Buna ziua, am comandat cod produs 1011201465 trening barbati si 1011201402 sacou , am primit pe e-mail rezumat de comanda, dar preturile nu sunt cu tot cu reducere, cand are loc reducerea de 50% ? Va multumesc !!!
Deci…am primit e-mailu de confirmare, insa in acesta scrie “Comanda se poate anula in maxim 24 ore de la plasarea acesteia.”…daca e-mailu cu factura nu vine pana la ora 23 astazi si cand vine observ k nu este redusa, eu ce fac? cum mai anulez comanda?
Buna ziua!Cand am finalizat comanda ieri 11.11.2010. rochita cod 1033101142,culoare:bleumarin,marimea:M nu mai aparea in lista mea desi este pe stoc.As dori sa stiu dak puteti sa imi prindeti si acest produs in comanda.Nr comenzii este 398122.Am trimis si un mail la dvs dar nu am primit raspuns.Va multumesc!
Tipic romanesc incercam sa facem ceva dar nu avem in vedere toate aspectele si atunci cand suntem pusi in fata faptului si apar erori ne cerem scuze si gata.
nu pot plasa comanda! si faceti ceva ca produsele comandate sa ramana in cos pana la finalizarea comenzii! k fac comanda si nu mai ai produsele comandate in cos! multumesc mult! si vreau sa fac comanda si nu pot………..nu se incarca serverul!
BUNA ZIUA .AS DORII O INFORMATIE PRIVITOR LA COMANDA:MA INTERESEAZA IN MOD DEOSEBIT CU CE CURIER M-I S-A TRIMIS PT.A LUA LEGATURA CU AGENTUL.ID-UL COMENZII ESTE 398646.MULTUMESC
Multor utilizatori le functioneaza site-ul reusind sa plaseze comenzi fara probleme. Incercam sa vedem unde se afla eroarea pentru a putea sa o rezolvam.
am 2 vouchere active, de ce nu le pot folosi la comanda de astazi ????? nu mi apare nici o casuta in care sa introduc codul, astept un raspuns, multumesc …
eu nu reusesc de azi dimineata de la ora 9 incerc sper ca nu s-a transmis comanda la dumneavoastra sa ma trezesc cu comanda de plata de 20 de ori.
multumesc
reducerea se aplica la toate produsele? imi puteti aduce comanda pe 19?multumesc.sunt f multumita de produse si livrare. o zi buna si multumesc pt intelegere si seriozitate.
ce se intampla atunci cand apare pagina alba la plasarea comenzii? este doar o eroare cauzata de accesarea serverului sau nu exista anumite produse pe stoc si nu puteti afisa asta? am reusit intr-un final sa obtin o plasare a unei comenzi dupa ce mi s-au afisat de zeci de ori pagini albe, dar am vazut ca s-a plasat o comanda de 2 produse in loc de 20….
Mi se pare ironic sa faceti o promotie cu reducere de 50% si sa nu se poata plasa comanda .. ma chinui de o ora .. si nu reusesc nici eu nici o colega, nu este problema de la noi este de la voi.. Nu inteleg de ce ati mai facut aceasta promotie daca nu se poate beneficia ..
Buna ziua! ma chinui sa finalizez o comanda de dimineata si nu reusesc imi apare o pagina alba goalea cand selectez “plasare”
Si mai am o nelamurire cum pot folosi voucherul de 10%??
La telefoanele afisate mai raspunde cineva ?? E aproape imposibil sa prinzi legatura, ba e ocupat, ba nu raspunde nimeni.
Mai am o mare problema pe care am sesizat-o de n+1 de-a lungul acestui an, legata de marimile afisate: NU se indica in ce fel de masuri sunt exprimate valorile respective si pot fi diferente mari, adica mas. 48 germana e 52 romaneasca si 50 franceza. Va jur ca nu inteleg ce e asa de greu sa se specifice macar tara de origine, sau sa se scrie la produs simbolul tarii in care se exprima masura afisata, conversia ne-o putem face singuri. Personal, am patit-o de 2 ori, am c-dat haine dupa mas. romaneasca fiindca nu era acolo nici o alta precizare, dar m-am trezit ca de fapt erau marimi germane – deci cu 2 mas. mai mari, asa ca a trebuit sa le returnez, asta a insemnat bani, timp si nervi risipiti aiurea doar fiindca pe site nu se specifica in mod corect masurile. Nu se poate asa ceva !! E lipsa de respect elementar fata de client si ne “costa” pe toti (pe dvs si pe noi), e absurd sa relationam in felul asta cand exista o solutie atat de simpla si benefica pt. toata lumea !!
La penultima c-da am primit un pulover (din 3) rupt pe alocuri, chiar nu verifica nimeni produsele inainte de a fi expediate ?? Norocul a fost ca modelul puloverului permitea repararea lui in bune conditii fiindca era un tricotaj flower-power (flori tricotate si prinse intre ele), de aceea nu vi l-am returnat, dar nu e normal sa primim produse rupte in colete !
Inca ceva : ultima mea comanda e cea de pe 06.11, am urmarit-o zi de zi pana ieri (cand ati avut site-ul blocat in mentenanta), timp in care nu mi-a aparut nici un alt status in afara ca e verificata.
Acum 2 ore intru din nou sa vad daca mi-ati dat drumul la c-da si am marea surpriza sa constat ca deja mi-a fost livrata ieri, exact in per. celor 4 ore cat am lipsit de acasa. De unde sa fi stiut ca se va face livrarea ?? Am sunat la nr de tel de contact, insa erau ocupate in permanenta ( !!!) asa ca am fost nevoita sa iau legatura personal cu firmele de curierat cu care lucrati, adica OTTO (la care nu figuram) si apoi CARGUS, pe nr. lor speciale, deci cu costuri mai mari, ca sa vad ce firma imi livreza coletul (fiindca pe site, in contul meu nu mi-a aparut nimic de genul asta), sa incerc o stabilire a unui interval orar de predare sau sa rog sa-mi lase pachetul la o vecina careia i-am lasat banii deja.
Toate aceste investigatii puteau usor fi evitate daca aveati un sistem mai bun de informare a clientului fiindca iata ca nu ne putem baza pe informatiile din contul propriu si nici nu putem sta zile la rand acasa asteptand un colet care poate veni sau nu. Personal am mai avut situatii in care statusul comenzii nu era actualizat, am sunat la tel. de contact pt informatii fiindca trecuse un timp rezonabil si am avut surpriza sa mi se spuna ca a plecat deja spre destinatar (??!!).
De ce nu preluati sistemul de la Quelle si nu stabiliti alte conditii de livrare prin curier ?? La Quelle, la La Redoute … ne suna firma de curierat cu o zi inainte si astfel se stabileste un interval orar in care se poate livra coletul, evitandu-se toata aceasta tevatura pe care v-am relatat-o + costurile noastre suplimentare generate de convorbirile telefonice si, in final, chiar ratarea livrarii.
La dvs de ce nu se poate face la alte firme, in respect fata de client ?? De ce ne creati atatea probleme in plus ?
Of, Doamne !!
Tocmai am primit c-da din 06.11 de care va ziceam mai sus si iar am o problema cu marimea la un produs (ca pe restul le-am nimerit) : o fusta in carouri, f frumoasa, pe care am comandat-o pt nepotica mea – poarta 40 in marimile romanesti si 38 in cele franceze, am c-dat mas. 40 si acesta masura ii e cu 1 marime mai mare fiindca de fapt mas. respectiva (care apare pe eticheta fustei) e franceza – nu romanesca, dar de unde sa stiu eu asta daca nu se specifica nicaieri pe site la acest produs si nici la tel. nu raspunde nimeni, oameni buni ??
Deci fusta e un nr. mai mare dacat ii trebuie ei… imi pare f rau fiindca era si mas. 38, as putut-o comanda pe aia (nu 40), iar acum articolul s-a epuizat cu totul din cauza promotiei !! Ce sa fac ?? Daca o trimit inapoi, o pierd cu totul fara sa mai pun la socoteala cheltuiala si facutul pachetului, asa ca sunt nevoita sa muncesc in plus ca sa i-o transform, sa o poata purta…
Pai, e corect asa, MINIPRIX ???
Despre astfel de situatii tot le zic fetelor la telefon, de luni de zile si singurele replici pe care mi le dau sunt “noi am transmis mai departe, dar … ”
Uitati asa se repeta treaba, iar si iar … de aia comand haine din ce in ce mai rar … ca nu stiu niciodata daca o nimeresc, fir-ar sa fie !
