Ca orice poveste frumoasa si Caravana Reducerilor inseamna neasteptat, inedit si multe, multe surprize. Pe tot parcursul promotiei noastre ne-am intrebat, cu acelasi interes ca si dumneavoastra, cine va castiga la sfarsit de saptamana. Desi impropriu spus “castiga”, pentru ca miniPRIX nu uita pe nici unii dintre prietenii sai, premiantii acestui weekend vor fi cei din Valcea, Botosani si Brasov.
Pentru ca povestea sa continue, miniPRIX propune tuturor prietenilor sai “Colectie Noua”, mai ales ca de abia ne-am dezmeticit din entuziasmul unei zile de “Joi, marfuri noi”. Tinute all white, rochii maxi si multe altele va asteapta pe site-ul nostru la preturi foarte mici. Si daca tot vorbim de preturi sa nu uitam de oferta noastra de produse “3, 6, 9 lei ” .
In cadrul poll-ului am strans un numar de peste 10000 voturi, impartite astfel intre judetele castigatoare :
1. Valcea 907 voturi
2. Botosani 897 voturi
3. Brasov 800 voturi
In ceea ce priveste miniPARIUL propus de noi, locul 5 a fost ocupat de judetul Vaslui si a fost premiat cu o reducere de 20 %, pentru acei care au pariat astfel. Uram tuturor celor inspirati, succes la cumparaturi !
La fel ca si in celelalte weekend-uri, “Caravana Reducerilor”, propune celor cu adrese din judetele castigatoare reducere de 20 %, transportul urmand a fi gratuit pentru orice comanda peste 100 lei. Oferta este valabila in zilele de 19-20 martie si este ocazia perfecta sa iti completezi garderoba in culori de primavara !
unde va fi caravana la brasov in ce locatie?
Caravana nu va ajunge fizic in Brasov, ci se va “desfasura” pe http://www.miniPRIX.ro !
In cazul in care nu aveati cont, va creati unul urmand pasii de pe site, apoi plasati o comanda in zilele de 19 sau 20.03, pentru a beneficia de reducerea de 20 % .
Buna ziua! Va rog sa cumulati comenzile cu nr. 562545 si 564099. Va multumes!
562545 – nu mai poate suferi alte modificari
De ce? Nu au trecut 24 de ore de la plasare, deci se presupune ca o pot modifica sau chiar anula…
De ce mi-a disparut comanda cu nr 562545? Eu nu am anulat-o… Ce se intampla???
562545 – produsul selectat dvs. nu se mai afla pe stoc. Multumim pentru intelegere.
Comenzile deja preluate de operator nu mai pot fi unite spre exemplu. Ele pot fi anulate.
buna ziua!as dori sa stiu cum se acceseaza usor butonul”comenzile tale”?
Intrati in “Contul tau” si in stanga exista butonul respectiv.
As dori sa stiu daca s-au restituit bnii pentru returul cu nr 15356.
15356 – platit din 11.02
s-a anulat COMANDA 564434?
564434 – anulata
buna ziua, daca comand in data de 19.03 in Brasov si am si un voucher pt.reducere de 20 % (de la pariu) beneficiez de amandoua? Multumesc
Reducerile nu se cumuleaza.
buna ziua. in cazul in care se face retur la un produs, acesta trebuie trimis in aceeasi zi in care s-a efectuat operatiunea de returanre pe site?
Nu neaaparat, cat timp respectati termenii si conditiile inscrise in regulament.
am o problema azii pe 18 .03. mi-a venit comanda si pe factura este incasat un produss pe care nu l-am primit si l-am platit ce fac in cazu asta ???
ID comanda?
de la ce ora incepe reducerea?daca fac o comanda in aceasta seara dupa ora 00.00 primesc reducerea pt” caravana reducerilor”?
Reducerea incepe de la ora 00.00 .
multumesc
Deci au inceput reduceriile? de ce nu vad reducerea dak adaug in cos, valoarea e acceasi ca de pe site….cum e de fapt?
Reducerea se aplica dupa pregatirea comenzilor, la facturare.
Buna seara,
Transportul este gratuit la comenzile in valoare de peste 100 lei cu sau fara reducerea de 20%? Si reducerea se aplica la facturare, nu?
Multumesc!
Transportul este gratuit la comenzile peste 100 lei fara reducere.
