Etichete
accesorii
barbati
calitate
caravana reducerilor
cizme
cizme copii
cizme dama
cizme iarna
cizme piele
comanda
concurs
copii
cumparaturi
dama
discount
ghete
ghete dama
ghete piele
green shoping online eco
haine
haine copii
haine ieftine
happy hour
imbracaminte
incaltaminte
joi marfuri noi
miniprix
miniprix discount reduceri haine
miniprix mihalache
miniprix militari
miniprix online
miniprix otopeni
miniprix romana
online
pantaloni
pantofi
pantofi dama
preturi mici
promotie
promotii
pulovere
pulovere tricotate
reducere
reduceri
shop
Trending Now
Recently Posted
- Lectia 5: Diversificarea surselelor de venit – Cum sa iti cresti veniturile si sa reduci riscurile financiare 4 November 2024
- Lectia 4: Preconceptii financiare – Schimbarea Mentalitatii despre Bani 29 October 2024
- Lectia 2: Cheltuieli constiente – Cum sa iti prioritizezi dorintele si nevoile 18 October 2024
- Smart shopping, smart living. 14 October 2024
- Cum ne influenteaza hainele starea de spirit 5 December 2023
- Cum alegi o tinuta potrivita pentru o plimbare de vara 23 May 2023
- Incaltaminte de primavara. Ce porti sezonul acesta 23 March 2023
- Cum sa iti organizezi timpul eficient. Idei practice 17 March 2023
- Cumpara smart, de Smart Friday! 9 November 2021
- Ghete Chelsea din piele naturala 6 October 2021
- Cum faci spalarea si curatarea hainelor in functie de tesaturi 16 October 2020
- Fa valuri la festivaluri, cu hainele potrivite 2 July 2019
- Tinuta de plaja. Ce sa iei in bagaj cand pleci la mare 1 July 2019
- Lumea copilariei de basm la Miniprix 30 May 2019
- Vara mea are si espadrille. Asa ii place sa se poarte. 16 May 2019
- Tendinte de primavara. Colectia Max&Moi la Miniprix 27 March 2019
- Frumusete fara varsta si fara limite 1 March 2019
- Lectia 3: Cum sa iti maximizezi veniturile si sa investesti in viitorul tau. Idei smart. 23 October 2024
Buna ziua, am si eu o comanda verificata dar inca nu s-a livrat. Va rog sa-mi spuneti cu ce firma de curierat ati trimis si ce AWB are coletul?
Comanda 475033. Multumesc si pentru mail! O zi frumoasa!
Otto Curier
MNP00475033r
buna seara!sunt din prahova si as dori sa stiu daca la comanda mea plasata astazi se va aplica reducerea de judet de 30 %?multumesc
Reducerea se va aplica in momentul facturarii!
Buna ziua,
imi puteti spune daca s-a verificat disponibilitatea produselor din comanda 470306?
Multumesc frumos
Comanda se afla inca la pregatit.
Va rog frumos sa-mi confirmati daca produsul cu cod 1039501003, marimea M, va fi livrat in cadrul comenzii 470306. Am mai facut si mai devreme solicitarea, dar se pare ca nu am primit nici un raspuns, As vrea sa mai efectuez o comanda si aceasta depinde de raspunsul d-voastra. Multumesc
470306 – se afla inca la pregatit
Se pot comasa comenzile nr. 477938 si 481037 (produsul din aceasta comanda am uitat sa-l trec in prima) sau, daca nu, macar sa nu platesc transportul pt. comanda 481037?
Comenzile nu pot fi unite intrucat una din ele contine voucher. Pentru orice comanda sub 100 lei trebuie sa platiti taxa de transport. Multumim pentru intelegere.
Am facut acum o comanda la dumneavoastra si nu am vazut unde sa introduc vaucerul pentru reducere. Trebuie sa o anulez, sau operati dumneavoastra reducerea de 30%?
Referitor la mesajul anterior…
Am incercat sa anulez comanda dar sistemul nu-mi da voie. Va rog sa operati dumneavoastra reducerea. Este vorba de comanda nr.480998 si vaucerul este VIP 1981351989.
Multumesc!
Discount-ul a fost operat manual. Voucher-ul a fost dezactivat.
Buna ziua,
Imi puteti spune daca s-a verificat disponibilitatea produselor din comanda 469669 20.01.2011, si daca nu, cand estimati ca ii va ajunge randul ?
Multumesc
469669 – momentan se afla la pregatit
Cum se aplica reducerea de judet? Eu fac comanda si aplicati dvs. ulterior discountul?
Exact 🙂 .
Buna ziua, as dori daca se poate sa uniti cele doua comenzi 480483 (20.01) si 481136 din data de azi, 21.11. Multumesc!
Cererea dvs. a fost sesizata la Departamentul Livrari.
Buna ziua, am o intrebare. Doua comenzi, pe nume diferite, dar cu aceeasi adresa de livrare pot fi trimise in acelasi colet? Va multumesc.
Acest lucru nu este posibil.
Buna ziua. Imi permit sa va deranjez cu o intrebare. Imi puteti spune va rog frumos in ce stadiu se afla comanda: ID: 480841? Curiozitatea mea ar fi daca vor fi toate produsele comandate disponibile, asa cum erau la momentul comandarii lor. Va multumesc frumos. Cu respect, Mihaela.
480841 – se afla momentan la pregatit
Va multumesc pentru raspuns.
Credeti ca este posibil, din moment ce comanda inca se afla la pregatit, sa-mi schimbati marimea la produsul cu codul 1046802018? Eu am comandat marimea 41, neavand in acel moment o alta optiune, iar acum observ ca s-a suplimentat stocul si cu marimea 40, cea pe care eu mi-o doresc.
