Miniprix

Caravana Reducerilor in Iasi, Tulcea si Mehedinti

By 30 November 2012 70 Comments

Campania de votare a acestei runde a luat sfarsit!

Judetele care vor beneficia de reduceri in weekendul 01.12-02.12.2012 sunt
1. Iasi – 30% reducere la orice comanda plasata
2. Tulcea – 20% reducere la orice comanda plasata
3. Mehedinti – 10% reducere la orice comanda plasata

Iata clasamentul final:
Iasi 627 – 57.26%
Tulcea 92 – 8.40%
Salaj 37 – 3.38%
Mehedinti 84 – 7.67%
Ialomita 35 – 3.20%
Harghita 17 – 1.55%
Giurgiu 27 – 2.47%
Covasna 21 – 1.92%
Caras-Severin 53 – 4.84%
Calarasi 60 – 5.48%
Bistrita-Nasaud 42 – 3.84%

70 Comments

  • andra says:

    Ce se mai intampla cu comanda nr. 20104822? Este plasata acum o saptamana si inca se afla la stadiul acceptata de operator.

  • Monica says:

    Buna ziua, comanda 20106759 o sa fie finalizata astazi? Va rog sa imi dati un raspuns concret.Multumesc.

    • miniPRIX says:

      Din pacate nu va putem oferi o data exacta de livrare decat dupa receptionarea celui de-al doilea e-mail de verificare. Va rugam sa astepttai primirea celui de-al doilea mail.

  • elisabeta says:

    ce se intampla cu comanda #20106638 este plasata pe data de 25.11.2012 si a ramas la stagiul acceptata de operator

  • teodora says:

    spuneti-mi cum se calculeaza reduucerile pentru acest sfarsit de sptamana? la valoarea totala se scad procentele reducere si apoi se aduga costurile de transport? multumesc.

    • miniPRIX says:

      Pentru a beneficia de transport gratuit, valoare comenzii dupa aplicarea discount-ului trebuie sa fie egala sau mai mare de 100 lei.

  • aura says:

    Buna ziua, Va rog sa anulati comanda nr 20111352. Multumesc!

  • Monica says:

    Buna dimineata, comanda 20106759 este acceptata de operator de ieri dimineata.Astazi o sa primesc factura proforma?Contine un cadou si vreau sa stiu daca vine, daca nu sa ma duc sa cumpar altceva.Multumesc

    • miniPRIX says:

      Buna dimineata.
      Comanda ta este acceptata de operator, urmand sa receptionezi si cel de-al doilea e-mail de confirmare.

  • Alina says:

    Buna ziua,
    la comanda 20115359 reducerea pentru adresa de livrare cand va fi aplicata?
    Multumesc.

  • Monica says:

    Asta stiu , dar in cursul zilei de astazi o sa il primesc?Ma tineti incurcata deoarece cadoul era pentru maine.In cazul in care aveti produsul ii explic sarbatoritei situatia si astept pana saptamana viitoare pana cand vine comanda.Iar daca nu este, ma duc astazi si cumpar altceva.

    • miniPRIX says:

      Buna ziua,

      Ne pare rau, insa nu iti putem comunica cu exactitate cand se finalizeaza comnada.Trebuie sa receptionezi cel de-al doilea e-mail.

  • Monica says:

    Un raspuns si pentru mine la ce v-am intrebat , va rog frumos? Multumesc

  • Mara says:

    Buna Ziua! Am plasat azi dimineata la ora 3 dim o comanda cu nr 20115371 ,comanda avand adresa de livrare Iasi,insa nu mi.a aparut reducerea de 30%.se incadreaza aceasta comanda in caravana reducerilor?

  • mada says:

    comanda 20102592 o mai livrati anul asta? ca sincer speram ca pe 06.12 sa ajunga.. insa avand in vedere ca am o sapt de cand am pus comanda nu stiu ce sa mai cred, ma obisnuisem altfel cu miniprix… mai punctuali!!?

