Pana la ora 15.00 ai 70 % reducere la pulovere dama ! Transport gratuit la comenzile peste 100 lei !Comanda simplu si comod pe www.miniprix.ro sau vino intr-unul din magazinele noastre din Bucuresti si Otopeni !
Buna seara,
explicati-mi va rog ce se intampla in firma dv, deoarece am primit prin email chitanta proforma pentru comanda cu Id 542391 pe care v-am rugat sa o anulati ( a se vedea comentariile de la Happy Hour din 4 martie: interventia mea la ora 11.16, dv raspuns favorabil la 12.06, fapt verificat de mine imediat in istoricul comenzilor, comanda in cauza disparuse); si stupoare… comanda a reaparut in email.
E-mail-ul pe care l-ati primit dvs. este unul trimis in mod automat. Acesta poate ajunge, dupa caz, mai rapid sau mai greu in casuta dvs. electronica. Comanda este anulata si va fi retrasa de la livrare.
buna seara!am plasat o comanda si aveam un voucher valabil pana la ora 00:00 si acum e 22:30 si imi arata ca e expirat …..acum eu nu mai beneficiez de reducere …eu stiam ca e pana la 00:00 ca asa imi arata ca este valabil cuponul de reducere si acum cand am vrt sa il folosesc desii era timp pana la 00:00 nu mai era bun!comanda cu numarul 535601…va rog sa imi acordati reducerea de 30% de care beneficiam
Voucher-ul a fost valabil pana in data de 8 martie ora 00.00 , adica pana in seara dintre 7 si 8 martie.
*atentie, voucher-ul nu era valabil pana in 8 martie, orele 23.59
as dori sa elimin mai multe produse si sa intreb daca s-a aplicat reducerea de 30% pe care am folosit-o pentru ca nu imi arata suma totala modificata cu reducere ci doar suma fara reducere.
Buna seara,
Va rog frumos sa-mi inlocuiti ,daca se poate, produsul colanti cod 1110901123 cu produsul tricou barbati cod 1111006002 marimea L din comanda 548713.
Va multumesc
La comanda Codul comenzii 546519 pe care am primit-o azi nu mi-ati trimis hanoracul pentru copii
Cod produs
1034501006 !!!Sunteti neseriosi!Ce se poate face?Ca eu l-am platit!!!
V-am rugat sa cumulati mai multe comenzi si sa scoateti unul din produse. Am primit deja factura proforma pt comanda cumulata dar produsul nu este scos. Este vorba de comanda 549002 si produsul 1110901059. Ce se mai poate face?
buna zius
Va rog frumos sa-mi spuneti si mie daca comanda cu nr.548848 apare anulata la dvs pt ca nu am primit nici un e-mail de confirmare, la mine in cont nu mai apare de cand am anulat-o si as vrea sa fiu sigura ca e anulata pt ca as fi vrea sa fac o noua comanda cu o parte din produsele din aceasta comanda si nu as vrea sa ma trezesc cu aceleasi produse de 2 ori.Va multumesc anticipat
am si eu un retur de 9 lei. se poate sa-mi scadeti banii din comanda 543695?
Din pacate acest lucru nu este posibil.
buna ziua,
imi puteti cumula si mie comenzile 548270, 547059 si 546670? multumesc frumos!
Comenzile au fost cumulate .
multumesc frumos…imi puteti spune si mie nr notei de transport pt comanda 525439? este la Otto curier.multumesc frumos
mnp00525439r
Otto
multumesc mult inca o data!
As vrea sa stiu si eu cand ajunge comanda 541368 sau cel putin cand pleaca de la dumneavoastra.Va multumesc.
541368 – plecata in 9.03
Imi puteti spune si mie cand ajunge comanda 474024? va multumesc!
474024 – pleaca astazi catre dvs.
imi spuneti si mie va rog care e starea comenzii 543695?
543695 – pleaca astazi catre dvs.
va rog sa imi cumulati si mie comenzile din data de 8 martie prima comanda fiind 548510 Va multumesc mult!!
Rezolvat !
Va rog sa-mi anulati comenzile 548019 si 543784.
Multumesc!
548019 si 543784 – anulate
Buna seara!
Imi cumulati,va rog, comenzile 542703 , 549428 si 549539.Multumesc!
542703 , 549428 si 549539 – cumulate
Buna seara,
explicati-mi va rog ce se intampla in firma dv, deoarece am primit prin email chitanta proforma pentru comanda cu Id 542391 pe care v-am rugat sa o anulati ( a se vedea comentariile de la Happy Hour din 4 martie: interventia mea la ora 11.16, dv raspuns favorabil la 12.06, fapt verificat de mine imediat in istoricul comenzilor, comanda in cauza disparuse); si stupoare… comanda a reaparut in email.
