Miniprix

Probleme tehnice. Reducere.

By 11 November 2010 62 Comments

Ne cerem scuze pentru problemele tehnice intampinate. Va multumim pentru entuziasmul de care ati dat dovada inainte si dupa anuntarea surprizei miniPRIX, entuziasm care a generat un trafic urias pe site pentru care nu am fost pregatiti.

Ca atare, in conditiile in care se lucreaza la rezolvarea problemei, vom prelungi oferta pana maine 12.11.2010 inclusiv.

CHIAR DACA ANUMITE PRODUSE NU APAR PE SITE CU DISCOUNT 50%, REDUCEREA SE VA APLICA LA TOATE COMENZILE IN MOMENTUL FACTURARII.(pentru produsele care fac obiectul promotiei – Imbracaminte si accesorii)

MULTUMIM PENTRU INTELEGERE!

62 Comments

  • elena says:

    am ajuns pana la faza de plasare a comenzii si acum nu mai merge. va rog sa faceti ceva si sa luati in calcul ceea ce am comandat
    sigur exista vreo posibilitate sa vedetio ce am in cos

  • simona says:

    Totusi nu mai apare nici un fel de reducere…de ce?

    • administrator says:

      Desi reducerea nu mai apare in dreptul produselor, aceasta va fi acordata pentru toate comenzile!

  • kiss roxana says:

    hmmm….mie nu imi apare nici un produs ca fiind redus cu 50%…deci ce sa cred?…azi a mers foarte aiurea site-ul…incercam sa vad un produs…se bloca….imi tot redirectiona adresa…? deci ce e cu reducerea?

    • administrator says:

      Reducerea va fi aplicat pentru orice comanda plasata in data de 11 sau 12.11.2010 , dar acest lucru se va intampla in momentul facturarii.

  • Mihaela Baltaretu says:

    am comandat produse in valoare de 203 ron, nu apare nicaieri in dreptul lor ca au reducere, sa inteleg ca la sfarsit voi plati jumatate din suma aceasta? sau nu la toate produsele se aplica reducerea?

    • administrator says:

      La sfarsit veti plati jumatate din pretul produselor pentru acelea ce fac obiectul promotiei.

  • PETRE says:

    DE 2 ORE INCERC SA PLASEZ O COMANDA SI NU REUSESC…..
    CE AVETI DE GAND ……CE SE INTAMPLA????

  • PETRE says:

    NU ESTE POSIBIL ASA CEVA IN TIMP CE INCERC SA PLASEZ COMANDA (ASA CUM V-AM SPUS DE 2 ORE),OBSERV CU SURPRINDERE CA IN COS DIN 17 PRODUSE MAI AM DOAR 3…..CUM POATE ASA CEVA?????E VINA MEA CA AVETI PROBLEME CU SITE-UL?

    • administrator says:

      Produsele dvs. au fost comandate de alti clienti mai rapid si acum nu mai sunt in stoc.

      • Otilia says:

        Asta am patit si eu acum ceva vreme, imi dispareau primele produse din cos in timp ce navigam pe site in cautarea altor produse. Am intrebat la tel. ce se inatampla si am ajuns la concluzia ca era siteul instabil.
        Este inadmisibil sa pierzi produse din cos in timp ce faci cumparaturi, ar trebui sa functioneze rezervarea pana la efectuarea comenzii sau renuntarea la c-da. La magazinele clasice, odata ce ti-ai pus produsul in cos, acela nu se mai afla in raft, deci nu mai poate fi luat de catre altcineva, logic, nu ??
        La alte siteuri de cumparaturi online sistemul este identic cu cel al magazinelor clasice, adica ai bagat produsul in cos = s-a scazut din oferta si nu ti-l poate “fura” nimeni fiindca nu-l mai poate comanda daca el nu se mai afla pe stoc din clipa urmatoare celei in care l-ai pus in cos, deci e o problema de site sau de abordare a afacerii.
        Oricum sistemul e defect si ne face uneori sa ne pierdem timpul si nervii degeaba, mare pacat …

        Daca firma care va asigura functionarea corecta a siteului nu e in stare sa aduca toate aceste modificari logice si de bun simt, atunci e timpul sa o schimbati cu alta care poate !!

        Numai bine.

