Intre 14.00 si 15.00 ai 50 % reducere la articolele de copii. La miniPRIX anul debuteaza cu reduceri !
Te asteptam la cumparaturi atat in magazinele din Bucuresti si Otopeni, cat si online pe www.miniprix.ro !
*Oferta este valabila in data de 03.01.2011
mi-am creat cont,m-am logat,dar d eo ora incerc sa cumpar ceva si nu reusesc,cd dau clik pe cosul meu ,in loc sa mi se adauge produsul respectiv mi-apare ca e este gol………pacat,aveam multi bani de cheltuit azi….
Va rog sa imi spuneti numele si adresa cu care sunteti inregistratra pe site.
simion veronica,[email protected]
mi-am creat alt cont si la fel patesc,chiar nu inteleg de ce….
Cei care se ocupa de administrarea site-ului au transmis ca problema nu este generata de pagina noastra, din contul dvs. efectuandu-se toate verificarile necesare. Va recomand sa incercati adaugarea produselor in cos de pe un alt calculator.
buna ziua.am facut si eu aseara o comanda pe la ora 23 si am comandat un palton la 33 ron.as vrea sa stiu daca mi-l trimiteti k vad k nu mai e in stoc azi.multumesc mult
ID comanda ?
LA MULTI ANI!
si speram multe reduceri in 2011 – ati inceput bine 🙂
Va rog mult, se pot cumula comenzile 457832 si 457608?
Sunt facute la interval de vreo 15 minute…
Multumesc anticipat
Comenzile au fost cumulate.
Un an nou cat mai bun si dvs. !
Help, please!
Va rog din suflet sa-mi corectati greseala.
Din greseala, pe mailul de confirmare a comenzii am apasat pe click pentru anulare comanda.
Nu vroiam sa o anulez. Vroiam sa vad daca era comanda cumulata cu cealalta. Se mai poate face ceva?
Va rog frumos!
Era vorba de comanda 457832, care cred ca era cumulata cu comanda 457608.
Multumesc.
Comenzile au fost cumulate, iar 457832 va fi preluata de unul dintre operatorii nostri in cel mai scurt timp.
puteti va rog frumos cumula comanda 457954 cu 457922? sunt facute la cateva minute… va multumesc mult..
Pentru a va putea onora comanda o sa am rugamintea sa imi spuneti numele dvs. complet.
457256
457256 – se afla la pregatit
Buna seara, as dori sa stiu in ce stadiu se afla comanda nr. 426102. Va multumesc!
426102 – a plecat in data de 3.01.
am dat o comanda pe 2 ianuarie si nu stiu daca aveti toate produsele . imi puteti spune daca le aveti si cam cand ajung ?
Confirmarea stocului vine in urma verificarii comenzii pe e-mail-ul dvs. .
am pus comanda pe 23 si nu mi-a venit.ma asteptam sa vina mai repede 450900 .pana la urma cand va veni?
450900 – conform Cargus, livrarea s-a incercat in 4 randuri, insa de fiecare ati fost negasita la domiciliu
Din contul meu a disparut ultima comanda care era acceptata de operator si asteptam astazi confirmarea. De ce? Nr comanda: 454218. Va multumesc!
Comanda 454218 a fost anulata de operator deoarece ghetele de barbati nu au fost gasite in stoc la momentul pregatirii comenzii.
Am intrebat si aseara si vad ca acum a disparut si intrebarea de pe sait. Ma interesa stadiul comenzii 426102. Va multumesc anticipat!
426102 – a plecat in 3.01. catre dvs
Buna ziua
As dori sa intreb daca se pot cumula comenzile 456092 cu 457871.Multumesc.
456092 – a plecat deja catre dvs.
Buna ziua.Va rog sa imi spuneti daca aveti disponibili pantofii maro, marimea 38, cod 1051001001.Multumesc
Da, pantofii apar ca fiind in stoc.
Acum a venit comanda 426102. Totul e ok, cizmele sunt super! Multumesc foarte mult! O zi buna.
Am facut o noua comanda. Sa inteleg ca nu exista acele ghete barbatesti cod 1046605001, marimea 44?
Cel mai probabil in momentul in care a fost pregatita comanda dvs. produsul selectat a fost indisponibil.
As dori sa imi comasati si mie comenzile cu id: 458618 si 458612 fiind facute la distanta de cateva minute una de alta.
Comenzile au fost cumulate.
Deoarece lista mea cu produse favorite este foarte mare, iar majoritatea produselor le-am achizitionat sau nu mai sunt active, as dori, daca se poate, stergerea acesteia pentru a putea incepe una noua. Va mutumesc.