Iar in magazin e jale sa-ti cauti ceva, am incercat de vreo 2-3 ori, dar produsele sunt superinghesuite pe standere si cu greu gasesti ce cauti intr-un timp rezonabil, unde mai pui aglomeratia vesnica asociata cu riscul real de a fi buzunarit …
Ne cerem scuze pentru inconveniente. Tin sa va asigur ca echipa miniPRIX depune toate eforturile pentru a oferi clientilor date cat mai concludente despre articolele comercializate. In ceea ce priveste informatiile legate de firma care urmeaza sa livreze coletul vom prelua sugestia de la dvs. pentru a incerca implementarea unei solutii care sa vina in ajutorul clientilor . (afisarea firmei de transport cu care pleaca coletul)
La produsul de care va vorbeam – acea fusta in carouri, nu s-a schimbat nimic in prezentare, problema a ramas aceeasi, desi stocul s-a reinnoit : https://www.miniprix.ro/produs/18949/fusta-haine-dama/
decalajul de 1 marime tot nu apare … deci situatia e fix la fel !
Data fiind situatia, ar trebui sa-mi preluati produsul (returnat)fara costuri de transport pt. mine si sa-mi trimiteti altul in loc cu masura corecta (tot fara costuri de transport), fiindca vina e a dvs (miniprix) – nu a mea !!
Pana una-alta, iertati-ma ca v-o spun direct (desi cu tot respectul), eforturile dvs. sunt, cel putin deocamdata, doar la nivel declarativ !
Trebuie mai mult de atat … stiti bine !
Daca doriti il puteti returna catre noi. In ceea ce priveste marimile o sa efectuez personal o modificare in descriere pentru a specifica ca acestea sunt decalate. De asemenea puteti oricand adauga din contul dvs. de facebook un comentariu legat de produs/masuri/calitate etc.
eu nu pot sa zic merci de reducere daca nu beneficiez de ea!!!! nu crezi ca e norma? merci pt nimic????? pierd doua zile pt o comanda si nu pot sa o plasez???????
Comanda 398298 cand ajunge la destinatar.
Am sunat la cei de la Cargus si nu era nimic la ei. In contul meu scrie “spre destinatar”.
Puteti sa-mi raspundeti?
Buna ziua,
as dori o informatie in legatura cu comanda ID 397834, cu ce curier a fost trimisa? (intrucat am primit o comanda plasata ulterior iar aceasta inca nu). Multumesc!
Multumesc pentru raspuns! Cargus mi-a virat vineri o comanda ulterioara celei de care v-am intrebat si mi-au confirmat ca nu mai exista alt colet. Cum mai pot lamuri pana la urma?
Incerc sa plasez o comanda si nu reusesc, apas butonul de comanda si apoi ramane asa, nu se mai conecteaza si nici telefoanele nu functioneaza pentru a va putea contacta.
V-am transmis comanda pe email la [email protected]
Va rog sa imi spuneti ce ar trebui sa fac?
De dimineata incerc sa fac comanda si apare aceasi eroare:
This error (HTTP 500 Internal Server Error) means that the website you are visiting had a server problem which prevented the webpage from displaying.
Cand se va rezolva? Mai pot face azi comanda?Sau se rezolva dupa ce nu va mai fi reducerea de 50%.
Buna ziua. Am facut doua comenzi / nr.400502 din 11.11.2010 ora 22,24 si astazi 12.11 – 2010, nr.405163 ora 15.45 . Se pot cumula? Astept raspuns de la dumneavoastra. Va multumesc!
as dori si eu sa stiu daca fac comanda de 100 ron( inaintea facturarii dvs cu discountul de 50% ) mai este valabil transportul gratuit?tinand cont ca dupa discount valoarea comenzii va fi de 50 ron…va multumesc
Comanda 380756. Imi puteti da niste detalii? Nu am primit nici un mail/telefon de confirmare, a ramas cu statusul “plasata” de cateva zile. As vrea sa stiu de asemenea daca o pot anula in cazul in care un produs din comanda nu poate fi livrat
imi puteti spune in ce stadiu e comanda 400577? pt k nu am primit factura proforma si in contul meu e doar plasata, iar comanda a fost trimisa de catre mine de 2 zile
Si totusi, daca cineva s-ar ocupa de aceasta problema, nu cred ca ar avea nevoie de atatea ore ca sa o rezolve. De cateva ore ma confrunt cu aceasta eroare cand incerc sa trimit comanda si a mai trebuit sa imi refac si cosul de cumparaturi… Si zau ca am incercat de nenumarate ori! Poate ca la un moment dat cineva va da dovada de putin respect fata de noi, cei de buna-credinta, si ne va spune sa nu ne mai pierdem vremea in zadar…
The website cannot display the page
HTTP 500
Most likely causes:
The website is under maintenance.
The website has a programming error.
What you can try:
Refresh the page.
Go back to the previous page.
More information
This error (HTTP 500 Internal Server Error) means that the website you are visiting had a server problem which prevented the webpage from displaying.
Buna ziua!Am o problema.Nu pot sa plasez comanda,nu se incarca pagina deloc.De la ce crede-ti ca se intampla asta ?Sper sa se rezolve problema,fiindca chiar vreau sa plasez aceasta comanda,avand in vedere ca sunt si reducerii.Multumesc!
La aceasta promotie se plateste transportul daca e comanda sub 100 ron?
Am dat aseara o comanda si as vrea sa mai comand ceva astazi dar valoare comenzii de azi e sub 100 ron. Puteti sa-mi cumulati cele doua comenzi ca sa nu platesc transportul?
am stat astazi de la ora 16 la 19 in incercarea de a da o comanda de 300 ron,insa pur si simplu nu am putut,din cauza site-ului,deoarece se bloca si nu-mi permitea sa plasez comanda.de ce???
de ce mai dati oferte daca nu ne permiteti sa facem cumparaturi??
pe cat de entuziasmata am fost la inceput si multumita am fost la inceput,acum sunt foarte-foarte dezamagita.3 ore am pierdut degeaba!!!
pacat…asa va pierdeti credibilitatea si respectul clientilor..
am comandat in seara zilei de 12 noiuembrie mai multe produse copii si adulti dar nu au fost facturate decat cele de adulti cu toate ca in stoc produsele de copii sunt .Daca nu le voi primi si pe cele de copii pot sa le refuz pe celelalte
Va multumesc pt interesul de care dati dovada dar, de un singur lucru sunt nemultumita…de rezolvarea retururilor, stiu ca nu sunt la subiect, dar din moment ce greseala este a dvs.(produs gresit livrat) as fi vrut sa se rezolve mai repede…sunt bani blocati:(
Multumesc din suflet tuturor angajatilor Miniprix pentru efortul pe care l-au depus in aceste 2 zile! Felicitari pentru campania de reduceri! Cu rele si bune, cred ca pana la urma, fiecare ne-am ales cu cate ceva la pret redus. Multumim!
Va sant clienta de un an de zile, am atins performanta de 12-13 comenzi pe luna, si niciodata nu mi-ati cumulat comanda dintr-o zi cu cea din urmatoarea, asa incat sa nu platesc de doua ori transportul sau sa nu-l platesc de loc. Inteleg ca e oferta “cu probleme”, desi eu am reusit sa pun comanda, dar nu-i nedrept pentru ceilalti clienti treaba cu, “cumularea comenzii de ieri cu cea de azi”? La unii da, la altii ba?… Ce facem?…”Ori suntem cu totii clienti , ori nu mai suntem ?”…
Buna seara! Am lansat comanda 405992 in data de 12.11.2010, insa spre spre surprinderea mea la finalizarea comenzii am constatat ca din cele 4 produse comandate s-au inregistrat doar 2 ?! Ma vad nevoita sa renunt la aceasta comanda, inca de acum, deoarece e absurd sa achit transportul de 16 lei pentru o comanda de 15 lei.
Buna ziua,am trimis o comanda spre dumneavostra miercuri, inainte sa inceapa toata nebunia cu reducerea de 50 la suta, pe data de 10.11.2010 si am primit un mail in care mi se spune ca procesul de confirmare al comenzii a fost initiat si de atunci nici un mail de confirmare .Mai primesc comanda?Va multumesc si mult noroc in continuare cu vanzarile!
