Comanda 417827 a plecat in data de 1.12 catre dvs. Pentru mai multe informatii legate de livrare, va rog sa luati legatura cu cei de la Otto Curier (021-9335) comunicandu-le nota de transport MNP00417827r
Buna ziua! Va rog sa-mi spuneti cand imi va fi livrata comanda numarul 420912 si, de asemenea, cand imi vor fi virati in cont banii pentru returul 11531. Va multumesc si va doresc “GHETUTE PLINE” de la Mos Nicolae!!!!
buna ziua .as dori si eu un nr de colet si un nr de tel de la firma care imi va livra comanda cu nr:418764.a plecat de la d-voastra?multumesc si astept raspuns
Comanda a plecat catre dvs. in data de 1.12. Va rog luati legatura cu firma de curierat Otto (021-9335) si intrebati, pentru mai multe detalii, de coletul avand urmatoarea nota de transport : MNP00415732G
Din apcate nu v-am putut identifica in programul de administrare dupa numarul comunicat, va adresam rugamintea sa ne comunicati id-ul comenzii din contul creat pe site, sectiuena “Comenzile tale”.
buna ziua!astazi mi-a ajuns coletul de la voi. numai ca nu am gasit toate produsele pe care le-am comandat, desi pe factura era trecut si produsul care lipsea si pe care l-am platit, fireste! sunt profund dezamagita! este vorba de perechea de cercei (cei cu elefantei albastri) cu codul 2010114020. este prima data cand comand la miniprix si dezamagirea este f mare. astept totusi o explicatie! va multumesc!
Ne cerem scuze pentru problema aparuta. Va rog sa imi spuneti despre ce comanda este vorba pentru a putea fi contactata de colegii de la Dep. Relatii cu Clientii.
Imi puteti da o nota de transport pentru comanda nr. 421874?
As dori sa stiu cand va ajunge.
Eu sunt abonata la newsletter dar pana acum nu am primit vreun mail. Ar fi mai simplu daca ne-ati trimite o atentionare de cate ori aveti reduceri la toate articolele sau chiar si la fiecare in parte daca noi am bifa undeva ce gen de articol ne intereseaza.
Buna ziua, referitor la ref. factura 139333, comanda 415763, ma vad nevoita sa revin intrucat nici astazi nu m-a contactat nimeni de la firma de curierat sa ii predau coletul.
Ce se intampla? Va rog sa imi dati urgent un raspuns deoarece odata cu intarzierea returnarii se decaleaza si recuperarea banilor, ceea ce imi creeaza un disconfort.
Andreea Adomnitei
From: vanzari
To: Andreea Adomnitei
Sent: Thu, December 2, 2010 8:43:47 PM
Subject: RE: ref. factura 139333, comanda 415763
Buna seara,
Stimata Doamna, sesizarea dvs a fost inregistrata, urmand ca in cursul zilei de maine sa fiti contactata de firma de curierat pentru preluarea coletului.avem rugamintea sa plasati cerere de retur si pentru cizmele de copii.
Va multumim pentru intelegere,
Puteti va rog sa verificati de ce nu reusesc sa ma logez.De doua zile incerc si nu imi da nici un mesaj,pur si simplu nu pot sa intru in contul meu.Multumesc!
am o sugestie pentru voi,miniprix,mai multa grija la ambalarea coletelor pentru ca hainele ajung foarte sifonate sau chiar cum mi s-a intamplat azi am taiat putin si dintr-o pereche de pantaloni incercand sa tai banda scotch…si nu va mai chinuiti atat de mult sa acoperiti firmele hainelor ca mai mult le stricati, mi-am stricat o jacheta incercand sa o curat a ramas patata de marker…pacat
Comanda mea 424263 nu are si cizmele 1043701012 pt copii cu toate ca am facut comada mai mult pentru ele.Cum de aveti iar marimea 32 daca mie nu mi le-ati facturat?
am facut 2 comenzi pe data de 3 dec 2010 : 424297 si 425490 si azi am primit mail-uri de confirmare de la d-voastra . o parte din produsele comandate…nu sunt pe stoc..si atunci le-am anulat pe amandoua..dar imi spunde ca , comanda nu poate fi anulata..de ce? cu toate ca am facut anulatea in termen de 24 h… astept raspuns.