  • Daniela says:

    Va rog sa anulati comanda 20097016

  • Simona says:

    Cand se va aplicat reducerea de 30% ptr Iasi, de exemplu? la facturare sau trebuie sa introduc vreun cod?

  • Georgiana says:

    Buna seara. Sunt din Iasi si am plasat doua comenzi astezi. La una dintre ele am utilizat un voucher de la un retur si am sesizat ca din suma totala s-a scazut voucherul si dupa s-a aplicat reducerea de 30%…pai nu e corect, practic eu pierd niste bani (fata de cei care au ales sa plateasca ramburs suma totala). Va rog sa reconsiderati metoda de calcul…daca nu, se poate scoate voucherul de pe comadna si sa refaca calculele astfel incat sa platesc ramburs 70% din suma totala a comenzii (30% este reducere pt Iasi ).Comanda este:20115905. Va multumesc.

  • Alina says:

    Imi puteti spune va rog daca comanda 20114938 a ramas valabila? Am realizat aceasta comanda pe 30.11 si am anulat-o din greseala (am scris acest lucru la detaliile comenzii din contul meu de pe MiniPrix). Urmeaza sa primesc email-ul de confirmare? Multumesc!

  • Adriana says:

    Buna.
    Ce se mai intampla cu comanzile nr.20109128 si20097727? Sunt plasate acum o saptamana si inca se afla la stadiul acceptate de operator.
    Multumesc

    • miniPRIX says:

      Comenzile tale sunt acceptata de operator, urmand sa receptionezi si cel de-al doilea e-mail de confirmare aferent fiecarei comenzi. deoarece in comenzi ai si articol partener, pot aparea intarzieri la termenul de livrare de maxim 3 zile lucratoare.

  • larisa says:

    cand voi primi comanda 20108600

    • miniPRIX says:

      Buna ziua,
      comanda ta este acceptata de operator, urmand sa receptionezi si cel de-al doilea e-mail de confirmare.

  • Iuliana says:

    Comanda 20102367 a fost trimisa pe 23.11. Astazi e 2 decembrie si nu am niciun raspuns. Mie imi trebuiau produsele comandate pana pe data de 5 decembrie. M-am bazat pe aceasta comanda si acum sunt in incurcatura pentru ca nu stiu ce sa fac. Mai astept sau merg si cumpar altceva din alta parte ?
    De ce nu respectati termenele comunicate pe site ?
    E prima data cand comand ceva de la dvs. si sunt dezamagita. Probabil ca va fi si ultima data.

    • miniPRIX says:

      Buna dimineata,

      Comanda ta este acceptata de operator, urmand sa receptionezi si cel de-al doilea e-mail de confirmare. deoarece in comanda ai si articol partener, pot aparea intarzieri la termenul de livrare de maxim 3 zile lucratoare.

  • Mihaela says:

    Buna ziua. As vrea sa stiu daca aceasta reducere se cumuleaza cu alte reduceri ( cum ar fi un cupon de reducere pe care l-am achizitionat mai demult pe Groupon si care oferea 30% reducere la comenzi). Multumesc.

  • Andreea says:

    Buna ziua! Am plasat si eu pe 1 decembrie o comanda cu adresa de livrare in Iasi. La totalul de 247,5 lei nu apare discountul de 30%. Se va aplica in momentul facturarii sau trebuia sa apara automat pretul redus in momentul in care am completat adresa de livrare?Ea ar trebui sa aiba valoarea de 173,25 dupa aplicarea discountului, dar in contul meu apare pretul intreg. Va multumesc!

    • miniPRIX says:

      Te rugam id-ul comenzii.

      • Andreea says:

        ID comanda plasata pe 1 decembrie: 20115305
        De asemenea, mai am o comanda plasata pe 25 noiembrie :20107930 ce nu a fost verificata nici pana acum. Va multumesc!

