Ne cerem scuze pentru problemele tehnice intampinate. Va multumim pentru entuziasmul de care ati dat dovada inainte si dupa anuntarea surprizei miniPRIX, entuziasm care a generat un trafic urias pe site pentru care nu am fost pregatiti.
Ca atare, in conditiile in care se lucreaza la rezolvarea problemei, vom prelungi oferta pana maine 12.11.2010 inclusiv.
CHIAR DACA ANUMITE PRODUSE NU APAR PE SITE CU DISCOUNT 50%, REDUCEREA SE VA APLICA LA TOATE COMENZILE IN MOMENTUL FACTURARII.(pentru produsele care fac obiectul promotiei – Imbracaminte si accesorii)
am ajuns pana la faza de plasare a comenzii si acum nu mai merge. va rog sa faceti ceva si sa luati in calcul ceea ce am comandat
sigur exista vreo posibilitate sa vedetio ce am in cos
hmmm….mie nu imi apare nici un produs ca fiind redus cu 50%…deci ce sa cred?…azi a mers foarte aiurea site-ul…incercam sa vad un produs…se bloca….imi tot redirectiona adresa…? deci ce e cu reducerea?
am comandat produse in valoare de 203 ron, nu apare nicaieri in dreptul lor ca au reducere, sa inteleg ca la sfarsit voi plati jumatate din suma aceasta? sau nu la toate produsele se aplica reducerea?
NU ESTE POSIBIL ASA CEVA IN TIMP CE INCERC SA PLASEZ COMANDA (ASA CUM V-AM SPUS DE 2 ORE),OBSERV CU SURPRINDERE CA IN COS DIN 17 PRODUSE MAI AM DOAR 3…..CUM POATE ASA CEVA?????E VINA MEA CA AVETI PROBLEME CU SITE-UL?
Asta am patit si eu acum ceva vreme, imi dispareau primele produse din cos in timp ce navigam pe site in cautarea altor produse. Am intrebat la tel. ce se inatampla si am ajuns la concluzia ca era siteul instabil.
Este inadmisibil sa pierzi produse din cos in timp ce faci cumparaturi, ar trebui sa functioneze rezervarea pana la efectuarea comenzii sau renuntarea la c-da. La magazinele clasice, odata ce ti-ai pus produsul in cos, acela nu se mai afla in raft, deci nu mai poate fi luat de catre altcineva, logic, nu ??
La alte siteuri de cumparaturi online sistemul este identic cu cel al magazinelor clasice, adica ai bagat produsul in cos = s-a scazut din oferta si nu ti-l poate “fura” nimeni fiindca nu-l mai poate comanda daca el nu se mai afla pe stoc din clipa urmatoare celei in care l-ai pus in cos, deci e o problema de site sau de abordare a afacerii.
Oricum sistemul e defect si ne face uneori sa ne pierdem timpul si nervii degeaba, mare pacat …
Daca firma care va asigura functionarea corecta a siteului nu e in stare sa aduca toate aceste modificari logice si de bun simt, atunci e timpul sa o schimbati cu alta care poate !!
AM FACUT ASEARA O COMANDA(402823), PE CARE AM ANULAT-O DIMINEATA DORIND SA MAI ADAUG CATEVA PRODUSE. IN ACEST CAZ IN CARE NU MAI REUSESC SA PLASEZ COMANDA NOUA, POATE FI LUATA IN COSIDERARE CEA VECHE?ASTEPT RASPUNSUL DVS.
Am reusit sa plasez ieri o comanda pentru care mi-a venit confirmare pe mail insa am o intrebare…in conditiile in care produse pe care eu le-am comandat ieri, azi nu mai sunt in stoc, exista varianta sa nu le primesc? multumesc frumos
eu am intrebat cu totul altceva…in conditiile in care proforma nu a ajuns pana acum din motive evidente…presupun ca ati avut multe comenzi….exista sanse ca eu sa nu primesc o parte din articole care chiar daca la momentul la care am facut comanda ele erau disponibile?
acum este verificata insa se pare ac sunt mici probleme cu produsele…mare parte din ele apar acum la detalii fara pret…ceea ce inseamna ca nu vor veni….
