Dragi prieteni,
Colectia de accesorii se imbogateste cu cercei, bratari, cravate si, in curand, va asteapta surprize din cele mai frumoase! Urmariti-ne si nu o sa regretati!
Va rog sa verificati din nou comanda nr.452864 si daca se poate sa adaugati produsele:1029203002 (87-92) si 1043701022(31 marimea sau 32),deoarece observ ca in stoc sunt, desi in comanda verificata nu apar.Daca a fost reducere,de ce nu respectati comanda?Sunt client fidel si sper sa nu ne dezamagiti,va multumesc!
Inca nu am comandat niciodata de la miniprix si nu ma pot hotari asupra marimilor deoarece in tabelul de marimi nu apar dimensiunile.Sunt marimi romanesti? si daca puteti sa-mi spuneti fusta cu nr 10066701028 ce lungime are? La 79-80 talie si 98 sold in ce marime ma incadrez? Multumesc
Buna ziua !Am facut un retur la dumneavoastra pe data de 03.12 2010 si inca nu am primit nici un raspuns referitor la colet sau la returnarea banilor . Va rog sa verificati si daca se poate sa ma anuntati.Multumesc anticipat!
Buna ziua,
am facut un retur la sfarsitul anului si-mi apare la status in curs de livrare. M-ar interesa, daca se poate stinge datoria in cazul in care fac o noua comanda.
Multumesc anticipat.
Buna ziua..
Din greseala am anulat o comanda la care primisem factura proforma cu nr 461339, puteti sa-mi spuneti daca voi primi comanda? Eu as vrea sa o primesc. Multumesc.
buna ziua…as vrea daca se poate sa verificati comenzile 466746 si 468038..inca nu am primit email’ul de confirmare…macar la prima comanda sa vedeti ca aceasta a fost trimisa cu o zi inainte de a 2 comanda…multumesc
in legatura cu comanda 460369…din care au lipsit o curea verde casual 711334058 si o lenjerie intima L,Negru 1022804010…si au fost facturate,dar nu le-am primit in colet….inca nu am primit nici un raspuns…am fost sunata de la “relatii cu clientii” si mi s-a promis ca mi se trimite un mail sau voi fi sunata pentru rezolvarea problemei…daca aceste produse numai sunt in stoc,as dori ca in comanda 466746 sa se scade suma de bani de la aceste 2 produse lipsa…multumesc
Veti primi un raspuns exact asa cum vi s-a promis in cel mai scurt timp posibil. Din pacate cu alte informatii nu va pot fi de folos in acest moment, deoarece reclamatia dvs. urmeaza sa fie solutionata de colegii care se ocupa de aceste situatii.
am inteles….mai am o intrebare:daca am comandat produse care acum numai sunt in stoc sau eventual masura respectiva,le voi primi?in ce ordine se pregatesc comenzile?sau depinde si de vanzarea din magazin? multumesc ca mi-ati raspuns la intrebari.
Comenzile se pregatesc in ordine cronologica, insa de aici incolo exista mai multi factori care pot influenta pregatirea comenzii. Va recomand sa asteptati primirea e-mail-ului de confirmare, care va va indica si existenta sau inexistenta unui anumit produs.
Imi puteti explica un lucru?
De ce pe site apare un anumit produs mai precis Camasa Haine Dama Cod produs:
1101601038 si cand doresc sa plasez comanda imi spune ca nu este in stoc??
Ma puteti lamuri?
Multumesc
ceau…se poate sa specificati pe viitor si lungimea colierelor??? e destul de dificil sa imi dau seama din pozele afisate cum ar veni de fapt..multumesc
Am doua comenzi : 501927 ,500915 , pentru niciuna dintre ele nu am primit vreun raspuns.
As dori sa stiu de ce se intarzie atat de mult pentru confirmarea comenzii.
Multumesc
Va rog sa verificati din nou comanda nr.452864 si daca se poate sa adaugati produsele:1029203002 (87-92) si 1043701022(31 marimea sau 32),deoarece observ ca in stoc sunt, desi in comanda verificata nu apar.Daca a fost reducere,de ce nu respectati comanda?Sunt client fidel si sper sa nu ne dezamagiti,va multumesc!
asteptam dar asteptam si reduceri la incaltaminte si haine de dama
Inca nu am comandat niciodata de la miniprix si nu ma pot hotari asupra marimilor deoarece in tabelul de marimi nu apar dimensiunile.Sunt marimi romanesti? si daca puteti sa-mi spuneti fusta cu nr 10066701028 ce lungime are? La 79-80 talie si 98 sold in ce marime ma incadrez? Multumesc
Codul este incorect, va rog sa il repostati.
Produsul cu codul 1101601005 mai este pe stoc ? daca nu, se poate sa primesc un mail in caz de reimprospatare a stocului?
Multumesc!