Comanda a plecat catre dvs. in data de 3.12. Pentru detalii suplimentare luati legatura cu cei de la Otto Curieri (021-9335) comunicandu-le urmatoarea nota de transport MNP00413799c
Buna seara! Eu am o problema cu portofelele. Am comandat trei, pentru cadouri, si cand am deschis pachetul, a trebuit sa deschid si ferestrele! Din 21 noiembrie le tin afara, la aer… si miros… da’ miros… ingrozitor!… Cei ce au cumparat, stiu la ce ma refer . Acum, ma gandesc cui sa le fac cadou, ca dusmani nu prea am . Bine ca am luat doar trei ! … Sau poate ca sunt bune!… Portofele pentru criza!… Daca pui banii in ele, cu siguranta nu te vei risca prea des sa le scoti din geanta!… Nu-i dati idei lui Boc ! … Sa auzim de bine!
N-am niciun interes sa apar pe nimeni, dar si eu am cumparat portofele si din piele barbatesti si de dama din PVC si nu au niciun miros……… Chiar sunt foarte multumita de ele….
Buna ziua! imi puteti spune, va rog, in ce zi va fi livrata comanda 421986? am primit factura proforma in data de 3 decembrie si se pare ca nici pana in prezent nu a plecat de la dv din depozit (am sunat la cei de la Otto curier si nu este la ei).
va multumesc!
tot eu sunt :D… am mai facut ieri o comanda la dv. (426948) si ma gandeam ca daca tot nu ati expediat comanda cealalta(421986), daca s-ar putea sa le cumulati si sa le trimiteti pe amandoua odata (mai scutiti taxele pe transport). Insa rugamintea mea este sa le primesc pana vineri-10 decembrie. Va multumesc anticipat!
Pentru a returna produsul comandat urmati pasii de mai jos :
* va autentificati cu userul si parola si intrati in contul dvs.
* accesati link-ul Comenzile tale
* intrati in detaliile comenzii care include produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati
* bifati produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati
* accesati butonul Returneaza produsele selectate
* confirmati cantitatea si selectati modalitatea prin care doriti sa primiti contravaloarea produselor returnate:
– mandat postal pentru care trebuie specificata adresa, numele si numarul de telefon
– ordin de plata pentru care trebuie specificat numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul (ATENTIE – Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura !)
* ambalati produsele pe care doriti sa ni le trimiteti ( puteti sa folositi ambalajul trimis de noi ) si mentionati pe exteriorul coletului ID-ul returului sau numarul facturii din care provin
* coletele se trimit catre M-FASHION COM la adresa Calea Bucurestilor nr.291A Otopeni judet Ilfov
Din motive administrative trebuie sa trimiteti produsele returnate fara a opta pentru serviciul de ramburs.
PRODUSELE RETURNATE NU COMPENSEAZA O COMANDA PLASATA ULTERIOR. CONTRAVALOAREA PRODUSELOR RETURNATE SE VA ACHITA PRIN MODALITATEA ALEASA DE DVS. IN SECTIUNEA RETUR IN TERMENUL SPECIFICAT, IAR NOUA COMANDA VA FI ACHITA INTEGRAL LA LIVRARE.
IMPORTANT:
Va rugam sa respectati termenii de returnare cu care ati fost de acord in momentul in care ati finalizat comanda.
Coletele pot fi trimise prin orice firma de curierat rapid sau prin Posta Romana.
Coletele trimise fara notificare din contul dvs., cu suma de ramburs mentionata sau fara elementele necesare identificarii returului inscriptionate pe ambalaj NU vor fi acceptate.
Contravaloarea produselelor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dumneavostra.
De 3 zile tot incerc sa dau comanda de niste ghetute.Plasez comanda…iar a 2a zi primesc factura pe 0.asta mi s a intamplat ieri…astazi am procedat la fel…si cred ca o sa patesc la fel pentru ca vad ca iar nu mai sunt pe stoc.
Cum ma abonez la newslatter k nu vad pe niciunde ………..
Pentrua a va abona la newsletter intrati in contul dvs -> date personal -> bifati “vreau sa ma abonez la newsletter”
As dori sa stiu cam cand ajunge o comanda daca deja a fost acceptata de saptamana trecuta,comanda e cu nr 417827.Multumesc!
Comanda 417827 a plecat in data de 1.12 catre dvs. Pentru mai multe informatii legate de livrare, va rog sa luati legatura cu cei de la Otto Curier (021-9335) comunicandu-le nota de transport MNP00417827r
Buna dimineata. Astazi se livreaza vreun colet?
