Miniprix

Comunicat

By 11 November 2010 51 Comments

Desi au trecut 16 ore de cand www.miniprix.ro nu functioneaza normal, continuam sa facem tot ce ne sta in putere sa optimizam siteul pentru a face fata traficului creat in urma promotiei de astazi. Echipa tehnica miniPRIX lucreaza la solutii de optimizare impreuna cu echipa de la Hostway, care gazduieste serverele noastre.
In acest moment nu va putem spune cu exactitate cand suntem in masura sa revenim la o functionalitate normala. Va asiguram insa ca de indata ce siteul va deveni functional, vom face tot ce ne sta in putere pentru a onora comenzile plasate cu discount de 50% la articole de imbracaminte si accesorii, chiar daca in contul dvs acest discount nu figureaza.

Echipa miniPRIX

Olga Bahna- Director General
Luminita Nastase- Director Adjunct
Elena Soare- Director Marketing si Comunicare
Sorin Stoica- Director Magazin Online
Constantin Bobeica- Coordonator Departament IT
Adrian Mardale- Director IT

51 Comments

  • Katja says:

    Multumim mult si multa bafta! 😉

  • amelia says:

    Super tare, primesc mail de la Miniprix, cum ca NUMAI PE 11.11.2010 ESTE PROMOTIE LA COMENZILE ON LINE, CU REDUCERE 50% SI SI SIIIII, SURPRIZA, siteul nu funclioneaza, este intr-o scurta perioada de mentenanta, :)))
    asta DA promotie, ce sa zic, tineti-o tot asa …. in mentenanta si vanzarile vor inflorii

  • cristina says:

    In acest moment- ora 18.20, pagina miniprix nu mai prezinta discount-urile de 50 % pe site ..Sa inteleg ca promotia a fost oprita sau este doar o problema tehnica?
    Multumesc.

    • administrator says:

      Modul in care sunt afisate preturile nu influenteaza acordarea discount-ului, care se va face in momentul facturarii.

  • amna says:

    mda….si reduceri nu vor mai fi maine?:-w

  • kerkes maria says:

    incerc de 2 ore s a”plasez comanda” si nu reusesc. Am tot incercat sa imi mai adaug unele produse dar nu reusesc sa pun in cos sau nu mai apare discountul. Chiar si la comanda care am reusit cu greu sa o fac apar produse la pretul intreg. ce fac cu comanda care e “in aer”. am salvat in format word pagina cu cosul de cumparaturi . Unde o pot trimite pt a fi procesata , avand in vedere ca nu pot sa o “plasez”?

    • administrator says:

      Din ce motiv nu puteti sa o plasati?(mai multe detalii daca este posibil)
      Comanda pe care ati reusi sa o plasati va beneficia de discount!

  • Joita Carmen says:

    cand o sa aveti reduceri de 50% si in magazine?
    Astept cu nerabdare.

  • elena says:

    Sa inteleg ca, daca o sa comand in aceasta seara, chiar daca imi afiseaza pret normal factura o sa fie cu reducere de 50%? sper sa fie asa…

  • Alecsuti Ana martia says:

    Buan seara. Am facut 2 comenzi cu mare greutate astazi, una din ele foarte tarzium, dupa ce am aflat ca promotia se va intinde si pentru ziua de maine. As dori ca ptodusele din ambele comenzi sa imi fie livrate odata, astfel incat sa nu platesc taxa de trasport. Numerele comenzilor sunt : 401850 si 402144. Multumesc

  • Manuela Groza says:

    Multumim pentru eforturile pe care le depuneti. Am incercat in dimineata aceasta sa plasez o comanda, dar imi da eroare chiar la final.

    • administrator says:

      Ne cerem scuze pentru inconvenient. In mod normal ar trebui sa functioneze corect site-ul la acest moment. Ne puteti da mai multe detalii?

      • Manuela Groza says:

        chiar la ultima pagina cu toate datele de livrare, cand dau lanseaza comanda, urmatoarea pagina ar trebui sa fie istoricul meu de comezi, inclusiv comanda recent plasata, pagina care imi apare “webpage cannot be displayed – HTTP 500 – internal server error”

        multumesc

        • administrator says:

          Ne cerem scuze pentru aceasta eroare. Incercam sa remediem problemele. Am comunicat echipei IT problema semnalata de dvs. .

  • Crina says:

    Exista posibilitatea ca pana in ora pranzului sa putem trimite comenzile ? Multumesc

    • administrator says:

      Multor utilizatori le functioneaza site-ul reusind sa plaseze comenzi fara probleme. Incercam sa vedem unde se afla eroarea.

  • corina says:

    In continuare nu merge sa plasez: The website cannot display the page.
    Cu toate astea, pe masura ce trece timpul, nu mai sunt marimi, nu mai sunt produse pe stoc, deci nu voi mai avea ce sa comand. Multumim!

  • MINGITA RAMONA says:

    Am incercat in dimineata aceasta sa plasez o comanda, dar imi da eroare chiar la final.

