221 din 29 ianuarie.

  • Dan N says:

    Buna ziua.
    Va rog sa-mi spuneti in ce stadiu sunt comenzile 496262/29.01. si 498512/30.01 pt ca nici acum nu sunt acceptate de operator.
    Multumesc!

  • raluca says:

    buna ziua. inca nu am primit al doilea mail de confirmare pentru comenzile 503644 si 498388. sa inteleg ca nu mai aveti produsele in stoc. astept un raspuns !!! multumesc

  • Bodea says:

    Ajung comenzile saptamana aceasta?491084, 491974, 496215, 496609, 500290. Va rog sa raspundeti

  • alexandra says:

    bua ziua! Imi puteti spune ce s-a intamplat cu comanda mea 498518
    Data: 30.01.2011 09:04 ? multumesc!

  • Anca says:

    Buna ziua
    Nu am primit confirmarea comenzilor 500601 si 498675 din 30.01.2011 . Mai sunt valabile ? Va multumesc ! O zi excelenta !

  • geo says:

    Buna ziua, imi spuneti daca joi magazinul virtual se deschide la ora 0, adica in aceasta noapte sau maine dimineata?

  • nicoleta says:

    am facut doua comenzi una pe 29.01 id 497493 – val.362 ron, si una pe 30.01 id 501660 – val.153 ron – nu am primit raspuns pentru nici una

  • serifon elena says:

    buna ziua, am plasat 2 comenzi una pe 28 si una pe 30 si p contul meu apare ca cea de pe 28 este acceptata de operator dar nu am primit mail cu factura cu reducere id este 495360 si cealalta de pe 30 499390. si as vrea sa mai stiu in cat timp ajunge un colet din momentul trimiterii!astept raspuns, multumesc

  • Simona says:

    Va rog sa imi trimiteti comenzile 496678 si 498539 cu acelasi transport.
    Multumesc!!

  • claudia says:

    buna ziua!
    am facut o comanda pe data de 29 si inca nu am primit factura proforma. comanda 496954. de regula aceasta ajungea in cel mult 24h. au trecut 5 zile. puteti sa mi o trimite ti mai repede?
    vreau si eu sa stiu de existenta produselor.
    va multumesc si astept raspuns!

  • timaru valeria-maria says:

    buna ziua!
    pe data de 30.01.2011 am facut 2 comenzi, respectiv comanda 498661 si comanda 500285 si inca nu am primit e-mail cu factura proforma. as vrea sa stiu daca se poate cand pleaca comenzile inspre mine. multumesc frumos!

  • dana says:

    Buna ziua , as vrea sa stiu daca se confirma comanda 498919 nu am primit al doilea email .

  • Geo says:

    inteleg ca nu se poate comanda dar de ce incep sa dispara produse?

  • flori says:

    Va rog sa cumulati comenzile 501896, 501904, 502731, 503400. mentionez ca toate au fost plasate in aceeasi data. Va multumesc

  • serifon elena says:

    495360 si 499390 in ce stadiu sunt?nu am nicio factura p mail si prima e trimisa de p 28. raspundeti-mi va rog

  • Loranda says:

    Am facut sambata,29 ianuarie,o comanda la dvs. (cu 70&reducere)si nu am primit nici un mail de confirmare.Ce s-a intamplat,imi puteti spune,va rog?Multumesc anticipat!

  • marta says:

    Buna ziua! va rog sa-mi spuneti in ce stadiu se afla comanda nr.487683, eventual o nota de transport curier. Multumesc.

  • simona says:

    va rog sa-mi spuneti cand primesc comanda 499275 si dc nu am primit inca reducerea la ea

  • maria says:

    Buna ziua as vrea sa stiu in ce stadiu se afla comanda 498153 ????

  • Isabela says:

    Buna ziua,

    Am comandat acest sacou – Haine Barbati, marimea 50, Mov, 1039601008, insa nu a venit.
    Imi puteti spune va rog daca mai aduceti?

    Multumesc

  • elisa says:

    Buna yiua. Este foarte bine că la noile produse sunt mentionate si dimensiuni, dar, suplimentar, cred că ar fi bine să menţionaţi grosimea taliei.

  • Bia says:

    Buna ziua,
    Pt comanada 499081 nu am primit al doilea mail de confirmare … va rog imi comunicati care este stadiul acesteia. Multumesc.

  • Catalina says:

    stiu ca aveti f multe comenzi de onorat dar imi puteti spune ceva despre comanda 498593.Astept o verificare, o confirmare….ceva….va multumesc

  • eugenia c says:

    imi puteti spune de ce comanda cu nr 496466 apare cu pret intreg desi cand am plasat-o erau 60% reducere?va rog sa-mi spuneti pretul real si daca mai platesc taxa de curierat.
    multumesc

  • cristina says:

    Buna ziua,
    Va rog sa imi spuneti cand imi vine comanda 501785
    Va multumesc

  • oana says:

    Buna ziua! Deoarece nu am primit nici o informatie pe adresa de mail, iar la dv pe site,in contul meu apar a fi plasate, va rog sa imi comunicati in ce stadiu se afla comenzile:
    495489-plasata in data de 29.01
    499901 si 500018-plasate in data de 30.01
    501951-plasata in data de 31.01
    De asemenea, va rog sa imi uniti comenzile 499901 cu 500018 (si nu 50018-nr comanda trimis gresit din partea mea in primul mesaj pe forum, urmand ca in cel de-al doilea mesaj sa va comunic nr real al comenzii efectuate de mine-500018; dv mi-ati raspuns la primul mesaj/cel cu nr gresit ca ati unit comenzile). Cu scuzele de riguare, intru cat am omis un “0” din nr celei de a doua comenzi va rog sa remediati posibila greseala de a imi cumula comanda 499901 cu o alta, neefectuata de mine(50018).
    Va multumesc anticipat si va doresc o zi buna.
    Cu stima!
    Oana Barcan

    • administrator says:

      Buna ziua!
      Comenzile din 30.01 sunt unite!
      495489 – pleaca azi prin Cargus
      Celelalte comenzi vor fi preluate cat de curand!

  • alina says:

    cand vom putea da comenzi din nou?

  • alina says:

    cand vom putea face comenzi din nou?

  • andrada hang says:

    daca am comanda de 54 de lei cat platesc transportul?

  • zagoneanu raluca says:

    Buna ziua, am facut o comanda in data de 30 ian, nr 501378 si inca este “Initiere proces de confirmare a comenzii”.Se mai factureaza sau nu? . comanda facuta in data de 27 ian am primit-o deja, dar am de facut o mica remarca …. am comandat pantaloni bebe marimea 51-56(0-3luni) si mi-au sosit pantaloni pt bebe pana in 2kg(pt prematuri presupun).Nu cred ca e corect sa trimiteti asa ceva, sau macar tb specificat ca sunt mai mici decat in mod normal, pt ca un copil sanatos se naste cu peste 3kg… Va multumesc.

  • Ioana D. says:

    Buna ziua,
    Va rog sa imi spuneti care e stadiul comenzii mele 501888 din 30.01.2011; inca nu am primit proforma. Daca in aceasta comanda au fost unite 2 comenzi, se va tine cont de faptul ca prima comanda (492685 – care continea cele mai multe produse) a fost plasata mai repede in aceeasi zi si deci va avea prioritate? Multumesc!