PUTETI SA-MI SPUNETI VA ROG CAND SAU DACA SE MAI REMEDIAZA ACEASTA PROBLEMA PE CARE O AVETI???
VA-AM MAI PUS O INTREBARE DAR VAD CA NU NUMAI CA NU MI-ATI RASPUNS DAR ATI SI STERS-O ……
TOTUSI ASTEPT RASPUNSUL DVS.
Observ ca nu sunt singura cu probleme.Ce o sa se intample daca tot nu o sa imi pot plasa comanda?Mai sunt doar cateva ore si reducerea se v-a inchia.Adica cei care nu si-au plasat comanda o sa ramana pierduti si de produse……atunci ce reducere mai este asta daca nu beneficiaza toata lumea de ea?Nu inteleg ,de ce s-a mai facut reducere daca tocmai acum,ce coincidenta sunt probleme tehnice?
am si eu comanda 401838 plasata in 11.11.
nu mi-a venit inca factura proforma insa la detalii din cele 12 articole doar 4 au acum pretul afisat deci presupun ca proforma va veni doar pentru cele 4…restul nemaifiind in stoc…in aceste conditii va rog sa-mi spuneti daca voi plati curieratul, pt ca nu mi se pare normal ca in momentul in care am plasat comanda produsele erau disponibile si acum nu mai sunt…
inca o intrebare si promit sa nu va mai deranjez…in comanda respectiva era un produs 1043102163 care apare acum 0 ron…0 cantitate..la detalii comanda….insa pe site produsul respectiv este disponibil, inclusiv marimea ceruta de mine…imi puteti spune, va rog, cum se verifica aceste comenzi? chiar nu inteleg!!
SUNTETI JALNICI….NU POT SA CRED VA TOT CERETI SCUZE ,”ne aflam in imposibilitatea de a onora toate comenzile integral” CUM E POSIBIL SA-MI TRIMITETI FACTURA PROFORMA CU MULTE PRODUSE LIPSA , IAR ACUM LE GASESC PE SITE-UL VOSTRU ????(chiar masurile care le vroiam eu).VA ROG SA MAI VERIFICATI ODATA COMANDA NR.379940 SI SA-MI TRIMITE-TI TOATE PRODUSELE PE CARE LE VREAU.!!!COMANDA NU E PREGATITA ASA CA LE GASITI CU SIGURANTA IN DEPOZIT.
Ne pare rau ca nu sunteti multumit de aceasta situatie, insa va garantam ca daca produsele ar fi fost gasite in stoc vi s-ar fi trimis. Nu exista niciun motiv pentru care sa nu ne dorim sa livram un produs sau altul. Comanda a fost deja pregatita si pleaca astazi catre dvs. .
Am facut in data de 16 o comanda,insa nu mi-ati trimis nici mail-ul de confirmare iar la comenzile mele nu imi apare ca am comanda….va rog sa imi raspundeti si sa imi spuneti daca mai trebuie sa fac inca o data comanda….si cand ar trebui sa vina…..
Nu am cum sa va postez id-ul comenzii pentru ca nu imi apare nici o comanda.Dasta v-am intrebat daca mai trebuie sa fac inca o data comanda.Astept raspuns
Am facut si primit recent o comanda de la dvs..printre care era si o rochita..care, insa, mi-e venit fara cordon..si era cordonul ei maro pe site…mai e vreo sansa sa vina? are gaici si cordon nimic..
Am sunat astazi la dumneavoastra si mi sa spus ca este comanda inregistrata…..sa astept mail-ul…..Deci ce sa fac????Mai plasez inca o data comanda sau mai astept??
Din pacate comanda nu poate ajunge astazi sau maine deoarece nu se fac livrari in weekend, iar comanda va fi preluata cel mai probabil maine de firma de curierat.