  • MINGITA RAMONA says:

    webpage cannot be displayed – HTTP 500 – internal server error

  • Cristina says:

    Buna,am facut ieri seara pe la ora 23 o comanda cu nr:403216 si azi,cand am vrut s-o anulez nu mai pot! N-au trecut cele 24 de ore in care se mai poate anula.Daca se poate,va rog s-o anulati.
    Mentionez ca pe data de 11 am mai facut inca o comanda,care insa ramane valabila…doar pe cea cu nr.403216 doresc s-o anulez.Multumesc.

  • MINGITA RAMONA says:

    am plasat doar un sfert din comanda celelalte produse nu mai erau in cos
    vreau sa fac o alta comanda si acelasi rezultat la sfarsit eroare la plasre

  • Raluca says:

    Buna,
    Am incercat sa dau azi o comanda pentru mai multe produse. Problema este ca nu stiu daca mi-a fost luata coamanda , am urmat toti pasii pentru a plasa comanda si la sfarsit nu am primit decat o fereastra alba , nici un mesaj nimik …..nu inteleg…..e posibil sa se fi facut comanda? Sau trebuie sa mai adun din nou produsele si sa mai trimit pana ce imi apare la sectiunea “contul meu ” un mesaj de genul “comnada in curs”..
    Va multumesc.

  • Raluca says:

    Am si eu 2 comenzi pe acelasi nume si acceasi adresa 405742 si 405086, va rog sa vina impreuna.

  • Iordache Carmen says:

    Buna dimineata,
    Am descoperit site-ul dumneavoastra si as dori sa iau si eu cateva produse dar ma lovesc la toate produsele de aceeasi problema:marimile.Cred ca sunt cam evazive marimile si este foarte greu sa te orientezi.Nu puteti atasa un tabel dimensional mai explicit?Va multumesc anticipat.

    • administrator says:

      Am incercat si cautam in continuare o varianta pentru a va usura alegerea. Din pacate pentru magazinul nostru este mult mai dificil decat pentru altele sa creioneze un tabel de masuri universal valabile.

  • elena says:

    a plasat comanda ieri la ora 20, 54 si confirmarea comenzii este cu pret intreg se face reducerea de 50%?

  • Amaryll says:

    De ce nu apare casuta pt. voucher????desi am comanda peste 100 lei si nu apare!multumesc anticipat

  • Cristina Alamaru says:

    Buna seara,

    Am dat doua comezi ziele trecute si as dori sa vina impreuna. Este vorba despre comanda cu id 406059 si 402994. Se poate face ceva in acest sens?

    Multumesc,

  • raluca says:

    buna ziua sunt o clienta noua va rog sami raspundeti daca am trimis o comanda si mia venit numai un singur emaill e trimisa???mia venit comanda cu numar numai

  • Cristina says:

    Buna ziua,

    Cand am facut comanda am trecut din greseala numele meu si cnp-ul celui care va ridica comanda. Numele corect este Lapadatu Luiza-Maria, cnp-ul si adresa sunt corecte (cele din comanda). Se poate modifica?
    Nr comanda 406059.

    Va multumesc,

  • pisica diana says:

    nu inteleg ce se intampla dau sa adaug in cos si imi spune ca am total am 0 lei si incerc de cateva zile bune…cred ca problema asta ar trebui rezolvata intr-o zi nu in mai multe incerc sa sun la numerele care sunt afisate da mereu sunt ocupate…nu as crede chiar atat de mult se vorbeste….pacat eu am facut nenumarate comenzi si una mio venit atata si imi place marfa de pe acest site

    • administrator says:

      Din pacate s-ar putea ca aceasta problema sa fie una singulara, care priveste sistemul dvs. .
      In cazul in care sesizati anumite aspecte care ne-ar putea fi de folos in investigarea problemei, astept sa ni le semnalati.

  • pisica diana says:

    am schimbat si adresa si tot nu imi merge…pierd o gramada dea vreme in fata calculatorului si tot nu reussesc sa fac comanda chiar aveam una substantiala…pacat mare pacat poate ma puteti ajuta…cu un sfat oricum telefoanele degeaba le-ati afisat s-au poate sunt pt altceva si eu nu stiu…astept raspund cu privire la mare mea problema

  • altam alina elena says:

    Buna ziua,

    Am plasat o comanda confirmata astazi, 17 dec sub nr 439228, care insa e incompleta. Am mai plasat o comanda initiata sub nr 443484 pe care va rog sa o cumulati cu prima. Multumesc

  • ana-maria dedeaga says:

    buna, ma poate ajuta cineva cu o intrebare? astazi mi-a ajuns o comanda si din graba am platit-o curierului fara a-i mai cere o chitanta ceva care sa-mi confirme plata. mi-e frica sa nu-si fi luat ala banii si sa fiu nevoita sa mai platesc o data. va rog mult daca ati avut o situatie similara, sa-mi spuneti. sau daca stie cineva din administratori daca s-a inregistrat plata. va rog mult….

    • administrator says:

      In mod normal nu exista o problema insa va sugerez ca data viitoare sa pastrati chitanta cu atentie.

  • cristina says:

    am pus si eu 0o comanda nr568523 cand e posibil sa vina.poate ca ajunga pana luni ?????????astept raspuns

  • lungumihaela says:

    am pus comanda luni cand ajunge?multumesc

Leave a Reply

*
= 4 + 1