  • Diana says:

    o urmatoare reducere la incaltaminte??…mi se pare cam scumpa incaltamintea in noua colectie!!!….sau o reducere la clientii fideli???(am foarte multe comenzi pana acum de la voi)….

  • BAN LAURA says:

    buna ziua. inca nu am primit al doilea mail de confirmare pentru comanda 497760 din data de 29.01.2011 . As dori sa stiu ce s-a intamplat. Va multumesc

  • popescu says:

    as dori sa-mi cumulati comenzile 500584 cu 501079. Va multumesc

  • Rada says:

    buna seara,
    am plasat comanda 483157 la cereri retur, pentru a returna unul din cele trei tricouri care, din pacate, mi-a fost trimis cu o taietura. puteti verifica, va rog mult, daca a ajuns cu bine si cand poate ajunge baiatul pt a primi banii inapoi?

    multumesc

  • Sanda says:

    Spune-ti-mi, va rog, care este starea comenzilor 488190 si 498785.
    Multumesc!

    • administrator says:

      498785 – in curs de pregatire
      488190 – a plecat pe 30.01 prin OTTO cu nota de transport MNP00488190R

  • Banita Cristina says:

    Buna seara! Am facut o comanda la dvs din data de 30 ianuarie (comanda nr 498128) si nu am primit nicio confirmare, desi au trecut cele 24 ore. Sper sa mai fie valabila! Va multumesc!

  • anca says:

    buna seara
    va rog sa-mi spune-ti ce se intampla cu comenzile 500601 si 498675 din 30.01.

  • Paula says:

    Buna ziua, va rog sa imi anulati comanda nr. 497567 din data de 30.01. va multumesc

  • Paula says:

    Bua ziua,
    va rog sa imi scoateti din comanda nr. 503946 produsul 1037502002. va multumesc!

  • Otilia says:

    va rog sa-mi imi spuneti care este sit. c-zii mele 499167 / 30.01.2011, au trecut mai bine de 3 zile (78 ore) fara macar sa fie acceptata de operator.
    mai am o c-da nr. 493765 verificata de vreo 2 zile si care a ramas in acest stadiu sau cel putin asa apare in contul meu

    multumesc.

  • amalia popescu says:

    de ce la comanda ID 495649 din 29.01.2011 imi percepeti taxa de transport? comanda era in valoare de peste 300 lei (fara reducerea de 60%) iar in momentul plasarii toate produsele comandate figurau in stoc. mi-am luat o marja in momentul angajarii produselor in comanda si am luat in calcul reducerea de 60 % . astfel ca valoarea comenzii mele, la palsare era de peste 100 lei (daca aplicam procentul de reducere aferenta zilei in care s-a facut comanda). cand sunteti seriosi? la comanda anterioara din data de 28.01.2011 , la care era aceeasi situatie anterior prezentata, nu ati facut asa, adica nu mi-ati perceput taxa de transport.

  • Angela says:

    Comanda 495937 a avut ca pret initial 286 ron si cu discount de 60 % ar fi insemnat cost final 114.4 ron, ceea ce inseamna ca nu ar fi trebuit sa platesc taxa de transport. Dar cum cateva din produse nu au fost in stoc, eu acum trebuie sa platesc taxa de transport, ceea ce nu mi se pare ok. Pana acum, in cazul in care comanda depasea 100 ron si nu aveati toate produsele in stoc, suma finala fiind mai mica de 100 ron, nu se platea taxa de transport, luandu-se in considerare suma initiala. Va rog recalculati, am comandat in valoare de 114.4 ron dupa aplicarea discountului de 60%, deci ar trebui sa nu platesc transport. Multumesc.

  • carmen says:

    Buna seara
    Va rog sa-mi spuneti ce se intampla cu comanda 499047.
    Multumesc

  • robert says:

    in ce stadiu se afla comanda -498437

  • lacra says:

    Va rog sa imi scoateti din comanda nr. 496403 urmatoarele produse:
    1039501001, 1101708002, 1043301008, 1038401009, 1052601002.
    Va multumesc.

  • Mihaela Christescu says:

    Buna seara.
    Pe de o parte tin sa va felicit pentru activitatea desfasurata, iar pe de alta parte doresc sa va intreb cum putem rezolva un “incident” destul de neplacut, desi nu mi-as fi putut imagina ca se poate intampla asa ceva.
    In ultima comanda pe care am primit-o azi, respectiv 491245, am avut “surpriza” ca o pereche de pantofi sa aiba masura 39 pe cutie, iar pantoful stang este masura 40, iar dreptul masura 41!!!!!!!!!!!!! Implicit o pereche de pantofi absolut neutilizabila!
    As dori sa stiu daca pot trimite pantofii retur prin urmatorul curier care va aduce urmatoarea comanda si daca trebuie sa achit taxa de transport, desi nu mi se pare normal!
    Va multumesc.

    • administrator says:

      Buna ziua!
      Veti fi contacata cat de curand de colegii nostri de la departamentul relatii cu clientii!

  • Adina says:

    buna,
    mai sunt valabile reducerile ? ma intereseaza in special acesti pantaloni
    https://www.miniprix.ro/produs/23403/jeans-haine-dama/

    multumesc frumos,
    Adina

  • Otilia says:

    e joi deja, de ce nu se pot plasa comenzi ?

  • Bogdan says:

    Buna seara!
    Va rog frumos sa-mi cumulati comenzile 502105+502099+502073+498413, pe ntru ca nu am reusit decat sa plasez cate un produs….restul dispareau din cos. Multumesc!

  • ema says:

    as vrea sa stiu dc comanda 499673 va mai fi trimisa??????????/

  • ioana says:

    se pot plasa astazi comenzi?

  • Mariana D says:

    Buna ziua,
    va rog sa imi spuneti in ce stadiu este comanda 485149/29.01
    Multumesc,

  • dascalu daniela says:

    Pe 29.01.2011 am facut o comanda si nu am primit nimic.Comanda 496941.Stiti cumva daca mai vine sau astept degeaba????

  • cristina says:

    comanda 499986 a fost prelucrata? trimisa?

  • LIDIA says:

    Buna ziua,

    Care este stadiul comenzii 501368?Vad ca inca nu a fost preluata.

  • gaby says:

    BUNA ZIUA.497639 SI 494763 AU PLECAT DE LA DUMNEAVOASTRA?

  • Simona says:

    Buna ziua,

    Am facut o comanda zilele trecute, mai exact pe 30 ianuarie si nu am fost contactata in legatura cu aceasta, am primit doar emailul de “initiere proces de confirmare a comenzii 500813” . As dori sa aflu statusul comenzii..
    Multumesc!

  • adela says:

    Buna ziua! comanda 494575 a plecat de la dvs?

