Drumul Caravanei noastre a fost lung dar incununat de succes. Incheiem anul cu o ultima campanie, una speciala..O GALA a judetelor prin care Caravana a trecut deja. Au adunat un numar impresionant de voturi judetele Arges, Dambovita si Iasi.
Toate comenzile plasate in zilele de 27-28 noiembrie cu adrese de livrare in judetele Arges, Dambovita si Iasi vor beneficia de reducere de 20% la valoarea totala a comenzii, in momentul facturarii.
Profita de ultima oprire a Caravanei din acest an!
Am plasat comanda pe 27 noiembrie,ora 4.30 dimineata. Pe factura ,nu apare reducerea de 20%,anuntata pe jud.Iasi, pentru zilele de 27-28 nov.Ce sa inteleg? Va fi reducere sau nu va fi?!
Reducerea va fi aplicata in momentul facturarii.
Salut.
As vrea sa intreb si eu….card de fidelitate nu exista? Eu imi cumpar haine aproape numai de la Miniprix ( din magazin direct si online)…
O zi buna!
In acest moment nu exista aceasta facilitate, insa o luam in calcul spre a fi implementata in viitor. Multumim pentru incredere si sugestii.
buna ziua!am si eu o intrebare….vreau sa fac o comanda dar cand incerc sa plasez comanda imi apare ca un produs nu este in stoc …iar cand il sterg si bag altceva imi apare la fel.am mai patit asa..de pe adresa unei prietene.nu inteleg de ce .puteti sa mi spuneti daca este pe stoc cod:2210114001 si 931712044?multumesc!ast un rasp
Primul produs apare pe stoc, in timp ce al doilea a fost epuizat.
Vom anunta echipa IT in legatura cu problema sesizata de dvs.
Buna ziua,
Ma intereseaza raspunsul la urmatoarea intrebare:
Daca un produs are deja aplicata o reducere de 30% se aplica si reducerea de 20% avand in vedere ca eu am domiciliul in Iasi si plasez comanda azi sau maine?
Reducerea de 20 % se aplica in momentul facturarii, la totalul comenzii.
Buna ziua,
In 27 si 28 noiembrie am plasat trei comenzi. Am rugamintea ca acestea sa fie cumulate intr-una singura . Se poate? ESte vorba despre 418121, 417616, 417252.
In masura in care acest lucru va fi posibil comenzile vor fi cumulate de catre operatorii nostri.
Buna ziua .Am avut lipsa acest produs 1033101027 din comanda nr.409348, dar pentru returul banilor aferent acestuia, as vrea sa se scada valoarea lui din comanda pe care am lansat-o cu nr.412775, din data de 27.11.2010, pentru ca mi se pare cel mai usor.Pentru mine, nu stiu daca se poate pentru d-vs.
Astept un raspuns. Va multumesc
Politica firmei este aceea de a achita integral contravaloarea produsului lipsa/returnat. Ne cerem scuze pentru inconvenient.
e o firma super tare tineto tot asa va pup si mult supces pe parcurs sarbatori fericite
super tare firma numa bine sar fericite
fff faina e caravana avand in vedere i preturile.va multumim ptr acest lucru
Buna ziua.Atunci daca nu se poate asa as vrea sa mi se returneze suma aferenta produsului lipsa prin mandat postal.
Inca o intrebare, as vrea sa stiu comanda mea 412775 in ce stadiu se afla.
Daca mai comandam ceva acum de exemplu s-ar putea sa nu ajunga de Mos Nicolae.
Va multumesc si va doresc o zi buna.
Comanda se afla inca in stadiul de plasata.
Buna ziua, pe data de 28 noiembrie am plasat doua comenzi si am rugamintea daca vreti sa mi le cumulati, avand in vedere ca sunt pe aceeasi adresa din pitesti. este vorba de comenzile 418158 si 418672. Va multumesc frumos si va doresc o zi buna!
Cel mai probabil comenzile dvs. vor fi cumulate.
Buna ziua, din greseala in comanda nr. 417518 am comandat 2 coliere cod 1910114031. in loc de unul. Am incercat sa cer scoaterea unuia de pe comanda si mi s-a raspuns ca nu se poate. Nu inteleg de ce nu se poate atat vreme cat aceasta comanda inca nu a fost acceptata de operator.
P.S.Nu am cum sa anulez comanda in intregime si sa o refac fara acel colier deoarece as pierde reducerea si nu stiu daca as mai gasi celelalte produse.
Modificarea ceruta a fost operata.
am comandat cateva produse ieri, insa azi am vazut ca au mai aparut cate ceva … pot modifica comanda? codul comenzii 415293
Comanda nu poate fi modificata, puteti insa sa plasati inca una care cel mai probabil va fi unita de colegii care se ocupa de acest lucru.
asa am sa fac. multumesc
am pus a doua comanda insa am primit confimarea, si mi-a aparut si taxa postala. deci se pare ca nu au fost unite cele doua comenzi. nu se poate face nimic in legatura cu asta?
Despre ce comenzi este vorba?
produsele care nu sunt in stoc, vor mai aparea? sau trebuie sa le stergeti?multumesc
Majoritatea produselor care nu mai sunt pe stoc nu vor mai suplimentate. Altele pot reveni pe site datorita faptului ca unii clienti isi golesc “cosul de cumparaturi” .
Buna,
am plasat pe data de 28.11 o comanda cu ID 412921, si inca se afla in stadiul de plasata, ce se intampla cu ea? o sa soseasca saptamana aceasta? pt ca in weekend nu cred ca se fac livrari si as fi vrut sa o primesc pana la Mos Nicolae:( iar unele produse am vazut ca nici nu mai exista pe site:((
Multumesc!