Produsul nu va mai reveni, din pacate, pe stoc.
ce-mi puteti spune de comanda 463498?
463498 – se afla la pregatit
Buna ziua As vrea sa-mi uniti si mie comenzile 465436 si 465622. Va multumesc
Comenzile continand vouchere nu pot fi unite.
Buna ziua !Am facut un retur la dumneavoastra pe data de 03.12 2010 si inca nu am primit nici un raspuns referitor la colet sau la returnarea banilor . Va rog sa verificati si daca se poate sa ma anuntati.Multumesc anticipat!
ID retur ?
Buna ziua,
am facut un retur la sfarsitul anului si-mi apare la status in curs de livrare. M-ar interesa, daca se poate stinge datoria in cazul in care fac o noua comanda.
Multumesc anticipat.
Din pacate nu, veti primi banii inapoi. ID retur?
ID 13773
Returul apare ca fiind platit in data de 6.01.
Buna ziua..
Din greseala am anulat o comanda la care primisem factura proforma cu nr 461339, puteti sa-mi spuneti daca voi primi comanda? Eu as vrea sa o primesc. Multumesc.
Comanda 461339 va fi livrata catre dvs.
Buna ziua!
Ce imi puteti spune despre comanda 461734?
Multumesc!
461734 – Plecata in 10.01
Buna ziua, va rog sa anulati comanda 465882. Multumesc anticipat.
465882 – anulata
comanda 356711 cand vine?
356711 – plecata in data de 10.01
Buna ziua!
Ce imi puteti spune despre comanda 465654?
Multumesc
465654 – se afla la pregatit
Buna dimineata!
Ce imi puteti spune despre comanda 465395? Inca nu am primit confirmarea acesteia.
465395 – se afla la pregatit
buna ziua…as vrea daca se poate sa verificati comenzile 466746 si 468038..inca nu am primit email’ul de confirmare…macar la prima comanda sa vedeti ca aceasta a fost trimisa cu o zi inainte de a 2 comanda…multumesc
468038 – urmeaza sa fie preluata de operatorii nostri
466746 – se afla la pregatit
in legatura cu comanda 460369…din care au lipsit o curea verde casual 711334058 si o lenjerie intima L,Negru 1022804010…si au fost facturate,dar nu le-am primit in colet….inca nu am primit nici un raspuns…am fost sunata de la “relatii cu clientii” si mi s-a promis ca mi se trimite un mail sau voi fi sunata pentru rezolvarea problemei…daca aceste produse numai sunt in stoc,as dori ca in comanda 466746 sa se scade suma de bani de la aceste 2 produse lipsa…multumesc
Veti primi un raspuns exact asa cum vi s-a promis in cel mai scurt timp posibil. Din pacate cu alte informatii nu va pot fi de folos in acest moment, deoarece reclamatia dvs. urmeaza sa fie solutionata de colegii care se ocupa de aceste situatii.
am inteles….mai am o intrebare:daca am comandat produse care acum numai sunt in stoc sau eventual masura respectiva,le voi primi?in ce ordine se pregatesc comenzile?sau depinde si de vanzarea din magazin? multumesc ca mi-ati raspuns la intrebari.
Comenzile se pregatesc in ordine cronologica, insa de aici incolo exista mai multi factori care pot influenta pregatirea comenzii. Va recomand sa asteptati primirea e-mail-ului de confirmare, care va va indica si existenta sau inexistenta unui anumit produs.
POT TRIMITE UN RETUR DACA INCA NU LE BIFEZ MAI INTAI IN FORMULARUL DE RETUR? AM CATEVA PRODUSE MICI! IN REST SUNT BUNE LA CALITATE
Daca va incadrati in termenul de 10 zile in care puteti plasa returul este in regula.
Buna ziua,
Imi puteti explica un lucru?
De ce pe site apare un anumit produs mai precis Camasa Haine Dama Cod produs:
1101601038 si cand doresc sa plasez comanda imi spune ca nu este in stoc??
Ma puteti lamuri?
Multumesc
Produsul a fost cel mai probabil comandat inaintea dvs. de un alt client.
ceau…se poate sa specificati pe viitor si lungimea colierelor??? e destul de dificil sa imi dau seama din pozele afisate cum ar veni de fapt..multumesc
Buna ziua, ce imi puteti spune de comanda 469136 ? multumesc!
469136 – se afla la pregatit.
buna ziua…as dori sa stiu daca mai aduceti genti identice cu cele care nu mai sunt pe stoc. ms anticipat
Din pacate nu exista informatii referitoare la reinoirea stocului in acest moment.
Am doua comenzi : 501927 ,500915 , pentru niciuna dintre ele nu am primit vreun raspuns.
As dori sa stiu de ce se intarzie atat de mult pentru confirmarea comenzii.
Multumesc
comenzile 501927 ,500915 sunt plasate
care este statutul comenzii 648615? astept raspuns
648615 – plecata in 19.05