Buna ziua..am primit pe mail confirmarea facturii si nu apare reducerea de 50%..nu stiu ce sa fac ca la telefoanele dumneavoastra sun si nu raspunde nimeni..daca nu mai este valabila reducerea,desi nu ar fi corect,as vrea sa stiu..
pe mine m-ati dezamagit ieri si pe 11.11.2010…………..a fost reducere si nu prea a fost pentru k nu a functionat siteul……….va inteleg intr-o oarecare masura, dar tot m-ati dezamagit!
Buna seara! am si eu 2 comenzi
401261 – in data de 11.11.2010
406461 – in data de 13.11.2010
daca se paote, as vrea sa stiu care este status-ul lor si inca ceva (fiind la prima comanda) – curierul vien direct, fara sa anunte in prealabil??? nu se poate sa fim contactati anterior?? mai ales acum cu avalansa produse de reduceri….nici nu stim exact in cate zile….nu putem sta acasa in permanenta!
Multumesc
Buna ziua,imi puteti spune va rog daca pantaloni cu urmatorul cod:Cod produs
1033101072 mai sunt in stoc?I-am comandat pe data de 10,dar tocmai ce am primit confirmarea si nu sunt pe factura,insa pe site mai apar disponibili….multumesc!
Am facut comanda pe 10/11/2010 23:50,Codul comenzii 401001 dar la confirmare nu erau si acesti pantaloni.Prin urmare,am primit astazi coletul…fara acesti pantaloni.Puteti verifica,va rog de ce nu mi-au fost livrati?
Buna ziua!… E a doua oara anul acesta cand intrerupeti “Caravana reducerilor” inainte de a ajunge in judetul Alba ! Asadar, sa mai asteptam?… Multumesc!
Buna seara!Va rog sa-mi spuneti de ce in e-mailul de confirmare a comenzii cu numarul 403279 imi apare reducere de 50% la hainele de dama, paltonul stoc 0 si pantalonii pentru barbati la pret intreg, fara reducerea de 50%. Inteleg ca paltonul nu mai este pe stoc, insa sper sa-mi aplicati reducerea de 50% si la pantaloni. Va multumesc!
Am plasat comanda in data de 12. 11. 2010..iar statusul ei este “Plasata”..iar pe factura care am primit-o prin email, ar fi trebuit sa am 50% reducere la imbracaminte si accesorii, insa aceasta reducere nu apare. Arata pretul intreg. Pot sa stiu daca mai primesc reducerea, sau nu, deoarece in momentul plasarii comenzii, aceasta mai era valabila..si as vrea sa stiu in ce stadiu se afla comanda ( id 405673)
In ce ordine se dau numerele la comenzi???? Am facut comanda vineri seara cu nr 405698 si luni dimineata cu 401975. E posibil? Nu e ordine cornologica? La telefon ni s-a spus ca sunt preluate si transmise in ordine cronologica. Care sunt sansele sa primim produsele comandate?
In data de 11-11-2010 am comandat o serie de produse, si deabia astazi am primit mailul de confirmare al comenzii(factura proforma). am inteles ca discountul de 50% va aparea pe factura in momentul in care curierul livreaza comanda, am insa o nelamurire, de ce din comanda mea de 7 produse, 3 nu mi se vor livra dar acele produse apar si astazi pe site, ca fiind disponibile, si pot fi comandate. In momentul in care eu am plasat comanda, pe site produsele figurau ca fiind disponibile.
Postati va rog codurile produselor. Exista mai multe motive pentru care acestea nu se pot livra catre dvs. (suplimentarea de stoc, probleme cu stocul real etc)
Ne cerem scuze pentru inconvenient.
Din pacate avand in vedere problemele tehnice cu care ne-am confruntat in ultima perioada ne gasim in imposibilitatea de a va livra aceste produse. In momentul in care v-a fost pregatita comanda acestea nu au fost gasite in stocul depozitului.
In cele din urma am reusit sa plasez comanda nr. 405160/ 12.11, dar de vineri pana acum are acelasi stadiu: plasata. A fost procesata? ce se intampla? telefonanele nu functioneaza, ce pot face?
Am facut pe data de 11.11 o comanda{402377},si cand am primit mailul de confirmare aveam 3 produse cu stoc 0{1011610012.mar.l,1037805035.mar.m,1035707013.mar.m}pe site apar toate ca fiind disponibile pt. vanzare.De ce?
salut!! puteti fii mai explicit cu comanda mea nr 402168 prin care solicitam mai multe produse dar nu mai inteleg nimic .. de ex am solicitat doua sacouri, sa inteleg ca o sa mi trimiteti doar unul cu toate ca ambele apar in stoc si acuma si at cand le am comandat sacoul ce are nr 1000903008 nu mai este ??? .. plus de asta nu stiu de unde reiese suma pe care o am de plata at cand am primit confirmarea produselor (daca ar fi sa le iau cu reducere de 50% tot nu iasa suma pe care mi-ati afisat-o)..cu toate ca dvs ati spus de atatea ori ca toate produsele care au fost comandate in acea perioada vor fi la factuarare cu 50% chiar si asa cu tot cu taxa de transport..pe care nu stiu sigur daca o platesc sau nu ..chiar daca suma produselor este peste 100 lei tot nu rezulta suma pe care mi-ati afisat-o dvs ca trebuie sa o achit …VA ROG sa ma lamuriti si pe mine … va multumesc !
Buna ziua, nu am primit nici acum confirmare despre comanda 405624.La status scrie plasata..daca nu a plecat, pot sa mai adaug cateva produse si sa vina impreuna toate, in acelasi colet??
Am mai scris astazi un comentariu dar vad ca a disparut de pe site.. Am comanda 405624 , nu am primit niciun mail sau o alta confirmare.Cam cand ar putea ajunge?Comanda e in valoare de 160. dar cu reducere de 50% ar fi 80 lei ..mai platesc si transportul?Sper sa fie afisat acest post si sa primesc un raspuns..
Comanda mea nr. 405160/ 12.11 a fost facturata si o pozitie nu este in stoc, asa ca ea valoreaza in total 84 lei acum.
As putea sa mai adaug doua pozitii: 2110113004 si 1669002?
In caz contrar , banuiesc ca nu trebuie sa platesc transportul (inainte de reducere, comanda mea era de 201 RON).
Astept raspuns cat de repede puteti!
am plasat comanda cu nr 408520 si desi aveam un voucher activ aceasta nu a mai fost acceptat.Am inteles ca nu se mai ofera vouchere pentru votari dar mi se parea normal ca cele pe care le le avem dinainte si sunt inca active, sa fie acceptate.Al meu era activ pana pe 02-12-2010.
Buna ziua,
Am facut o comanda si as vrea si eu sa stiu prin ce se trimit coletele. Si cat timp de la sosirea coletului il pot ridica, in cazul in care nu pot in acel moment, cand sunt sunat?
am inteles, dar am intrebat trebuie sa ridic comanda in momentul in care sunt sunat sau se poate amana ridicarea cateva ore in cazul in care sunt la munca, de exemplu
va rog frumos ma lamuriti si pe mine de ce unor clienti care vor sa cumuleze comenzile le spuneti fara probleme ca se vor cumula si altora ca acest lucru nu este posibil?fara nici o alta explicatie.va multumesc.
Ne cerem scuze pentru neintelegere. Cumularea comenzilor este un aspect care tine cont de mai multe variabile. Uneori comenzile sunt deja preluate de operatorii nostri, eventual facturate si gata de plecare, alteori acestea contin vouchere fapt pentru care , de asemenea nu pot fi cumulate. In cele mai multe dintre situatii miniPRIX opereaza in folosul clientilor, alegand sa uneasca 2 sau mai multe comenzi intr-una singura. In cazul in care acest lucru nu s-a intamplat exista motive interne serioase care au dus la imposibilitatea cumularii comenzilor.
Buna ziua, am comandat cod produs 1011201465 trening barbati si 1011201402 sacou , am primit pe e-mail rezumat de comanda, dar preturile nu sunt cu tot cu reducere, cand are loc reducerea de 50% ? Va multumesc !!!
In momentul facturarii. Care este diferit de momentul primirii e-mail-ului de confirmare.
Deci…am primit e-mailu de confirmare, insa in acesta scrie “Comanda se poate anula in maxim 24 ore de la plasarea acesteia.”…daca e-mailu cu factura nu vine pana la ora 23 astazi si cand vine observ k nu este redusa, eu ce fac? cum mai anulez comanda?
Produsele vor fi reduse in momentul facturarii.