  • Ioana D. says:

    Oare care e criteriul dupa care postati si raspundeti comentariilor de pe blog; pentru ca raspundeti comentariilor recente si altele mai vechi sunt moderate si li se raspunde cu intarziere?! Toata lumea asteapta sa fie tratata cu promptitudine si seriozitate! De exemplu, ati raspuns unui comentariu postat astazi, 03.01.2011, la 40 de minute dupa postarea lui si alte comentarii de zilele trecute “asteapta”!
    Cred ca sunteti depasiti de tot ce se intampla; clientii sunt multi si nu mai faceti fata! Ar trebui sa remediati aceste probleme; daca aveti din ce in ce mai multi clienti, investiti si in SITE, ca doar faceti comert online.
    Citeam un raspuns dat unei cliente nemultumite, care a avut aceeasi problema ce am intampinat-o si eu, in 31.01.2011 nu am putut face comanda, desi erau produsele in stoc, sau cel putin asa apareau – i-ati raspuns ca a fost de vina traficul mare de pe site din acea zi, fara “ne cerem scuze”; de parca ar fi fost vina noastra a clientilor, iar nu a dumneavoastra ca nu va adaptati siteul numarului tot mai mare de clienti si cerintelor acestora.
    Ca sa nu mai zicem de numeroasele incidente aparute: marimi ce nu corespund, produse cu defecte, cu etichetele taiate (apropo, care e explicatia, ca cei de la serviciu clienti, la telefon au bajbait, fara sa poata sa dea o lamurire?)
    Speram ca pe viitor sa remediati aceste inconveniente si sa putem face cumparaturi in continuare de pe siteul dumneavoastra fara neplaceri!
    Numai bine!

  • nicoleta says:

    buna. vreau sa va multumesc pt tot si sa va felicit. sunteti cei mai tari.am primit si ultimul colet si totul e asa cum am cerut.
    sunt client de 3 luni dar niciodata nu m-ati dezamagit. tineti-o tot asa

  • Muresan Aurelia says:

    De ce nu se pot plasa comenzi? Prin ce firma de curierat trimite-ti comenzile in Cluj Napoca?

  • Mirela says:

    Buna ziua,
    Care este stadiul comenzilor 499233/30.01.si 503647/31.01.?
    Se mai pot uni?
    Multumesc!

  • Irina M says:

    Buna ziua. Va rog sa imi spuneti care e statusul comenzii 499744 plasata pe 30.01. deoarece nu am primit inca factura proforma.Va multumesc.

  • cata says:

    499835 ,504261 ? Nerabdare x_x ……… am fost coplesita la ultima comanda 🙂 . Multumesc!!

  • ami says:

    buna ziua! as dori sa stiu in ce stadiu sunt comenzile din 31.01.2010: 497349, 502889, 502939, 503608,503697, 503741, 503779, 503794. sunt cumulate? cand voi primi proforma?

  • georgiana paraschiv says:

    va rog sa-mi spune-ti de ce nu se proceseaza comenzile mele 486702,503270,503856. Va multumesc

  • cata says:

    COMANDA 484835 in ce stadiu se afla?au trecut mai bine de 10 zile de la plasarea ei..

  • claudiu says:

    Buna ziua. Vreau si eu o nota de transport pentru comanda cu id-ul 496653
    Multumesc.

  • nicoleta says:

    Buna ziua! as dori sa stiu in ce stadiu se afla comanda 497493/29.01, ieri de dimineata era acceptata de operator, dar nu am primit nici pana in prezent un raspuns – daca sunt pe stoc produsele (respectiv factura proforma pe mail). Mai am o comanda 501660/30.01 in aceeasi situatie.

  • MONI says:

    BUNA ZIUA

    Care este stadiul comenzii 401951?

  • Banita Cristina says:

    Buna ziua! Revin cu intrebarea:mai este valabila comanda facuta pe data de 30 ianuarie cu nr.498128 ?

  • andra says:

    buna ziua

    va rog mult – comanda 501617, ce se intampla cu ea?
    multumesc

  • ana maria says:

    Buna ziua, as dori sa va intreb de ce nu am primit inca al doilea email de confirmare a comenzii 499985.Eu am facut comanda pe data de 30.01 si suntem in 3.02 .As dori un raspuns deoarece intarzie destul de mult.

  • Mariana D says:

    485149 a plecat de la dvs.?

    Multumesc,

  • Carmen says:

    Buna ziua, as dori sa stiu daca si cand mi-au fost livrati banii pt cererea de retur cu ID 14339; multumesc

  • nicoleta says:

    AM PRIMIT REZULTATUL LA COMANDA 497493. MULTUMESC!

  • Fandolia Alexandra says:

    Buna ziua! Am facut o comanda de peste 100 de lei,cu toate acestea mi s-a pus la factura si plata livrarii 16 lei si nu inteleg de ce platesc si livrarea din moment ce am comandat de 147 lei. Comanda este 489835 Multumesc!

  • simona says:

    Buna ziua!am primit si eu comanda nr.488113,si surpriza in loc sa primesc o bluza am primit o maleta…De ce?

  • gaby says:

    ce stiti despre comanda 498598? cand ajunge la mine?n-am primit nici un mail de confirmare,factura,spuneti-mi si ce valoare o sa aiba coletul,va rog.Multumesc!

  • ADRIANA says:

    buna ziua,

    va rog sa-mi cumulati comenzile cu nr 500972 si 504864

  • croitoru simona says:

    Buna ziua
    In data de 30.01.2011 am plasat o comanda dar nu am primit nici un fel de confirmare . As vrea sa stiu daca mai astept comanda sau nu.

  • ADRIANA says:

    pe site apare ca la comenzi de peste 100 ron transportul este gratuit, eu am facut 2 comenzi (500972 si 504864) pe care va rog sa le cumulati , iar la ambele comenzi apare ca si taxa de transport cate 16 ron…..De ce?^

  • claudia says:

    comanda cu nr 475151 din 17 ian ce mai e cu ea?de ce nu mai vine?

  • Otilia says:

    pana la urma cat e val. minima a comenzii cu transport gratuit : 100 ron – cat scrie pe pag de start a site-ului sau 250 ron cat scrie pe pag. de plasare a comenzii ??
    mai, oameni buni … zau …

    • administrator says:

      Orice comanda cu valoare mai mare de 100 de lei beneficiaza de gratuitate la transport. Emailul de initiere comanda a continut o eroare de afisaj.

  • Me says:

    va rog sa cumulati comenzile 505623 si 505851

  • claudia says:

    va rog frumos sa-mi cumulati comenzile 505717 cu 505661!de ce imi apare si transportul la plata daca depaseste suma de 100 ron?multumesc!

  • ionescu camelia says:

    de ce mi se cer 16 ron taxa de transport la comanda nr.506154, in valoare de 200 ron cand pe pagina principala scrie clar TRANSPORT GRATUIT la comenzi peste 100 ron…de asemenea as dori sa stiu ce se intampla cu comanda nr.500798, plasata in data de 30.01.va multumesc!

  • Alina says:

    Comanda 493439 se mai livreaza sau nu? a trecut destul de mult timp.

  • Gabi P. says:

    Bună ziua!
    Spuneți-mi și mie – comanda 495384 este trimisă? Dacă da… prin cine?
    Mulțumesc!