Este posibil sa mi se inlocuiasca produsul bifat de mine (marimea 41) cu marimea 40, in cazul in care aceasta va mai ramane disponibila?
Va multumesc frumos.
Comanda 480841 -a fost data in lucru si nu se mai pot face modificari la aceasta comanda
rog anularea comenzii cu nr.377208,
377208 – anulata
Buna ziua,am o comanda 477741 care trebuie sa-mi vina azi si vreau sa stiu ce firma de curierat vine si nr. compet al comenzii ca sa sun la ei sa le zic pana la ce ora sunt la adresa mentionata. Multumesc anticipat!
Cargus
MNP00477741u
Va rog sa imi spuneti si mie cand se face reducerea de 30 % : in momentul cand este livrata comanda sau cand o verificati dumneavoastra? va multumesc
In momentul in care este verificata, se factureaza, respectiv se aplica si discount-ul.
Buna ziua!!! IMI PUTETI SPUNE , VA ROG, DACA ESTE LIVRATA COMANDA NR. 474933?
474933 – plecata in 19.01
Buna ziua. As vrea sa va intreb daca un produs este deja redus de d-voastra se mai aplica si reducerea de 30 % valabila pt cele 3 judete?
Reducerea se aplica indiferent daca produsele sunt sau nu reduse.
s au dat voucherele?eu am votat brasov toata saptamana si ink nu am primit nimic…
Ati votat sau ati pariat?
am pariat…sunt din arges
Ce adresa de e-mail ati folosit pentru a inregistra pariul?
Nu v-am gasit in lista celor care au castigat
La comanda cu nr. 477561 am primit marimea M in loc de S la produsul ce are codul 1101601068.
Veti fi contactata in cel mai scurt timp de colegii de la Relatii cu Clientii.
Ma scuzati ca postez aici,dar a-si vrea sa intreb :marima (40) corespune marimii M sau L?
Cred ca mai degraba unui L.
Corespunde mai mult marimii S. M-ul e de la 42 in sus.
Am si eu (ca toti circotasii de altfel !)o dilema:de ce nu afisati toate produsele la comenzi,oferte,reduceri….etc…chiar daca stiu sigur ca aveti si alte produse mai deosebite decit cele afisate…?
buna ziua,
privind comanda 480147, va rog sa adaugati produsul 1005402001 marimea 42 ( sa beneficieze de condititiile reducerii 30% suplimentare), deoarece pantofii din comanda nu mai sunt pe stoc. daca nu se poate acest lucru, va rog sa anulati comanda respectiva.
multumesc
Nu s-a mai putut adauga produsul dorit! Comanda 480147 a fost anulata!
buna seara!..am o comanda in valoare de 130 lei si cu aplicarea vouchetului voi avea de platit 91 de lei…in acest caz mai am transport gratuit?sau trebuie sa am peste peste 100de lei dupa aplicarea voucherului?
Daca in momentul plasarii unei comenzi valoarea este de cel putin 100lei, transportul este gratuit!
481744 imi puteti anula comanda…am uitat sa aplic voucherul.multumesc
Comanda este anulata!
sau puteti dvs s ii aplicati voucherul pe care il am?as dori toate produsele din comanda dar cu reducerea vocherului binenteles…daca nu se poate as dori sa mi-o anulati…va multimesc
id comanda?
buna seara
va rog sa-mi spuneti si mie daca reducerea care se aplica pt iasi din data de 22 ian este valabila doar pt imbracaminte sau pt toate articolele. multumesc
Reducerea se aplica la toate articolele!
Buna seara,
Am si eu o intrebare.Ma incadrez in promotia curenta, fiind din jud. PH,prin urmare beneficiez de reducere 30% la valoarea totala a comenzii, nu?Iar taxele de curierat, nu se platesc, in aceasta situatie, daca valoarea normala a comenzii depaseste 100 ron sau doar daca valoarea finala, rezultata in urma reducerii depaseste suma de 100 ron?
Transportul nu se plateste daca valoarea initiala depaseste 100Ron
Buna seara, in comanda ID 478031 imi apar trei produse ( 1034212012, 1043701020, 1022804033 )care nu vor fi trimise, desi ele apar pe stoc se poate rezolva problema. Va multumesc.
Multumim pentru sesizare!
reducerea de 30% se aplica in momentul in care am plasat comanda? sau ne trebuie voucher? eu sunt din iasi dar nu am primit nici un voucher pt reducere.
Reducerea se aplica in momentul facturarii
va rog puteti sa mi comasati comenzile cu numerele:-479913 si 482106, pentru prima am primit confirmare de verificare, iar a doua abia am plasat-o. si ajung pana joi in iasi?:D
Comenzile nu mai pot fi unite. Prima comanda a plecat azi prin OTTO
imi raspundeti daca comanda nr 482106 ajunge pana joi? k vineri am mare nevoie de unele produse din comanda aceasta:(
Comanda dumneavoastra va pleca azi prin firma de curierat Cargus!
imi puteti va rog da un nr de telefon de la cargus iasi?
Cargus Provincie : 0219282
Cargus Bucuresti : 0219330
In legatura cu mesajul anterior, am anulat comanda respectiva si am facut deja o noua comanda.
As avea si eu o intrebare… abia mam inscris pe acest sitte, si as vrea sa dau si eu o comanda, am vazut oferta cu redurere si as vrea sa stiu cum se acorda aceasta reducere de 30%. eu sunt din bacau. Va multumesc!
as vrea sa va intreb daca am pariat pe Brasov de ce nu am primit vocher..:( adresa este [email protected]
In lista celor care au castigat nu apare adresa dumneavoastra !