Buna seara,
au aparut pana la urma cu pachetul dupa ora 18.
unde va fi caravana reducerilor in Botosani? Daca doresc sa fac retur la o comada cum trebuie sa procedez? Platesc transportul? Comanda este in valoare de 106 lei! Multumesc
Pentru retururi este necesar sa achitati transportul.
Buna dimineata,
va rog sa cumulati comenzile 563553, 564892 si 565095 pe care le-am plasat in cursul zilei de ieri si sa eliminati produsul cod 1022501043.
Comenzile au fost procesate, produsul nu mai poate fi eliminat.
daca eu sunt din valcea,adresa este pe valcea,plasez comanda din valcea si dau adresa de livrare a prietenului meu care este din gorj,atunci beneficiez de reducerea de 20%?
Trebuie sa tineti cont de faptul ca aceasta comanda ajunge la adresa de livrare. (in Gorj)
Buna ziua. Va rog frumos daca puteti sa imi scoateti de la comanda 565260 produsul: Pantofi Dama Incaltaminte 1107703033. Multumesc.
As mai dori daca puteti la comanda 565260 sa imi bagati produsele : Colanti Haine Dama marimea M – 1110901033 si Bluza Haine Dama, marimea L- 1045605008. Va multumesc si ma scuzati de deranj.
565260 – asupra acestei comenzi nu se mai pot efectua modificari
565260 – a fost deja procesata si nu se mai pot efectua modificari asupra ei
Buna ziua
Nu inteleg de ce ati cumulat comanda 562285 cu 564510 desi eu nu am solicitat acest lucru.
Este o procedura standard pentru comenzile la care acest lucru este posibil.
as dori sa-mi adaugati codurile 3310112009,3310112011 clame ptr par,la comanda 565127
565127 – asupra acestei comenzi nu se mai pot efectua modificari
REDUCEREA DE 20 % SE APLICA LA FACTURA TOTALA?
Da.
reducerea promotionala “caravana reducerilor “este valabila doar daca achizitionez produse online sau se aplica si in cazul in care fac cumparaturi direct din magazin ?
Doar online. In judetele participante in aceasta saptamana, nu exista magazine miniPRIX.
Sunt din Rm Valcea, am facut astazi comanda insa la “Procesul de confirmare” val totala a comenzii este aceeasi, nu cu 20% reducere.
Ast un raspuns!
Multumesc!
Reducerea se aplica dupa pregatirea comenzilor, la facturare.
buna ziua,imi puteti adauga produsul cu urmatorul cod 1110901001 marimea 36 la comanda 562014?
562014 – asupra acestei comenzi nu mai pot fi efectuate alte modificari.
va rog sa-mi cumulati comenzile:565647 cu 562014
562014 – aceasta comanda a fost deja pregatita
mi’am dat o comanda din care doar un produs ajunge..si am folosit si un voucher….nu e corect , va rog sa’mi restituiti codul voucherului pe mail.multumesc
ID comanda ?
Puteti va rog sa cumulati comenzile 566158 si 566847? Adresa lor de facturare si livrare este la Brasov totusi nu am vazut sa fie o reducere de 20 %….. Se mai aplica reducerea?
Reducerea se aplica dupa pregatirea comenzilor, la facturare.
va rog cumulati comenzile 566067 si 566187. am facut comanda pentru toate trei produsele, dar la prima comanda nu mi-a plasat decat doua dintre ele, de aceea am facut-o si pe a doua.
Multumesc.
566067 si 566187 – cumulate
buna ziua!
ce se intampla cu comanda daca nu am fost gasita la domiciliu? am verificat statusul ei online si am inteles ca a fost trimisa inapoi in cluj napoca, eu fiind din turda. am vreo sansa sa o mai primesc? in ce conditii? e posibil sa merg in cluj dupa ea?
multumesc.
In mod normal se va mai incerca inca o data livrarea.
multumesc, am primit-o azi si sunt foarte multumita 🙂
si totusi….unde e reducerea de 20%? e sambata, pe 19,03, nu dai de nimeni la tel… am plasat o comanda si am primit confirmarea fara nici o reducere! deci?
Reducerea se aplica dupa pregatirea comenzilor, la facturare.
comanda 542694 a fost expediata?daca nu a fost puteti adauga produsul 1039601014.marimea 46?
542694 – a fost expediata
nu m-a sunat nimeni pana acum?
pe ce data a fost expediata ca sa iau legatura cu curieru?
Comanda este plecata din 21.03 prin Otto Curier.