  • Me says:

    ah si nu inteleg de ce s-a adaugat plata de livrare la 505623,desi acesta a trecut de 100 ron

  • ionescu camelia says:

    buna ziua! de ce mi se cer 16 ron taxa de transport la comanda nr.506154, in valoare de 200 ron cand pe pagina principala scrie clar TRANSPORT GRATUIT la comenzi peste 100 ron…de asemenea as dori sa stiu ce se intampla cu comanda nr.500798, plasata in data de 30.01.va multumesc!
    Răspunde

  • Nela says:

    Buna ziua , va rog frumos sa verificati comanda cu nr. 497556 pe numele Pop Ionela, plasata sambata 29 ian.Valoarea totala este de 221 lei , la care se atribuie discountul de 60 %. De ce imi incasati si transportul 16 lei ?Ar trebui sa fie gratuit

  • sanda says:

    buna,am si eu o intrebare,tocmai am facut o comanda de 112 ron si pe mail in rezumatul facturii apare +16 ron taxa de livrare….cum e posibil daca pe website este afisat ca comenzile peste 100 ron beneficiaza de transport gratuit?
    este vb de COMANDA 506859
    multumesc si astept un raspuns

    • administrator says:

      Comanda 506859 va beneficia de transport gratuit. Orice comanda cu valoare mai mare de 100 de lei beneficiaza de gratuitate la transport. Emailul de initiere comanda a continut o eroare de afisaj.

  • Vlad Maria-Mirabela says:

    puteti cumula comenzile 506490 si 506726 va rog? va multumesc!

  • anca says:

    buna seara .am dat comanda pe 29.01.2011 si inca nu am primit confirmarea.mai astept comanda 497258?multumesc

  • Mihaela Christescu says:

    Buna seara.
    Va rog frumos sa imi cumulai si mie comenzile 506367, 506691, 506697, 507016, 507052.Nu stiu de ce nu am putut plasa o singura comanda si am fost nevoita sa comand pe “bucati”.
    Multumesc mult.

  • Dinca Daniela says:

    Va rog frumos sa imi spuneti cand pleaca comanda 497749. Multumesc

  • Mirela says:

    In legatura cu comenzile 499233 si 503647, va rog daca se poate sa le uniti.
    Multumesc.

  • Mihaela says:

    Buna seara. Am trimis si eu azi un colet retur numai ca pe el am scris id retur 482445 (care era de fapt id comanda) in loc de 15229 (id retur). E vreo problema?

  • loredana a says:

    Gata, s-a rezolvat!

  • sorina says:

    am trimis mail la departamentul vanzari si au fost deja cumulate,multumesc pentru promptitudine si profesionalism.

  • ana says:

    buna ziua , puteti va rog sa-mi anulati si mie comanda 500839 din data de 31.01.2011 , comanda nu a fost acceptata de operator . Va multumesc anticipat!

  • mary says:

    buna …tocmai am plasat o comanda si am primit mail cu proces de initiere a comenzii 507937…dar am vazut ca mi s-a adaugat si taxa de transport, desi comanda depaseste 1 milion…..sper sa fie o greseala iar in mail’ul de confirmare sa nu se mai repete…multumesc…va rog rezolvati problema…

  • Camelia says:

    Puteti sami spuneti va rog frumos daca este adevarat ca numai este valabil transport gratuit la comenzile peste 100 Ron.Am vazut ca beneficiaza doar comenzile de peste 334.Va multumesc!

  • ema says:

    cred ca trebuie sa-mi iau gandul de la comanda499673!!!!!!!!!!!!!asa-ii??????????????

  • Gabi P. says:

    Bună ziua!
    Am văzut că ați trimis-o ieri prin Cargus. Mulțumesc!

  • Marina Alina says:

    Buna ziua. Nu am primit email -ul al doilea de confirmare pentru comanda 500113 (cel cu suma totala redusa) desi am plasat comanda in 30 ianuarie.

  • alina says:

    Buna ziua. Ieri am facut o comanda aceasta avand id-ul 505380. Am primit mail-ul privind initierea procesului de confirmare a comenzii si pe rezumatul acestei comenzi, desi totalul era de 161 lei, mi s-a introdus si costul transportului 16 lei, ajungand astfel la un total de 177 lei. In aceste conditii am anulat comanda, insa as dori sa stiu de ce ar trebui sa platesc si transportul daca comanda depaseste 100 lei? va multumesc.

  • coco says:

    va rog frumos sa anu lati comanda cu nr 506531

  • coco says:

    si spuneti mi va rog cand va livrata comanda cu nr 501300 ca nici nu e facturata de duminica!

  • roxana says:

    a plecat comanda 496196: cu ce firma si o nota de tr

  • LuminitaV says:

    Sunteti de o “seriozitate”de nedescris….Pe 30 ianuarie a aparut pe site reducerea de 80%.Normal,ca lumea a comandat ce s-a mai putut.Si surpriza….vine proforma…cu discount de 70%…Poate multi care au dat comenzi atunci si-au facut anumite calcule,sa le ajunga banutii pt comanda,dar miniprixul le-a zadarnicit planurile.
    Cu mentalitatea aceasta…lasa,ca tot de la noi o sa mai cumpere,o sa pierdeti mult.Si daca ar fi singura problema a miniprix-ului….dar sunt o gramada de probleme la D-voastra,probleme care se pot solutiona ff simplu daca ar exista putina vointa.Si mai ales respect fata de clienti.

  • Mihaela says:

    Buna dimineata,
    Pe 30 ian., la ora 11, am facut o comanda , nr. 498815. Nu am primit nici factura proforma, nici pachetul. Ce se intampla? Il mai primesc? Cand? Nu pot sta in casa non stop.

  • AHTAMON MIHAELA says:

    Buna ziua…

    Am facut un retur ieri la un produs din comanda cu nr. 488361, prin Posta Romana. Din pacate, desi am introdus in colet factura, am uitat sa specific pe ambalaj id-ul returului sau nr. facturii.
    Se poate face ceva in acest sens sa poata fi primit totusi coletul?
    Va multumesc…

    • administrator says:

      In conditiile in care ati introdus factura in colet si acesta va putea fi identificat este in regula.

  • MONI says:

    BUNA ZIUA

    Care este stadiul comenzii 401951?
    Astept raspunsul!

  • Ioana D. says:

    Buna ziua,
    Revin cu rugamintea de a-mi cumula comenzile 507518, 507473, 507339, 506662, 506660, 506549, 506547, 505852, 505836, 505796, 504025 toate din 03.02.2011; nu am putut face o singura comanda pentru toate produsele din cauza erorilor de server (a trebuit sa fac tot pe cate un produs-doua, pentru ca mi le scotea din cosul de cumparaturi). Multumesc!
    P. S. La comanda totala finala ma gandesc ca nu se mai plateste transportul?!

  • izabela says:

    am o comanda plasata , id-ul este 504603 ,pe proforma imi apare si taxa transport desi nu ar trebui , va rog sa remediati . ce stiti de returul cu id-ul 15140 ? multumesc. astept un raspuns , la telefon nu va pot contacta , este ton de ocupat.

