Nu rata astazi oferta noastra. Incepem cu cerceii tai preferati si continuam cu bratari si coliere. Numai astazi la miniPRIX, o zi cu soare si cu accesorii!!
As avea o intrebare pentru dumneavoastra?Mie cel putin mi se pare normal ca,clientului ,odata ce a comandat niste produse…sa i le trimiteti pe toate(care erau in stoc) la data respectiva(cand le-am comandat) ,nu doar pe cele care raman in depozit.aaa…sa nu uit…si cam de cat trebuie sa comande clientul,ca sa-i vina toate produsele???/Va multumesc frumos
Spuneti-mi, va rog, nr. docum. de transport si curierul cu care au plecat c-zile mele nr. 570004 si 572299 (daca au plecat). Ambele sunt verificate, dar prima c-da are acest status inca de joi.
Buna ziua!
Comanda 567314 a fost plasata?
567314 – plecata in 23.03
Buna ziua!
As dori sa comasati comenzile 560549 si 574088.
Multumesc!
560549 si 574088 – cumulate
Daca eu am comandat urmatoarele produse:
1.Tricou – Haine Barbati, XXL, Albastru, 1112404019
2.Tricou – Haine Barbati, L, Negru, 1112404020
3.Tricou – Haine Barbati, L, Mov, 1102201002
4Tricou – Haine Dama, M, Negru, 1103104001
5.Tricou – Haine Barbati, discount 80%, XL, Bleumarin, 1015009002
6.Tricou – Haine Barbati, L, Bleumarin, 1017901244
7.Tricou – Haine Barbati, XL, Negru, 1102201005
Imi puteti explica de ce pe factura sunt trecute cu 0 buc…si cand m-am uitat pe site erau in stoc????/Nu reusesc sa mai inteleg nimik….lamuriti ma
Cel mai probabil produsele nu au fost disponibile in stocul fizic al magazinului.
buna ziua va rog sa-mi cumulati comenzile 574263 si 572481 va multumesc
Rezolvat !
de ce in comanda 565607 sunt alti cercei decat cei pe care i’am comandat?….astept un raspuns ca sa’i pot returna
Veti fi contactata in cel mai scurt timp de colegii de la Relatii cu Clientii. Multumim pentru intelegere.
la incaltaminte corespund marimile?
Din pacate, nu toate articolele de incaltaminte au aceeasi tara de provenienta, astfel incat exista mici diferente intre marimi.
cum votez la concurs?
Intrati pe pagina de Facebook si apasati butonul de like pentru unul sau mai multi dintre copii . 🙂
Buna dimineata,
va rog cumulati comenzile 573114, 574266, 573947, 574301 si eliminati produsul avand cod 1112101001. va multumesc frumos.
Comanda din 25.03 nu mai poate fi cumulata cu cele din data de 24.03 care au fost deja procesate de operatorii nostri. Multumim pentru intelegere.
Buna dimineata! Am rugamintea sa schimbati statusul comenzii cu ID 568814 ca fiind livrata pt a putea face un retur . multumesc
568814 – livrata la client
Buna ziua,
va rog sa comasati comenzile 575424 si 571429
Va multumesc
571429 – a fost deja preluata de operatorii nostrii si nu mai poate fi cumulata cu 575424
Buna ziua?
Cum intra reducerea de 20% pentru cele 10 judete ?; direct din produs sau la confirmarea comenzii?
Reducerea se va aplica la facturare, adica dupa verficarea comenzii.
buna ziua,imi puteti spune in ce stadiu se afla comanda 574173?va multumesc
574173 – se afla la pregatit
E posibil sa anulati comanda 570472? Multumesc
570472 – anulata
As avea o intrebare pentru dumneavoastra?Mie cel putin mi se pare normal ca,clientului ,odata ce a comandat niste produse…sa i le trimiteti pe toate(care erau in stoc) la data respectiva(cand le-am comandat) ,nu doar pe cele care raman in depozit.aaa…sa nu uit…si cam de cat trebuie sa comande clientul,ca sa-i vina toate produsele???/Va multumesc frumos
Din pacate exista cateodata anumite probleme in ceea ce priveste stocul.
ok…am inteles
Spuneti-mi, va rog, nr. docum. de transport si curierul cu care au plecat c-zile mele nr. 570004 si 572299 (daca au plecat). Ambele sunt verificate, dar prima c-da are acest status inca de joi.
Multumesc.
572299 – mnp00572299t
570004 – mnp00570004r
curierul ??
Ambele sunt plecate prin Otto Curier.
multumesc,
ultima c-da nu figureaza, am cautat-o cu fct. lor de urmarire
cand ati trimis-o ?
Ultima comanda pleaca astazi catre dvs. .
buna ziua!as dori sa stiu daca ati expediat comanda nr 574173 si cu ce firma de curierat.multumesc frumos
574173 – plecata in 28.03 prin Otto