Si inca o intrebare!Reducerea se aplica tuturor produselor, inclusiv accesoriilor sau doar produselor de imbracaminte si incaltaminte?
Reducerea se aplica la toate aricolele
reducerea de 30 % aferenta judetului Bacau se ia in considerare si pentru produsele de la Oferta?
Aveti dreptate!
am si eu o comanda 452151. de ce nu mi-a fost livrata??
21/01/11 18:58 BAIA MARE Receptionat
21/01/11 15:00 BAIA MARE Nelivrate
21/01/11 09:57 BAIA MARE Spre destinatar
???????
As vrea sa imi fie trimise 🙁
Va rugam sa sunati la firma de curierat Cargus pentru rezolvarea problemei!
buna ziua,
am si eu o intrebare: daca plasez mai multe comenzi in aceste doua zile, se aplica reducerea de 30% la toate, sau avem dreptul la o singura comanda cu reducere?
multumesc!
Se aplica la toate comenzile plasate in zilele 22 si 23 ianuarie
Buna ziua. Am facut comanda in dimineata aceasta si nu mi s-a facut reducere de 30%. La mail-ul de confirmare este pretul intreg. De ce?
Reducerea se va aplica in momentul facturarii
Buna ziua
Am o intrebare. Ca sa beneficiez de transport gratuit cat si de reducerea cu 30% (sunt din judetul iasi) comanda initiala trebuie sa fie de 100 lei , apoi aplicandu-se reducerea de 30%, la destinatie trebuind sa platesc 100-30%=70 lei dar fara taxa transport?
Va multumesc
daca este asa asi dori ca din comanda 482355/22.01.2011 ora 09.33 , care este in faza initiere proces confirmare, sa anulez prosusele 1052501002 si 1016503012
Multumesc si astept comanda
Avand in vedere ca promotia este sambata si duminica si s-ar putea sa nu primesc un raspuns am anulat comanda 482355 si am facut alta , oricum multumesc pentru intelegere
Dupa facturarea comenzilor nu se mai pot scoate produse!
Comenzile cu valoare initiala de 100lei beneficiaza de transport gratuit
Comanda 479754 pleaca astazi si va ajunge cel mai devreme maine
Buna ziua! Am o comanda cu statusul “Verificata”, nr 479754, pe care as dori sa nu o trimiteti in ziua de luni, 24 Ianuarie, ci in ziua de marti, 25 Ianuarie, pentru ca atunci voi fi sigur acasa. Multumesc!
Buna ziua!Am facut o comanda 479035 pe 20.01. la dvs si apare la stadiu “verfificata”..am observat ca nu mai este disponibil unul dintre produse si as dori sa il inlocuiesc cu altceva..un bleizer…se poate sa il puneti in acelasi colet cu cealalta comanda pt a nu plati inca 16 lei transport pt el?O sa fac acum comanda ca sa il rezerv.Multumesc.
Comenzile cu status verificata nu mai pot fi unite cu alte comenzi!
in cazul in care comanda este mai mare de 100 lei dar dupa aplicarea reducerii pe judet (-30%) este sub 100 lei va trebui sa platesc transportul?
Nu!
Buna ziua!
Va rog sa cumulati comenzile cu nr. 481903 si 482970. Va multumesc.
Buna ziua!
Va rog sa imi cumulati comenzile cu numerele 481903 cu 482970 si cu 483702.Din cate vad din statusul comenzii sunt doar plasate si este week-end. Va multumesc frumos pentru amabilitate.
Comenzile sunt unite!
Comenzile au fost unite!
Multumesc frumos………de abia astept s avad cum se aplica voucher-ul de reducere.
o intrebare. am facut o comanda sambata (nr. 482693), dar in confirmarea primita pe mail e suma fara discountul de 30% (sunt din Iasi). reducerea se mai aplica sau nu?
Da, se aplica in momentul facturarii!
Buna ziua! Am plasat o comanda azi dimineata la 1:42, sunt din Iasi si nu a intrat reducerea de 30%. reducerea se aplica dupa verificarea comenzii? Va multumesc
Se aplica in momentul facturarii!
Buna ziua. Am si eu o intrebare am facut o comanda pe data de 8.01 si nu am primit-o inca ce se intampla a fost livrata? Comanda cu numarul 457255
Comanda dumneavoastra a fost anulata. Ne cerem scuze pentru inconvenient!
care a fost principalul motiv??????????
N-au mai fost disponibile anumite produse din comanda dumneavoastra!
daca comanda mea e peste 100 ron, se mai tine acea reducere de 30%?
Reducerea se aplica indiferent de suma comenzii!
intrebare: 🙂 pt comanda 483187
nu se aplica reducere 30 %?sunt din Ploiesti. prahova si am vazut ca aveti promotia Gala Reducerilor.Cand a fost plasat comanda, nu s-a aplicat reducerea.Cand va fi aplicata?
Multumesc,
Georgiana
In momentul facturarii!
Reducerea pentru judete se aplica si la bijuterii si accesori sau numai la raioanele de imbracaminte si incaltaminte?
La toate articolele de pe site!
astazi, 22 ian 2011am facut doua comenzi la interval de cateva ore: comanda 483349 si comanda 482528. nu se pot comasa comenzile? reducerea se face atunci cand primesc coletul?
Comenzile au fost unite! Reducerea se aplica in momentul facturarii!
multumesc!