    • administrator says:

      Comanda 504603 va beneficia de transport gratuit. Orice comanda cu valoare mai mare de 100 de lei beneficiaza de gratuitate la transport. Emailul de initiere comanda a continut o eroare de afisaj.
      Returul 15140 nu a fost inca receptionat.

  • Monica says:

    Buna ziua! Am plasat astazi o comanda insumand 138 Ron si mi-a venit confirmarea pe mail cu tot cu taxa de livrare de 16 lei, avand de plata 154 Ron. De ce mi s-a adaugat taxa de livrare daca am depasit suma de 100 Ron? Comanda e cu nr. 508145. Multumesc.

    • administrator says:

      Comanda 508145 va beneficia de transport gratuit. Orice comanda cu valoare mai mare de 100 de lei beneficiaza de gratuitate la transport. Emailul de initiere comanda a continut o eroare de afisaj.

  • alinamedeea says:

    buna ziua! in data de 30,01,2011 am plasat comanda 492242 pentru care am primit un singur mail de confirmare in care valoarea comenzii este trecuta fara reducere inclusiv transport. va rog sa-mi confirmati stadiul comenzii si valoarea acesteia in urma reducerii de 70%. multumesc.

    • administrator says:

      Valoare comenzii dvs. este de 51.1 lei (inclus taxa de transport). Gratuitatea la transport se aplica dupa efectuarea reducerii.

  • Alexandra says:

    Buna ziua,am trimis o comanda 489835 in valoare de 147 lei,cu toate acestea mi s-a adaugat si taxa de livrare 16 lei.Pe site scrie foarte clar,la comenzi peste 100 de lei livrarea este gratuita.Scriu pt a 3-a oara cu toate acestea nu primesc niciun raspuns,insa astept! Multumesc anticipat!

    • administrator says:

      Comanda dvs. va beneficia de transport gratuit.

    • administrator says:

      Comanda 489835 va beneficia de transport gratuit. Orice comanda cu valoare mai mare de 100 de lei beneficiaza de gratuitate la transport. Emailul de initiere comanda a continut o eroare de afisaj.

  • Elena says:

    Va atrag atentia ca in comanda nr. 508167 /04.02.2011 aflata in stadiul plasata mi s-a inclus si transportul in valoare de 16 ron cu toate ca aceasta depaseste suma de 100 ron (suma minima pentru care poti beneficia de transport gratuit).

  • Tranca Florentina Camelia says:

    Buna ziua,

    503026/31.01.2011 ;503247/31.01.2011; 503260/31.01.2011; 503263/31.01.2011; 503274/31.01.2011; 503601/31.01.2011; 503661/31.01.2011 – se pot uni aceste comenzi?
    in cat timp voi primi factura proforma?
    Multumesc

  • Doina Bejan says:

    Buna ziua. Va rog sa-mi spuneti in ce stadiu e comanda 480359 de pe30.01.2011. De ieri este acceptata de operator si nu este pana acum verificata.

  • Alida says:

    Buna ziua!
    Am plasat comanda nr 413722, in data de 30.01.2011. De ieri, 03.02.2011 in contul meu scrie ca a fost preluata de operator, dar inca nu a fost verificata. Imi puteti spune, va rog, in ca stadiu este? Multumesc! O zi buna!

  • andreea says:

    spuneti-mi va rog cand voi primi comenzile (pt ca voi lipsi 3 zile din localitate):
    490159 / 30.01.2011- status “verificata”
    502060, 502097, 503080, 503706 / 31.01.2011 -status “plasata”

    • administrator says:

      Comanda numarul 490159 va fi preluata de catre firma de curierat maine cu nota de expeditie MNP00490159T si va ajunge la dvs. in cursul zilei de marti.
      Comanda 503706 cel mai probabil va ajunge in cursul zilei de miercuri.

  • elena says:

    Buna ziua,
    Va rog, daca se poate sa imi cumulati comanda cu ID497344 (plasata aseara) si comanda ID508289 (plasata astazi).
    Multumesc!

  • cristina says:

    Buna ziua,despre comenzile plasate pe 3 februarie ce ne puteti spune?Cam in cate zile se vor onora?507617 e comanda mea.Multumesc!

  • georgiana says:

    de mult am pus comanda 500252 dar nu am primit confirmarea voi primi comanda ?

  • madalina says:

    nr comenzii este 501616

  • Liliana says:

    Buna ziua! Astept si eu comanda 467207/30.01.2011, dar vad ca sta in stadiu de “acceptata de operator”, si azi sunt deja 5 zile de cand am plasat-o. Cam cand o sa o primesc, si cat din ea,… dupa atata timp cred ca nu prea multe, ca sau terminat…

  • Gabi P. says:

    Bună ziua!
    Spuneți-mi și mie pantofii cu codul 1103701003 sunt exterior piele (cum se vede din imagine) sau piele ecologică (cum este scris în descriere)?

  • Octavia says:

    Buna ziua,
    am plasat o comanda in data de 29.01.2011 cu id nr. 495464 dar nu mi-a venit inca nici o factura.
    puteti sa imi spuneti va rog ce se intampla cu ea?
    multumesc anticipat

  • Mihaela says:

    Acum 1 minut am primit factura proforma, in care vad ca au disparut exact produsele pe care le doream cel mai mult. Am incercat sa anulez comanda si mi se spune ca nu se mai poate. Deci, va rog sa-mi anulati comanda nr. 498815. Multumesc.

  • mary says:

    as vrea sa stiu in ce stadiu se afla si comanda ..499231.. inca nu am primit mail de confirmare desi au trecut cateva zile de cand am plasat-o …stiu ca aveti multe comenzi,dar va rog sa-mi raspundeti la ambele mesaje…multumesc

  • ciurea daniela says:

    Buna ziua. Comanda 501493 cand pleaca de la dvs?

  • Melania says:

    am primit pe e-mail confirmarea ptr comanda facuta pe 3 februarie, cod : 504877 dar am o problema acolo scrie ca total plata este de 194 lei ( incluzand si curierul) in conditiile in care comanda pusa face peste 100 lei. De ce mai platesc curierul?!

    • administrator says:

      Comanda 504877 va beneficia de transport gratuit. Orice comanda cu valoare mai mare de 100 de lei beneficiaza de gratuitate la transport. Emailul de initiere comanda a continut o eroare de afisaj.

  • ionescu camelia says:

    Buna ziua! de ce mi se cer 16 ron taxa de transport la comanda nr.506154, in valoare de 200 ron cand pe pagina principala scrie clar TRANSPORT GRATUIT la comenzi peste 100 ron…de asemenea as dori sa stiu ce se intampla cu comanda nr.500798, plasata in data de 30.01.Va multumesc!

    • administrator says:

      Comanda 506154 va beneficia de transport gratuit. Orice comanda cu valoare mai mare de 100 de lei beneficiaza de gratuitate la transport. Emailul de initiere comanda a continut o eroare de afisaj.
      Comanda 500798 va fi livrata cel mai probabil in cursul zilei de marti.