Buna ziua!Cand am finalizat comanda ieri 11.11.2010. rochita cod 1033101142,culoare:bleumarin,marimea:M nu mai aparea in lista mea desi este pe stoc.As dori sa stiu dak puteti sa imi prindeti si acest produs in comanda.Nr comenzii este 398122.Am trimis si un mail la dvs dar nu am primit raspuns.Va multumesc!
Va rog daca se poate sa plasati dvs. o noua comanda cu rochita respectiva si cele 2 vor fi cumulate. Multumesc.
De ce nu pot plasa comanda? Mereu imi da eroare!!!
Incercam sa remediem problemele cat mai repede!
buna ziua.la toate accesoriile este valabila reducerea de 50%?
La toate accesoriile.
multumesc pt raspuns.
Nu reusesc sa lansez o comanda,telefoanele sunt ocupate,cand suna nu raspunde nimeni,daca sunteti depasi de situatie de ce mai faceti promotii?
Ne cerem scuze pentru inconvenient. Speram ca situatia sa revina la normal cat mai curand. Echipa IT lucreaza la rezolvarea problemelor aparute.
Nu reusesc sa plasez comanda …imi apare o pagina cu “The website cannot display the page ” cand dau” plaseaza comanda”
Suntem la curent cu aceasta eroare si incercam sa remediem problema.
Buna ziua. De ce nu pot plasa comanda. Incerc de dimineata.
Ce eroare primiti?
Imi ramane ecranul alb.
la fel patesc si eu!!!
Tipic romanesc incercam sa facem ceva dar nu avem in vedere toate aspectele si atunci cand suntem pusi in fata faptului si apar erori ne cerem scuze si gata.
Incercam si depunem toate eforturile pentru ca lucrurile sa se poate desfasura asa cum trebuie.
daca comand azi 12.11.2010 treninguri si adidasi, am parte de reducerea de 50% din pretul final la facturare?
Aveti reducere 50% numai la imbracaminte si accesorii. Nu la incaltaminte!
nu pot plasa comanda! si faceti ceva ca produsele comandate sa ramana in cos pana la finalizarea comenzii! k fac comanda si nu mai ai produsele comandate in cos! multumesc mult! si vreau sa fac comanda si nu pot………..nu se incarca serverul!
buna ziua si la articolele de incaltzaminte este reducerea de 50%???
Reducerea se aplica doar pentru articolele de imbracaminte si accesorii.
BUNA ZIUA .AS DORII O INFORMATIE PRIVITOR LA COMANDA:MA INTERESEAZA IN MOD DEOSEBIT CU CE CURIER M-I S-A TRIMIS PT.A LUA LEGATURA CU AGENTUL.ID-UL COMENZII ESTE 398646.MULTUMESC
Comanda a fost trimisa prin Cargus.
AM FACUT O COMANDA SI NU O POT PLASA DE CE?
AVETI IAR PROBLEME?
ASTEPT RASPUNSUL DV
AM SUNAT SI NU IMI RASPUNDE NIMENI
Multor utilizatori le functioneaza site-ul reusind sa plaseze comenzi fara probleme. Incercam sa vedem unde se afla eroarea pentru a putea sa o rezolvam.
m-am zapacit de tot … deci este valabila reducerea si la incaltaminte?
Scrie cat se poate de clar pe banner ca reducerea se refera la articolele de imbracaminte respectiv accesorii.
si la fel de clar scrie mai sus:
administrator spune:
12 noiembrie 2010 la 10:11
Reducerea se aplica doar pentru articolele de imbracaminte si incaltaminte.
ok multumesc de raspuns, deci daca comand treninguri si sacouri o sa am reducerea de 50 %?
Corect!
in pagina Checkout | Adrese daca se apasa butonul Plaseaza coanda nu se intampla nimic. afiseaza pagina alba
am incercat si cu mozzila si cu internet explorer. exista o problema de la dumneavoastra?
Se pare ca problema este de la noi, ne cerem scuze pentru aceste probleme.
ori merge ori nu merge … problema este de la voi dar unii pot face comenzi iar altii nu. noi astialalti cam cu ce am gresit??
nu este asta o oferta discriminatorie? pana rezolvati probabil ca vor ramane pe stoc numai marimile XXXXL.
cum zicea cineva, tipic romanesc…
am 2 vouchere active, de ce nu le pot folosi la comanda de astazi ????? nu mi apare nici o casuta in care sa introduc codul, astept un raspuns, multumesc …
Nu se pot folosi voucher-ele
cand o sa le putem folosi? eu doresc la incalataminte insa….astept …..multumesc anticipat
Momentan acestea nu sunt utilizabile datorita problemelor tehnice aparute. Nu va pot oferi o estimare exacta.
de ce nu pot plasa comanda am incercat de 15 ori sa o plasez si nu se trimite sper sa remediati problema ca nici ieri nu am putut comanda nimic
Foarte multi utilizatori au reusit plasarea comenzilor. Incercam insa remedierea problemei.
eu nu reusesc de azi dimineata de la ora 9 incerc sper ca nu s-a transmis comanda la dumneavoastra sa ma trezesc cu comanda de plata de 20 de ori.
multumesc
elena ai reusit sa faci comanda ? eu nu
buna ziua!am facut 2 comenzi pe data de 11.11 ,mi.le puneti impreuna?
Vor fi cumulate de operatorii nostri!
si atunci de ce le ati mai oferit daca sunt inutile? macar daca aveau valabilitate nelimitata nu o luna, deci de ce nu se pot folosi ?
In cadrul acestei oferte nu pot fi utilizate. Le veti putea utiliza dupa expirarea promotiei!
reducerea se aplica la toate produsele? imi puteti aduce comanda pe 19?multumesc.sunt f multumita de produse si livrare. o zi buna si multumesc pt intelegere si seriozitate.
La toate produsele care fac obiectul promotiei(imbracaminte + accesorii). Nu va pot da un termen exact de livrare.
nu merge…………..afiseaza pagina alba cand dai plaseaza comanda………se poate remedia, va rog?
este dezastru, nu pot sa fac comanda, ma chinui de o ora, nu pot finaliza comanda, oare se va remedia problema sau oferiti si maine 50 % :))
imi da eroare la plasarea comenzii va rog sa ma ajutati sa plasez comanda
Am dat comanda de rochita.Va rog sa imi cumultati comenzile 398122 din 11.11.2010 ora 21 cu cea de astazi 12.11 – 403336 .Astept raspuns!
Vor fi cumulate cele 2 comenzi.
Asa as dori deoarece prima comanda e mai mare si sa vreau sa mai platesc transportul!O zi buna
de ce dispar produsele din cos, oricum nu pot plasa comanda si nu stiu daca a ajuns la dumneavostra ca am plasat-o de mai multe ori
Incerc sa plasez o comanda si nu reusesc. Va rog sa remediati problema si sa faceti in asa fel incat sa nu-mi mai dispara produsele din cos. Multumesc
nu merege nici cu explorer…………
Nu mai am rabdare sa incerc sa trimit o com,anda .Ma chinui de vre-o 3 ore fara nici un rezultat ca si ieri….renunt
Reducerea de 50% este valabila si la magazine sau doar online?
Multumesc.
Doar online!
ce se intampla atunci cand apare pagina alba la plasarea comenzii? este doar o eroare cauzata de accesarea serverului sau nu exista anumite produse pe stoc si nu puteti afisa asta? am reusit intr-un final sa obtin o plasare a unei comenzi dupa ce mi s-au afisat de zeci de ori pagini albe, dar am vazut ca s-a plasat o comanda de 2 produse in loc de 20….
Mi se pare ironic sa faceti o promotie cu reducere de 50% si sa nu se poata plasa comanda .. ma chinui de o ora .. si nu reusesc nici eu nici o colega, nu este problema de la noi este de la voi.. Nu inteleg de ce ati mai facut aceasta promotie daca nu se poate beneficia ..
nemaipomenit, din 9 produse in cos mai am 0(zero). miniprix vrea sa vanda sau nu? vad numai piedici .. ce rost are sa ne scoateti produsele din cos?
Buna ziua! ma chinui sa finalizez o comanda de dimineata si nu reusesc imi apare o pagina alba goalea cand selectez “plasare”
Si mai am o nelamurire cum pot folosi voucherul de 10%??
va rog faceti ceva sa functioneze situl acesta…………..incerc de dimineata sa fac comanda………..si vad k nici produsele nu le mai aveti pe stoc!
am plasat o comanda de 228 ron, pret intreg, iar in email-ul de confirmare a comenzii apare doar un produs de 9 lei plus plata transportului.
