Miniprix

30 % reducere pentru toti abonatii la newsletter (30-31 iulie)

By 29 July 2011 60 Comments

A venit momentul ca miniPRIX sa-si rasplateasca prietenii adevarati ! Pentru ca esti abonat la newsletter, noi iti oferim sansa ca in weekend-ul 30-31 iulie, sa beneficiezi de 30 % reducere la toate articolele de pe www.miniprix.ro .

Tot ceea ce trebuie sa faci este sa te loghezi in contul tau de client si sa iti adaugi in cos produsele dorite. Te asteptam, oferta este limitata !

Daca inca nu ai apucat sa te abonezi la newsletter-ul nostru timpul nu este pierdut. Poti face acest lucru din contul tau accesand sectiunea “Date personale” si bifand casuta “Vreau sa ma abonez la newsletter-ul MiniPRIX” .

Comanda simplu si comod pe www.miniPRIX.ro !

** Abonatii la newsletter care beneficiaza de aceasta oferta, nu vor putea utiliza in aceasta perioada intr-o comanda vouchere de discount

60 Comments

  • elena says:

    buna ziua,

    am un voucher pt reducere de 20% a comenzii si reducere 30% pt newsletter in acest weekend. cele 2 reduceri se vor cumula si voi avea reducere 50% din totalul comenzii?

    multumesc.

  • niko lary says:

    Cand va fi livrata comanda 741402? Multumesc!

  • varga ALEXANDRA says:

    multumesc!!

  • catalina ursu says:

    Reducerea e valabila in aceste 2 zile, chiar daca am mai beneficiat de alta reducere anterioara de 20%?

    • administrator says:

      Da, este valabila pentru toti actualii abonati + cei care se vor abona in aceasta perioada.

  • simona says:

    Daca primesc red.30%pt.ca sant abonata la newsletter,pot folosi si cupon?Sau nu se cumuleaza?

  • Tomiac Maria says:

    cum pot sa vad daca sunt abonata?am bifat casuta si am introdus datele mele personale (in afara de IBAN),asta inseamna ca sunt deja abonata?

  • Nicolae Meropa says:

    este in regula

  • Ana says:

    Puneti va rog mai multe rochite de seara…elegante.multumesc!

  • Mihaela says:

    Comanda 744435 a plecat din bucuresti?

    multumesc.

  • Bogdan says:

    Vreau sa fac retur la niste produse. Pot face retur la magazinul din Constanta?

  • Corina says:

    Daca la un articol, la sectiunea marimi nu mai este trecuta nici o marime inseamna ca nu mai este pe stoc?

  • Daniela Balan says:

    Buna dimineata,

    Nu reusesc sa ma autentific pe site. Puteti sa imi spuneti, va rog, care este problema?

    Multumesc.

  • Ana Puscasu says:

    Bunaa ziua. Am primit voucherul dumneavoastra prin email pt reducerea de 30%. Am intrat in contul meu pe siteul miniprix, am adaugat produsele in cos iar la final voucheul imi apare ca este invalid. Mentionez ca produsele nu sunt afisate cu reducerea aferenta de 30%, ci au pret intreg. Astept raspuns cat de repede posibil. Multumesc

  • anca says:

    Buna,
    As dori sa stiu daca am reusit azi sa ma abonez la newsletter deoarece nu am primit un e-mail de confirmare si,daca da,daca beneficiez de 30% reducere.Multumesc.

  • stan nicoleta says:

    nu am putut sa adaug voucher-ul de newsletter la comanda de azi. De ce?

  • andra says:

    Buna,

    Incerc sa fac comanda si nu imi adauga produsele in cosul de cumparaturi este vreo problema cu site-ul?

  • Neatu Alexandru says:

    buna ziua!cat costa livrarea daca am comanda de pana 100 de lei?

  • Enache Andreea says:

    Daca nu am comanda de 100 ron beneficiez de reducerea de 30%?
    Multumesc

  • ana maria says:

    am plasat comanda 746343. As dori sa inlocuiesc un anumit produs daca nu este pe stoc marimea mea, cu acelasi model dar alta culoare, si sa beneficiez de reducerea de 30%. deocamdata nu s-a facturat comanda dar chiar nu vreau sa ratez aceasta ocazie. cum as putea sa procedez?

  • elena says:

    As dori sa imi spuneti ce se intampla cu comanda nr. 738419/23.07.2011 care se afla in statusul de “acceptata de operator” de o saptamana. Va multumesc

  • Mona says:

    Buna dimineata!

    Imi puteti spune, va rog, de ce in statusul comenzii mele nr. 744931 apare ca si livrata la client iar………..eu nu am primit nimic ?!! Si astept! Multumesc si o zi buna!

  • catalina ursu says:

    Va rog sa ma lamuriti de ce pe sectiunea “vouchere” din contul meu apare reducerea de 30% din weekend, ca abonat, ca fiind expirata. Am comandat si in 30.07. si in 31.07, am primit mail-ul de initiere a comenzii, dar ma asteptam sa beneficiez de voucher. Este vreo problema? Multumesc

    • administrator says:

      ID comenzi ?

      • catalina ursu says:

        Pentru comanda cu ID 746325 din 30.07., mail-ul de initiere a comenzii prevede reducere de 30%, dar pe comanda plasata nu apare reducerea, decit pentru comanda din 31.07, care avea ID 748070 . Multumesc pentru cumularea comenzilor si astept lamuriri.

  • Tina says:

    Buna ziua,
    Puteti sa imi cumulati si mie comenzile 681580,748064, 681577 si 678936?

    Multumesc.

  • ana gavrilas says:

    Buna ziua, va rog sa-mi permiteti sa ridic vineri, o5.08, comanda nr 735295 deoarece nu sunt in localitate pana la aceasta data
    Va multumesc f mult, o zi frumoasa!

  • sorinaL says:

    cand se va livra comanda 748416?

    • administrator says:

      748416 – urmeaza sa fie preluata de operatorii nostri in cel mai scurt timp

      • sorinaL says:

        daca urmeaza sa fie preluata, inseamna ca produsele comandate se afla pe stoc?

        • administrator says:

          Acesta lucru va va fi comunicat in e-mail-ul de confirmare.

          • sorinaL says:

            am primit mailul de confirmare a comenzii si factura proforma, dar unul din produsele comanate nu se regaseste in factura, insa acelasi produs este afisat pe site si la o alta pagina si cu un alt cod(este vorba de o pereche de sandale care se regasesc si incaltate). daca comand acest produs si se gaseste pe stoc puteti sa mi-l adaugati in locul celuilat in prima comanda?

          • administrator says:

            Din pacate nu.

  • Simona says:

    In legatura cu “Discount 30% la toate produsele in perioada 30-31 Iulie 2011″– comanda 746444. In ” REZUMAT COMANDA” apare reducerea de 30%, dar pe site nu ( comanda apare ca aceptata de operator).E o greseala?

  • Raluca says:

    Buna ziua!
    Comanda 746853 in ce stadiu e? Nu am primit inca factura proforma.
    Multumesc!

  • catalina ursu says:

    Ce se intimpla cu comanda 748070 din 31.07., deoarece nu am primit inca factura proforma? Multumiri!

Leave a Reply

*
= 4 + 9