Pentru ca dorim sa fiti pe deplin multumiti de serviciile noastre, la miniPRIX poti sa probezi acasa! Asadar, este ok sa te razgandesti, pentru ca pana pe 31 decembrie 2011 poti sa returnezi gratuit!
Pentru a putea returna in mod gratuit pana pe data de 30 noiembrie 2011 trebuie sa apelati la firma de curierat Otto Curier (021.9335) sau Cargus (021.9330). Din pacate pe miniprix.ro nu se pot efectua schimburi de produse. Pentru a achizitiona o alta marime trebuie sa plasati o noua comanda iar in vederea restituirii contravalorii achitate trebuie sa initiati o cerere retur on-line din contul creat.
In cererea de retur trebuie sa selectati modalitatatea prin care doriti sa va fie restituita contravaloarea achitata: mandat postal – trebuie sa ne comunicati adresa din actul de identitate al persoanei pe care a fost emisa factura de marfa sau ordin de plata- trebuie sa ne comunicati un cont IBAN deschis pe numele persoanei pe care a fost emisa factura de marfa.
As dori sa returnez doua produse…si as vrea prin numerar la predarea produselor in unul din magazine miniPRIX din Bucuresti..Poate sa mi le returneze altcineva?
Produsele pot fi returnate de catre o alta persoana, care sa detina factura fiscala ce a insotit comanda dumneavoastra, ambele acte de identitate, produsele si sa prezinte operatorului la casa numarul cererii de retur plasate on-line.
Am primit o pereche de ghete barbatesti achizitionate in noaptea de Revelion.Din pacate as avea nevoie dw un nr mai mare.Se poate sa-mi trimiteti un nr mai nare si sa platesc eu transportul,iar intre timp eu sa trimit inapoi perechea care nu e bna.Credeti ca exista o sol?
Ne pare rau dar din pacate pe miniprix.ro nu se pot efectua schimburi de produse. Puteti returna articolul in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data receptionarii coletului in vederea restituirii contravalorii achitate. Pentru a achizitiona o alta marime, trebuie sa plasati o noua comanda.
Reiau intrebarea Anei, din 28 nov. : Daca returnez un produs prin Cargus sau Otto, din provincie, platesc transportul si dv imi returnati banii pentru transport, sau nu platesc deloc transportul? Multumesc.
Vreau sa returnez doua perechi de pantaloni datorita faptului ca nu corespund marimile. Fiind prima data cand returnez o coamanda am unele intrebari si anume:
1. In momentul in care sun la firma de curierat trebuie sa mentionez ca doresc sa returnez niste produse livrate de dumneavoastra?
2. Reprezentatul firmei de curierat se va deplasa la mine si va prelua produsele?
3. Le voi impacheta eu?
Sper sa nu fi pus intrebari care nu tin de dumnevoastra si daca am gresit va rog sa ma scuzati. Multumesc anticipat.
Va trebui sa impachetati articolele pe care le returnati sub forma unui colet sigilat, in care sa introduceti factura fiscala si sa notati id-ul cererii de retur. Pentru a benefica de trasnport gratuit, apelati la una din firmele de curierat colaboratoare, (Otto Curier – 021.9335 sau Cargus – 021.9330) si stabiliti detaliile preluarii.
Pentru a obtine mai multe informatii legate de politica de retur accesati rubrica “Returnare” de pe site.
Contravalorea produselor returnate poate fi restituita prin ordin de plata (trebuie sa ne comunicati un cod IBAN) sau in numerar la unul din magazinele miniPRIX din Bucuresti sau Otopeni.
Pai coletul l-am expediat unui curier otto luni 23.04.2012.Nu au trecut 3 zile lucratoare?Sau nu a ajuns coletul inca?Daca nu a ajuns ce motive ar putea fi ?
Mandatul postal a fost depus in data de 27.04.2012 si procesarea mandatului la oficiul postal dureaza 3-4 zile lucratoare si il puteti ridica la sfaristul acestei saptamanii.
Intrebarile mele:
1. Returul este gratuit prin firmele Otto Curiei si Cargus, asa cum am citit mai sus?
2. Daca vreau sa fac retur pentru un produs, contravaloarea produsului ar putea sa fi scazuta din valoarea urmatoarei facturi, pentru a evita mandatul postal sau banca mea?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Pentru a beneficia de transportul gratuit al coletului in momentul expedierii trebuie sa apelati una din cele doua firme de curierat colaboratoare Otto Curier sau Cargus. Contravalorea produselor returnarte nu poate compensa valorea unei noi comenzi initiate.
buna ziua , as vrea si eu sa returvez niste produse, id este : 10305988 ,dar as dori sa returnez doar 3 din cele 4 produse ! se poate ? la returnare o sa vine firma de curierat la fel ca si la achizitionarea marfi ? si bani ii primesc personal de la angajatul celor de la OTTO ? Multumesc anticipat !
Puteti returna produsele in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data receptionarii coletului. In vederea restituirii contravalorii achitate trebuie sa initati cererea de retur on-line din contul creat in care selectati produsele pe care doriti sa le returnati si sa ne comunicati contul IBAN. Contravaloarea achitata o sa va fie restituita prin emiterea unui ordin de plata in termen de 3 zile lucratoare de la data receptionarii coletului de la dumneavoastra. Pentru a putea returna in mod gratuit trebuie sa apelati la firma de curierat Otto (021.9335) sau Cargus (021.9330).
am selectat akolo produsele , si am dat din gresala sa se trimita returul fara sa completez cu IBAN,nume si CNP ,si nu mai ma lasa sa sterg cererea de retur si sa fac alta ! ce sa fac? si codul ala IBAN nu il am nici pe foaia de la Banca nici pe Card, trebuie sa merg neaparat la banca ? 😐
Aveti posibilitatea sa returnati produsul achizitionat in termen de maxim 10 zile lucratoare de la receptionarea coletului in vederea restituirii contravalorii achiatte. Pentru detalii privind procedura de returnare avem rugamintea sa accesati urmatorul link: https://www.miniprix.ro/regulament#Conditii_de_retur,
Pentru returnare in magazin trebuie sa prezentati operatorului ID-ul cererii de retur initiata on-line, factura fiscala, actul de identitate si produs.
buna ziua!
in data de 10.04.2012 am facut o cerere de retur id 133227, am returnat prin posta produsul respectiv, si nici pana acu nu am primit banii inapoi..pe site apare ca fiind inchisa cererea..eu am lasat codul IBAN dar nu am primit nici un raspuns..va rog sa ma ajutati..