Comanda se afla la pregatit si se fac toate eforturile pentru ca aceasta sa ajunga la dvs.
multumesc!
am facut si eu o comanda pe 28.11 si inca nu m-a contactat nimeni telefonic,am mai si gresit adresa de mail( am scris gresit [email protected]) puteti sa-mi spuneti ce e cu comanda mea?
Cu ce nume sunteti inregistrata pe site?
matei cornelia,este numele meu
Comanda dvs. a fost anulata, produsele nefiind gasite in stoc. Ne cerem scuze pentru inconvenient.
am plasat o comanda pe data de 28 noiembrie cu mai multe produse. astazi am primit confirmarea comenzii in care se afla un singur produs. nu inteleg de ce.
Din pacate restul produselor nu au putut fi livrate nefiind pe stoc. Ne cerem scuze pentru neplaceri.
Buna ziua.
As dori sa va intreb cu ce curier ati trimis comanda MNP00411531C. Am sunat la Cargus, dansii nu stiu nimic.
Multumesc.
Comanda a fost livrata prin Otto Curier.
Buna ziua,
As dori sa stiu cnad a fost expediata comanda cu nr 418668 din 28.11.2010. Nu trebuia sa soseasca azi?
Comanda a plecat in data de 1.12. Pentru mai multe informatii va rog sa luati legatura cu cei de la Otto Curier la nr-ul 021-9335 si sa intrebati de urmatoarea nota de transport :MNP00418668G
Va rog sa-mi spuneti prin ce firma de curierat ati trimis comanda 409715 si, deasemeni, numarul notei de transport. Multumesc!
Otto Curier
MNP00409715r
Am plasat o comanda 390232 pe data de 1_12 si una 426014 pe 4-12 si as vrea s stiu daca puteti s mi le cumulati,avand in vedere ca sunt pe aceeasi adresa din Craiova,va mutumesc
Comanda de pe 1 a plecat catre dvs in data de 3.12.
Si la comanda 426014 nu am primit confirmarea! De ce? Nu mai sunt produsele in stoc?
Comanda 426014 nu a fost preluata de operatorii nostri. Acest lucru se va face in cel mai scurt timp posibil.
Mai vrea s stiu daca un la un pardesiu redus cu 30% se mai adauga si reducerea de 50% din seara de duminica 5 dec . Va multumesc
Reducerea se aplica pentru toate produsele care au facut obiectul acestei promotii. (indiferent ca au avut sau nu un alt discount aplicat)
vreau s mi se cumuleze comenzile 427965 si 426014 va rogg
Comenzile 427965 si 426014 au fost cumulate.
imi spuneti va rog ce e cu comanda 420169
Comanda 420169 a plecat astazi catre dvs.
imi spuneti ce e cu comanda
426219
Comanda 426219 se afla la pregatit.
buna seara, am si eu o nelamurire in privinta produsului cu codul 929904006. am facut comanda si nu mi-a venit pentru ca nu mai este in stoc, dar este trecut in continuare la reduceri!
Produsul nu se mai afla in stocul magazinului si a fost scos de la vanzare. Ne cerem scuze pentru inconvenient.
Buna ziua, am dat o comanda pe data de 27 nov.. mi-a venit confirmarea..dar nu a fost livrata inca..si cred ca a trecut un pic cam mult ..ce se intampla.. codul comenzii este : 371784 , astept un raspuns cat mai curand..
Va rog sa luati legatura cu cei de la Otto Curier (021-9335) comunicandule urmatoarea nota de transport : MNP00371784s
buna dimineata! am plasat ieri o comanda in valoare de 101 lei ,cand am primit rezumatul comenzii am vazut ca s-a adaugat si transportul pentru ca mi s-a facut reducere la o pereche de adidasi. asa este regulamentul?
Despre ce comanda este vorba?
Este vorba de comanda 428976. Fara reducerea de 10 % aplicata pentru pantofii sport valoarea comenzii este de 101,8 ron.
Transportul va fi gratuit.
muntumesc frumos! o zi frumoasa!
ASTEPT COMANDA PRIN CURIERATUL OTTO DE 10 ZILE.. MA AMANA TOT TIMPUL SI MAI SI VORBESC URAT LA TELEFON!!! VOI REFUZA COMANDA (pana acum am comandat la voi de mai bine de 10 mil ) SI NU VOI MAI FACE NICIODATA VREO COMANDA LA MINIPRIX ATAT TIMP CAT VA FI LIVRATA PRIN OTTO! Schimbati-va curierul daca vrei clienti!
Ne cerem scuze pentru problemele aparute la livrare. Am rugamintea sa imi spuneti despre ce comanda este vorba pentru a putea identifica expeditia si a preintampina astfel de situatii. In speranta ca vom pastra relatia de colaborare, va asigur ca vom depune toate eforturile pentru imbunatatirea serviciilor oferite.
Buna ziua!
Am facut o comanda de cizme si o rochita. Am primit un mail cu scuze , am inteles ca cizmele nu mai erau in stoc. Dar rochia este , dar pretul este la jumatate, adica in loc de 54 de ron, pe factura este trecuta suma de 27 de ron. Nu inteleg, pana la urma cat voi plati? In contul meu de pe miniprix nu apare aceasta reducere. Multumesc
Mail-ul primit de dvs. care contine aceasta reducere a fost trimis in urma unei erori tehnice. Suma de plata pe care trebuie sa o achitati este cea de 54 lei.