Buna seara!
De ieri tot incerc sa ma loghez pt a verifica statusul unei comenzi si de pe calculatorul de acasa nu merge in sensul ca: imi introduc datele pt logare si imi trece pe homepage fara insa a aparea logata.
Va rog sa imi spuneti ce trebuie sa fac sa ma pot loga din nou!
Multumesc anticipat!
am ajuns pana la faza de plasare a comenzii si acum nu mai merge. va rog sa faceti ceva si sa luati in calcul ceea ce am comandat
sigur exista vreo posibilitate sa vedetio ce am in cos
Din pacate acest lucru nu este posibil. Incercati sa mai plasati comanda o data!
Totusi nu mai apare nici un fel de reducere…de ce?
Desi reducerea nu mai apare in dreptul produselor, aceasta va fi acordata pentru toate comenzile!
hmmm….mie nu imi apare nici un produs ca fiind redus cu 50%…deci ce sa cred?…azi a mers foarte aiurea site-ul…incercam sa vad un produs…se bloca….imi tot redirectiona adresa…? deci ce e cu reducerea?
Reducerea va fi aplicat pentru orice comanda plasata in data de 11 sau 12.11.2010 , dar acest lucru se va intampla in momentul facturarii.
am comandat produse in valoare de 203 ron, nu apare nicaieri in dreptul lor ca au reducere, sa inteleg ca la sfarsit voi plati jumatate din suma aceasta? sau nu la toate produsele se aplica reducerea?
La sfarsit veti plati jumatate din pretul produselor pentru acelea ce fac obiectul promotiei.
DE 2 ORE INCERC SA PLASEZ O COMANDA SI NU REUSESC…..
CE AVETI DE GAND ……CE SE INTAMPLA????
Este o problema tehnica, pe care am semnalat-o echipei IT. Se lucreaza la remedierea problemei.
NU ESTE POSIBIL ASA CEVA IN TIMP CE INCERC SA PLASEZ COMANDA (ASA CUM V-AM SPUS DE 2 ORE),OBSERV CU SURPRINDERE CA IN COS DIN 17 PRODUSE MAI AM DOAR 3…..CUM POATE ASA CEVA?????E VINA MEA CA AVETI PROBLEME CU SITE-UL?
Produsele dvs. au fost comandate de alti clienti mai rapid si acum nu mai sunt in stoc.
Asta am patit si eu acum ceva vreme, imi dispareau primele produse din cos in timp ce navigam pe site in cautarea altor produse. Am intrebat la tel. ce se inatampla si am ajuns la concluzia ca era siteul instabil.
Este inadmisibil sa pierzi produse din cos in timp ce faci cumparaturi, ar trebui sa functioneze rezervarea pana la efectuarea comenzii sau renuntarea la c-da. La magazinele clasice, odata ce ti-ai pus produsul in cos, acela nu se mai afla in raft, deci nu mai poate fi luat de catre altcineva, logic, nu ??
La alte siteuri de cumparaturi online sistemul este identic cu cel al magazinelor clasice, adica ai bagat produsul in cos = s-a scazut din oferta si nu ti-l poate “fura” nimeni fiindca nu-l mai poate comanda daca el nu se mai afla pe stoc din clipa urmatoare celei in care l-ai pus in cos, deci e o problema de site sau de abordare a afacerii.
Oricum sistemul e defect si ne face uneori sa ne pierdem timpul si nervii degeaba, mare pacat …
Daca firma care va asigura functionarea corecta a siteului nu e in stare sa aduca toate aceste modificari logice si de bun simt, atunci e timpul sa o schimbati cu alta care poate !!
Numai bine.
AM FACUT ASEARA O COMANDA(402823), PE CARE AM ANULAT-O DIMINEATA DORIND SA MAI ADAUG CATEVA PRODUSE. IN ACEST CAZ IN CARE NU MAI REUSESC SA PLASEZ COMANDA NOUA, POATE FI LUATA IN COSIDERARE CEA VECHE?ASTEPT RASPUNSUL DVS.