  • ionescu camelia says:

    Buna ziua! De ce mi se cer 16 ron taxa de transport pentru comanda nr.506154, in valoare de 200 ron cand pe pagina principala scrie clar TRANSPORT GRATUIT la comenzi peste 100 ron…de asemenea as dori sa stiu ce se intampla cu comanda nr.500798, plasata in data de 30.01.Va multumesc!
    Răspunde

    • administrator says:

      Comanda 506154 va beneficia de transport gratuit. Comanda 500798 va fi preluata maine de catre firma de curierat cu nota de expeditie MNP00500798A si va fi livrata in cursul zilei de marti.

  • Violeta says:

    Buna ziua,
    Duminica am scris pe blog sa-mi uniti comenzile 499526, 500037, 500041 si 500053, mi-ati confirmat cumularea lor, insa nu am primit nici pana astazi factura proforma, as dori sa stiu in ce stadiu se afla. De asemenea as dori acelasi lucru si pentru comanda 504908.
    Va multumesc.

  • ovidiu says:

    nu am primit factura proforma pentru comanda 500263,as vrea sa stiu care este stadiul comenzii.

  • clau says:

    buna ziua
    am primit factura proforma pentru comanda 497836 si este trecut si transport, valoarea facturii ar fi fost mai mare de 100 de lei daca ati fi avut toate produsele comandate, parca asa am inteles ca valoarea comenzii trebuie sa fie mai mare de 100 lei nu valoarea produselor primite.

  • clau says:

    as mai avea o intrebare, despre comanda 503598 in ce stadiu este?

  • Mihaela says:

    Spuneti-mi daca ati anulat comanda nr. 498815, asa cum v-am rugat.

  • Ana says:

    Buna , am plasat si eu o comanda 508629.
    pe site imi apare total 111 ron
    dar la e-mail

    Nr. Crt Denumirea produselor sau a serviciilor U.M. Cantitatea Pret unitar
    – lei – Valoarea
    – lei –
    1 Pantofi Dama – Incaltaminte, 38, Negru, 1103101001 buc 1 69 69
    2 Rochie – Haine Dama, 38, Portocaliu, 1052604025 buc 1 42 42
    3 Cost livrare buc 1 16 16
    TOTAL DE PLATA 127

    as vrea sa stiu de ce platesc transport daca depasesc 100 ron?

  • Camelia Stan says:

    Buna ziua,
    As dori sa stiu daca produsul 1103326001 are culoarea gri sau negru. In poza fusta este gri cu doua dungulite negre in partea superioara, insa daca selectez culoarea am ca singura varianta “negru”.

    Multumesc,
    Camelia

  • Lavinia says:

    Comanda 503280 lansata in 31.01 nu a fost inca verificata. A trecut ceva timp de atunci.

  • Loredana says:

    Buna ziua! Astazi am primit comanda 421942 si as vrea sa returnez pantalonii(Pantaloni – Haine Barbati, 48, Kaki, 1011201473) sau sa ii schimb daca se poate cu un numar mai mare. Se poate? Si daca ii returnez primesc banii inapoi? Va multumesc.

  • iulian says:

    504029 imi spuneti si mie in ce stadiu este comanda mea? va multumesc

  • any says:

    Buna ziua! Am dat la d-voastra comanda 507946,depaseste 100 de ron dar imi apare cu taxe postale, ce se intampla?Pe site se precizeaza ca transportul este gratuit ptr comenzile ce depasesc 100 ron.Va rog sa lamuriti situatia!

    • administrator says:

      Comanda dvs. beneficiaza de transport gratuit. Suma afisata in emailul de initiere comanda este eronata.

  • Tanul Cristina Petronela says:

    Buna ziua, spuneti-mi va rog ce se intampla cu, comanda 499410…astept confirmarea de o saptamana, multumesc

  • ioana says:

    Am plasat comanda 508726 cu valoarea de 107 RON, dar in emailul de confirmare apare cost de livrare 16 RON. S-au schimbat conditiile de livrare? Multumesc.

  • claudia says:

    imi puteti spune statusul comenzi 496954 si cand urmeaza sa vina??
    multumesc frumos!

  • alina says:

    In ce stadiu este comanda nr.501175 din data de 31.01.2011? Nu am primit factura proforma. Multumesc.

  • lory says:

    buna..am facut o comanda duminica,498990 si vad ca inca nu am primit confirmarea…as vrea sa stiu in ce stadiu e?mi-o trimiteti sau nu?sau mail cand mai primesc|?as vrea un raspuns….multumesc

  • Verbuta Loredana says:

    Buna ziua! Comentariul meu nu are leg cu aceasta promotie : astazi am plasat o comanda care depaseste valoarea de 100 ron si totusi rezumatul comenzii trimis pe mail contine si costul transportului.Beneficiez de transport gratuit sau nu?Multumesc.

  • ionescu camelia says:

    Buna ziua! de ce mi se cer 16 ron taxa de transport la comanda nr.506154, in valoare de 200 ron cand pe pagina principala scrie clar TRANSPORT GRATUIT la comenzi peste 100 ron…de asemenea as dori sa stiu ce se intampla cu comanda nr.500798, plasata in data de 30.01. Este a cincea oara cand postez comentariu si nici un raspuns….Va multumesc!

    • administrator says:

      Transportul va fi gratuit. Acest aspect va fi corectat de colegii de la livrari.
      500798 – pleaca astazi catre dvs.

  • Paula says:

    buna ziua,
    imi puteti spune in ce stadiu este comanda nr. 503946? multumesc

  • Alina says:

    am plasat comanda 500031. va roggggg, cat de repede o puteti trimite??

  • Isabela Stanciu says:

    Buna ziua,

    La cda 499499, in valoare de 218 RON , s-a adaugat cost transport de 16 RON in conditiile in care pe site-ul dvs. apare transport gratuit la comenzi de peste 1000 RON.
    Cum se procedeaza in aceasta situatie ?

    Multumesc

    • administrator says:

      Comanda 499499 va beneficia de transport gratuit. Orice comanda cu valoare mai mare de 100 de lei beneficiaza de gratuitate la transport. Emailul de initiere comanda a continut o eroare de afisaj.

  • Ioana D. says:

    Multumesc, s-a rezolvat!

  • Tina says:

    La produsul 1103609018 din comanda 505761 puteti sa imi schimbati marimea M cu S, daca ma este in stoc, avand in vedere ca nu e pregatita inca comanda?

  • roxzy says:

    Vreau sa stiu si eu de ce imi apare 16 lei cost de livrare la Comanda 504954 daca valoare ei depaseste 100 Ron?

    • administrator says:

      Comanda 504954 va beneficia de transport gratuit. Orice comanda cu valoare mai mare de 100 de lei beneficiaza de gratuitate la transport. Emailul de initiere comanda a continut o eroare de afisaj.

  • Laura says:

    Buna seara. Comanda nr. 505225 este plecata? Si daca se poate un nr. de telefon de la Cargus. Data trecuta au venit fara sa sune. Multumesc.

  • nae ionut says:

    ati spus ca imi da-ti un nou voucher de 30% pentru ca am dat o comanda si s-a pierdut,iar in acea comanda beneficiam de un voucher si mi-ati spus ca o sa il primesc….pana la aceasta ora nu am primit niciunul.

    • administrator says:

      Va rog daca se poate sa detaliati despre ce este vorba.