Am si eu o comanda 420014 o primesc astazi?
Multumesc
Se livreaza colete si astazi. Puteti lua legatura cu cei de la Otto (021-9335) si sa intrebati de nota de transport MNP00420014I.
incerc din raspunteri sa ma loghez dar nu reusesc, puteti sa ma ajutati intr-un fel?
Va rog daca se poate sa imi oferiti mai multe detalii. (ce browser folositi, sistem de operare etc)
comanda 420111 a fost trimisa?cand?
Comanda 420111 a fost trimisa in data de 3.12 catre dvs .
comanda 424425 in ce stadiu este?cand o primesc?
Comanda 424425 se afla la pregatit.
Buna ziua! Va rog sa-mi spuneti cand imi va fi livrata comanda numarul 420912 si, de asemenea, cand imi vor fi virati in cont banii pentru returul 11531. Va multumesc si va doresc “GHETUTE PLINE” de la Mos Nicolae!!!!
Plata urmeaza sa se faca in maxim 15 zile lucratoare.
In ceea ce priveste comanda 420912 aceasta va pleca astazi catre dvs.
cum se aplica reducerea de 10% pentru newsletter?la facturare?
Da, reducerea se aplica la facturare.
INTERNET EXPLORER -WINDOWS VISTA! DAR DEOBICEI MERGEA!
Va rog daca se poate sa imi trimiteti pe adresa help[at]miniprix.ro datele de logare, pentru a putea verifica in amanunt problema.
am reusit sa accesez contul! e in regula acum, a fost browserul de vina!
mai e reducere de 10% la incaltaminte si azi?
Oferta este valabila pana la ora 23.59
buna.daca eram abonata inainte la newsletter nu beneficiez de reducere?:((
Toti abonatii la newsletter beneficiaza de aceasta reducere.
buna ziua .as dori si eu un nr de colet si un nr de tel de la firma care imi va livra comanda cu nr:418764.a plecat de la d-voastra?multumesc si astept raspuns
Otto (021-9335)
Numar nota transport : MNP00418764n
buna ziua:) comanda cu nr ul 418452 in ce stadiu este?
Comanda 418452 a plecat in data de 1.12 catre dvs.
Buna ziua, imi puteti spune ce s-a intamplat cu comanda nr. 415732, plasata in data de 27.11? Multumesc.
Comanda a plecat catre dvs. in data de 1.12. Va rog luati legatura cu firma de curierat Otto (021-9335) si intrebati, pentru mai multe detalii, de coletul avand urmatoarea nota de transport : MNP00415732G
Din apcate nu v-am putut identifica in programul de administrare dupa numarul comunicat, va adresam rugamintea sa ne comunicati id-ul comenzii din contul creat pe site, sectiuena “Comenzile tale”.
buna ziua!astazi mi-a ajuns coletul de la voi. numai ca nu am gasit toate produsele pe care le-am comandat, desi pe factura era trecut si produsul care lipsea si pe care l-am platit, fireste! sunt profund dezamagita! este vorba de perechea de cercei (cei cu elefantei albastri) cu codul 2010114020. este prima data cand comand la miniprix si dezamagirea este f mare. astept totusi o explicatie! va multumesc!
Ne cerem scuze pentru problema aparuta. Va rog sa imi spuneti despre ce comanda este vorba pentru a putea fi contactata de colegii de la Dep. Relatii cu Clientii.
este vorba de MFO142186 /2.12.2010. iar produsul care lipseste are codul 2010114020- cercei- accesorii, N/A, accesorii
Buna ziua,
Imi puteti da o nota de transport pentru comanda nr. 421874?
As dori sa stiu cand va ajunge.
Eu sunt abonata la newsletter dar pana acum nu am primit vreun mail. Ar fi mai simplu daca ne-ati trimite o atentionare de cate ori aveti reduceri la toate articolele sau chiar si la fiecare in parte daca noi am bifa undeva ce gen de articol ne intereseaza.
Multumesc
Nr-ul notei de transport : MNP00421874 trimisa prin Otto Curier.
Cand mai bagati modele noi?
vrem haine pt bebei.:)))
Buna ziua,
Imi puteti da o nota de transport pentru comanda nr. 417518?
Multumesc
MNP00417518g plecata cu Otto Curier.