Va rog sa cumulati comenzile nr. 483420, 482361,482354. Toate comenzile sunt inca in stadiul de plasate si sunt facute in cadrul aceleiasi campanii. Va multumesc
Comenzile au fost cumulate!
daca am lansat comanda pe 22 ian la ora 00:40 se va aplica reducerea de 30% ?sunt din iasi.multumesc.
Da
am reusit sa fac comanda si cum sunt din iasi ar fi trebuit sa mi faca reducere de 30 % no?
Da , in momentul facturarii!
Va rog sa anulati comanda cu nr:477425 . Multumesc!
477425 – comanda a fost anulata!
Buna seara,
am facut 0 comanda in data de 22ian cu ID 483233 la ora 18.13. Am notat seria voucerului primit prin email in spatiul corespunzator dupa cosul de cumparaturi, am observat scaderea valorii comenzii corespunzatoare voucerului dar cand am apasat butonul plaseaza comanda, sistemul m-a imtors inapoi si am observat ca mi-au disparut trei produse din cos. Am revenit si le-am introdus din nou in cos dar imi disparuse nr voucerului. Am incercat sa-l scriu din nou dar sistemul dv mi-a indicat voucer invalid. Am plasat totusi comanda cu speranta ca dv o sa-mi operati manual reducerea de 30% corespunzatoare voucerului VIP1953847634 primit prin email. Va multumesc.
Va multumim pentru sesizare. Reducerea a fost aplicata
Imi pare rau ca intervin din nou dar m-am uitat pe statusul comenzii cu ID 483233 si nu am vazut nici o reducere de 30%corespunzatoare voucerului in cauza, valoarea facturii ramanand aceeasi ca si la data plasarii. Ce sa inteleg, ca una se spune si alceva se face la Miniprix?
Comanda dumneavoastra nu a fost facturata !
Va rog sa comasati comenzile 482416 si 483546, ambele plasate pe 22.01.2011.
Multumesc!
Comenzile au fost comasate!
Buna ziua, daca adresa de facturare nu coincide cu adresa de livrare, aceasta din urma fiind din Iasi (vezi comanda 463218) in momentul verificarii comenzii se va aplica reducerea de 30%?
Reducerea este valabila pentru adrese de livrare din judetul Iasi
Puteti comasa comenzile 463218, 460171, 484685? Toate beneficiaza de reducerea de 30% si depasesc valoarea de 100 lei.
463218,460171,484685 sunt unite!
o intrebare,discountul sunt doar pt orasele Iasi ,Bacau si Prahova sau judetul ca intreg adika si alte orase dintr-un judet si inca ceva reducerea aia se face in momentul inregistrarii adikapana pe 23 inclusiv,,,, vreau sa dau comanda de un produs de 29 ron in judetul iasi orasul pascani si sunt curios la cat i-mi luati pe transpor sa spunem 16 lei si sa scadeti 30 reduce un raspuns va rog frumos
Reducerea se aplica la comenzile cu adresa de livrare in judetele: Iasi, Bacau, Prahova. Reducerea nu se aplica la transport!
Va rog sa uniti comenzile 482136 si 483804 intr-o singura comanda
Multumesc anticipat
Comenzile sunt comosate!
buna seara, o intrebare: pentru a nu plati taxa de livrare, comanda trebuie sa fie cu pretul afisat de 100 ron chiar si in perioada aceasta de promotie sau sa fie de 100 ron cu tot cu reducerea de 30 % (adica sa depaseasca 100 cu cateva zeci)?
Transportul se aplica la valoarea initiala a comenzii!
Daca sunt din Bucuresti si am deja cont la dvs( pe contul meu am adresa de bucuresti) si fac o comanda cu expediere la o adresa din iasi primesc reducerea de 30%?
VA MULTUMESC!
Da! Reducerea este aplicata la comenzile cu adresa de livrare in jud Iasi!
mi-ati raspuns pe data de 24, super! multumesc, dar asteptam un raspuns pana sa expire acea promotie…
Buna ziua
Am primit factura pentru o comanda,dar nu mi s-a aplicat reducerea de 30% conform promotiei pt judetul Iasi.Cand si daca se mai aplica??Daca nu,voi reveni asupra comenzii.
Comanda nu a fost facturata. O sa primiti un mail cu factura si reducerea de 30% in momentul facturarii!
Buna ziua,
Pe data de 20 am facut o comanda cu nr. 474597 . Aveam si un voucher de 30% VIP1952947505 pe care l-am intodus dar am uitat sa apas pe butonul “adauga voucher”. Pe mail am primit initiere comanda, dar in contul meu de miniprix nu-mi apare comanda ultima, cea de pe 20. Ce sa inteleg, ca produsul nu mai este pe stoc? Se mai poate adauga discountul in proforma, va rog?
Multumesc pentru raspuns!
Din pacate produsul nu mai este in stoc. Ne cerem scuze pentru inconvenient!
sunt din iasi si am dat o comanda si nu am nici un fel de reducere de 30 %. tre sa pun cu cod de voucher cumva ? daca da care este?
reducerea o sa fie aplicata in momentul facturarii!
am plasat o comanda in 22.01 ,sunt din judetul Prahova si azi am primit factura proforma pe e-mail dar fara reducerea de 30%.se mai aplica sau nu?factura nu trebuie sa fie cu reducerea deja aplicata?
Comenzile din weekend nu au fost facturate pana acum. Probabil ati primit mail de confirmare pentru plasarea comenzii. Reducerea se va aplica in momentul facturarii si o sa primiti un alt mail cu factura proforma!
ma scuzati nu am primit factura ci procesul de initiere al comenzii 483116.va rog sa mi spuneti daca se aplica reducerea de 30% si cand?multumesc.