        • miniPRIX says:

          Buna dimineata,
          Comanda 20107930 este acceptata de operator si urmeaza sa receptionezi si cel de-al doilea e-mail de confirmare, iar comanda 20115305 este acceptata de operator, urmand sa receptionezi si cel de-al doilea e-mail de confirmare. deoarece in comanda ai si articol partener, pot aparea intarzieri la termenul de livrare de maxim 3 zile lucratoare.

  • Andreea says:

    A fost aplicat discountul de 30% si au ambele statusul “acceptata de operator”. Sper sa fie verificate cat mai repede si livrate. Multumesc!

  • Monica says:

    Buna ziua, cand o sa primesc emailul de verificare pentru comand 20106759 ? Multumesc.

    • miniPRIX says:

      Buna ziua,

      Comanda este acceptata de operator, urmand sa receptionezi si cel de-al doilea e-mail de confirmare.

  • mada says:

    am plasat comanda cu id 20102592 in data de 24.11, de atunci sunt exact 10 zile calendaristice, produse partener nu am in comanda, cel putin nu imi mai amintesc si acum produsele nu mai sunt in stoc.. nu stiu daca voi considerati ca zi lucratoare si sambata sau nu, insa eu m-am obisnuit cu o altfel de atitudine din partea voastra. pot sa inteleg ca aveti un nr mare de comenzi, insa de ce nu faceti angajari pe o luna in cazul in care in decembrie situatia scapa de sub control? astept comanda intreagaaa cat mai urgent, sper ca inainte de 06.12 pentru ca dupa nu stiu daca voi mai avea ce face cu ea.. mai nou trebuie sa facem comenzi din noiembrie pe craciun?

    • miniPRIX says:

      Deoarece comenzile au fost preluate cu intarziere comanda ta va fi livrata cel mai devreme miercuri.

      • mada says:

        sper ca ajunge miercuri!!! oricum nu mai am incredere sa comand nimic de la voi..

        • miniPRIX says:

          Buna dimineata,

          Comanda ta este acceptata de operator, urmand ca in cel mai scurt timp sa receptionezi si cel de-al doilea e-mail de confirmare

          • mada says:

            Inca nu am primit email de confirmare si au trecur aproape 2 sapt. Sigur nu imi ajunge comanda in graba 🙁 spuneti-mi care sunt zilele nelycratoare din intervalul 24.11-04.12. Cu toata parerea de rau eu innsa de la dvs eu nu ma comand!!!!

          • miniPRIX says:

            Coletul va fi preluat in cursul zilei de maine din depozitul miniPRIX de catre firma de curierat Cargus, cu nota de transport MNP2010259201, incepand de vineri va fi realizat graficul de livrare pentru coletul tau. Pentru informatii suplimentare despre livrare poti apela firma de curierat la numarul de telefon 021.9330.

  • Monica says:

    Totusi, comanda 20106759 cand o sa fie verificata?Multumesc.

    • miniPRIX says:

      Buna dimineata,

      Comanda ta este acceptata de operator, urmand sa receptionezi si cel de-al doilea e-mail de confirmare in scurt timp.

  • Alina says:

    Buna ziua,
    Am realizat 3 comenzi (20117616 pe 03.12 si comenzile 20117184 si 20116528 pe 02.12 cu ocazia Caravanei reducerilor). Acestea apar cu statusul “Plasata”.
    1. comenzile urmeaza sa fie acceptate de operator si urmeaza sa primesc email-ul de confirmare?
    2. ar putea fi cumulate comenzile intr-un singur colet?
    Multumesc!

    • miniPRIX says:

      Stimata Doamana, ne pare rau , dar din pacate comenzile nu se pot cumula deoarece, cel putin o comanda contine vouchere. In cel mai scurt timp comenzile vor fi aceepatae de operator.

      Multumim.

  • Camelia says:

    Setati ca livrata comanda nr. 20108952.