Buna ziua, referitor la ref. factura 139333, comanda 415763, ma vad nevoita sa revin intrucat nici astazi nu m-a contactat nimeni de la firma de curierat sa ii predau coletul.
Ce se intampla? Va rog sa imi dati urgent un raspuns deoarece odata cu intarzierea returnarii se decaleaza si recuperarea banilor, ceea ce imi creeaza un disconfort.
Andreea Adomnitei
From: vanzari
To: Andreea Adomnitei
Sent: Thu, December 2, 2010 8:43:47 PM
Subject: RE: ref. factura 139333, comanda 415763
Buna seara,
Stimata Doamna, sesizarea dvs a fost inregistrata, urmand ca in cursul zilei de maine sa fiti contactata de firma de curierat pentru preluarea coletului.avem rugamintea sa plasati cerere de retur si pentru cizmele de copii.
Va multumim pentru intelegere,
Echipa miniPRIX
Ne cerem scuze pentru intarzierea produsa. In mod normal astazi, firma de curierat Otto va ridica coletul de la dvs.
Nu am primit confirmarea comenzii 427965!Nu vreau s pierd produsele,va rog mult
Comanda 427965 urmeaza sa fie preluata de operatorii nostri.
Puteti va rog sa verificati de ce nu reusesc sa ma logez.De doua zile incerc si nu imi da nici un mesaj,pur si simplu nu pot sa intru in contul meu.Multumesc!
Trimiteti va rog pe e-mail, la help[at]miniprix.ro datele dvs. de logare. Multumesc.
as dori sa stiu in ce stadiu este comanda 424432. Multumesc anticipat.
Comanda 424432 pleaca astazi catre dvs.
am o sugestie pentru voi,miniprix,mai multa grija la ambalarea coletelor pentru ca hainele ajung foarte sifonate sau chiar cum mi s-a intamplat azi am taiat putin si dintr-o pereche de pantaloni incercand sa tai banda scotch…si nu va mai chinuiti atat de mult sa acoperiti firmele hainelor ca mai mult le stricati, mi-am stricat o jacheta incercand sa o curat a ramas patata de marker…pacat
BUNA.CE SE INTAMPLA CU COMANDA 426301?
Comanda 426301 se afla la pregatit.
Comanda mea 424263 nu are si cizmele 1043701012 pt copii cu toate ca am facut comada mai mult pentru ele.Cum de aveti iar marimea 32 daca mie nu mi le-ati facturat?
Din pacate produsul comandat de dvs. nu s-a regasit in stoc. Multumim pentru intelegere.
imi puteti da nr notei de transport pentu comada 421061 caci din pacate nu toti angajatii otto sunt seriosi. Multumesc
MNP00421061C
Comanda a plecat cu cei de la Cargus (021-9330)
Buna seara
am o rugaminte…..daca se poate as vrea sa imi cumulati comezile de astazi cu nr. 428355 si 428708
Multumesc
Comenzile 428355 si 428708 au fost cumulate.
am facut 2 comenzi pe data de 3 dec 2010 : 424297 si 425490 si azi am primit mail-uri de confirmare de la d-voastra . o parte din produsele comandate…nu sunt pe stoc..si atunci le-am anulat pe amandoua..dar imi spunde ca , comanda nu poate fi anulata..de ce? cu toate ca am facut anulatea in termen de 24 h… astept raspuns.
Comenzile au fost anulate.
multumesc!
Buna ziua.Imi puteti spune va rog cand va fi livrata comanda 413799.multumesc anticipat.
Comanda a plecat catre dvs. in data de 3.12. Pentru detalii suplimentare luati legatura cu cei de la Otto Curieri (021-9335) comunicandu-le urmatoarea nota de transport MNP00413799c
Buna seara! Eu am o problema cu portofelele. Am comandat trei, pentru cadouri, si cand am deschis pachetul, a trebuit sa deschid si ferestrele! Din 21 noiembrie le tin afara, la aer… si miros… da’ miros… ingrozitor!… Cei ce au cumparat, stiu la ce ma refer . Acum, ma gandesc cui sa le fac cadou, ca dusmani nu prea am . Bine ca am luat doar trei ! … Sau poate ca sunt bune!… Portofele pentru criza!… Daca pui banii in ele, cu siguranta nu te vei risca prea des sa le scoti din geanta!… Nu-i dati idei lui Boc ! … Sa auzim de bine!
Ne cerem scuze pentru inconvenient. In cazul in care doriti returnarea produselor puteti face acest lucru, urmand a primi banii inapoi.