Va rog sa ma ajutati cu anularea comenzii 376464. Multumesc
376464 – anulata!
Am facut o comanda si am primit confirmarea dar nu spune nimic de reducerea de 30 % pt cele 3 judete. Cum se face reducerea?
Reducerea se aplica in momentul facturarii!
daca am un voucher si locuiesc in Prahova,am reducere cumulata de 60%?multumesc!
Reducerile nu se cumuleaza!
Nu mai anulati comanda. Vroiam sa mai pun un articol la comanda dar vad ca nu mai este in stoc. Deci vreau comanda cu nr:477425 .
rog daca se poate din comanda 471662 anularea produsului 1037808002.
Multumesc
1037808002 – a fost scos din comanda!
Buna ziua. Vreau sa va intreb la comanda nr.480207 cand o accesez imi apare la jacheta comandata marimea L IN LOC DE M cat vroiam eu. Va rog sa verificati inainte de a plasa comnda pentru ca nu vreau L .Eu port de fapt S,mu insa nu aveati decat M si de asta am comandat-o. Multumesc !
Jacheta comandata este marimea M
Comanda 482928 scrie ca este plasata insa eu nu am primit factura. asta inseamna ca comanda a plecat deja din sediu????fara ca eu sa primesc factura pe mail???? sau ca este la pregatit???
O comanda plasata este in asteptare pentru a fi acceptata de catre operatorii nostri, dupa care va fi data la pregatire avand status de “acceptata de operator” . Factura se va factura dupa ce este verificata in prealabil si primeste statusul de “verificata” (in acel moment primiti si dumneavoastra factura pe mail)
Daca valoarea comenzii fara discount este de 120 Ron , dar dupa aplicarea discountului este sub un milion, livrarea va mai fi gratuita?
Da!
Buna ziua! la comanda cu nr483205 , ati putea sa mai adaugati si produsul cu codul 1045801101 marimea M? multumesc anticipat!
Produsul este adaugat!
salut.Am o nelamurire va rog sa imi raspundeti.Locuiesc in jud Prahova si am vazut ca daca fac astazi o comanda am un discount de 30%.Este valabil doar daca am votat sau pentru toata lumea din judetele astea?
Este valabil pentru toti cei care au adresa de livrare in judetul Prahova!
de ce nu pot sa folosesc Voucher-ul , daca nu se poate utiliza de ce le mai dati , faceti concursuri si dati Vouchere expirate
asta e cam nesimtire
Va rog sa-mi dati codul voucher!
Buna ziua,
La comanda cu numarul 437596 plasata azi, mai pot adauga cateva produse si sa fie taxate impreuna?
Multumesc
Buna ziua,
Comenzile plasate in aceeasi zi sunt cumulate de catre operatorii nostri, cu anumite exceptii!
Buna seara,
sunt din Prahova si am facut o comanda in dupaamiaza aceasta cu id 477911 dar la produsul cu codul 1101601021 fusta dama nu era nr 40 si ulterior am observat ca a aparut. Va rog sa faceti dv modificarea masurii din 38 in 40. Cu mii de multumiri, Lenuta Ristea
Modificarea a fost facuta!
Am comandat o geanta la 12 lei. Cu tot cu transport este 28 ron ? Sau beneficiez si de reducerea aceea de 30% pentru ca am dat comanda azi si sunt din Prahova ?
Daca ati comandat in zilele de 22 , 23 beneficiati de reducere 30% in momentul facturarii!
As dori sa stiu si eu daca imi va fi livrata comanda nr 432013. Multumesc.
Comanda 432013 a plecat pe data de 21.01 cu firma de curierat OTTO
am facut o comanda pe data de 23 01 2011 cu livrarea in iasi ..este prima comanda de pe acest site si as vrea sa stiu dak reducerea de 30% vine automat pentru ca nu am vazut nimic precizat la afectuarea comenzii…astept raspuns
Reducerea de 30% se aplica in momentul facturarii!
Va rog sa cumulati comenzile 484811 si 484248, care sunt pe aceeasi adresa , iar comanda 483950 sa o trimiteti separat la adresa specificata
Cele doua comenzi au fost unite!
Buna dimineata .A s vrea sa stiu cu ce firma de transport au plecat comenzile 480124 si 480811. V a multumesc
Comenzile au plecat cu firma de curierat OTTO!
Buna ziua! Va rog sa-mi spuneti daca s-a livrat comanda 479544! Multumesc!
Comanda 479544 va pleca din sediul nostru astazi prin OTTO
Buna ziua, am o rugaminte. Daca se poate, sa imi anulati produsul cu codul 924302004 din comanada cu nr 482390. Multumesc.
Produsul a fost scos din comanda!
Va rog sa-mi spuneti in ce stadiu se afla comenzile nr 476084 si nr 480138. Va multumesc.
480138 – verificata si va pleca , astazi, prin OTTO
476084 – in curs de pregatire
Buna ziua! Va rog sa-mi spuneti daca s-a livrat comanda 479544! Multumesc!
Comanda dumneavoastra pleaca astazi prin OTTO!
Revin cu o postare legata de comanada nr 479878. V-am rugat sa imi anulati cantitatea de 2 bucati ale produsului 1001101319 si sa imi trimiteti doar 1 bucata, mi-ati raspuns ca s-a rezolvat si totusi am primit 2 facturi proforme, in prima fiind trecuta doar 1 bucata, iar in cea de-a doua sunt 2 bucati ale respectivului produs. Ce sa inteleg?