  • PETRE says:

    AM FACUT ASEARA O COMANDA(402823), PE CARE AM ANULAT-O DIMINEATA DORIND SA MAI ADAUG CATEVA PRODUSE. IN ACEST CAZ IN CARE NU MAI REUSESC SA PLASEZ COMANDA NOUA, POATE FI LUATA IN COSIDERARE CEA VECHE?ASTEPT RASPUNSUL DVS.

  • Ioana says:

    Am plasat o comanda in 9.11.2010 si nu am primit fractura proforma. Nr. comenzii este 399599. As dori sa stiu ce vine si ce nu 🙂 Multumesc mult!

  • Ionela says:

    Incerc sa plasez o comanda si nu reusesc. In cat timp se va rezolva aceasta problema?

  • cristina says:

    aveti eroare la site atunci cand se plaseaza comanda; nu reusesc de astazi de dimineata sa plasez

  • adina says:

    buna ziua,

    Am reusit sa plasez ieri o comanda pentru care mi-a venit confirmare pe mail insa am o intrebare…in conditiile in care produse pe care eu le-am comandat ieri, azi nu mai sunt in stoc, exista varianta sa nu le primesc? multumesc frumos

    • administrator says:

      Trebuie sa mai asteptati cateva zile pentru a fi preluate comenzile.

      • adina says:

        eu am intrebat cu totul altceva…in conditiile in care proforma nu a ajuns pana acum din motive evidente…presupun ca ati avut multe comenzi….exista sanse ca eu sa nu primesc o parte din articole care chiar daca la momentul la care am facut comanda ele erau disponibile?

  • popa says:

    am incercat sa pun o comanda de 7 ori , are rost sa mai incerc.:).?

  • PETRE says:

    PUTETI SA-MI SPUNETI VA ROG CAND SAU DACA SE MAI REMEDIAZA ACEASTA PROBLEMA PE CARE O AVETI???
    VA-AM MAI PUS O INTREBARE DAR VAD CA NU NUMAI CA NU MI-ATI RASPUNS DAR ATI SI STERS-O ……
    TOTUSI ASTEPT RASPUNSUL DVS.

  • jercan elena says:

    rezolvati problema ca astept de azi dimineata

  • Hanescu Sorina says:

    Observ ca nu sunt singura cu probleme.Ce o sa se intample daca tot nu o sa imi pot plasa comanda?Mai sunt doar cateva ore si reducerea se v-a inchia.Adica cei care nu si-au plasat comanda o sa ramana pierduti si de produse……atunci ce reducere mai este asta daca nu beneficiaza toata lumea de ea?Nu inteleg ,de ce s-a mai facut reducere daca tocmai acum,ce coincidenta sunt probleme tehnice?

  • Joita Carmen says:

    astept reducerea de 50% si in magazine… poate zilele urmatoare, ar fi super!

  • ostrovanu says:

    comenzile de pe 11 cand ajung?

    • administrator says:

      Nu va pot da un termen exact. Comenzile au inceput sa fie preluate de operatorii nostri.(livrarea se face in maxim 7 zile lucratoare)

  • adina says:

    buna ziua,

    am si eu comanda 401838 plasata in 11.11.
    nu mi-a venit inca factura proforma insa la detalii din cele 12 articole doar 4 au acum pretul afisat deci presupun ca proforma va veni doar pentru cele 4…restul nemaifiind in stoc…in aceste conditii va rog sa-mi spuneti daca voi plati curieratul, pt ca nu mi se pare normal ca in momentul in care am plasat comanda produsele erau disponibile si acum nu mai sunt…

    • administrator says:

      Taxa de livrare va fi 0.

      • adina says:

        inca o intrebare si promit sa nu va mai deranjez…in comanda respectiva era un produs 1043102163 care apare acum 0 ron…0 cantitate..la detalii comanda….insa pe site produsul respectiv este disponibil, inclusiv marimea ceruta de mine…imi puteti spune, va rog, cum se verifica aceste comenzi? chiar nu inteleg!!

        • administrator says:

          Din cauza erorilor de stoc s-au putut comanda produse care in mod real nu au fost gasite in depozit, la momentul pregatirii comenzilor.