Contravaloarea aferenta returului numarul 133227 a fost achitata in data de 19.04.2012 cu ordinul de plata numarul 22666 in contul doamnei Elena Bontianu.
buna ziua!doresc sa fac un retur la comanda nr 10339882, pe care am ridicat-o ieri, doar ca acest lucru nu imi e permis fiindca la status comanda apare ca si verificata …va rog sa actualizati acest lucru pt a-mi fi permis sa fac returul..cum se procedeaza in cazul in care doresc returul prin firma de curierat?
Statusul comenzii 10339882 a fost actualizat pentru a putea initia cererea de retur on-line, iar pentru a putea returna in mod gratuit trebuie sa apelati la frima de curierat Otto (021.9335) sau Cargus (021.9330).
rog sa-mi anulati comanda nr 10357816, dak nu se poate cumula cu cealalta comanda…desi pe site amandoua apar ca fiind acceptate de operator mi s-a spus ca sunt in stadii diferite…rog anularea celei de-a doua..
buna ziua!ce imi puteti spune despre cererea de retur cu nr 146306 din 07.06?am trimis produsele in data de 07.06 prin otto curier..pe cand imi pot primi banii, au trecut , cred, 3 zile lucratoare..sper sa se verifice cu atentie codul iban deoarece la returul dinainte banii nu mi-au fost virati in contul meu..verificat prin extras de cont.multumesc.
Buna seara,
Am facut o cerere de retur cu numarul 151438 insa nu am completat toate datele necesare, cum trebuie sa procedez? Si ce fac in cazul in care nu am un cod IBAN pe numele meu? Este obligatoriu acest IBAN pentru ca nu as dori sa imi deschid un cont bancar!
buna ziua! as dori sa returnez comanda 10447821, dar nu pot deoarece este inca in curs de livrare… va rog, rezolvati problema ca sa ii pot face retur! multumesc!
Bună ziua,
Aş dori să returnez un produs din comanda cu numărul 10434467 , dar îmi apare încă ‘In curs de livrare’ . De unde iau Id-ul cererii de retur?
Buna dimineata! In ciuda faptului ca mi-ati comunicat ieri dimineata ca pe parcursul zilei veti efectua plata pentru retur ,in contul meu IBAN aceasta nu se regaseste. Ce se intampla?
Pentru returul dumneavoastra plata a fost efectuata in cursul zilei de ieri,iIn functie de transferul interbancar este posibil sa dureze cateva zile lucratoare pana cand banii vor fi transferati si ii veti putea vizualiza in contul comunicat.
Pentru a putea returna in mod gratuit te rugam sa apelaezi la firma de curierat Otto (021.9335) sau Cargus (021.9330) si te rugam ca in colet sa pui si factura fiscala copie sau original iar pe colet te rugam sa notezi codul de retur.
Buna ziua.Va rog sa-mi spuneti returul cu numarul R-20049308-2310-1 a fost receptionat de dumenavoastra?El a fost ridicat de firma Otto in data de 23 ocotmbrie.Multumesc.Astept raspuns!
As dori sa returnez cateva produse din comanda 20074415 si la modalitatea de returnare a banilor nu pot alege mandat postal. Mentionez ca nu am cont IBAN. Cum procedez?
As dori sa schimb unul din cele 2 articole din comanda #20074499 si anume perechea de ghete barbatesti – Ghete (1237503001, 44, Maro) cu alta marime si model – acelasi pret: numarul 43, model https://www.miniprix.ro/produs/1011291/Ghete. Se poate sa ii dau curierul care aduce perechea noua la acelasi transport si perechea veche ? Va rog contactati-ma telefonic pentru a ne asigura ca schimbul este cel dorit.
ID-ul de retur il obtii dupa ce plasezi cerere de retur din contul creat. Pentru plasarea cererii de retur te rugam sa parcurgi pasii : Contul Tau–>Cereri retur–>Creare cerere–>Selectati comanda din care doriti sa returnati–>Selectati modalitatea de restituire a contravalorii achitate–>Selectati cantitatea produselor returnate–> Creare cerere.
Din pacate am plasat comanda fara sa am cont creat, deci nu am in ce cont sa ma loghez pentru a putea face o cerere de retur.
In cazul asta ce pot sa fac?
Buna seara,
Avem rugamintea sa incercati sa va logati in cont, insa trebuie sa dati click pe recuperare parola. Urmand pasii descrisi in e-mailul pe care il veti primi automat de catre sistem, veti putea apoi sa plasati si cererea de retur din cont.
Buna ziua! As dori sa stiu: daca am facut cererea de retur, curierul va fi anuntat de dumneavoastra sau trebuie sa-l anunt eu si daca trebuie anuntat de mine va rog sa-mi dati un nr.de tel la firmei de curier Cargus. Multumesc!
buna ziua, am primit in comanda cu numarul 20081919 cizmele cu, codul 1245301030 si am avut surpriza neplacuta sa descopar ca amandoua cizmele sunt pentru piciorul drept. mai mult, una este marimea 39 si cealalta este marimea 40.asta da ghinion!va rog sa ma contactati telefonic, eu neputand sa iau legatura cu dumneavoastra pentru ca numerele de tel.lasate pe site nu sunt valide.va multumesc anticipat
Stimata Doamna, ne cerem scuze pentru neplacerile create. Va adresam rugamintea sa expediati un e-mail catre [email protected] sau [email protected] pentru ca sesizarea dvs sa poata fi inregistrata si sa si primiti un raspuns cu modalitatea de solutionare a problemei intampinate.Va multumim pentru intelegere.
buna ziua,
pot returna produse pe care le-am cumparat in cadrul promotiilor de reducere?
am facut comanda in cadrul reducerii la comenzi de peste 400 de lei de 30%. am facut comanda peste 400 de lei si am primit reducerea, in cazul acesta pot sa retunez produsele care nu imi sunt bune?
va multumesc
Trebuie sa va logati in contul de pe miniprix.ro, dati click pe contul tau, cereri retur, dati creeaza cerere retur, selectati comanda, produsul de returnat si modalitatea de restituire a contravalorii Pentru mai multe detalii accesati linku-ul https://www.miniprix.ro/statics/index/regulament.