E-mail-ul pe care l-ati primit dvs. este unul trimis in mod automat. Acesta poate ajunge, dupa caz, mai rapid sau mai greu in casuta dvs. electronica. Comanda este anulata si va fi retrasa de la livrare.
O zi frumoasa si va multumesc foarte mult!
buna seara!am plasat o comanda si aveam un voucher valabil pana la ora 00:00 si acum e 22:30 si imi arata ca e expirat …..acum eu nu mai beneficiez de reducere …eu stiam ca e pana la 00:00 ca asa imi arata ca este valabil cuponul de reducere si acum cand am vrt sa il folosesc desii era timp pana la 00:00 nu mai era bun!comanda cu numarul 535601…va rog sa imi acordati reducerea de 30% de care beneficiam
Voucher-ul a fost valabil pana in data de 8 martie ora 00.00 , adica pana in seara dintre 7 si 8 martie.
*atentie, voucher-ul nu era valabil pana in 8 martie, orele 23.59
As dori sa modific comanda deja plasata cu codul 234079.Este posibil?
Ce modificari doriti sa aduceti acestei comenzi?
as dori sa elimin mai multe produse si sa intreb daca s-a aplicat reducerea de 30% pe care am folosit-o pentru ca nu imi arata suma totala modificata cu reducere ci doar suma fara reducere.
In acest moment nu se mai pot efectua modificari asupra acestei comenzi. Reducerea a fost aplicata .
Buna seara,
Va rog frumos sa-mi inlocuiti ,daca se poate, produsul colanti cod 1110901123 cu produsul tricou barbati cod 1111006002 marimea L din comanda 548713.
Va multumesc
Rezolvat !
Va rog sa imi cumulati comenzile 548422, 548869, 549020 si 549746. Va multumesc.
Rezolvat !
Puteti sa imi spuneti si mie ce se intampla cu comanda 540645 mi-ati spus ca a ajunge la mine ieri dar nu a ajuns ….
Va rog luati legatura cu cei de la Otto Curier (021 9335) si intrebati de nota de transport MNP00540645R .
comanda cu numarul 541241 cand o voi primi ?va multumesc !
541241 – plecata in 9.03 cu Otto Curier
buna ziua!imi puteti confirma si mie daca sunt pe stoc produsele din comanda 548774?va multumesc
Acest lucru il puteti afla din e-mail-ul de confirmare a comenzii.
La comanda Codul comenzii 546519 pe care am primit-o azi nu mi-ati trimis hanoracul pentru copii
Cod produs
1034501006 !!!Sunteti neseriosi!Ce se poate face?Ca eu l-am platit!!!
Veti fi contactata in cel mai scurt timp de colegii de la Relatii cu Clientii. Multumim pentru intelegere.
pentru comanda 545839 va rog sa inlocuiti produsele 1017901266 si 1017901111 din marimea M in marimea L
545839 – asupra acestei comenzi nu mai pot fi operate modificari
NU GASESC BUTONUL RETURNEAZA
Contul meu -> Detalii comanda (din care doriti sa returnati) -> bifati produsul/produsele -> apasati butonul returneaza
va rog sa-mi anulati comanda 551142,am incercat s-o anulez in mai putin de 12 ore si nu a mers
551142 anulata
Buna ziua . Va rog sa cumulati comenzile 550147 si 550124 .Va multumesc.
Rezolvat !
Va rog sa imi spuneti nr notei de transport,firma de curierat si cand pleaca spre mine comanda cu nr 545699?Multumesc!
545699 – pleaca astazi catre dvs . prin Cargus
MNP00545699r
Buna ziua,
V-am rugat sa cumulati mai multe comenzi si sa scoateti unul din produse. Am primit deja factura proforma pt comanda cumulata dar produsul nu este scos. Este vorba de comanda 549002 si produsul 1110901059. Ce se mai poate face?
Asupra acestei comenzi nu s-au mai putut opera modificari.
buna zius
Va rog frumos sa-mi spuneti si mie daca comanda cu nr.548848 apare anulata la dvs pt ca nu am primit nici un e-mail de confirmare, la mine in cont nu mai apare de cand am anulat-o si as vrea sa fiu sigura ca e anulata pt ca as fi vrea sa fac o noua comanda cu o parte din produsele din aceasta comanda si nu as vrea sa ma trezesc cu aceleasi produse de 2 ori.Va multumesc anticipat
548848 – anulata