Cod comanda?
Cod comanda??
La telefoanele afisate mai raspunde cineva ?? E aproape imposibil sa prinzi legatura, ba e ocupat, ba nu raspunde nimeni.
Mai am o mare problema pe care am sesizat-o de n+1 de-a lungul acestui an, legata de marimile afisate: NU se indica in ce fel de masuri sunt exprimate valorile respective si pot fi diferente mari, adica mas. 48 germana e 52 romaneasca si 50 franceza. Va jur ca nu inteleg ce e asa de greu sa se specifice macar tara de origine, sau sa se scrie la produs simbolul tarii in care se exprima masura afisata, conversia ne-o putem face singuri. Personal, am patit-o de 2 ori, am c-dat haine dupa mas. romaneasca fiindca nu era acolo nici o alta precizare, dar m-am trezit ca de fapt erau marimi germane – deci cu 2 mas. mai mari, asa ca a trebuit sa le returnez, asta a insemnat bani, timp si nervi risipiti aiurea doar fiindca pe site nu se specifica in mod corect masurile. Nu se poate asa ceva !! E lipsa de respect elementar fata de client si ne “costa” pe toti (pe dvs si pe noi), e absurd sa relationam in felul asta cand exista o solutie atat de simpla si benefica pt. toata lumea !!
La penultima c-da am primit un pulover (din 3) rupt pe alocuri, chiar nu verifica nimeni produsele inainte de a fi expediate ?? Norocul a fost ca modelul puloverului permitea repararea lui in bune conditii fiindca era un tricotaj flower-power (flori tricotate si prinse intre ele), de aceea nu vi l-am returnat, dar nu e normal sa primim produse rupte in colete !
Inca ceva : ultima mea comanda e cea de pe 06.11, am urmarit-o zi de zi pana ieri (cand ati avut site-ul blocat in mentenanta), timp in care nu mi-a aparut nici un alt status in afara ca e verificata.
Acum 2 ore intru din nou sa vad daca mi-ati dat drumul la c-da si am marea surpriza sa constat ca deja mi-a fost livrata ieri, exact in per. celor 4 ore cat am lipsit de acasa. De unde sa fi stiut ca se va face livrarea ?? Am sunat la nr de tel de contact, insa erau ocupate in permanenta ( !!!) asa ca am fost nevoita sa iau legatura personal cu firmele de curierat cu care lucrati, adica OTTO (la care nu figuram) si apoi CARGUS, pe nr. lor speciale, deci cu costuri mai mari, ca sa vad ce firma imi livreza coletul (fiindca pe site, in contul meu nu mi-a aparut nimic de genul asta), sa incerc o stabilire a unui interval orar de predare sau sa rog sa-mi lase pachetul la o vecina careia i-am lasat banii deja.
Toate aceste investigatii puteau usor fi evitate daca aveati un sistem mai bun de informare a clientului fiindca iata ca nu ne putem baza pe informatiile din contul propriu si nici nu putem sta zile la rand acasa asteptand un colet care poate veni sau nu. Personal am mai avut situatii in care statusul comenzii nu era actualizat, am sunat la tel. de contact pt informatii fiindca trecuse un timp rezonabil si am avut surpriza sa mi se spuna ca a plecat deja spre destinatar (??!!).
De ce nu preluati sistemul de la Quelle si nu stabiliti alte conditii de livrare prin curier ?? La Quelle, la La Redoute … ne suna firma de curierat cu o zi inainte si astfel se stabileste un interval orar in care se poate livra coletul, evitandu-se toata aceasta tevatura pe care v-am relatat-o + costurile noastre suplimentare generate de convorbirile telefonice si, in final, chiar ratarea livrarii.
La dvs de ce nu se poate face la alte firme, in respect fata de client ?? De ce ne creati atatea probleme in plus ?
Of, Doamne !!
Tocmai am primit c-da din 06.11 de care va ziceam mai sus si iar am o problema cu marimea la un produs (ca pe restul le-am nimerit) : o fusta in carouri, f frumoasa, pe care am comandat-o pt nepotica mea – poarta 40 in marimile romanesti si 38 in cele franceze, am c-dat mas. 40 si acesta masura ii e cu 1 marime mai mare fiindca de fapt mas. respectiva (care apare pe eticheta fustei) e franceza – nu romanesca, dar de unde sa stiu eu asta daca nu se specifica nicaieri pe site la acest produs si nici la tel. nu raspunde nimeni, oameni buni ??
Deci fusta e un nr. mai mare dacat ii trebuie ei… imi pare f rau fiindca era si mas. 38, as putut-o comanda pe aia (nu 40), iar acum articolul s-a epuizat cu totul din cauza promotiei !! Ce sa fac ?? Daca o trimit inapoi, o pierd cu totul fara sa mai pun la socoteala cheltuiala si facutul pachetului, asa ca sunt nevoita sa muncesc in plus ca sa i-o transform, sa o poata purta…
Pai, e corect asa, MINIPRIX ???
Despre astfel de situatii tot le zic fetelor la telefon, de luni de zile si singurele replici pe care mi le dau sunt “noi am transmis mai departe, dar … ”
Uitati asa se repeta treaba, iar si iar … de aia comand haine din ce in ce mai rar … ca nu stiu niciodata daca o nimeresc, fir-ar sa fie !
Iar in magazin e jale sa-ti cauti ceva, am incercat de vreo 2-3 ori, dar produsele sunt superinghesuite pe standere si cu greu gasesti ce cauti intr-un timp rezonabil, unde mai pui aglomeratia vesnica asociata cu riscul real de a fi buzunarit …
Ne cerem scuze pentru inconveniente. Tin sa va asigur ca echipa miniPRIX depune toate eforturile pentru a oferi clientilor date cat mai concludente despre articolele comercializate. In ceea ce priveste informatiile legate de firma care urmeaza sa livreze coletul vom prelua sugestia de la dvs. pentru a incerca implementarea unei solutii care sa vina in ajutorul clientilor . (afisarea firmei de transport cu care pleaca coletul)
Va multumesc pt raspuns.
La produsul de care va vorbeam – acea fusta in carouri, nu s-a schimbat nimic in prezentare, problema a ramas aceeasi, desi stocul s-a reinnoit : https://www.miniprix.ro/produs/18949/fusta-haine-dama/
decalajul de 1 marime tot nu apare … deci situatia e fix la fel !
Data fiind situatia, ar trebui sa-mi preluati produsul (returnat)fara costuri de transport pt. mine si sa-mi trimiteti altul in loc cu masura corecta (tot fara costuri de transport), fiindca vina e a dvs (miniprix) – nu a mea !!
Pana una-alta, iertati-ma ca v-o spun direct (desi cu tot respectul), eforturile dvs. sunt, cel putin deocamdata, doar la nivel declarativ !
Trebuie mai mult de atat … stiti bine !
Daca doriti il puteti returna catre noi. In ceea ce priveste marimile o sa efectuez personal o modificare in descriere pentru a specifica ca acestea sunt decalate. De asemenea puteti oricand adauga din contul dvs. de facebook un comentariu legat de produs/masuri/calitate etc.
Buna. Am si eu doua comenzi : 404738 si365204. Una a fost bagata aseara, cealalta azi. Vor veni cumulate?
Vor fi cumulate cele 2 comenzi!
DE CE VA TOT LUATI DE BIETII OAMENI?INTELEGETI CA INCEARCA SA REZOLVE PROBLEMA.SUNT OAMENI NU ROBOTI.ZICETI MERSI DE REDUCERE SI GATA.
eu nu pot sa zic merci de reducere daca nu beneficiez de ea!!!! nu crezi ca e norma? merci pt nimic????? pierd doua zile pt o comanda si nu pot sa o plasez???????
La ce sa zica “merci” daca nu pot beneficia de reducerea respectiva , Gaby ??
Intrbare de ”baraj” cu scuzele de rigoare : exista reduceri in magazinul dvs. din Otopeni? Multumesc.
Momentan nu s-a anuntat nicio reducere, dar va invit sa vizitati magazinul.
Multumesc
Buna ziua
Comanda 398298 cand ajunge la destinatar.
Am sunat la cei de la Cargus si nu era nimic la ei. In contul meu scrie “spre destinatar”.
Puteti sa-mi raspundeti?
A plecat de la noi in data de 10.11.2010. Ar trebui sa ajunga la dvs. .
Am in cos 10 produse si nu pot plasa comanda !
Vreau sa o fac cat mai repede sa nu se ia produsele, cum putem proceda ?