Va rog sa scoateti produsul cu codul 1233201179154 din returul R-20114263-1112-1. Am incercat sa va contactez atat prin e-mail, cat si prin telefon, insa nu mi-a raspuns nimeni. Va rog sa ma anuntati cat de rapid se poate daca a fost posibila operatiunea. Va multumesc!
vreau sa fac retur la o rochie care am primit-o astazi 05.01.13 si nu stiu cum sa procedez pentru ca in contru meu nu apare comanda facuta, deci nu pot genera cererea de retur.
nr comenzii este MIN20141537. astept raspunsul dumneavoastra.
Va rugam sa ne comunicati numarul facturii receptionate , codul produselor livrate necorespunzator in vederea inregistrarii si solutionarii sesizarii dumneavoastra in cel mai scurt timp.
am primit un colet incomplet si o geaca cu o ala masura ceruta de mine si vreau sa fac un retur cod livrarel475967 astazi 04 03 2013,va rog sa imi spuneti cum sa procedez?nu mai am nr comenzii,l-am sters din gresala….
Stimata Doamna, ne cerem scuze pentru neplacerile create si va rugam sa ne comunicati via email , la una dintre adresele [email protected], [email protected], numarul comenzii receptionate precum si codurile produselor livrate necorespunzator in vederea inregistrarii si solutionarii sesizarii dumneavoastra.
Buna seara! Mi-am cumparat acum 8 zile o pereche de sandale din unul din magazinele dvs si le-am purtat O SINGURA DATA si am ramas in 1 ora de mers fara talpa. As dori sa va intreb cum le pot returna; achizitionez produse de la dvs de ani de zile si niciodata nu am avut o asemenea problema si mi se pare strigator la cer. Multumesc!
am primit comanda de la dv. dar este o problema un balerin este decupat mai mult decat celalalt in fata practic se vad o parte din degete si alta problema as dori un nr. mai mare ; mai exact nr. 40 cod livrare L594614 . va rog frumos verificati si dv. de la inceput defectul este vizibil. va multumesc.
Ne cerem scuze pentru neplacerile create. Iti adresam rugamintea sa ne comunici si codul produsului, pentru ca sesizarea ta sa fie inregistrata. Este necesar sa plasezi cerere de retur din contul tau, in care selectezi si modalitatea de restituire a banilor. In cazul in care doresti sa receptionezi o alta marime , este necesar sa plasezi o noua comanda.
Buna dimineata,
Inca o data dorim sa ne cerem scuez pentru neplacerile create. Iti adresam rugamintea sa plasezi cererea de retur din cont, in care sa selectezi modalitatea de restituire a banilor. In cursul zilei de maine vei fii contactata de catre un agent Otto in vederea preluarii coletului ce are atasata eticheta de retur printata. In cazul in care doresti sa receptionezi o alta pereche de pantofi este necesar sa plasezi o noua comanda.
Este necesar sa plasezi cererea de retur din contul creat pe miniprix.ro, in care selectezi si modalitatea de restituire a banilor: voucher de retur sau transfer bancar.
Azi mi-a venit o comanda de la Dvs. Am constatat ca 3 dintre articole erau mari. M-am informat cum se pot returna, luni vine curierul de la Otto sa ridice pachetul ( tot acelasi colet livrat de catre Dvs ), sigilat. Am pus inauntru o copie dupa facture + cod bare (cod bare R – 20463748 – 1810- 1 pt siguranta ). Am lipit codul de bare pe pachet.
Imi puteti spune aproximativ in cat timp credeti ca va ajunge la Dvs coletul?
Voucherele cu suma produselor returnate cand vor fi disponibile ? Vreau sa plasez o noua comanda ( cu marimile potrivite ) .
Multumesc anticipat pentru raspuns.
O zi buna!
Voucherul de compensare s-a generat in contul dumnevoastra in cursul acestei zile si are o perioada de valabilitate de 24 de luni. Acesta poate fi utilizat intr-o comanda viitoare, imediat dupa adaugarea produselor in cosul de cumparaturi, inainte de a plasa comanda.
Cum pot sa printez eticheta speciala de retur daca n-am imprimanta….doar nu tot omul are in casa o imprimanta !! o alta modalitate nu exista?? as vrea sa fac returul la magazinul din Otopeni si sa mi se restituie banii in cont IBAN.
In cazul in care doriti sa returnati in unul din magazinele miniPRIX din Bucuresti sau Otopeni, nu este necesar sa printati eticheta de retur. In vederea procesarii cererii, este necesar sa prezentati in magazin produsul/produsele, factura fiscala, chitanta de ramburs emisa de catre curier si actul de identitate. ID-ul de retur il puteti comunica verbal. Va multumim!
Buna ziua!
Va rog sa ma ajutati cu verificarea contului pentru generarea cererilor de retur. Primesc mesajul “Nu aveti nicio comanda pentru care se poate face retur”.
Doresc sa returnez 2 produse din comanda cu ID 20869545 .
Mentionez ca am plasat o alta comanda 20874787 si doresc sa aduc cererea de retur cand voi ridica aceasta comanda. Multumesc,
Buna ziua.Am ridicat ieri comanda (pantaloni negri, marimea L) id comanda 20906017 si as dori sa ii returnez inapoi in magazinul Magheru de unde i-am ridicat deoarece nu ma avantajeaza si sunt destul de largi.Va multumesc. Am nevoie de id cerere retur.
Mama a primit astazi un colet,si marimile nu ii vin.Eu zilele urmatoare ajung in Bucuresti,si as dori sa le schimb cu alte produse sau sa primesc contravaloarea banilor,in magazinul miniprix din Militari.As dori sa stiu daca e posibil acest lucru,si daca o pot face eu,nefiind titularul comenzii?Va multumesc anticipat!
P.S. In cate zile pot returna produsele in magazin?Stiu ca cele cumparate direct din magazin,intr-o luna,dar nu stiu daca aceeasi procedura este si pt produsele comandate online si retunate in magazin.
Buna ziua! Ai posibilitatea sa returnezi produsele in unul din magazinele miniPRIX din Bucuresti sau Otopeni. Pentru a returna in magazin este necesar sa plasezi din contul de client o cerere de retur on-line in care sa selectezi magazinul in care doresti sa returnezi si produse. Ulterior plasarii returului te poti prezenta in magazin cu factura fiscala, actul de identitate al persoanei pe numele careia a fost eliberata factura de marfa (copie sau original), chitanta de ramburs si produse. Multumim!
Am facut cererea de retur,dar imi spune sa o printez.Daca nu am aceasta,posibilitate,ce se intampla?Si 15 zile caledaristice,din momentul in care am primit coletul,nu din momentul in care am efectuat comanda?
Va multumesc!