Se poate, s-a rezolvat!
Am plasat o comanda in 9.11.2010 si nu am primit fractura proforma. Nr. comenzii este 399599. As dori sa stiu ce vine si ce nu 🙂 Multumesc mult!
Va veni. Am intampinat probleme tehnice zilele acestea.
Incerc sa plasez o comanda si nu reusesc. In cat timp se va rezolva aceasta problema?
aveti eroare la site atunci cand se plaseaza comanda; nu reusesc de astazi de dimineata sa plasez
buna ziua,
Am reusit sa plasez ieri o comanda pentru care mi-a venit confirmare pe mail insa am o intrebare…in conditiile in care produse pe care eu le-am comandat ieri, azi nu mai sunt in stoc, exista varianta sa nu le primesc? multumesc frumos
Trebuie sa mai asteptati cateva zile pentru a fi preluate comenzile.
eu am intrebat cu totul altceva…in conditiile in care proforma nu a ajuns pana acum din motive evidente…presupun ca ati avut multe comenzi….exista sanse ca eu sa nu primesc o parte din articole care chiar daca la momentul la care am facut comanda ele erau disponibile?
Postati id-ul comenzii va rog.
comanda nr 401838
Momentan comanda este acceptata de operator si se afla la pregatit. Abia in momentul in care va fi verificata va pot da mai multe detalii.
acum este verificata insa se pare ac sunt mici probleme cu produsele…mare parte din ele apar acum la detalii fara pret…ceea ce inseamna ca nu vor veni….
am incercat sa pun o comanda de 7 ori , are rost sa mai incerc.:).?
PUTETI SA-MI SPUNETI VA ROG CAND SAU DACA SE MAI REMEDIAZA ACEASTA PROBLEMA PE CARE O AVETI???
VA-AM MAI PUS O INTREBARE DAR VAD CA NU NUMAI CA NU MI-ATI RASPUNS DAR ATI SI STERS-O ……
TOTUSI ASTEPT RASPUNSUL DVS.
rezolvati problema ca astept de azi dimineata
Observ ca nu sunt singura cu probleme.Ce o sa se intample daca tot nu o sa imi pot plasa comanda?Mai sunt doar cateva ore si reducerea se v-a inchia.Adica cei care nu si-au plasat comanda o sa ramana pierduti si de produse……atunci ce reducere mai este asta daca nu beneficiaza toata lumea de ea?Nu inteleg ,de ce s-a mai facut reducere daca tocmai acum,ce coincidenta sunt probleme tehnice?
astept reducerea de 50% si in magazine… poate zilele urmatoare, ar fi super!
comenzile de pe 11 cand ajung?
Nu va pot da un termen exact. Comenzile au inceput sa fie preluate de operatorii nostri.(livrarea se face in maxim 7 zile lucratoare)
buna ziua,
am si eu comanda 401838 plasata in 11.11.
nu mi-a venit inca factura proforma insa la detalii din cele 12 articole doar 4 au acum pretul afisat deci presupun ca proforma va veni doar pentru cele 4…restul nemaifiind in stoc…in aceste conditii va rog sa-mi spuneti daca voi plati curieratul, pt ca nu mi se pare normal ca in momentul in care am plasat comanda produsele erau disponibile si acum nu mai sunt…
Taxa de livrare va fi 0.
inca o intrebare si promit sa nu va mai deranjez…in comanda respectiva era un produs 1043102163 care apare acum 0 ron…0 cantitate..la detalii comanda….insa pe site produsul respectiv este disponibil, inclusiv marimea ceruta de mine…imi puteti spune, va rog, cum se verifica aceste comenzi? chiar nu inteleg!!
Din cauza erorilor de stoc s-au putut comanda produse care in mod real nu au fost gasite in depozit, la momentul pregatirii comenzilor.