Buna ziua,
as dori o informatie in legatura cu comanda ID 397834, cu ce curier a fost trimisa? (intrucat am primit o comanda plasata ulterior iar aceasta inca nu). Multumesc!
Cargus
Multumesc pentru raspuns! Cargus mi-a virat vineri o comanda ulterioara celei de care v-am intrebat si mi-au confirmat ca nu mai exista alt colet. Cum mai pot lamuri pana la urma?
Comanda a ajuns astazi la Galati conform site-ului Cargus. Urmeaza probabil livrarea.
Multumesc! S-a rezolvat! Numai bine!
buna ziua, nu reusesc sa plasez o comanda, ma puteti ajuta?
Multumesc!
Buna ziua,
Incerc sa plasez o comanda si nu reusesc, apas butonul de comanda si apoi ramane asa, nu se mai conecteaza si nici telefoanele nu functioneaza pentru a va putea contacta.
V-am transmis comanda pe email la [email protected]
Va rog sa imi spuneti ce ar trebui sa fac?
De dimineata incerc sa fac comanda si apare aceasi eroare:
This error (HTTP 500 Internal Server Error) means that the website you are visiting had a server problem which prevented the webpage from displaying.
Cand se va rezolva? Mai pot face azi comanda?Sau se rezolva dupa ce nu va mai fi reducerea de 50%.
Exista posibillitatea ca promotia sa continue si maine? Nu reusesc sa plasez comanda, incerc de dimineata. Multumesc.
nu merge plasata comanda de ce?
Incaltamintea pentru copii este redusa?
Incaltamintea de orice fel nu era redusa.
Buna ziua. Am facut doua comenzi / nr.400502 din 11.11.2010 ora 22,24 si astazi 12.11 – 2010, nr.405163 ora 15.45 . Se pot cumula? Astept raspuns de la dumneavoastra. Va multumesc!
as dori si eu sa stiu daca fac comanda de 100 ron( inaintea facturarii dvs cu discountul de 50% ) mai este valabil transportul gratuit?tinand cont ca dupa discount valoarea comenzii va fi de 50 ron…va multumesc
intreb pentru ca nu este separat ci in acelasi link cu celelalte produse pentru copii. Ne puteti raspunde???
pe mine ma interesau botoseii de copii
Nu pot plasa comanda incercati sa faceti ceva!
Comanda 380756. Imi puteti da niste detalii? Nu am primit nici un mail/telefon de confirmare, a ramas cu statusul “plasata” de cateva zile. As vrea sa stiu de asemenea daca o pot anula in cazul in care un produs din comanda nu poate fi livrat
Va fi trimisa catre dvs. . Este deja facturata.
imi puteti spune in ce stadiu e comanda 400577? pt k nu am primit factura proforma si in contul meu e doar plasata, iar comanda a fost trimisa de catre mine de 2 zile
Comanda a fost anulata de operator. Cel mai probabil produsele nu s-au regasit in stoc!
VA ROG AS DORI SI EU CUMULAREA COMENZILOR NR 404100, 404652, 405318
MULTUMESC MULT.
Si totusi, daca cineva s-ar ocupa de aceasta problema, nu cred ca ar avea nevoie de atatea ore ca sa o rezolve. De cateva ore ma confrunt cu aceasta eroare cand incerc sa trimit comanda si a mai trebuit sa imi refac si cosul de cumparaturi… Si zau ca am incercat de nenumarate ori! Poate ca la un moment dat cineva va da dovada de putin respect fata de noi, cei de buna-credinta, si ne va spune sa nu ne mai pierdem vremea in zadar…
The website cannot display the page
HTTP 500
Most likely causes:
The website is under maintenance.
The website has a programming error.
What you can try:
Refresh the page.
Go back to the previous page.
More information
This error (HTTP 500 Internal Server Error) means that the website you are visiting had a server problem which prevented the webpage from displaying.
For more information about HTTP errors, see Help.
Buna ziua!Am o problema.Nu pot sa plasez comanda,nu se incarca pagina deloc.De la ce crede-ti ca se intampla asta ?Sper sa se rezolve problema,fiindca chiar vreau sa plasez aceasta comanda,avand in vedere ca sunt si reducerii.Multumesc!
Am doua comenzi plasate in zilele de 11, respectiv 12 noiembrie (cu reducerea de 50%), id 401824 si 404417. Vor veni cumulate?
Da!
buna ziua…am trimis astazi 12.11.2010 – 2 comezi : cod 404129 si 405412. as dori ca aceste comenzi sa fie cumulate….
multumesc frumos
La aceasta promotie se plateste transportul daca e comanda sub 100 ron?
Am dat aseara o comanda si as vrea sa mai comand ceva astazi dar valoare comenzii de azi e sub 100 ron. Puteti sa-mi cumulati cele doua comenzi ca sa nu platesc transportul?
salutare oferta este valabila pina la orele 24?multumesc!!
Tot nu se pot plasa comenzi! Puteti sa ne spuneti pe la ce ora isi va reveni site-ul?
Va multumesc!
vreau sa pun o comanda si din pacate nu pot! de ce?
buna ziua,
am stat astazi de la ora 16 la 19 in incercarea de a da o comanda de 300 ron,insa pur si simplu nu am putut,din cauza site-ului,deoarece se bloca si nu-mi permitea sa plasez comanda.de ce???
de ce mai dati oferte daca nu ne permiteti sa facem cumparaturi??
pe cat de entuziasmata am fost la inceput si multumita am fost la inceput,acum sunt foarte-foarte dezamagita.3 ore am pierdut degeaba!!!
pacat…asa va pierdeti credibilitatea si respectul clientilor..
viziri mihaela
am comandat in seara zilei de 12 noiuembrie mai multe produse copii si adulti dar nu au fost facturate decat cele de adulti cu toate ca in stoc produsele de copii sunt .Daca nu le voi primi si pe cele de copii pot sa le refuz pe celelalte
Doriti anularea comenzii?
Miercuri seara am pus comanda 396635, si a fost plasata, insa pana acum inca nu mi-a fost confirmata pe mail.
Comanda a fost acceptata de operator.
Va multumesc pt interesul de care dati dovada dar, de un singur lucru sunt nemultumita…de rezolvarea retururilor, stiu ca nu sunt la subiect, dar din moment ce greseala este a dvs.(produs gresit livrat) as fi vrut sa se rezolve mai repede…sunt bani blocati:(
Buna! Am plasat o comanda acum 10 minute,dar din cate am obs, nu s’a facut reducerea de 50%la suta.
As vrea sa stiu de ce?
Reducerea va fi aplicata in momentul facturarii.
Buna seara!!!Am dat si eu doua comenzi la interval de 2 ore le puteti sa le comasati???nr.406030 cu 404339
Sigur!
Multumesc din suflet tuturor angajatilor Miniprix pentru efortul pe care l-au depus in aceste 2 zile! Felicitari pentru campania de reduceri! Cu rele si bune, cred ca pana la urma, fiecare ne-am ales cu cate ceva la pret redus. Multumim!
eu nu …decat cu un car de nervi si muuulta dezamagire!!!!
Ne cerem scuze pentru problemele cauzate, insa din fericire foarte multi oameni au reusit sa beneficieze de oferta noastra.
Va sant clienta de un an de zile, am atins performanta de 12-13 comenzi pe luna, si niciodata nu mi-ati cumulat comanda dintr-o zi cu cea din urmatoarea, asa incat sa nu platesc de doua ori transportul sau sa nu-l platesc de loc. Inteleg ca e oferta “cu probleme”, desi eu am reusit sa pun comanda, dar nu-i nedrept pentru ceilalti clienti treaba cu, “cumularea comenzii de ieri cu cea de azi”? La unii da, la altii ba?… Ce facem?…”Ori suntem cu totii clienti , ori nu mai suntem ?”…
In mod normal comenzile se cumuleaza, insa uneori acestea apuca sa fie preluate/trimise de catre operatorii nostri si de aceea le primiti separat.
Buna seara! Am lansat comanda 405992 in data de 12.11.2010, insa spre spre surprinderea mea la finalizarea comenzii am constatat ca din cele 4 produse comandate s-au inregistrat doar 2 ?! Ma vad nevoita sa renunt la aceasta comanda, inca de acum, deoarece e absurd sa achit transportul de 16 lei pentru o comanda de 15 lei.
Buna ziua as dori sa stiu niste informatii despre comanda id 403638 si id 402286 cand va ajunge aceasta comanda multumesc mult!stima
In maxim 7 zile lucratoare.
cand veti face reduceri la cizme?