Buna ziua. Am ridicat ieri comanda (ghete marimea 38) din magain Magheru, ID comanda 20922159 si as vrea sa fac cerere retur, dar cand incerc sa creez cerere retur imi apare ca “Nu aveti nicio comanda pentru care se poate face retur”. Puteti sa ma ajutati? Multumesc.
Buna dimineata! Pentru comanda 20977328 a fost initiata cererea de retur cu ID 40181664. Pentru alte detalii ramanem in continuare la dispozitia ta. O zi placuta! Aura.
Ai posibilitatea de a returna produse in termen de 14 zile de la receptionare, personal in unul din magazinele fizice miniPRIX, iar banii iti sunt restituiti numerar la casa de marcat sau ai posibilitatea de a returna gratuit prin Cargus Curier( 021.9330 si 021.9282) iar plata se va efectua in cont bancar.
Daca optezi pentru retur la magazin trebuie sa te prezinti cu id-ul de comanda, factura, chitanta de la curier(sau bon fiscal) si un act de identitate .
Daca optezi pentru retur prin curier este necesar sa creezi in prealabil cerere de retur din contul de client in care sa specifici numarul de cont IBAN, numele titularului de cont, etc. Pentru a beneficia de transport gratuit al returului este necesar sa contactati Cargus Curier pentru a stabili predarea coletului ce are atasata pe exterior eticheta de retur.
Pentru a returna prin intermediul firmei de curierat Cargus este necesar sa inregistrezi intentia returnarii din contul de client , prin completarea unei cereri .
miniPRIX ofera transport gratuit al returului prin Cargus curier , insa va trebui sa printezi eticheta speciala din contul tau si sa o atasezi in mod vizibil pe exteriorul coletului ( eticheta ce se va generea dupa completarea cererii ) .
Pentru informatii sumplimentare iti stam la dispozitie si la numarul de telefon 0377.100.117 .
Bună ziua, am cumpărat online mai multe produse acum câteva zile si as vrea sa returnez in magazin un pulover si o pereche de blugi. Ma duc pur si simplu cu ele la casa de marcat? Am pastrat punga si facturile care le însoțeau
Pentru a returna in magazin aveti nevoie de id-ul comenzii, factura, chitanta de la curier, un act de identitate si produsele cu eticheta atasata.
Contravaloarea produselor returnate o veti primi pe loc, in numerar.
Va rog sa anulati comanda 10074833. Multumesc.
Comanda cu numarul 10074833 a fost anulata la cererea dumneavoastra.
Cum returnez gratuit un produs? Eu nu as vrea sa-mi trimiteti banii inapoi ci o marime mai mare. Ce trebuie sa fac? Multumesc
ID comanda 10085058
Pentru a putea returna in mod gratuit pana pe data de 30 noiembrie 2011 trebuie sa apelati la firma de curierat Otto Curier (021.9335) sau Cargus (021.9330). Din pacate pe miniprix.ro nu se pot efectua schimburi de produse. Pentru a achizitiona o alta marime trebuie sa plasati o noua comanda iar in vederea restituirii contravalorii achitate trebuie sa initiati o cerere retur on-line din contul creat.
Se mai poate restitui prin mandat postal?
In cererea de retur trebuie sa selectati modalitatatea prin care doriti sa va fie restituita contravaloarea achitata: mandat postal – trebuie sa ne comunicati adresa din actul de identitate al persoanei pe care a fost emisa factura de marfa sau ordin de plata- trebuie sa ne comunicati un cont IBAN deschis pe numele persoanei pe care a fost emisa factura de marfa.
Daca returnez un produs prin Cargus, platesc transportul si dv imi returnati banii pentru pe transport? Sau nu platesc deloc transportul?
Va multumesc
Daca trimit produsele retur prin Cargus sau Otto pot primii banii prin mandat postal? Sau este obligatoriu prin transfer bancar?
Plata se va efectua conform optiunii selectate in cererea de retur, respectiv mandat postal sau ordin de plata.
As fi vrut prin transfer bancar dar eu nu am card. Pot da codul IBAN al surorii mele? Sa-i intre ei pe card? Multumesc!
Pentru restituirea contravalorii achitate trebui sa ne comunicati contul IBAN deschis pe numele persoanei pe care a fost emisa si factura de marfa.
Se stie ceva de returul ID 110882? A ajuns la dv?
Cererea de retur cu numarul 110882 este inregistrata.
As dori sa returnez doua produse…si as vrea prin numerar la predarea produselor in unul din magazine miniPRIX din Bucuresti..Poate sa mi le returneze altcineva?
Produsele pot fi returnate de catre o alta persoana, care sa detina factura fiscala ce a insotit comanda dumneavoastra, ambele acte de identitate, produsele si sa prezinte operatorului la casa numarul cererii de retur plasate on-line.
Sau trebuie sa le returnez eu?
Am primit o pereche de ghete barbatesti achizitionate in noaptea de Revelion.Din pacate as avea nevoie dw un nr mai mare.Se poate sa-mi trimiteti un nr mai nare si sa platesc eu transportul,iar intre timp eu sa trimit inapoi perechea care nu e bna.Credeti ca exista o sol?
Ne pare rau dar din pacate pe miniprix.ro nu se pot efectua schimburi de produse. Puteti returna articolul in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data receptionarii coletului in vederea restituirii contravalorii achitate. Pentru a achizitiona o alta marime, trebuie sa plasati o noua comanda.
vreau sa returnez niste produce dar nu gasesc nicaieri unde sa le bifez si unde sa le returnez.
Va adresam rugamintea sa ne comunicati numarul comenzii plasate pentru a va putea oferi mai multe informatii .
buna ziua! vreau sa returnez niste produse si am nevoie de id retur. nr comenzii este 10154763. multumesc!
Id-ul cererii de retur este 119232.
Buna ziua,
Reiau intrebarea Anei, din 28 nov. : Daca returnez un produs prin Cargus sau Otto, din provincie, platesc transportul si dv imi returnati banii pentru transport, sau nu platesc deloc transportul? Multumesc.
In momentul preluarii coletului cu produsul pe care doriti sa il returnati nu trebuie achitata taxa de transport.
Vreau sa returnez doua perechi de pantaloni datorita faptului ca nu corespund marimile. Fiind prima data cand returnez o coamanda am unele intrebari si anume:
1. In momentul in care sun la firma de curierat trebuie sa mentionez ca doresc sa returnez niste produse livrate de dumneavoastra?