      • nae ionut says:

        de sf ion am beneficita de un voucher.am dat comanda,iar aceasta nu a venit….am sunat si mi s-a spus cu alte cuvine ca acest colet ‘s-a pierdut’ si ca o sa beneficiez din nou de un voucher.comanda era 464229.s-au facut verificari si am primit un telefon si mi s-a spus ca am sa-l primesc.iar eu nu l-am primit nici pana azi.

  • cristina says:

    Despre comenzile plasate pe 3 februarie ce ne puteti spune?Cam in cate zile se vor onora?507617 e comanda mea.Multumesc! Vreau doar o estimare de zile,inteleg ca sunteti super ocupati dupa fluxul de comenzi din weekend,dar nu as vrea sa pierd produsele,mi le doresc f mult!

  • Iris says:

    In ce stadiu se afla comanda 500764 Maine dimineata plec din oras si ma intorc pe data de 8.Daca cumva soseste comanda,firma de curierat pastreaza produsul pana revin?
    va multumesc

  • Anca says:

    Buna ziua. As dori sa stiu si eu in ce stadiu se afla comanda 501586? Am plasat 3 comenzi in data de 30 ianuarie, am primit confirmarea ca au fost cumulate la cererea mea in aceasta comanda, 501586, si de atunci nimic. V-as fi recunoscatoare daca ati putea sa imi dati niste informatii suplimentare cu privire la aceasta comanda, in ce stadiu se afla. Va multumesc!

  • raluca zagoneanu says:

    am facut o comanda in data de 30 ian, nr 501378 si inca este “Initiere proces de confirmare a comenzii”.Se mai factureaza sau nu? Astept raspuns…..

  • andreea says:

    ce se intampla cu comanda mea plasata in data de 28:01 ID 495152 NU STIU NIMIC DE EA .multumesc

  • Gabi P. says:

    Vă rog, spuneți-mi și mie comanda 498267, când va fi trimisă și cu ce firmă de curierat?
    Mulțumesc!

  • mihaela i says:

    Sugestie:

    Personalul care lucreaza la impachetatul coletelor trebuie motivat sau exclus.Stiu ca cine nu munceste nu greseste… dar totusi
    Am primit vineri o comanda de la dvs si la doua produse am avut probleme. Cureaua am primit-o cu dispozitivul anti furt iar halatul de baie rupt si fara cordon.
    Ce parere aveti??

  • roxana says:

    a plecat comanda 496196?o nota de tr….

  • Sanda says:

    Spuneti-mi, va rog, care este starea comenzii 498785.
    Multumesc!

  • dan07 says:

    Buna Ziua

    Am primit un colet de la dumenavoastra, si 3-4 produse au fost patate de tus si pix. Si din moment ce au costat 40 de lei nu se merita sa mai platesc transportul pentru ramburs. pana la urma si daca valorau toate produsele 1 leu, nu mi se pare normal sa le primesc deteriorate. E pacat k celelalte 5-6 comenzi au venit produsele in regula, dar acum ma voi gandi de doua ori inainte sa mai fac o comanda. va pierdeti clientii asa.

    Cu stima

    • administrator says:

      Postati ID-ul comenzii si veti fi contactat in cel mai scurt timp de colegii de la Relatii cu Clientii.

      • dan07 says:

        ID-ul comenzii este 488346. Oricum, acum nu se mai poate face nimic deoarece nu mai am etichetele la produse. Am spus ca si gest.

  • andreea says:

    Buna ziua
    Va rog , daca se poate, sa-mi trimiteti comanda 503706 doar in data de 11.02.2011 (sau pastrata la firma de curierat pana atunci daca este posibil acest lucru) pentru ca voi lipsi din localitate in perioada 8-10.02.2011 pana atunci si in momentul in care am plasat comanda nu stiam acest lucru si nici nu are cine altcineva sa ridice coletul in locul meu
    Va rog sa-mi comunicati daca se poate acest lucru pentru ca nu vreau sa pierd comanda si altfel nu am cum sa o ridic pana vineri
    Comanda 490159 /04.02.2011 vad ca apare sosita in Brasov in data de 05.02.2011 , acest lucru inseamna ca o voi primi maine? Daca da acesta comada o pot receptiona deoarece sunt la domiciul maine, insa comanda 503706 o pot receptiona doar in data de 11.02.2011
    Am solicitat acest lucru si prin e-mail, insa astept un raspuns din partea dvs
    Va multumesc

    • administrator says:

      Am inteles ca problema a fost discutata cu colegii de la Relatii cu Clientii care v-au oferit un raspuns pe e-mail. Urmeaza ca aceste colete sa fie trimise in data de 11.01.

  • Me says:

    AS vrea sa renunt la comanda 505851

  • georgiana paraschiv says:

    va rog sa-mi spun-ti si mie ce inseamna factura acceptat de operator? astepr sa-mi trimite-ti factura 503586 de o saptamana ! ce se intampla???? aceasta factura scrie ca este acceptata de operator

  • Ioana Grama says:

    La produsele 1103108001, 1103108002, 1103108003 as dorii sa schimb XL cu XXL din comanda 509194/04.02.2011
    Va multumesc
    Ioana Grama

    • administrator says:

      Problema dvs. a fost comunicata colegilor de la Departamentul Livrari. In masura in care va fi posibil produsele vor fi inlocuite.

  • georgiana paraschiv says:

    va rog mult pute-ti sa-mi trimite-ti si mie cu un singur transport comenzile nr.486702,503586? va multumesc anticipat

  • lory says:

    buna…am facut o comanda vineri,508194….as vrea sa stiu dak se poate in ce stadiu se afla,mi-o trimiteti?aveti produsele?….va multumesc

  • ADRIANA says:

    buna ziua,
    as dori sa stiu in ce stadiu este comanda cu nr 504864?

    va multumesc

  • delia says:

    daca plasez doua comenzi in aceeiasi zi, cum se factureaza? separat?

  • Dorina C says:

    Buna ziua,
    Puteti sa imi spuneti ce s-a intamplat cu comanda 489329 din data de 27.01.2011?nu am mai primit nici o comfirmare.Multumesc

  • gianina says:

    buna ziua.
    as dori sa -mi anulati comanda nr.510711

  • puha marius says:

    va rog spunetimi statusul comenztii 509162 si daca se poate cam in cat timp ajunge la destinatie…

    multumesc anticipat..

    o zi buna

  • roxzy says:

    spuneti-mi si mie in ce stadiu sunt comenzile 503349 si 500569 ca totusi sunt 10 zile de cand au fost plasate…mai vin sau nu? sai daca da atunci cand???

  • mary says:

    comanda 498353 cand v-a fi trimisa?? va multumesc

  • Sandu Alexandru says:

    Buna Ziua! Pe data de 05.02.2011 am facut o comanda avand codul 509450 si inca nu am am primit nici un raspuns de confirmare:(astept un raspuns…

  • Flori says:

    Buna ziua,
    Va rog sa-mi cumulati comenzile 511955 si 505049 din 08.02.11.
    Multumesc.