Nu va pot raspunde la aceasta intrebare.
Buna ziua,am trimis o comanda spre dumneavostra miercuri, inainte sa inceapa toata nebunia cu reducerea de 50 la suta, pe data de 10.11.2010 si am primit un mail in care mi se spune ca procesul de confirmare al comenzii a fost initiat si de atunci nici un mail de confirmare .Mai primesc comanda?Va multumesc si mult noroc in continuare cu vanzarile!
Comanda va fi preluata de operatorii nostri. Este posibil sa dureze insa putin mai mult ca de obicei. Multumim pentru intelegere.
Buna ziua..am primit pe mail confirmarea facturii si nu apare reducerea de 50%..nu stiu ce sa fac ca la telefoanele dumneavoastra sun si nu raspunde nimeni..daca nu mai este valabila reducerea,desi nu ar fi corect,as vrea sa stiu..
Reducerea se va acorda tuturor celor care au plasat comenzi in zilele de 11-12.11.2010.(pentru imbracaminte si accesorii)
am plasat si eu o comanda ieri la ora 20, 54 si nu am primit factura sa vad daca se acorda reducerea de 50%.
Factura o veti primi impreuna cu produsele! Se acorda reducerea !
Buna ziua,
am plasat comanda 345097 pe 11.11. dar nu am primit inca confirmarea. Urmeaza?
Multumesc
Urmeaza sa primiti in aceste zile confirmarea. Volumul comenzilor a fost unul foarte mare si este posibil sa dureze mai mult ca de obicei.
am facut si eu o comanda id 403219..imi puteti spune va rog in ce stadiu este?va multumesc!
Este plasata, va mai dura ceva pana cand va fi preluata.
Am plasat comanda 401398 in 11.11. Cand va fi acceptata/verificata?(nu sunt produse la promotie)
Produsele vor fi reduse, iar comanda va fi preluata in zilele ce urmeaza.
pe mine m-ati dezamagit ieri si pe 11.11.2010…………..a fost reducere si nu prea a fost pentru k nu a functionat siteul……….va inteleg intr-o oarecare masura, dar tot m-ati dezamagit!
Reducerea de 50% s-a terminat? Pe 12 nu am reusit sa fac comanda…
S-a terminat .
Buna seara! am si eu 2 comenzi
401261 – in data de 11.11.2010
406461 – in data de 13.11.2010
daca se paote, as vrea sa stiu care este status-ul lor si inca ceva (fiind la prima comanda) – curierul vien direct, fara sa anunte in prealabil??? nu se poate sa fim contactati anterior?? mai ales acum cu avalansa produse de reduceri….nici nu stim exact in cate zile….nu putem sta acasa in permanenta!
Multumesc
Cei de la firmele de curierat contacteaza clientul inainte de livrare.
Buna ziua,imi puteti spune va rog daca pantaloni cu urmatorul cod:Cod produs
1033101072 mai sunt in stoc?I-am comandat pe data de 10,dar tocmai ce am primit confirmarea si nu sunt pe factura,insa pe site mai apar disponibili….multumesc!
Ce masura va intereseaza?
Marimea M.Mai este disponibila??
Masura M este in stoc.
Am facut comanda pe 10/11/2010 23:50,Codul comenzii 401001 dar la confirmare nu erau si acesti pantaloni.Prin urmare,am primit astazi coletul…fara acesti pantaloni.Puteti verifica,va rog de ce nu mi-au fost livrati?
Din pacate colegii de la livrari mi-au comunicat ca in depozit acest produs nu a mai fost gasit.
Buna ziua!… E a doua oara anul acesta cand intrerupeti “Caravana reducerilor” inainte de a ajunge in judetul Alba ! Asadar, sa mai asteptam?… Multumesc!
Weekend-ul viitor vom fi “prezenti” cu reducerea si la Alba! (din cauza problemelor tehnice am intrerupt momentan Caravana)
Buna seara!Va rog sa-mi spuneti de ce in e-mailul de confirmare a comenzii cu numarul 403279 imi apare reducere de 50% la hainele de dama, paltonul stoc 0 si pantalonii pentru barbati la pret intreg, fara reducerea de 50%. Inteleg ca paltonul nu mai este pe stoc, insa sper sa-mi aplicati reducerea de 50% si la pantaloni. Va multumesc!
Reducerea va fi aplicata la toate articolele. Datorita problemelor tehnice s-au strecurat si anumite erori.
Am comanda nr405624 . Nu am primit nicio confirmare. Mai vin produsele sau nu ? Pt bucuresti cat costa livrarea?
Vin, insa momentan comanda nu a fost preluata de operatori. Livrarea este 0 in conditiile in care ati comandat peste 100 lei.
Am si eu o comanda id 405673.. imi puteti spune va rog in ce stadiu se afla? va multumesc anticipat.
Momentan comanda are statusul Plasata. Urmeaza sa fie preluata de colegii mei.
As dori daca se poate, sa ajunga pana in data de 18 sau 19 noiembrie 2010. Multumesc!
Am plasat comanda in data de 12. 11. 2010..iar statusul ei este “Plasata”..iar pe factura care am primit-o prin email, ar fi trebuit sa am 50% reducere la imbracaminte si accesorii, insa aceasta reducere nu apare. Arata pretul intreg. Pot sa stiu daca mai primesc reducerea, sau nu, deoarece in momentul plasarii comenzii, aceasta mai era valabila..si as vrea sa stiu in ce stadiu se afla comanda ( id 405673)
Dupa cum am mai precizat, reducerea va fi aplicata tuturor in momentul facturarii. Momentan comanda dvs. nu a fost preluata de operatorii nostri.
Si as putea sa stiu si eu cand va fi preluata, deoarece as dori sa o primesc pana in data de 19, ceea ce cred eu, va fi imposibil!
Nu va pot oferi un termen exact, va pot spune ca orice comanda are ca termen de livrare 7 zile lucratoare.
da, dar atunci as putea sa stiu in ce moment va fi preluata?
In acest moment comanda apare ca fiind preluata.
m-am saturat sa tot astept, sunt deja 5 zile, 6 cu cea in curs. este chiar atat de dificil sa se rezolve?
Comenzile se onoreaza in maxim 7 zile lucratoare!
si totusi, momentan in ce stadiu in comanda mea? ( id 405673)
Comanda este preluata, se afla la pregatit.
sa inteleg ca astazi va fi trimisa, si maine o voi primi?
Nu va pot oferi un termen exact in acest sens. Comanda va pleca maine de la noi.
Multumesc!
Am votat pe site si nu am primit niciun voucher. Nu mai este valabila reducerea?
Nu se mai acorda vouchere pentru votare!
In ce ordine se dau numerele la comenzi???? Am facut comanda vineri seara cu nr 405698 si luni dimineata cu 401975. E posibil? Nu e ordine cornologica? La telefon ni s-a spus ca sunt preluate si transmise in ordine cronologica. Care sunt sansele sa primim produsele comandate?
Se preiau in ordine cronologica. Nu are importanta id-ul ci data/ora la care au fost plasate comenzile.
atunci cum de s-a facut vineri comanda cu nr 405698 si luni (adica 3 zile mai tarziu) comanda cu nr 401975. Unde mai e ordinea?
Ordinea tine cont de data si ora nu de ID dupa cum am explicat si mai sus!
vreau sa stiu comanda 400293 a fost anulata,pe 11 am facut alta si imi scrie ca e acceptata
A fost deja facturata!
cand vor veni produsele di data de 11?
In maxim 7 zile lucratoare .
In data de 11-11-2010 am comandat o serie de produse, si deabia astazi am primit mailul de confirmare al comenzii(factura proforma). am inteles ca discountul de 50% va aparea pe factura in momentul in care curierul livreaza comanda, am insa o nelamurire, de ce din comanda mea de 7 produse, 3 nu mi se vor livra dar acele produse apar si astazi pe site, ca fiind disponibile, si pot fi comandate. In momentul in care eu am plasat comanda, pe site produsele figurau ca fiind disponibile.
Postati va rog codurile produselor. Exista mai multe motive pentru care acestea nu se pot livra catre dvs. (suplimentarea de stoc, probleme cu stocul real etc)
Ne cerem scuze pentru inconvenient.
1011301028, 1037502060, 1020302011 astea sunt produsele, care si acum apar ca fiind disponibile, care au fost “scoase” din comanda mea.