2. Reprezentatul firmei de curierat se va deplasa la mine si va prelua produsele?
3. Le voi impacheta eu?
Sper sa nu fi pus intrebari care nu tin de dumnevoastra si daca am gresit va rog sa ma scuzati. Multumesc anticipat.
Va trebui sa impachetati articolele pe care le returnati sub forma unui colet sigilat, in care sa introduceti factura fiscala si sa notati id-ul cererii de retur. Pentru a benefica de trasnport gratuit, apelati la una din firmele de curierat colaboratoare, (Otto Curier – 021.9335 sau Cargus – 021.9330) si stabiliti detaliile preluarii.
Pentru a obtine mai multe informatii legate de politica de retur accesati rubrica “Returnare” de pe site.
Daca fac retur banii ii pot primii innapoi doar pe card sau intr-un cont din banca??Sau exista si alte solutii?
Contravalorea produselor returnate poate fi restituita prin ordin de plata (trebuie sa ne comunicati un cod IBAN) sau in numerar la unul din magazinele miniPRIX din Bucuresti sau Otopeni.
Buna ziua! vreau sa returnez un produs si am nevoie de id retur. nr comenzii este 10208190. multumesc!
Pentru comanda cu numarul 10208190 a fost initiata cererea de retur 134306.
Buna ziua,azi va veni curierul pentur comanda retur ID 10274883.banii cand ii voi primi ?
Pentru cererea de retur 135518, plata va fi emisa in maxim 3 zile lucratoare de la receptionarea coletului.
Pai coletul l-am expediat unui curier otto luni 23.04.2012.Nu au trecut 3 zile lucratoare?Sau nu a ajuns coletul inca?Daca nu a ajuns ce motive ar putea fi ?
Pentru cererea de retur 135518 a fost emis mandat postal 3195/27.04.2012
pentru mandatul postal trebuie sa ma duc la posta sau imi vin acasa banii ?
Pentru ridicarea mandatului trebuie sa va prezentati la oficiul postal la care sunteti arondat cu adresa de emitere a mandatului.
In cat timp vine ?Am fost astazi si nu aveam nici un mandat pe numele meu
Mandatul postal a fost depus in data de 27.04.2012 si procesarea mandatului la oficiul postal dureaza 3-4 zile lucratoare si il puteti ridica la sfaristul acestei saptamanii.
Intrebarile mele:
1. Returul este gratuit prin firmele Otto Curiei si Cargus, asa cum am citit mai sus?
2. Daca vreau sa fac retur pentru un produs, contravaloarea produsului ar putea sa fi scazuta din valoarea urmatoarei facturi, pentru a evita mandatul postal sau banca mea?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Pentru a beneficia de transportul gratuit al coletului in momentul expedierii trebuie sa apelati una din cele doua firme de curierat colaboratoare Otto Curier sau Cargus. Contravalorea produselor returnarte nu poate compensa valorea unei noi comenzi initiate.
buna ziua , as vrea si eu sa returvez niste produse, id este : 10305988 ,dar as dori sa returnez doar 3 din cele 4 produse ! se poate ? la returnare o sa vine firma de curierat la fel ca si la achizitionarea marfi ? si bani ii primesc personal de la angajatul celor de la OTTO ? Multumesc anticipat !
Puteti returna produsele in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data receptionarii coletului. In vederea restituirii contravalorii achitate trebuie sa initati cererea de retur on-line din contul creat in care selectati produsele pe care doriti sa le returnati si sa ne comunicati contul IBAN. Contravaloarea achitata o sa va fie restituita prin emiterea unui ordin de plata in termen de 3 zile lucratoare de la data receptionarii coletului de la dumneavoastra. Pentru a putea returna in mod gratuit trebuie sa apelati la firma de curierat Otto (021.9335) sau Cargus (021.9330).
daca apelez la OTTO , nu mai trebuie sa selectez online ? cum selectez online k nu apare nicaieri …
Pentru a putea initia cererea de retur va rugam sa urmati pasii descrisi in link-ul https://www.miniprix.ro/regulament#Conditii_de_retur.
buna ziua; trebuie sa fac un retur, insa am pierdut factura; se poate sa trimit produsul, si sa scriu pe colet nr facturii, din contul meu?
Aveti posibilitatea sa expediati coletul fara a adauga factura fiscala ci doar sa notati id-ul cererii de retur si numarul facturii pe acesta.
am selectat akolo produsele , si am dat din gresala sa se trimita returul fara sa completez cu IBAN,nume si CNP ,si nu mai ma lasa sa sterg cererea de retur si sa fac alta ! ce sa fac? si codul ala IBAN nu il am nici pe foaia de la Banca nici pe Card, trebuie sa merg neaparat la banca ? 😐
Va adresam rugamintea sa ne comunicati id-ul cererii de retur la care faceti referire, pentru a se efectua verificarile necesare.
buna ziua , va rog sa i`mi anulati cererea de retur pe numele : Popa Flavius Manuel , id : 141295 ! multumesc anticipat
Cererea de retur 141295 a fost anulata.
Buna ziua! vreau sa returnez un produs . nr comenzii este 10322315. Ce trebuie sa fac mai departe ? multumesc!
Aveti posibilitatea sa returnati produsul achizitionat in termen de maxim 10 zile lucratoare de la receptionarea coletului in vederea restituirii contravalorii achiatte. Pentru detalii privind procedura de returnare avem rugamintea sa accesati urmatorul link: https://www.miniprix.ro/regulament#Conditii_de_retur,
As dori sa-l returnez la unu din magazine , am nevoie de id retur ?
Pentru returnare in magazin trebuie sa prezentati operatorului ID-ul cererii de retur initiata on-line, factura fiscala, actul de identitate si produs.
Multumesc, O zi buna
buna ziua!
in data de 10.04.2012 am facut o cerere de retur id 133227, am returnat prin posta produsul respectiv, si nici pana acu nu am primit banii inapoi..pe site apare ca fiind inchisa cererea..eu am lasat codul IBAN dar nu am primit nici un raspuns..va rog sa ma ajutati..
Contravaloarea aferenta returului numarul 133227 a fost achitata in data de 19.04.2012 cu ordinul de plata numarul 22666 in contul doamnei Elena Bontianu.
buna ziua!atunci trebuie sa se fi produs o greseala pe undeva din cauza ca eu in cont nu am primit nici un ban..afirm asta cu siguranta..