  • Laura says:

    Buna ziua. .Comanda 505225 cand ar trebui sa-mi fie livrata?Si daca cei de la firma de curieri suna inainte.Va multumesc

    • administrator says:

      505225 – se va incerca livrarea astazi. Cei de la firma de curierat va contacteaza in cazul in care nu va gasesc la domiciliu.

  • ana maria says:

    Buna seara, imi puteti spune in ce stadiu se afla comanda 499985.Au trecut cele 7 lucratoare de cand am facut comanda si as vrea sa stiu daca o mai primesc…Va multumesc

  • andreea says:

    Felicitari Miniprix am facut comanda de 72 de produse si au venit toate in regula impecabile va multumesc mult si comandati fetelor hainute de ff buna calitate la super preturi!!!

  • OLIMPIA says:

    buna:D COMANDA 512038 cand va ajunge in constanta:D?

  • OLIMPIA says:

    buna:D COMANDA 512038 cand va ajunge in constanta:D?

  • petro says:

    buna ziua vreau sa stiu daca imi mai ajung si mie comenzile cu nr 505519si498773 sunt la statiu de verificate de ceva zile va multumesc astept raspuns!

  • OLIMPIA says:

    aveam mare nevoie de produsu comandat vineri,si ma gandeam k ajunge atunci:D sper sa ajunga , multumesc :*

  • puha marius says:

    in comanda 509162 un produs nu a fost adaugat…apare la cantitate 0 prod nr 1047204007 se poate adauga sau e prea tarziu…..multumesc

  • flory says:

    comanda 503661 este plasata din 31.01.2011 cand va ajunge?
    multumesc

  • adriana says:

    buna seara
    as dori sa stiu cand mi se va livra comanda cu nr 504864?

  • andreea says:

    AM FACUT MULTE COMENZI SI TOT TIMPU MI-AU VENIT TOATE HAINUTELE SI INACALTAMINTEA PERFECT CE AM COMANDAT RECOMAND MINIPRIX CU MULTA CALDURA:*:*:*:*:*:*

  • andreea says:

    BAGATI CUMVA CEVA REDUCERE DE 1 SI 8 MARTIE PT FEMEI??

  • Geo says:

    Buna ziua
    Comanda 507508 a ajuns la destinatar . Va rog sa o treceti ca atare si in contul meu pt a putea bifa un retur.
    Multumesc

  • alina says:

    Am facut o comanda pe 30.01.2010, am primit si factura proforma acum o saptamana, dar pachetul nu a plecat nici acum din Bucuresti! Imi puteti spune cam cat mai dureaza expedierea comenzii? Multumesc.

  • Karin says:

    Buna seara!
    produsele care nu mai sunt in stoc de ce le mentineti postate?
    o sa mai primiti produsele cu codul:
    1043601044, 1043601041?
    caravana reducerilor cand mai ajunge in Mehedinti?

    • administrator says:

      Momentan nu exista informatii cu privire la reinoirea stocurilor pentru respectivele produse.
      In ceea ce priveste campaniile de reduceri, va sfatuiesc sa fiti cu ochii pe site pentru a nu rata promotiile curente.

  • diana says:

    Va rog la comanda 514193 la produsul 1105401025 sa mi schimbati marimea S cu M .

  • Sandu Alexandru says:

    Buna ziua!Am facut o comanda vineri pe data de 11.02.2011 ,ID Comanda 512952 si nu am primit inca confirmarea comenzi:(In ce stadiu se afla?

  • Andreea says:

    Comanda 513067 in ce stadiu se afla? Multumesc 🙂

  • Geo says:

    nu ma pot loga. Contul meu as vrea sa poata fi folosit 🙂

    • administrator says:

      Incercati stergerea cookies si apoi ar trebui sa va puteti loga. De asemenea, puteti incerca logarea de pe un alt calculator.

  • Liliana says:

    Comanda pe care am facut-o in data de 30.01.2011, am primit-o pe 09.02.2011, deci pentru retur, avand la dispozitie 10 zile lucratoare, ultima data ar fi 22.02.2011. Astazi e abia in 17.02.2011, si eu nu mai pot activa optiunea retur la aceasta comanda (467207/30.01.2011). Imi poate explica si mie cineva, de ce?

    • administrator says:

      In mod normal ar trebui sa puteti plasa returul. Veti fi contactata in cel mai scurt timp si de colegii de la Relatii cu Clientii.

  • Georgiana Enescu says:

    Buna seara! Am facut o cerere retur, id 16112, pentru 3 produse. Cum se procedeaza mai departe? Trebuie sa sun la firma de curierat sau mai astept vreun raspuns/mail de la miniprix?

    • administrator says:

      Trebuie sa trimiteti produsele catre firma noastra prin orice modalitate doriti. (Posta, firma de curierat etc)

  • simina says:

    comanda 515223..1101601004 nu mai este in stoc?

  • aly says:

    pot sa stiu ce se intampla cu comanda 499494. i s-a spus ca a fost trimisa pe data de 07.02, insa coletul nu a juns la mine.vreau sa stiu daca mai ajung

    • administrator says:

      499494 – nu ati putut fi contactata la telefon astfel incat expeditia a fost returnata de firma de curierat.

      • aly says:

        nu inteleg de ce pentru ca telefonul meu a fost mereu deschis…sa inteleg ca nu mai aveti cum sa imi trimiteti produsele…?

        • administrator says:

          Din pacate nu. Aceasta inforatie ne-a parvenit de la firma de curierat, care a incercat sa va contacteze.

  • Elena says:

    Buna ziua. Va rog frumos sa-mi cumulati comenzile 525443 si 525455 . Multumesc.

  • georgiana says:

    Buna ziua! am comandat acum o saptamana o pereche de pantaloni pentru barbati, codul produsului este 1101902003, si am primit un alt produs, tot pantaloni, dar total diferiti. Ce sanse sunt, ca repetand comanda pentru acest produs, sa primesc sigur, perechea de pantaloni cu codul respectiv?

    • administrator says:

      Ne cerem scuze pentru inconvenient. In mod normal pantalonii sunt pe stoc si ar trebui sa va fie livrati.

  • Mocanu Mariana says:

    voi pimi comanda 529003
    va rog sa mi spuneti?

  • Dana says:

    am si eu o intrebare.in 18 mai am facut o comanda la care am primit un prim mail, comanda nr 650053. vreau sa stiu si eu in ce faza e? mai vine sau nu?

  • Ana says:

    Buna, am dat comanda de mai multe lucruri, am primit confirmarea, si un tricou nu o sa’mi vina, chiar daca este pe site.
    Cum fac ca sa’l primesc totusi? Dau o noua comanda?

  • Paula says:

    Buna,am facut o comanda si din gresala am adaugat de 2 ori acelasi produs dar eu numai unul vreau. Ce sa fac ca sa il sterg? Sa refuz emailul de confirmare al comenzii iar apoi sa fac o alta comanda,exact cu produse dorite? Sau cum se procedeaza?
    Pt orice eventualitate,codul comenzii este 752211 si as vrea sa stiu in cat timp va ajunge la mine.

  • Paula says:

    Buna ziua! As vrea sa stiu si eu ce se intampla cu comanda 752211 deoarece nu am primit nici macar un email.

Leave a Reply