SUNTETI JALNICI….NU POT SA CRED VA TOT CERETI SCUZE ,”ne aflam in imposibilitatea de a onora toate comenzile integral” CUM E POSIBIL SA-MI TRIMITETI FACTURA PROFORMA CU MULTE PRODUSE LIPSA , IAR ACUM LE GASESC PE SITE-UL VOSTRU ????(chiar masurile care le vroiam eu).VA ROG SA MAI VERIFICATI ODATA COMANDA NR.379940 SI SA-MI TRIMITE-TI TOATE PRODUSELE PE CARE LE VREAU.!!!COMANDA NU E PREGATITA ASA CA LE GASITI CU SIGURANTA IN DEPOZIT.
Ne pare rau ca nu sunteti multumit de aceasta situatie, insa va garantam ca daca produsele ar fi fost gasite in stoc vi s-ar fi trimis. Nu exista niciun motiv pentru care sa nu ne dorim sa livram un produs sau altul. Comanda a fost deja pregatita si pleaca astazi catre dvs. .
Am facut in data de 16 o comanda,insa nu mi-ati trimis nici mail-ul de confirmare iar la comenzile mele nu imi apare ca am comanda….va rog sa imi raspundeti si sa imi spuneti daca mai trebuie sa fac inca o data comanda….si cand ar trebui sa vina…..
Comenzile se onoreaza in maxim 7 zile lucratoare. Pentru mai multe detalii despre aceea plasata de dvs, postati id-ul comenzii.
Nu am cum sa va postez id-ul comenzii pentru ca nu imi apare nici o comanda.Dasta v-am intrebat daca mai trebuie sa fac inca o data comanda.Astept raspuns
In acest caz comanda a fost cel mai probabil neinregistrata. Va recomand sa incercati sa o plasati din nou.
Am facut si primit recent o comanda de la dvs..printre care era si o rochita..care, insa, mi-e venit fara cordon..si era cordonul ei maro pe site…mai e vreo sansa sa vina? are gaici si cordon nimic..
Cod comanda, pentru a putea fi contactata?
Am sunat astazi la dumneavoastra si mi sa spus ca este comanda inregistrata…..sa astept mail-ul…..Deci ce sa fac????Mai plasez inca o data comanda sau mai astept??
Atunci va rog sa imi spuneti, sub ce nume sunteti inregistrata?
DRACEA ANCUTA……VA ROG SA IMI SPUNETI DACA PUTETI CAND O SA PRIMESC COMANDA…VA MULTUMESC
Comanda se afla la pregatit. Un termen exact nu va pot oferi. (comenzile se onoreaza in maxim 7 zile lucratoare)
Va ma multumesc foarte mult.Este posibil sa imi ajunga astazi sau maine daca se afla la pregatit comanda ????
Din pacate comanda nu poate ajunge astazi sau maine deoarece nu se fac livrari in weekend, iar comanda va fi preluata cel mai probabil maine de firma de curierat.
Ok.Va multmumesc foarte mult….
Va rog mult imi puteti spune si mie daca a fost trimisa comanda mea?
Despre ce comanda este vorba?
Nu va pot posta id-ul comenzii pentu ca imi apare ca nu am nici o comanda….Sunt inregistrata sub numele DRACEA ANCUTA.
Comanda este plecata catre dvs. .
Cu ce firma de curierat?
Otto Curier.
Imi cer scuze ca va deranjez iara,am sunat la firma de curierat otto si mi sa spus ca nu are nici o comanda pentru mine….ce sa ma cred?
Puteti urmari expeditia pe site-ul celor de la Otto introducand nr-ul notei de transport : MNP00408038G
Buna seara!
De ieri tot incerc sa ma loghez pt a verifica statusul unei comenzi si de pe calculatorul de acasa nu merge in sensul ca: imi introduc datele pt logare si imi trece pe homepage fara insa a aparea logata.
Va rog sa imi spuneti ce trebuie sa fac sa ma pot loga din nou!
Multumesc anticipat!
O sa am rugamintea sa stergeti din browser-ul dvs. cookies-urile pentru http://www.miniprix.ro