NT : MNP00542694u
sunt din Botosani si chiar acum am plasat comanda 566515. Nu imi apare nicaieri discountul de 20% ca sunt din orasul castigator la “Caravana Reducerilor”. Rog sa ma lamuriti in acest sens. Astept urgent raspunsul vostru
Reducerea se aplica dupa pregatirea comenzilor, la facturare.
va rog sa-mi cumulati comanda 565501 la 563967
Rezolvat !
am facut azi 20.03.2011 o comanda si nu mi-a aparut nicio reducere de 20% de ce?
Reducerea se aplica dupa pregatirea comenzilor, la facturare.
Comanda este: 567070, daca nu se face reducere din totalul ei doresc sa fie anulata
Reducerea se aplica dupa pregatirea comenzilor, la facturare.
Buna ziua, va rog cumulati comenzile ce au id- ul 567120, respetiv 566651. Multumesc!
Rezolvat !
Va rog sa cumulati comanda 565415 din 19martie cu 567746 din 20 martie.In cazul in care acest lucru nu este posibil,va rog sa le anulati pe amandoua.Nu este in avantajul meu sa platesc transportul lor.Multumesc pt.intelegere.
Rezolvat !
buna dimineata! Anulati-mi, va rog ,comanda 560650.Multumesc!
560650 – se afla deja in posesia firmei de curierat si va fi retrasa de la expediere. In cazul in carea aceasta comanda ajunge la dvs., am rugamintea sa o refuzati.
ok, va multumesc pentru intelegere!O zi buna!
as dori AWB-ul comenzii cu nr. 561641, daca a fost deja preluat de catre curier. multumesc!
MNP00561641a
Otto Curier
Buna ziua,
Va rog frumos sa-mi scoateti din comanda 567774 plasata pe 21.03.2011 produsele 1033101055 si 1022804012 . Multumesc.
Rezolvat !
Multumesc . La mine in comanda apar in continuare, nu se vad ca fiind scoase, dar daca spuneti ca s-a rezolvat am incredere 🙂 .
Va mai rog sa-mi cumulati toate cele 3 comenzi : 567774, 567954 si 568175. Si pt. siguranta , mai spun odata : fara produsele 1033101055 si 1022804012 , pe care va rog sa le retrageti din comanda . Multumesc inca odata. O zi frumoasa va doresc.
Toate aspectele au fost rezolvate .
multumesc pentru raspuns. apreciez atentia pe care o acordati cumparatorilor. felicitari
puteti sa-mi spuneti ce se intampla cu comanda 560861 ?daca a fost expediata prin ce firma? va multumesc
560861 – pleaca astazi prin Otto Curier
MNP00560861s
Buna.
Am primit azi coletul cu comanda nr 560348 in care in loc de 2 perechi botine( multi +mov) mi-ati trimis 2 perechi de balerini. Mai multa atentie pe viitor daca se poate,va rog.
Veti fi contactata in cel mai scurt timp de colegii de la Relatii cu Clientii. Multumim pentru intelegere.
va rog sa anulati comanda 558029 deoarece nu este pe stoc nici 50% din ce am comandat. Va multumesc!
558029 – anulata
Am facut un retur (ID 16374) si ma intereseaza cand urmeaza sa primesc banii. Au trecut aproape 30 de zile.
16374 – platit in 28.02
a plecat comanda 561268???? si cu ce firma???
561268 – plecata in 21.03 prin Otto
MNP00561268t
am primit factura proforma la comanda 501791 din 19.03.2011 fara sa fie aplicata reducerea de 20%, eu fiind din judetul Valcea. VA ROG VERIFICATI!
Ne cerem scuze pentru inconvenient. A fost vorba despre o eroare. Veti primi coletul cu discount-ul acordat. Multumim pentru intelegere.
Multumesc pt.operativitate.
Buna ziua!
Imi puteti spune cand va fi livrata comanda 561631?
Multumesc.
561631 – plecata in 21.03
Multumesc.
Puteti sa imi dati si detaliile coletului. Scuze pt ca nu am cerut info completa de la inceput. Multumesc.
Nota de transport MNP00561631G prin otto
Multumesc
la comanda cu nr 566515 inca nu am primit mail de confirmare, desi comanda am facut-o pe 19.03. in cate zile primesc confirmarea,si cand voi primi produsele?
566515 – pleaca astazi
CAND AJUNGE CARAVANA IN TIMISOARA ?MULTUMESC.
Momentan, Caravana Reducerilor a luat o pauza. Vom reveni cu detalii la momentul potrivit.