  • PETRE says:

    SUNTETI JALNICI….NU POT SA CRED VA TOT CERETI SCUZE ,”ne aflam in imposibilitatea de a onora toate comenzile integral” CUM E POSIBIL SA-MI TRIMITETI FACTURA PROFORMA CU MULTE PRODUSE LIPSA , IAR ACUM LE GASESC PE SITE-UL VOSTRU ????(chiar masurile care le vroiam eu).VA ROG SA MAI VERIFICATI ODATA COMANDA NR.379940 SI SA-MI TRIMITE-TI TOATE PRODUSELE PE CARE LE VREAU.!!!COMANDA NU E PREGATITA ASA CA LE GASITI CU SIGURANTA IN DEPOZIT.

    • administrator says:

      Ne pare rau ca nu sunteti multumit de aceasta situatie, insa va garantam ca daca produsele ar fi fost gasite in stoc vi s-ar fi trimis. Nu exista niciun motiv pentru care sa nu ne dorim sa livram un produs sau altul. Comanda a fost deja pregatita si pleaca astazi catre dvs. .

  • ANCUTA says:

    Am facut in data de 16 o comanda,insa nu mi-ati trimis nici mail-ul de confirmare iar la comenzile mele nu imi apare ca am comanda….va rog sa imi raspundeti si sa imi spuneti daca mai trebuie sa fac inca o data comanda….si cand ar trebui sa vina…..

    • administrator says:

      Comenzile se onoreaza in maxim 7 zile lucratoare. Pentru mai multe detalii despre aceea plasata de dvs, postati id-ul comenzii.

  • ANCUTA says:

    Nu am cum sa va postez id-ul comenzii pentru ca nu imi apare nici o comanda.Dasta v-am intrebat daca mai trebuie sa fac inca o data comanda.Astept raspuns

    • administrator says:

      In acest caz comanda a fost cel mai probabil neinregistrata. Va recomand sa incercati sa o plasati din nou.

      • Monica says:

        Am facut si primit recent o comanda de la dvs..printre care era si o rochita..care, insa, mi-e venit fara cordon..si era cordonul ei maro pe site…mai e vreo sansa sa vina? are gaici si cordon nimic..

      • ANCUTA says:

        Am sunat astazi la dumneavoastra si mi sa spus ca este comanda inregistrata…..sa astept mail-ul…..Deci ce sa fac????Mai plasez inca o data comanda sau mai astept??

  • ANCUTA says:

    DRACEA ANCUTA……VA ROG SA IMI SPUNETI DACA PUTETI CAND O SA PRIMESC COMANDA…VA MULTUMESC

    • administrator says:

      Comanda se afla la pregatit. Un termen exact nu va pot oferi. (comenzile se onoreaza in maxim 7 zile lucratoare)

  • ANCUTA says:

    Va ma multumesc foarte mult.Este posibil sa imi ajunga astazi sau maine daca se afla la pregatit comanda ????

    • administrator says:

      Din pacate comanda nu poate ajunge astazi sau maine deoarece nu se fac livrari in weekend, iar comanda va fi preluata cel mai probabil maine de firma de curierat.

  • ANCUTA says:

    Ok.Va multmumesc foarte mult….

  • ANCUTA says:

    Va rog mult imi puteti spune si mie daca a fost trimisa comanda mea?

  • ANCUTA says:

    Nu va pot posta id-ul comenzii pentu ca imi apare ca nu am nici o comanda….Sunt inregistrata sub numele DRACEA ANCUTA.

  • ANCUTA says:

    Cu ce firma de curierat?

  • ANCUTA says:

    Imi cer scuze ca va deranjez iara,am sunat la firma de curierat otto si mi sa spus ca nu are nici o comanda pentru mine….ce sa ma cred?

    • administrator says:

      Puteti urmari expeditia pe site-ul celor de la Otto introducand nr-ul notei de transport : MNP00408038G

  • Cindea Ioana says:

    Buna seara!
    De ieri tot incerc sa ma loghez pt a verifica statusul unei comenzi si de pe calculatorul de acasa nu merge in sensul ca: imi introduc datele pt logare si imi trece pe homepage fara insa a aparea logata.

    Va rog sa imi spuneti ce trebuie sa fac sa ma pot loga din nou!
    Multumesc anticipat!

Leave a Reply

*
= 4 + 4