Pentru returul 133227, a fost emis in data de 19.04.2012 ordinul de plata cu numarul 22666 .
eu va inteleg..doar ca nu am primit in contul meu banii astia…trimiteti pe e-mail o copie scanata a op-ului respectiv..poate s-a gresit nr de cont…
In cursul acestei zile o sa va contacteze un operator miniprix.ro pentru a vi se oferi mai multe informatii.
buna ziua!doresc sa fac un retur la comanda nr 10339882, pe care am ridicat-o ieri, doar ca acest lucru nu imi e permis fiindca la status comanda apare ca si verificata …va rog sa actualizati acest lucru pt a-mi fi permis sa fac returul..cum se procedeaza in cazul in care doresc returul prin firma de curierat?
Statusul comenzii 10339882 a fost actualizat pentru a putea initia cererea de retur on-line, iar pentru a putea returna in mod gratuit trebuie sa apelati la frima de curierat Otto (021.9335) sau Cargus (021.9330).
Va rog sa anulati comanda 10351985 . Multumesc !
Coletul aferent comenzii cu numarul 10351985 va fi retras de la expeditie .
rog sa-mi anulati comanda nr 10357816, dak nu se poate cumula cu cealalta comanda…desi pe site amandoua apar ca fiind acceptate de operator mi s-a spus ca sunt in stadii diferite…rog anularea celei de-a doua..
Comanda 10357816 va fi anulata
buna ziua!ce imi puteti spune despre cererea de retur cu nr 146306 din 07.06?am trimis produsele in data de 07.06 prin otto curier..pe cand imi pot primi banii, au trecut , cred, 3 zile lucratoare..sper sa se verifice cu atentie codul iban deoarece la returul dinainte banii nu mi-au fost virati in contul meu..verificat prin extras de cont.multumesc.
In data de 13.06.2012 a fost emis ordinul de plata cu numarul OP: 27426in valoare de 150.50 lei.
Buna seara,
Am facut o cerere de retur cu numarul 151438 insa nu am completat toate datele necesare, cum trebuie sa procedez? Si ce fac in cazul in care nu am un cod IBAN pe numele meu? Este obligatoriu acest IBAN pentru ca nu as dori sa imi deschid un cont bancar!
Multumesc!
In cursul acestei zile veti fi contactata din partea miniPRIX, pentru a vi se oferi mai multe informatii legate de politica de retur.
de ce la cererile de retur nu mai apare modalitatea de plata prin banca, ci decat numerar sau prin O.P,?
Ordinul de plata se refera la virarea contravalorii achitate intr-un cont IBAN.
As dori sa returnez o comanda…cum sa fac asta?Am cumparat 2 fuste..iar marimile sunt prea mari:(
Va adresam rugamintea sa ne comunicati id-ul comenzii la care faceti referire.
Numarul comenzii:10448950
Statusul comenzii a fost modificat, puttei initia cerere de retur. Puteti obtine mai multe inforamtii accesand link-ul https://www.miniprix.ro/regulament#Conditii_de_retur .
buna ziua! as dori sa returnez comanda 10447821, dar nu pot deoarece este inca in curs de livrare… va rog, rezolvati problema ca sa ii pot face retur! multumesc!
Statusul comenzii 10447821 a fost modificat, puteti initia cerere de retur din cont.
Buna ziua. Mai pot trimite prin curier produsul id.162159/14.08.2012. (cerere de retur), sau este tarziu ?
Aveti posibilitatea sa returnati coletul, gratuit prin firmele de curierat colaboratoare, Otto sau Cargus.
Buna dimineata!Am facut o cerere de retur,am trimis coletul inapoi prin otto ..si as vrea sa stiu cand primesc banii inapoi..multumesc
Va adresam rugamintea rugamintea sa ne comunicati ID-ul cererii de retur.
Multumesc,am rezolvat problema cu una dintre colegele dvs.Imi vor trimite banii prin contul meu IBAN in urmatoarele 3 zile.
Bună ziua,
Aş dori să returnez un produs din comanda cu numărul 10434467 , dar îmi apare încă ‘In curs de livrare’ . De unde iau Id-ul cererii de retur?
Statusul comenzii 10434467 a fost actualizat.
Buna dimineata! Astazi e a 3 a zi de cand statusul returului e receptionat..sa inteleg sa azi o sa primesc suma de bani pe contul meu IBAN?Multumesc
Va adresam rugamintea sa ne comunicati ID-ul cererii de retur pentru a efectua verificari.
162138
Pentru returul dumneavoastra plata va fi efectuata in cursul acestei zile in contul comunicat.
Multumesc!O zi frumoasa!
Buna dimineata! In ciuda faptului ca mi-ati comunicat ieri dimineata ca pe parcursul zilei veti efectua plata pentru retur ,in contul meu IBAN aceasta nu se regaseste. Ce se intampla?
Pentru returul dumneavoastra plata a fost efectuata in cursul zilei de ieri,iIn functie de transferul interbancar este posibil sa dureze cateva zile lucratoare pana cand banii vor fi transferati si ii veti putea vizualiza in contul comunicat.
Buna ziua! vreau sa returnez un produs si am nevoie de id retur. nr comenzii este 20007186
Id-ul cererii de retur il regasiti in sectiunea “Contul tau” -> “Cereri Retur”. Id-ul este de forma R-20007186- XXXX-1.
am si eu nevoie de ajutor.Sunt din Vaslui si am facut o cerere retur(produsul nu imi place).Care sunt urmatorii pasi?
Pentru a putea returna in mod gratuit te rugam sa apelaezi la firma de curierat Otto (021.9335) sau Cargus (021.9330) si te rugam ca in colet sa pui si factura fiscala copie sau original iar pe colet te rugam sa notezi codul de retur.
Buna ziua.Va rog sa-mi spuneti returul cu numarul R-20049308-2310-1 a fost receptionat de dumenavoastra?El a fost ridicat de firma Otto in data de 23 ocotmbrie.Multumesc.Astept raspuns!
Buna ziua,
Momentan coletul nu a fost receptionat. Plata se va face in termen de 5 zile lucratoare de la receptia coletului.
vreau un id de retur pentru un produs ,comanda #20052343,astept raspuns cat mai repede mentionez ca am primit comanda pe 17.10.2012
ID-ul de retur il vizualizezi in contul tau, cereri de retur si este R-20052343-3010-1.
As dori sa returnez cateva produse din comanda 20074415 si la modalitatea de returnare a banilor nu pot alege mandat postal. Mentionez ca nu am cont IBAN. Cum procedez?
Ne pare rau dar plata nu poate fi efectuata prin mandat postal. Vei fi contactat in scurt timp pentru mai multe informatii.
