Miniprix

Happy Hour!

By 8 March 2011 54 Comments

Pana la ora 15.00 ai 70 % reducere la pulovere dama ! Transport gratuit la comenzile peste 100 lei !Comanda simplu si comod pe www.miniprix.ro sau vino intr-unul din magazinele noastre din Bucuresti si Otopeni !

54 Comments

  • manolache corina-elena says:

    am si eu un retur de 9 lei. se poate sa-mi scadeti banii din comanda 543695?

  • ADINA says:

    buna ziua,

    imi puteti cumula si mie comenzile 548270, 547059 si 546670? multumesc frumos!

  • ADINA says:

    multumesc frumos…imi puteti spune si mie nr notei de transport pt comanda 525439? este la Otto curier.multumesc frumos

  • Mariana says:

    As vrea sa stiu si eu cand ajunge comanda 541368 sau cel putin cand pleaca de la dumneavoastra.Va multumesc.

  • Isabela says:

    Imi puteti spune si mie cand ajunge comanda 474024? va multumesc!

  • manolache corina-elena says:

    imi spuneti si mie va rog care e starea comenzii 543695?

  • va rog sa imi cumulati si mie comenzile din data de 8 martie prima comanda fiind 548510 Va multumesc mult!!

  • elena says:

    Va rog sa-mi anulati comenzile 548019 si 543784.
    Multumesc!

  • Mona says:

    Buna seara!
    Imi cumulati,va rog, comenzile 542703 , 549428 si 549539.Multumesc!

  • daniela says:

    Buna seara,
    explicati-mi va rog ce se intampla in firma dv, deoarece am primit prin email chitanta proforma pentru comanda cu Id 542391 pe care v-am rugat sa o anulati ( a se vedea comentariile de la Happy Hour din 4 martie: interventia mea la ora 11.16, dv raspuns favorabil la 12.06, fapt verificat de mine imediat in istoricul comenzilor, comanda in cauza disparuse); si stupoare… comanda a reaparut in email.

    • administrator says:

      E-mail-ul pe care l-ati primit dvs. este unul trimis in mod automat. Acesta poate ajunge, dupa caz, mai rapid sau mai greu in casuta dvs. electronica. Comanda este anulata si va fi retrasa de la livrare.

  • nae ionut says:

    buna seara!am plasat o comanda si aveam un voucher valabil pana la ora 00:00 si acum e 22:30 si imi arata ca e expirat …..acum eu nu mai beneficiez de reducere …eu stiam ca e pana la 00:00 ca asa imi arata ca este valabil cuponul de reducere si acum cand am vrt sa il folosesc desii era timp pana la 00:00 nu mai era bun!comanda cu numarul 535601…va rog sa imi acordati reducerea de 30% de care beneficiam

    • administrator says:

      Voucher-ul a fost valabil pana in data de 8 martie ora 00.00 , adica pana in seara dintre 7 si 8 martie.
      *atentie, voucher-ul nu era valabil pana in 8 martie, orele 23.59

  • coman angela says:

    As dori sa modific comanda deja plasata cu codul 234079.Este posibil?

    • administrator says:

      Ce modificari doriti sa aduceti acestei comenzi?

      • coman angela says:

        as dori sa elimin mai multe produse si sa intreb daca s-a aplicat reducerea de 30% pe care am folosit-o pentru ca nu imi arata suma totala modificata cu reducere ci doar suma fara reducere.

        • administrator says:

          In acest moment nu se mai pot efectua modificari asupra acestei comenzi. Reducerea a fost aplicata .

  • daniela says:

    Buna seara,
    Va rog frumos sa-mi inlocuiti ,daca se poate, produsul colanti cod 1110901123 cu produsul tricou barbati cod 1111006002 marimea L din comanda 548713.
    Va multumesc

  • lacra says:

    Va rog sa imi cumulati comenzile 548422, 548869, 549020 si 549746. Va multumesc.

  • Puteti sa imi spuneti si mie ce se intampla cu comanda 540645 mi-ati spus ca a ajunge la mine ieri dar nu a ajuns ….

    • administrator says:

      Va rog luati legatura cu cei de la Otto Curier (021 9335) si intrebati de nota de transport MNP00540645R .

  • Valentina says:

    comanda cu numarul 541241 cand o voi primi ?va multumesc !

  • necula mirela says:

    buna ziua!imi puteti confirma si mie daca sunt pe stoc produsele din comanda 548774?va multumesc

  • Madalina says:

    La comanda Codul comenzii 546519 pe care am primit-o azi nu mi-ati trimis hanoracul pentru copii
    Cod produs
    1034501006 !!!Sunteti neseriosi!Ce se poate face?Ca eu l-am platit!!!

    • administrator says:

      Veti fi contactata in cel mai scurt timp de colegii de la Relatii cu Clientii. Multumim pentru intelegere.

  • ana says:

    pentru comanda 545839 va rog sa inlocuiti produsele 1017901266 si 1017901111 din marimea M in marimea L

  • ana says:

    NU GASESC BUTONUL RETURNEAZA

    • administrator says:

      Contul meu -> Detalii comanda (din care doriti sa returnati) -> bifati produsul/produsele -> apasati butonul returneaza

  • vranciu mihaela says:

    va rog sa-mi anulati comanda 551142,am incercat s-o anulez in mai putin de 12 ore si nu a mers

  • adriana says:

    Buna ziua . Va rog sa cumulati comenzile 550147 si 550124 .Va multumesc.

  • Amalia says:

    Va rog sa imi spuneti nr notei de transport,firma de curierat si cand pleaca spre mine comanda cu nr 545699?Multumesc!

  • Vasi says:

    Buna ziua,

    V-am rugat sa cumulati mai multe comenzi si sa scoateti unul din produse. Am primit deja factura proforma pt comanda cumulata dar produsul nu este scos. Este vorba de comanda 549002 si produsul 1110901059. Ce se mai poate face?

  • andreea says:

    buna zius
    Va rog frumos sa-mi spuneti si mie daca comanda cu nr.548848 apare anulata la dvs pt ca nu am primit nici un e-mail de confirmare, la mine in cont nu mai apare de cand am anulat-o si as vrea sa fiu sigura ca e anulata pt ca as fi vrea sa fac o noua comanda cu o parte din produsele din aceasta comanda si nu as vrea sa ma trezesc cu aceleasi produse de 2 ori.Va multumesc anticipat

Leave a Reply

*
= 3 + 7