  • Bercea Roxana says:

    Voiam sa va intreb, daca produsul comandat este acum redus cu 50 de lei, eu voi beneficia de reducere? de asemenea, cat timp trebuei sa astept specific si clar(cate zile) dupa ce comanda a fost acceptata de operator/Detalii comanda #20115048
    Multumesc

  • mihaela says:

    buna ziua, as vrea sa stiu cand imi veti trimite e-mailul de confirmare a comenzii cu ID 20115129 pentru ca a trecut o saptamana deja de cand am plasat comanda si la sts comenzii imi arata “acceptata de operator” de aproximativ 5 zile.
    Si daca la suma care figureaza pe comanda ca trebui sa o achit voi mai beneficia si de cei 30% redusi datorita faptului ca sunt din judetul Iasi si era oferta respectiva in perioada in care am plasat comanda, in ciuda faptului ca am folosit si voucherul care l-am avut de la un produs caruia i am facut retur.

    multumesc. o zi buna

    • miniPRIX says:

      Urmeaza sa primiti saptamana viitoare cel de-al doilea email ce contine factura proforma. Comanda ta este plasata vineri, in data de 30.11.2012, promotia aferenta Caravanei Reducerilor a fost valabila pentru comenzile plasate in weekend, adica 01-02.12.2012.

  • mihaela says:

    buna ziua as vrea sa anulati comanda cu ID 20115129. multumesc.

    • miniPRIX says:

      Buna ziua,

      Stimata Doamna, comanda dumneavoastra este inregistrata urmand sa receptionati cel de-al doilea e-mail de confirmare dupa verificarea disponibilitatii articolelor comandate. Acest timp de pregatire poate varia, deoarece comenzile sunt preluate pentru pregatire in ordinea inregistrarii pe site si va adresam rugamintea sa urmariti evolutia comenzii in contul creat.

      Va multumim pentru colaborare,
      Echipa miniPRIX.

      • mihaela says:

        nu inteleg raspunsul dumneavoastra raportat la rugamintea mea. inteleg ca sunt multe comenzii ceea ce da curs unor intarzieri insa acesta comanda trebuia sa ajunga de foarte mult timp si eu nu am primit nici macar mailul de confirmare a comenzii inca. as vrea sa o anulati, sincer imi pare rau ca am utilizat voucherul insa tind sa cred o sa mi-l restituiti pentru ca scopul unui voucher de genul acestuia pe care l-am avut eu e sa fie folosit pana la urma.
        va multumesc.

        • miniPRIX says:

          Ne cerem scuze pentru nepalcerile create , comanda dumneavaoastra 20115129 , se afla in posesia firmei de curierat Cargus Curier cu noata de tansport MNP2011512901. Coletul dumneavaostra va ajunge in cursul zilei de maine, cel tarziu.

          Va multumim.

  • Loredana says:

    Se pare ca nu sunt singura persoana care are probleme cu comanda. Am plasat comanda pe 1 decembrie la 1:17 noaptea si astazi am primit confirmarea dupa 9 zile ca sa aflu ca paltonasul nu poate fi livrat presupun ca nu il mai aveti in stoc. As vrea sa va intreb pe ce baza faceti sau in ce ordine plasati comenzile pentru ca eu cand am bagat produsul in cos era valabil iar acum nu il primesc. Comand de ani de zile iar pana acuma nu am avut probleme cu voi si am recomandat site-ul insa incepeti sa ma dezamagiti. Nu mi-am luat palton deoarece am asteptat comanda de la voi si surpriza … va rog sa imi anulati comanda 20115321 pentru ca ce era mai important nu primesc si nu are rost. Sper sa faceti ceva sa deveniti ca inainte altfel va veti pierde clientii. O seara buna

    • miniPRIX says:

      N e cerem scuze pentru neplacerile create, coletul dumneavaoastra MNP2011532101, a fost retars de la expeditie.

Leave a Reply

*
= 4 + 0