As dori sa schimb unul din cele 2 articole din comanda #20074499 si anume perechea de ghete barbatesti – Ghete (1237503001, 44, Maro) cu alta marime si model – acelasi pret: numarul 43, model https://www.miniprix.ro/produs/1011291/Ghete. Se poate sa ii dau curierul care aduce perechea noua la acelasi transport si perechea veche ? Va rog contactati-ma telefonic pentru a ne asigura ca schimbul este cel dorit.
Buna seara,
In scurt timp un operator te va contacta pentru mai multe detalii.
Bineinteles, aceeasi culoare maro si pentru ghetele noi de marime 43,
Buna ziua,
Am nevoie de un ID RETUR.Numarul comenzii este 1054585
Multumesc,
ID-ul de retur il obtii dupa ce plasezi cerere de retur din contul creat. Pentru plasarea cererii de retur te rugam sa parcurgi pasii : Contul Tau–>Cereri retur–>Creare cerere–>Selectati comanda din care doriti sa returnati–>Selectati modalitatea de restituire a contravalorii achitate–>Selectati cantitatea produselor returnate–> Creare cerere.
Din pacate am plasat comanda fara sa am cont creat, deci nu am in ce cont sa ma loghez pentru a putea face o cerere de retur.
In cazul asta ce pot sa fac?
Buna seara,
Avem rugamintea sa incercati sa va logati in cont, insa trebuie sa dati click pe recuperare parola. Urmand pasii descrisi in e-mailul pe care il veti primi automat de catre sistem, veti putea apoi sa plasati si cererea de retur din cont.
Buna ziua! As dori sa stiu: daca am facut cererea de retur, curierul va fi anuntat de dumneavoastra sau trebuie sa-l anunt eu si daca trebuie anuntat de mine va rog sa-mi dati un nr.de tel la firmei de curier Cargus. Multumesc!
Buna seara,
Stimata Doamna, va rugam sa ne comunicati numarul de comanda la care faceti referire.
buna ziua, am primit in comanda cu numarul 20081919 cizmele cu, codul 1245301030 si am avut surpriza neplacuta sa descopar ca amandoua cizmele sunt pentru piciorul drept. mai mult, una este marimea 39 si cealalta este marimea 40.asta da ghinion!va rog sa ma contactati telefonic, eu neputand sa iau legatura cu dumneavoastra pentru ca numerele de tel.lasate pe site nu sunt valide.va multumesc anticipat
Buna ziua,
Stimata Doamna, ne cerem scuze pentru neplacerile create. Va adresam rugamintea sa expediati un e-mail catre [email protected] sau [email protected] pentru ca sesizarea dvs sa poata fi inregistrata si sa si primiti un raspuns cu modalitatea de solutionare a problemei intampinate.Va multumim pentru intelegere.
buna ziua,
pot returna produse pe care le-am cumparat in cadrul promotiilor de reducere?
am facut comanda in cadrul reducerii la comenzi de peste 400 de lei de 30%. am facut comanda peste 400 de lei si am primit reducerea, in cazul acesta pot sa retunez produsele care nu imi sunt bune?
va multumesc
Ai posibilitatea sa returnezi articolele ce nu corespund cerintelor tale, indiferent daca ai beneficiat de discount pe comanda.
unde gasesc sa completez cererea de retur
Buna ziua,
Trebuie sa va logati in contul de pe miniprix.ro, dati click pe contul tau, cereri retur, dati creeaza cerere retur, selectati comanda, produsul de returnat si modalitatea de restituire a contravalorii Pentru mai multe detalii accesati linku-ul https://www.miniprix.ro/statics/index/regulament.
unde gasesc sa completez cererea de retur.
va rog sa-mi actualizati statusul pe comanda 20082035, in livrata, pentru a putea efectua o cerere de retur
Buna ziua,
Statausus comenzii dvs a fost actualizat.
Va rog sa scoateti produsul cu codul 1233201179154 din returul R-20114263-1112-1. Am incercat sa va contactez atat prin e-mail, cat si prin telefon, insa nu mi-a raspuns nimeni. Va rog sa ma anuntati cat de rapid se poate daca a fost posibila operatiunea. Va multumesc!
Buna dimineata,
Modificarea a fost efectuata.
buna ziua,
vreau sa fac retur la o rochie care am primit-o astazi 05.01.13 si nu stiu cum sa procedez pentru ca in contru meu nu apare comanda facuta, deci nu pot genera cererea de retur.
nr comenzii este MIN20141537. astept raspunsul dumneavoastra.
va multumesc !
Statusul comenzii dumneavoastra a fost actualizat, din acest moment puteti initializa cererea de retur.
am sters din greseala inainte d a printa codul ce trebuie lipit pe colet pt returnare,cum procedez?
Codul de retur este R-20155099-2101-1 .
nu mai am emei-l cu cod comanda, ce fac ?am de facut un retur
Va rugam sa ne comunicati numarul facturii receptionate , codul produselor livrate necorespunzator in vederea inregistrarii si solutionarii sesizarii dumneavoastra in cel mai scurt timp.
am primit un colet incomplet si o geaca cu o ala masura ceruta de mine si vreau sa fac un retur cod livrarel475967 astazi 04 03 2013,va rog sa imi spuneti cum sa procedez?nu mai am nr comenzii,l-am sters din gresala….
Stimata Doamna, ne cerem scuze pentru neplacerile create si va rugam sa ne comunicati via email , la una dintre adresele [email protected], [email protected], numarul comenzii receptionate precum si codurile produselor livrate necorespunzator in vederea inregistrarii si solutionarii sesizarii dumneavoastra.
Buna seara! Mi-am cumparat acum 8 zile o pereche de sandale din unul din magazinele dvs si le-am purtat O SINGURA DATA si am ramas in 1 ora de mers fara talpa. As dori sa va intreb cum le pot returna; achizitionez produse de la dvs de ani de zile si niciodata nu am avut o asemenea problema si mi se pare strigator la cer. Multumesc!
Te rugam sa ne precizezi numarul comenzii si codul produsului la care faci referire, pentru a se putea inregistra si solutiona sesizarea ta.
Multumim !
de ce trebuie neaparat la deschiderea unui cont sa scri si IBAN-ul, plata nu se poate face cash la livrare? 😐
Nu este obligatoriu sa inregistrezi aceasta informatie.
am primit comanda de la dv. dar este o problema un balerin este decupat mai mult decat celalalt in fata practic se vad o parte din degete si alta problema as dori un nr. mai mare ; mai exact nr. 40 cod livrare L594614 . va rog frumos verificati si dv. de la inceput defectul este vizibil. va multumesc.