Aveti posibilitatea stergerii produselor pe care nu le mai doriti.
raspundeti destul de prompt celorlalte comentarii/intrebari. as putea primi si eu un raspuns la una dintre cele doua intrebari. multumesc!
Daca va referiti la existenta in stoc a produsului 1046605001 mar 44 , va pot spune ca acesta nu a fost disponibil cand a fost pregatita comanda dvs. . (acest lucru tine de suplimentarea de stoc)
In mod normal acesta apare si ar trebui sa poata fi comandat in acest moment.
454729 a fost livrata?oare ajunge pana vineri?multumesc
454729 – a plecat in 4.01, in mod normal poate ajunge pana vineri.
Bună ziua!
Ce puteți sa-mi spuneti în legătură cu comanda 456671.Mulțumesc!
456671 – a plecat in 4.01
Buna seara,
am plasat o comanda cu nr. 456184/03.01.2011, pe care as dori sa o anulez. Mentionez ca am primit e-mail-ul de verificare astazi, 04.01.2011. Ma puteti ajuta?
Multumesc
Comanda 456184 a fost anulata .
456184 – comanda a fost anulata
Multumesc
in comanda cu nr. 454314, jacheta de barbati cod 1029201016 este cu defect (materialul prezinta defecte de tesatura). vreau sa o returnez. cum procedez in aceste conditii cand culpa va apartine? cei care fac coletul de ce nu verifica , calitatea marfii? va dezamagiti clientii in felul asta ( cu superficialitatea angajatilor dvs.)
Veti fi contactata de colegii de la Departamentul Relatii cu Clientii pentru a remedia eroarea. Ne cerem scuze pentru neplacerile create.
buna seara si un an nou fericit! despre comanda cu nr 454746 ce se stie?:) multumesc
454746 – a plecat in data de 5.01 catre dvs.
comanda nr 459038 va vog sa o anulati
459038 – anulata
buna seara,am facut o comanda la un palton,id comanda este:1038521001 as vrea sa stiu cand ar ajunge comanda am facut-o luni3.01.2011,iar pe mail nu am primit nici un mesaj de confirmare,e prima oara cand fac comanda la dvs.si as dori sa aflu mai multe informatii.va multumesc
Acela este codul produsului. Pentru a va ajuta o sa va rog sa imi comunicati codul aferent comenzii format din 6 cifre.
458279
Comanda a fost anulata deoarece produsul respectiv nu mai exista in stoc.
imi puteti spune,va rog,in ce stadiu se afla comanda(458279 sus mentionata)?inca nu am primit nici un raspus sau mail.multumesc
458279 – a fost anulata de operator deoarece produsul selectat de dvs. nu se mai afla in stoc.
am primit mailul dvs, dar nu stiu cum sa confirm, pt ca in mail nu am decat comanda de anulare.imi cer scuze de problema aparuta dar nu am mai comandat on line de la dvs pana acum
Nu e necesar sa confirmati in vreun fel comanda.
nu e corect cand am plasat comanda va asigur ca produsul era pe stoc altfel nu as fi putut sa -l adaug in cos si am si asteptat atat pentru un rasuns atat de nesatisfacaror,macar ati putea sa-mi spuneti daca va mai fi pe stoc,mai am vreo sansa sa-l cumpar?si cat timp va trebui sa mai astept pentru un rspuns?
Din pacate produsul nu va reveni pe stoc.
va rog frumos, uniti-mi comenzile 465701 si 465870, le-am facut la distanta de cam 1/2 de ora , multumesc.
Cumulate
v-am întrebat dacă astăzi este valabilă reducerea de 8o% şi mi-aţi şters comentariul sau nu ştiu ce s-a întâmplat că nu mai apare, va rog să-mi răspundeţi!
Buna ziua,
scuze de insistenta, dar as vrea sa stiu daca ati reusit sa cumulati comenzile 496656 cu 495425. Multumesc
as vrea sa shtiu daca COMANDA 611156 e in curs de confirmare, pt k am apasat “anuleaza comanda” …. doresc sa primesc aceasta comanda…
611156 – a fost anulata
Buna seara.As dori sa stiu in ce stadiu este comanda 602493?multumesc
602493 – pleaca astazi catre dvs.
As dori sa-mi raspundeti .Si as mai dori sa stiu de ce produsele cu,codurile:1039502042 , 1112401122 nu mai vin?daca ele apar in stoc?
ID comanda?