Etichete
accesorii
barbati
calitate
caravana reducerilor
cizme
cizme copii
cizme dama
cizme iarna
cizme piele
comanda
concurs
copii
cumparaturi
dama
discount
ghete
ghete dama
ghete piele
green shoping online eco
haine
haine copii
haine ieftine
happy hour
imbracaminte
incaltaminte
joi marfuri noi
miniprix
miniprix discount reduceri haine
miniprix mihalache
miniprix militari
miniprix online
miniprix otopeni
miniprix romana
online
pantaloni
pantofi
pantofi dama
preturi mici
promotie
promotii
pulovere
pulovere tricotate
reducere
reduceri
shop
Trending Now
Recently Posted
-
Lectia 5: Diversificarea surselelor de venit – Cum sa iti cresti veniturile si sa reduci riscurile financiare 4 November 2024
-
Lectia 4: Preconceptii financiare – Schimbarea Mentalitatii despre Bani 29 October 2024
-
Lectia 2: Cheltuieli constiente – Cum sa iti prioritizezi dorintele si nevoile 18 October 2024
-
Smart shopping, smart living. 14 October 2024
-
Cum ne influenteaza hainele starea de spirit 5 December 2023
- Cum alegi o tinuta potrivita pentru o plimbare de vara 23 May 2023
- Incaltaminte de primavara. Ce porti sezonul acesta 23 March 2023
-
Cum sa iti organizezi timpul eficient. Idei practice 17 March 2023
-
Cumpara smart, de Smart Friday! 9 November 2021
-
Ghete Chelsea din piele naturala 6 October 2021
- Cum faci spalarea si curatarea hainelor in functie de tesaturi 16 October 2020
-
Fa valuri la festivaluri, cu hainele potrivite 2 July 2019
-
Tinuta de plaja. Ce sa iei in bagaj cand pleci la mare 1 July 2019
-
Lumea copilariei de basm la Miniprix 30 May 2019
-
Vara mea are si espadrille. Asa ii place sa se poarte. 16 May 2019
-
Tendinte de primavara. Colectia Max&Moi la Miniprix 27 March 2019
-
Frumusete fara varsta si fara limite 1 March 2019
-
Lectia 3: Cum sa iti maximizezi veniturile si sa investesti in viitorul tau. Idei smart. 23 October 2024
va rog sa cumulati comanda 575620 cu 575787.multumesc
Rezolvat !
rog anulare comanda nr. 574018 .multumesc.
574018 – anulata
daca ieri am pus o comanda si azi mai vreau sa pun una se pot ni comenzile?
Depinde daca respectiva comanda a fost procesata sau nu?
V-as ruga sa adaugati la comanda 575757 din 25.03.2011, produsul cu codul 15437002. Va multumesc.
Rezolvat !
Multumesc, am insa o intrebare, articolul dat (15437002 ) are o reducere de 50%, mie insa mi-a aparut cu pretul intreg la totalul comenzii. Se poate cumva rezolva? Ms
S-a aplicat un discount pe valoarea totala a facturii.
Va rog mult sa anulati comanda 572199 mentionez ca nu au trecut cele 24 ore in care pot anula.
va multumesc.
572199 – anulata
puteti sa-mi spune-ti mai exact cand ajunge comanda nr 570813?
570813 – urmeaza sa fie livrata incepand de luni
Buna ziua
La comanda cu codul 570079 imi lipseste un accesoriu.. ma refer la fusta din comanda data ii lipseste cureaua/esarfa din acelasi material.Ce se poate face pentru remedierea problemei? Nu as vrea sa returnez comanda dar doresc comanda sa fie completa
Veti fi contactata in cel mai scurt timp de colegii de la Relatii cu Clientii. Multumim pentru intelegere.
buna ! care sunt cauzele anularii unei comenzi ? cum pot preintampina acest lucru ?
Despre ce comanda vorbiti?
Ma refer la comanda in general ! Am obs ca se anuleaza comensi de catre dvs si intrebam care sunt cauzele exacte ale anularii comenzilor ?
De obicei se anuleaza la cererea clientilor sau din cauza lipsei unui anumit produs.
Va rog sa anulati o bucata din produs sapca accesorii din comanda cod 571079, deoarece eu am bifat doar o bucata pentru achizitie.
De asemenea va rog sa imi spuneti de ce comanda privind bluza de pe aceiasi factura proforma apare cu zero.
Fac precizarea este vorba de cod comanda 571079 din data de 23.03.2011 20:59.
Precizez ca sunt in termenul orar de anulare a comenzilor.
Multumesc.
571079 – asupra acestei comenzi nu mai pot interveni modificari.
Produsul trecut pe 0 nu s-a aflat disponibil in stocul fizic al depozitului. Multumim pentru intelegere.
Va rog sa-mi anulati comanda nr.575878
Va multumesc
575878 – anulata
vreau sa anulati comanda 573239,cele mai faine produse nu sunt pe factura! nu se merita sa ridic comanda! multumesc
573239 – anulata
De ce nu reusesc sa pun nimic in cos?
Incercati logare folosind un alt browser.
Va rog frumos sa imi cumulati comenzile 578420,577794,577635 iar din ultima comanda sa imi scoateti produsele cu codul 1108804022 si 1088211001 .Va multumesc mult!!!
Rezolvat.
rog anulare comanda 568748,multumesc
568748 – anulata
Care este situatia comenzii 578843?
va multumesc !
578843 – este in stadiul “Plasata”
Buna ziua! Sunt din Braila si am facut ieri o comanda ,nr.578814.
Unde se vede reducerea de 20% pentru Braila ,ca eu nu am vazut-o nici cand am pus produsele in cos nici la total?
Multumesc!
Reducerea va fi aplicata in urma pregatirii comenzii.
va rog sa anulati comanda numarul581889
581889 – anulata
Buna dimineata, am trimis in dimineata aceasta o comanda de 188 lei, dar nu mi s-au luat in calcul toate produsele si de aceea am fost nevoita sa mai plasez o alta comanda pentru a primi toate produsele, dar a 2-a nedepasind 100 lei are taxa de livrare. Nu sunt de acord sa fac o comanda de aproape 200 lei si sa mi se perceapa taxa de livrare. Va rog frumos sa-mi cumulati cele 2 comenzi 671415 si 674580 pentru a nu mai plati taxa de 16 lei. Daca nu se poate acest lucru anulatimi comenzile.
Orice comanda peste 100 lei beneficiaza de transport gratuit, indiferent de valoare ei finala.
Am o problema si var sa ma ajutati cu un raspuns. Am returnat comanda cu nr 624302 din 24 04 2011. Din pacate cand m-am prezentat la oficiul postal pentru a-mi recupera suma returnata mi s-a spus ca cel primit de mine este al 2-lea mandat prin care am fost anuntata si ca banii s-au intors inapoi la firma d-voastra deoarece m-am prezentat prea tarziu. Eu am gasit mandatul vineri si m-am prezentat la posta luni, nu este vina mea ca factorul a pus primul mandat cine stie pe unde . Puteti totusi sa ma sfatuiti ce trebuie sa fac ca sa-mi recuperez banii? Este vorba de suma de aprox 100 ron si nu-mi castig banii foarte usor incat sa-mi pot permite sa las lucrurile asa pierdute.Va multumesc.
In acest sens va rog sa luati legatura cu colegii de la Relatii cu Clientii, care va vor rezolva problema de indata.