N-am niciun interes sa apar pe nimeni, dar si eu am cumparat portofele si din piele barbatesti si de dama din PVC si nu au niciun miros……… Chiar sunt foarte multumita de ele….
as dorii sa stiu si eu in ce stadiu se afla comanda mea: 421870, nu de alta dar nu ma asteptam sa dureze atat de mult pana ajunge. multumesc
Comanda urmeaza sa plece catre dvs.
Buna ziua!Am da azi 2 comenzi va rog sa le cumulati 429490 si 425894
Comenzile 429490 si 425894 au fost cumulate.
Buna ziua! imi puteti spune, va rog, in ce zi va fi livrata comanda 421986? am primit factura proforma in data de 3 decembrie si se pare ca nici pana in prezent nu a plecat de la dv din depozit (am sunat la cei de la Otto curier si nu este la ei).
va multumesc!
Comanda a iesit spre livrare. Ieri a fost introdusa in sistemul informatic al celor de la Otto Curier.
tot eu sunt :D… am mai facut ieri o comanda la dv. (426948) si ma gandeam ca daca tot nu ati expediat comanda cealalta(421986), daca s-ar putea sa le cumulati si sa le trimiteti pe amandoua odata (mai scutiti taxele pe transport). Insa rugamintea mea este sa le primesc pana vineri-10 decembrie. Va multumesc anticipat!
Comanda 421986 a plecat deja catre dvs.
i mi spuneti ce e cu comanda426219
Comanda 426219 pleaca maine catre dvs.
Buna ziua!Am primit ieri de la dumnevoastra o pereche de blugi dar ii sunt mici sotului meu!Cum sa procedez sa ii returnez?
Pentru a returna produsul comandat urmati pasii de mai jos :
* va autentificati cu userul si parola si intrati in contul dvs.
* accesati link-ul Comenzile tale
* intrati in detaliile comenzii care include produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati
* bifati produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati
* accesati butonul Returneaza produsele selectate
* confirmati cantitatea si selectati modalitatea prin care doriti sa primiti contravaloarea produselor returnate:
– mandat postal pentru care trebuie specificata adresa, numele si numarul de telefon
– ordin de plata pentru care trebuie specificat numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul (ATENTIE – Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura !)
* ambalati produsele pe care doriti sa ni le trimiteti ( puteti sa folositi ambalajul trimis de noi ) si mentionati pe exteriorul coletului ID-ul returului sau numarul facturii din care provin
* coletele se trimit catre M-FASHION COM la adresa Calea Bucurestilor nr.291A Otopeni judet Ilfov
Din motive administrative trebuie sa trimiteti produsele returnate fara a opta pentru serviciul de ramburs.
PRODUSELE RETURNATE NU COMPENSEAZA O COMANDA PLASATA ULTERIOR. CONTRAVALOAREA PRODUSELOR RETURNATE SE VA ACHITA PRIN MODALITATEA ALEASA DE DVS. IN SECTIUNEA RETUR IN TERMENUL SPECIFICAT, IAR NOUA COMANDA VA FI ACHITA INTEGRAL LA LIVRARE.
IMPORTANT:
Va rugam sa respectati termenii de returnare cu care ati fost de acord in momentul in care ati finalizat comanda.
Coletele pot fi trimise prin orice firma de curierat rapid sau prin Posta Romana.
Coletele trimise fara notificare din contul dvs., cu suma de ramburs mentionata sau fara elementele necesare identificarii returului inscriptionate pe ambalaj NU vor fi acceptate.
Contravaloarea produselelor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dumneavostra.
Buna ziua! imi puteti cumula comanda 422344 si 425046? cand vor ajunge?
multumesc!
Prima comanda a plecat catre dvs. in data de 3.12, iar cea de-a doua va pleca maine.
Daca imi puteti cumula comanda 427710 cu comanda 430001 ar fi super. va multumesc
Comenzile vor fi cumulate.
MULTUMESC
Comanda 422844 a fost expediata?
Comanda 422844 a plecat ieri, 8.12, catre dvs.
De 3 zile tot incerc sa dau comanda de niste ghetute.Plasez comanda…iar a 2a zi primesc factura pe 0.asta mi s a intamplat ieri…astazi am procedat la fel…si cred ca o sa patesc la fel pentru ca vad ca iar nu mai sunt pe stoc.