Continutul comenzilor plasate cu valoare zero a fost recuperat. Toti clientii care s-au confruntat cu acesta situatie, vor fi contactati pentru verificarea continutului comenzii si stabilirea detaliilor de livrare.
Multumim pentru intelegere!
Stimata Doamna, ne cerem scuze pentru problemele intampinate. Adresa dumneavoastra de e-mail a fost comunicata colegilor din Departamentul de IT in vederea efectuarii verificarilor. Totodata va adresam rugamintea sa ne specificati care este modulul de cautare utilizat (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, etc.). Multumim!
Am comanda cu nr 10103930, am avut doua vouchere unul de 20% si celalalt de 10%, am facut comanda dar la confirmare nu mi s-a aplicat reducerea.
In cazul in care nu mi se aplica reducerea as vrea sa anulez comanda.
Ne pare rau dar din pacate pentru comanda cu numarul 10103930 nu ati utilizat cuponul de reducere. Va adresam rugamintea sa ne comunicati daca doriti retragerea de la expeditie a coletului, in vederea replasarii acesteia incluzand si codul voucher.
Comanda 10110502 nu a fost inca preluata de operatorii nostri! Cel tarziu maine, veti primi comanda dumneavoastra va fi finalizata si veti primi factura proforma pe mail!
buna ziua.
am o problema cu plasarea unei comenzi noi. am 9 produse in cos,iar cand trebuie sa confirm,sunt doar 5…. ce fac?
va multumesc,o zi buna.
Ne cerem scuze pentru situatia creata, problemele sesizate, legate de neplasarea comenzilor se vor remedia in cursul acestei zile.
anulati-mi va rog comanda cu nr. 10094282
Comanda cu numarul 10094282 a fost anulata la cererea dumneavoastra.
Am aceeasi problema ca cea semnalata de Alice Mihalache. Ce trebuie sa fac?
Stimata Doamna, ne cerem scuze pentru problemele intampinate. Adresa dumneavoastra de e-mail a fost comunicata colegilor din Departamentul de IT in vederea efectuarii verificarilor. Totodata va adresam rugamintea sa ne specificati care este modulul de cautare utilizat (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, etc.). Multumim!
anulat-mi comanda nr. 10101787
Comanda cu id-ul 10101787 a fost anulata la cererea dumneavoastra.
buna.se poate sa-mi cumulati comenzile 10106017 si 10105961. multumesc 🙂
Comenzile 10106017 si 10105961 au fost cumulate.
in ce stadiu se afla comanda cu nr 10100176
Am comanda cu nr 10103930, am avut doua vouchere unul de 20% si celalalt de 10%, am facut comanda dar la confirmare nu mi s-a aplicat reducerea.
In cazul in care nu mi se aplica reducerea as vrea sa anulez comanda.
Ne pare rau dar din pacate pentru comanda cu numarul 10103930 nu ati utilizat cuponul de reducere. Va adresam rugamintea sa ne comunicati daca doriti retragerea de la expeditie a coletului, in vederea replasarii acesteia incluzand si codul voucher.
Comanda cu nr 10110502 a fost livrata?. Ca nu am primit prin e-mail nici un raspuns, va multumesc.
Comanda 10110502 nu a fost inca preluata de operatorii nostri! Cel tarziu maine, veti primi comanda dumneavoastra va fi finalizata si veti primi factura proforma pe mail!