Ne cerem scuze de inconvenient! Daca acceptati comanda va rog sa trimiteti retur si plata taxelor de transport o vom suporta noi, dar am rugamintea sa anuntati la departamentul de relatii cu clientii!
Buna ziua,
imi puteti spune daca s-a verificat disponibilitatea produselor din comanda 480831?
Buna ziua,
Comanda este facturata cu ambele produse!
Multumesc, o zi buna!
buna ziua
am facut un retur si pe colet am uitat sa specific ID retur sau numarul facturii din care provine produsul. se poate rezolva acesta problema?
id retur 14731 si cod comanda 472769.
Returul dumneavoastra a fost receptionat!
imi puteti spune va rog care este stadiul comenzii 482437?va multumesc
482437 – acceptata de operator
buna ziua
am dat si eu o comanda pe 22.01 ora 02.06 am cod comanda 482056. este prima comanda data la d-voastra.
de atunci am primit un mail de initiere proces de confirmare si pe site apare la status plasata, si atat. nu imi dau seama daca este verificata, daca este pregatita… si as vrea sa stiu daca se poate sa ajunga saptamana aceasta, pentru ca saptamana viitoare nu e nimeni acasa sa preia coletul.
multumesc frumos.
intre timp a devenit acceptata de operator… mesajul vad ca este inca in asteptare sa fie moderat…. dupa 2 ore…
as dori totusi sa stiu daca se poate sa ajunga saptamana aceasta coletul, si daca i se va aplica reducerea de 30%. cod comanda 482056.
multumesc.
Reducerea va fi aplicata in momentul facturarii si va pleca maine din sediul nostru!
In acest moment comanda 482056 este in proces de pregatire
Am facut in data de 21 o comanda ID 480300. Daca nu sunt pe stoc ghete marimea 37, rog a fi inlocuite cu marimea 36. Va multumesc! Sper ca aceasta comanda sa nu aiba “soarta” celei din data de 10.01……………….
Se pare ca este o rea-vointa! Comentariul meu a fost postat la ora 10.43 si e singurul la care nu s-a raspuns!!!!! Sau raspundeti doar la intrebarile “simple”?! A propos: ce mai stiti de comanda 465705 plasata in data de 10 ianuarie? O mai astept sau imi iau gandul de la ea? Ar fi cazul sa-mi dati un raspuns clar, nu ca pana acum…. Va multumesc!
Coletul din 10.01 cu nota de transport mnp00465705c a plecat din sediul nostru pe data de 13.01, am sesizat aceasta problema la Cargus, dar se pare ca l-au pierdut! Ne cerem scuze pentru inconvenient si speram totusi sa se rezolve problema
Ghetele marimea 37 sunt in comanda!
Va rog sa comasati comenzile 482416 si 483546, ambele plasate pe 22.01.2011. Si daca se mai poate, din comanda 482416, produsul 1102202049 sa fie doar 1 buc. ( dintr-o eroare au aparut 2)
Multumesc!
Pana sa raspundeti am mai plasat o comanda 485291. Puteti sa o comasati cu celelalte doua (482416 si 483546).
Multumesc!
Din pacate, nu se pot comasa cele doua comenzi!
Rezolvat!
buna ziua as dori sa stiu daca comanda nr 477932 a fost trimisa si daca tot cu otto curier?!multumesc frumos
Comanda dumneavoastra va pleca azi prin Cargus!
buna ziua. am plasat 2 comenzi una pe 22.01 si alta pe 23.01 si as vrea sa le comasati, pentru ca daca nu aveti un produs din a doua va trebui sa platesc transportul si e mai usor si pentru dmneavoastra sa puneti la firma de curierat un singur colet. statusul lor este inca “plasata” la ambele.. banuiesc ca e foarte aglomerat cu reducerile din judet de dureaza asa de mult..
id-urile comenzilor sunt 481054 din 22.01 si 484456 din 23.01. va rog mult daca puteti sa ma ajutati cu acest lucru! va multumesc si va urez o zi buna!
as vrea sa mai stiu si daca inca mai beneficiez de reducerea pe judet daca o sa cumulati cele 2 comenzi.
da, o sa mai beneficiati de reducere! ambele comenzi au fost din perioada promotionala!
Comenzile sunt cumulate!
482919 imi puteti spune va rog daca mi s-a aplicat reducerea de 30% pentru gala reducerilor?am plasat comanda aseara si am adresa de facturare in Bacau.va multumesc
Reducerea va fi aplicata in momentul reducerilor!
Comanda nr. 466287 are la status “verificata”. Trebuia sa fie livrata de mai bine de 1 saptam insa mi s-a spus de la dvs ca nu se gasetse coletul la curier, desi a fost livrata…. ati aflat ceva de ea?
Multumesc.
Conform scanarilor, comanda dumneavoastra a plecat de la noi pe data de 13.01 prin Cargus cu nota de transport MNP00466287A. Ne cerem scuze de inconvenient!
BUNA ZIUA MA INTERESEAZA O ROCHITA CARE VAD CA NU O MAI AVETI PE STOC SI MA GANDESC CA POATE A FACUT CINEVA RETUR DE EA…O VREAU EU CODUL 1045102004 MARIMEA 36 SAU 38.ASTEPT RASPUNS.VA MULTUMESC
Buna ziua. Produsele de la retur nu mai revin in stocurile noastre.