Din pacate avand in vedere problemele tehnice cu care ne-am confruntat in ultima perioada ne gasim in imposibilitatea de a va livra aceste produse. In momentul in care v-a fost pregatita comanda acestea nu au fost gasite in stocul depozitului.
Buna ziua!Imi puteti spune in ce stadiu este comanda 403336.Nu mi-a venit inca confirmarea.
Este acceptata de operator si urmeaza sa fie pregatita.
Buna ziua,
In cele din urma am reusit sa plasez comanda nr. 405160/ 12.11, dar de vineri pana acum are acelasi stadiu: plasata. A fost procesata? ce se intampla? telefonanele nu functioneaza, ce pot face?
Vor fi preluate, poate ceva mai greu, din cauza volumului foarte mare de comenzi.
Daca nu am primit inca cnfirmarea comenzii de pe 11.11 si mai comand ceva azi se vor cumula cele 2 comenzi?
Din pacate acest lucru nu este posibil. Multumim pentru intelegere.
as dori sa stiu in ce stadiu este comanda 402060 din Data: 11.11.2010 20:20
Comanda va pleca astazi catre dvs.
Pregatirea comenzilor depinde si de factorul uman si de stocul de produse, unele fiind mai usor de livrat decat altele. Comanda dvs. a plecat astazi.
Am facut pe data de 11.11 o comanda{402377},si cand am primit mailul de confirmare aveam 3 produse cu stoc 0{1011610012.mar.l,1037805035.mar.m,1035707013.mar.m}pe site apar toate ca fiind disponibile pt. vanzare.De ce?
Este vorba cel mai probabil de anumite erori ale site-ului. Ne cerem scuze pentru inconvenient.
Buna seara,
Imi puteti spune, va rog, in ce stadiu este comanda cu codul:402392?
A fost sau nu acceptata?
Multumesc frumos!
Facturata si trimisa catre dvs. ieri.
salut!! puteti fii mai explicit cu comanda mea nr 402168 prin care solicitam mai multe produse dar nu mai inteleg nimic .. de ex am solicitat doua sacouri, sa inteleg ca o sa mi trimiteti doar unul cu toate ca ambele apar in stoc si acuma si at cand le am comandat sacoul ce are nr 1000903008 nu mai este ??? .. plus de asta nu stiu de unde reiese suma pe care o am de plata at cand am primit confirmarea produselor (daca ar fi sa le iau cu reducere de 50% tot nu iasa suma pe care mi-ati afisat-o)..cu toate ca dvs ati spus de atatea ori ca toate produsele care au fost comandate in acea perioada vor fi la factuarare cu 50% chiar si asa cu tot cu taxa de transport..pe care nu stiu sigur daca o platesc sau nu ..chiar daca suma produselor este peste 100 lei tot nu rezulta suma pe care mi-ati afisat-o dvs ca trebuie sa o achit …VA ROG sa ma lamuriti si pe mine … va multumesc !
Singurul produs lipsa este 1000903008 . Suma de plata : 55.5 lei (transport 0 lei)
403638 nr comezii cand va fi trimisa multumesc
Comanda a plecat ieri de la noi.
imi puteti da id de la curier sa vad in ce stadiu e comanda?
MNP00403638n
Am sunat la cargus si mi au zis ca comanda nu e inca trimisa de dumneavoastra…………… cand o trimiteti????
Comanda a plecat cu Otto Curier.
Buna ziua, nu am primit nici acum confirmare despre comanda 405624.La status scrie plasata..daca nu a plecat, pot sa mai adaug cateva produse si sa vina impreuna toate, in acelasi colet??
Din pacate acest lucru nu este posibil.
am primit coletul si factura, dar numai o parte din produse. de ce au fost facturate daca nu au fost livrate? cum recuperez banii sau produsele?
ID comanda??
despre comanda cu nr 402423 din 11.11.2010 ce-mi puteti spune? a fost preluata? multumesc..
Comanda dvs. apare ca fiind neplasata. Ati primit cumva mail-ul de confirmare a comenzii?
am primit un mail in care singurul cost era cel al transportului…ce inseamna?
si scria “procesul de confirmare a comenzii dvs a fost initiat cu succes”
In comanda dvs. nu apare selectat niciun produs.
asta inseamna ca mi-au disparut din cos inainte nu? dc va spun produsele exista posibilitatea sa mai vina comanda? cu promotia de atunci..
Din pacate acest lucru nu este posibil. Multumim pentru intelegere .
Cand deschideti un magazin la Cluj?
Comanda 405624.. ce se mai aude ? Nu am primit nicio confirmare pe mail.. vreau sa stiu daca vin toate produsele..si cat mai dureaza.
Comanda se afla la pregatit. Probabil maine va pleca spre dvs. .
Am mai scris astazi un comentariu dar vad ca a disparut de pe site.. Am comanda 405624 , nu am primit niciun mail sau o alta confirmare.Cam cand ar putea ajunge?Comanda e in valoare de 160. dar cu reducere de 50% ar fi 80 lei ..mai platesc si transportul?Sper sa fie afisat acest post si sa primesc un raspuns..
Comanda dvs. se afla la pregatit. Un termen exact de livrare nu va pot oferi.
va rog sa mi spuneti cum pot returna o geaca,imi e mare,nu pot selecta produsul,nu sa selecteaza de pe comanda!
Despre ce comanda este vorba?
de ce nu deschide ti si la sv un magazin?
Comanda mea nr. 405160/ 12.11 a fost facturata si o pozitie nu este in stoc, asa ca ea valoreaza in total 84 lei acum.
As putea sa mai adaug doua pozitii: 2110113004 si 1669002?
In caz contrar , banuiesc ca nu trebuie sa platesc transportul (inainte de reducere, comanda mea era de 201 RON).
Astept raspuns cat de repede puteti!
Va multumesc mult!
Alte produse nu mai pot fi adaugate, insa transportul va fi gratuit.
Multumesc frumos!!
Buna seara,
am plasat comanda cu nr 408520 si desi aveam un voucher activ aceasta nu a mai fost acceptat.Am inteles ca nu se mai ofera vouchere pentru votari dar mi se parea normal ca cele pe care le le avem dinainte si sunt inca active, sa fie acceptate.Al meu era activ pana pe 02-12-2010.
Multumesc frumos,
O seara placuta!
Vi se va acorda manual reducerea, iar voucher-ul va fi dezactivat.
Comanda 394535 a fost trimisa? Multumesc antipicat!
Comanda a fost trimisa ieri catre dvs. .
buna ziua ! comanda 407821 a fost trimisa?
Aceasta comanda a plecat vineri 19.11 catre dvs. .
Buna ziua,
Am facut o comanda si as vrea si eu sa stiu prin ce se trimit coletele. Si cat timp de la sosirea coletului il pot ridica, in cazul in care nu pot in acel moment, cand sunt sunat?
ID comanda?
351360
Comanda se afla inca in stadiul de plasata. Va fi preluata de operatorii nostri in cel mai scurt timp.
am inteles, dar am intrebat trebuie sa ridic comanda in momentul in care sunt sunat sau se poate amana ridicarea cateva ore in cazul in care sunt la munca, de exemplu
In cazul in care nu sunteti acasa in mod normal firma de curierat va contacteaza in vederea livrarii.
va rog frumos ma lamuriti si pe mine de ce unor clienti care vor sa cumuleze comenzile le spuneti fara probleme ca se vor cumula si altora ca acest lucru nu este posibil?fara nici o alta explicatie.va multumesc.
Ne cerem scuze pentru neintelegere. Cumularea comenzilor este un aspect care tine cont de mai multe variabile. Uneori comenzile sunt deja preluate de operatorii nostri, eventual facturate si gata de plecare, alteori acestea contin vouchere fapt pentru care , de asemenea nu pot fi cumulate. In cele mai multe dintre situatii miniPRIX opereaza in folosul clientilor, alegand sa uneasca 2 sau mai multe comenzi intr-una singura. In cazul in care acest lucru nu s-a intamplat exista motive interne serioase care au dus la imposibilitatea cumularii comenzilor.
am facut comanda 403664
si doresc sa mai fac una insa mai putin de 100 de lei se plateste curieru?multumesc
Comenzilor sub 100 lei li se aplica taxa de transport in valoare de 16 lei.
buna seara, aveti probleme cu site-ul pentru vreau sa ma loghez si nu mai pot
O sa am rugamintea sa stergeti din browser-ul dvs. cookies-urile pentru http://www.miniprix.ro