Comanda 469669 20.01.2011 a plecat? cu ce firma va rog si cu ce nota de transport? multumesc
Va rog dati-mi nota de transport aferenta comenzii 469669/20.01.2011, si firma de transport. Multumesc
469669 – MNP00469669I prin OTTO
Multumesc
469669 – a plecat pe 24.01 prin OTTO
Buna ziua,
imi puteti spune cand va fi expediata comanda 480125 si cu ce firma? va multumesc
Buna ziua,
Comanda dumneavoastra a plecat ieri prin OTTO
Buna ziua, spuneti-mi va rog la produsul 1046701002 are reducere 50% si la marimea 41 scrie 30%. Aceste din urma 30% se aplica la ultimul pret redus cu 50%? Adica din pretul de 90lei actual redus cu 50% sa mai scad 30%? Astept raspunsul dvs si apoi decid daca fac sau comanda 🙂 Multumesc anticipat.
In acest caz va fi aplicata reducerea de 50%!
Mai poate fi anulata comanda nr 476084?
Nu! Comanda dumneavoastra va pleca azi prin Cargus
478833 cu ce firma va pleca?
multumesc
Comanda dumneavoastra a plecat ieri prin OTTO!
Buna ziua. As vrea sa stiu in ce stadiu e comanda 482109.
Buna ziua! 482109 – in curs de pregatire
buna ziua!!482919 imi puteti spune daca mi s-a aplicat reducerea de 30% de la gala reducerilor?deoarece pe confirmarea de pe mail imi pare pretul normal fara reducere..precizez faptul ca am plasat comanda aseara iar adresa de livrare este in Bacau,..Va multumesc!
Buna ziua, reducerea va fi aplicata in momentul facturarii!
Buna ziua!Puteti sa imi spuneti daca comanda 479035 a plecat din depozit spre mine? 😀 Multumesc!
Buna ziua! 479035 – expediata prin OTTO pe 24.01
Si daca a plecat comanda 479035 astazi cam cand ar trebui sa ajunga la mine,Iasi ?Ms
Azi sau maine!
Buna ziua! V-as ruga sa imi spuneti care e starea comenzii 480195 din 21.01.2011; inca nu am primit pe mail factura proforma. Multumesc!
Intre timp, comanda dumneavoastra a fost facturata si va pleca azi din sediul nostru!
Am comandat in data de 21.01.2011, am introdus voucherul primit pe mail in urma votului, azi am primit factura proforma si vad ca nu beneficiez de reducerea de 30% acordata.In contul meu, voucherul figureaza ca si expirat.Ce s-a intimplat?
Buna ziua, o sa va rezolve problema colegii mei de la relatii cu clientii!
Tin sa va felicit pentru profesionalismul de care dati dovada. Fac cumparaturi on line de mult timp, de pe mai multe site-uri iar voi sunteti in top. Remarcile rautacioase sau … depreciative la adresa voastra nu cred ca au fost pertinente % . Eu pot declara ca…orice problema intampinata a fost rezolvata favorabil cu mult profesionalism de voi. Felicitari !
Buna ziua. Vreau sa va felicit pentru faptul ca ati tinut cont de sesizarile si recomandarile pe care le-am facut eu si probabil si alti clienti referitor la marimile hainelor si ati inceput sa dati mai multe detalii la noile produse postate pe site. Sper sa o tineti tot asa, astfel incat noi clientii sa nu mai fim nevoiti sa facem retururi pentru ca nu corespund marimile hainelor.
Am facut o comanda vineri, 21.01.2011, nr. 457366 . As vrea sa stiu daca cizmele vor fi trimise?
Din pacate cizmele nu mai sunt in stoc! Ne cerem scuze de inconvenient!
buna ziua!
as dori sa aflu si eu situatia comenzii cu id nr 469458. cand va ajunge?
va multumesc!
buna ziua,
469458 – a plecat pe 24.01 prin OTTO
buna ziua
va rog sa imi spuneti si mie daca mai aduceti camasi din modelel pe care nu le mai aveti pe stoc si cand!
as dori sa stiu in ce stadiu este comanda 480645 🙂
480645 – a plecat ieri prin OTTO!
Buna ziua,as dori sa stiu cand ajunge comanda ID 480172.Multumesc.
Buna ziua! 480172 – a plecat ieri prin OTTO!
As vrea daca se poate sa modific la comanda 482109 marimea M la produsul 1045801121 in loc de L, asa cum comansasem prima data. Precizez ca in momentul efectuarii comenzii nu era disponibila marimea M iar acum este.
Produsu nu mai este in stoc!
Buna ziua,
Am si eu o intrebare la dvs. Pot schimba un articol comandat pe site, la care nu mi se potriveste marimea, intr-un magazin Miniprix?
Buna ziua,
Puteti sa faceti retur la produsul respectiv, folosind optiunea de retur in magazin si apoi sa va cumparati ce doriti!
Nu e nici o problema daca magazinul e in provincie si nu in Bucuresti?
Da, se poate!
Buna ziua!Va rog frumos sa cumulati comenzile 485544 si 484444. Va multumesc!
buna ziua! comenzile sunt cumulate!
va rog imi raspundeti daca comanda nr 482106 ajunge pana joi? k vineri am mare nevoie de unele produse din comanda aceasta:(
482106 – va pleca azi prin Cargus si va ajunge maine sau poimaine la dumneavoastra!
Buna ziua!
As dori sa imi dati niste lamuriri legate de comanda 480195/21.01.2011; din aceasta comanda imi lipsesc produsele 1016413011, 930801132, 1008512002 care apar in continuare la dumneavoastra pe site ca fiind PE STOC cu marimile pe care eu le-am comandat. Va rog sa remediati situtia, avand in vedere ca pentru aceasta comanda am folosit un voucher de reducere de 30%. Daca o noua comanda e facuta in aceasta clipa numai pe produsele lipsa si produsele se dovedesc a fi de fapt pe stoc, iar aceasta noua comanda e validata, corect mi se pare ca dumneavoastra sa dati reducerea de 30% pentru aceste produse. Va rog sa verificati aceasta situatie si sa imi comunicati un raspuns! Multumesc!
Buna ziua! Problema a fost remediata!
va rog sa mai verificati inca o data comanda cu nr 419807 deoarece vad ca au aparut produsele care nu sunt in proforma
Era vorba de o eroare. Am remediat problema. Ne cerem scuze de inconvenient!
va multutmesc pentru timpul acordat
si astept toate produsele
comanda 481300 cand ajunge?
481300 – a plecat astazi din sediul nostru prin Cargus
Buna seara!va rog sa cumulati comenzile477973 si 486136. Va multumesc!
buna ziua! comenzile au fost unite!
Buna ziua! As dori sa stiu daca produsul 1046201003 din comanda 486136 este marimea 41.Daca nu,as vrea sa renunt la el. Multumesc!
buna ziua,
Produsul comandat de dvs este marimea 41
va rog sa-mi transmiteti care este stadiul comenzii 484959
484959 – este in curs de pregatire
Comanda 485222 e un cumul de comenzi facute in zilele de 22 si 23 ianuarie. Cumularea lor a fost facuta in data de 24 ianuarie. In acesta zi (24 ianuarie) unele din produsele alese sau epuizat. Ce inseamna acest lucru? Voi avea produsele comandate ? La data comenzii ele erau pe site.
Multumesc
Produsele dumneavoastra au fost rezervate din momentul plasarii comenzilor
In comanda 482445 aveam si produsul 1101601078 marimea L care imi apare stoc zero desi pe site inca apare ca fiind in stoc. Va rog sa remediati problema.
La fel si produsul 1101601067 marimea M din aceeasi comanda.
Multumim de sesizare! Cele doua coduri au fost dezactivate!
Va rog sa-mi spuneti cu ce firma a fost trimisa comanda 438103 si nr. notei de transport. Multumesc!
438103 – a plecat azi prin Cargus . Nota de transport : MNP00438103S
ce detalii imi puteti da despre comanda cu nr 481294?
multumesc!
481294 – a plecat azi prin Cargus . Nota de transport: MNP00481294C
comanda 469669 cand a fost expediata si cu ce nota de transport? multumesc
V-am raspuns intr-un comentariu anterior!
Buna ziua, as dori sa stiu cum se poate returna un produs? Are eticheta, astazi l-am primit. Se poate returna doar acest produs, avand in vedere ca am comandat mai multe? Cum se procedeaza exact? Va multumesc.
Buna ziua,
Va rog sa cititi regulamentul urmand acest link https://www.miniprix.ro/regulament#Conditii_de_retur
Multumesc
Buna ziua,as dori sa stiu cand ajunge comanda ID 480831. Multumesc!
480831 – a pleccat azi prin Cargus
buna, as dori si eu cumularea comenzii cu nr 486388 cu 486403. Ambele au fost lansate in aceasi zi. Multumesc!
Buna ziua,
Comenzile au fost cumulate!
As vrea sa stiu cand ajung comenzile 481219 si 482445. Multumesc
Ambele au plecat pe 25.01 prin cargus
buna ziua, am scris aseara un coment dar acum nu-l mai gasesc aici…nici raspuns la el nu am primit, nu stiu care e treaba…raspundeti doar la unele dintre ele…in fine va rugam ca din comanda 482764 sa-mi scoateti produsele 1048306012 si 71307009. sper sa primesc un raspuns.
Buna ziua
V-am raspuns si la celalalt comentariu. Produsele au fost scoase!
Buna ziua, spuneti-mi va rog la ce stadiu e comanda nr.476632,va multumesc
476632 – a plecat ieri prin cargus
va rog sa mi modificati produsul 1102201038 marimea M cu marimea S daca este in stoc daca nu sa ramana M din comanda 47779…MULTUMESC
nu se mai pot face modificari la comanda dvs
referitor la comanda nr 419807 credeam ca s-a rezolvat problema . am primit doar produsele din prima verificare. eu intelesesem ca s-a mai efectuat o verificare si au fost gasite toate produsele comandate, asteptam sa primesc integral comanda in special tricoul cu codul 1023607005.
sunt putin dezamagita
Am intrebat si intr-o alta rubrica, dar intreb si aici: Va rog mult sa imi spuneti care este starea comenzii cu numarul 475483 pentru ca dand comanda de sambata mi s-ar fi parut normal sa ajunga pana acum. Multumesc!
475483 – a plecat 26.01 prin OTTO
Va rog spuneti-micare este adresa sediului din iasi, pentru a putea ridica coletul.
Nu exista un sediu in Iasi.
am dori sa va inteb dak a fost trimisa comanda 438901…au trecute deja 7 zile d la initiera comenzii…
438901 – pleaca astazi catre dvs.
multumesc pt confirmarea unei comenzi din cele 3 pe care le-am dat:D astept si pt celelalte:).multumesc
nu pot face comanda pe site .imi tot apare.. http://www.miniprix.ro este un magazin de desfacere “en-detail” (comert cu amanuntul). Produsele comercializate in acest magazin sunt destinate consumului, iar revanzarea acestora este strict interzisa (conform cod fiscal)!.. ce trebuie sa fac? pot face aici comanda?
Urmati pasii de aici : https://www.miniprix.ro/ghid-cumparaturi