Buna ziua,
Ne cerem scuze pentru neplacerile create. Iti adresam rugamintea sa ne comunici si codul produsului, pentru ca sesizarea ta sa fie inregistrata. Este necesar sa plasezi cerere de retur din contul tau, in care selectezi si modalitatea de restituire a banilor. In cazul in care doresti sa receptionezi o alta marime , este necesar sa plasezi o noua comanda.
O zi placuta!
cod produs defect este 1247001004158
Buna dimineata,
Inca o data dorim sa ne cerem scuez pentru neplacerile create. Iti adresam rugamintea sa plasezi cererea de retur din cont, in care sa selectezi modalitatea de restituire a banilor. In cursul zilei de maine vei fii contactata de catre un agent Otto in vederea preluarii coletului ce are atasata eticheta de retur printata. In cazul in care doresti sa receptionezi o alta pereche de pantofi este necesar sa plasezi o noua comanda.
O zi placuta!
doresc acelasi produs nr.40 cod 1247001004158 urmariti comanda mea. produsul defect cum il returnez? astept raspuns multumesc
buna ziua.
daca doresc sa fac retur un produs,banii pt retur cand ii primesc si cum ii primesc?doresc cash nu prin banca sau posta!!!! multumesc
Buna ziua,
Este necesar sa plasezi cererea de retur din contul creat pe miniprix.ro, in care selectezi si modalitatea de restituire a banilor: voucher de retur sau transfer bancar.
O zi placuta!
Buna ziua,
Azi mi-a venit o comanda de la Dvs. Am constatat ca 3 dintre articole erau mari. M-am informat cum se pot returna, luni vine curierul de la Otto sa ridice pachetul ( tot acelasi colet livrat de catre Dvs ), sigilat. Am pus inauntru o copie dupa facture + cod bare (cod bare R – 20463748 – 1810- 1 pt siguranta ). Am lipit codul de bare pe pachet.
Imi puteti spune aproximativ in cat timp credeti ca va ajunge la Dvs coletul?
Voucherele cu suma produselor returnate cand vor fi disponibile ? Vreau sa plasez o noua comanda ( cu marimile potrivite ) .
Multumesc anticipat pentru raspuns.
O zi buna!
Buna ziua,
Voucherul de compensare s-a generat in contul dumnevoastra in cursul acestei zile si are o perioada de valabilitate de 24 de luni. Acesta poate fi utilizat intr-o comanda viitoare, imediat dupa adaugarea produselor in cosul de cumparaturi, inainte de a plasa comanda.
Va dorim o zi placuta
1
Cum anulez o cerere de retur?
Vad ca nu am niciun buton pentru anulare comanda
Buna seara,
Te rugam sa ne comunici id-ul cererii de retur si un operator miniPRIX o va anula pentru tine.
Multumim!
Va rog sa anulati comanda numarul 20736403 . Multumesc anticipat.
Buna ziua,
Comanda va fi anulata in scurt timp conform solicitarii. Multumim si te asteptam cu noi comenzi plasate pe http://www.miniprix.ro.
O zi frumoasa!
Cum pot sa printez eticheta speciala de retur daca n-am imprimanta….doar nu tot omul are in casa o imprimanta !! o alta modalitate nu exista?? as vrea sa fac returul la magazinul din Otopeni si sa mi se restituie banii in cont IBAN.
In cazul in care doriti sa returnati in unul din magazinele miniPRIX din Bucuresti sau Otopeni, nu este necesar sa printati eticheta de retur. In vederea procesarii cererii, este necesar sa prezentati in magazin produsul/produsele, factura fiscala, chitanta de ramburs emisa de catre curier si actul de identitate. ID-ul de retur il puteti comunica verbal. Va multumim!
Buna ziua,
Va rog sa anulati cererea de retur 20864398 (din 21.10.2014) pe numele Paul Fele, deoarece IBAN-ul este completat gresit. Va multumesc!
Buna ziua! Cererea de retur a fost anulata. In acest moment ai posibilitatea sa initiezi o noua cerere de retur. Multumim!
Buna ziua!
Va rog sa ma ajutati cu verificarea contului pentru generarea cererilor de retur. Primesc mesajul “Nu aveti nicio comanda pentru care se poate face retur”.
Doresc sa returnez 2 produse din comanda cu ID 20869545 .
Mentionez ca am plasat o alta comanda 20874787 si doresc sa aduc cererea de retur cand voi ridica aceasta comanda. Multumesc,
Buna ziua! Status-ul comenzii receptionate a fost actualizat si ai posibilitatea sa initiezi retur din cont. Multumim!
Comanda 20906017
Buna ziua.Am ridicat ieri comanda (pantaloni negri, marimea L) id comanda 20906017 si as dori sa ii returnez inapoi in magazinul Magheru de unde i-am ridicat deoarece nu ma avantajeaza si sunt destul de largi.Va multumesc. Am nevoie de id cerere retur.
Buna ziua!
Am actualizat statusul comenzii si in acum te poti loga pe contul de client pentru a initia cererea de retur.
Raman la dispozitia ta,
Andreea.
Buna ziua,
Mama a primit astazi un colet,si marimile nu ii vin.Eu zilele urmatoare ajung in Bucuresti,si as dori sa le schimb cu alte produse sau sa primesc contravaloarea banilor,in magazinul miniprix din Militari.As dori sa stiu daca e posibil acest lucru,si daca o pot face eu,nefiind titularul comenzii?Va multumesc anticipat!
P.S. In cate zile pot returna produsele in magazin?Stiu ca cele cumparate direct din magazin,intr-o luna,dar nu stiu daca aceeasi procedura este si pt produsele comandate online si retunate in magazin.
Buna ziua! Ai posibilitatea sa returnezi in termen de 15 zile calendaristice de la receptionarea coletului. Multumim!
Buna ziua! Ai posibilitatea sa returnezi produsele in unul din magazinele miniPRIX din Bucuresti sau Otopeni. Pentru a returna in magazin este necesar sa plasezi din contul de client o cerere de retur on-line in care sa selectezi magazinul in care doresti sa returnezi si produse. Ulterior plasarii returului te poti prezenta in magazin cu factura fiscala, actul de identitate al persoanei pe numele careia a fost eliberata factura de marfa (copie sau original), chitanta de ramburs si produse. Multumim!
Am facut cererea de retur,dar imi spune sa o printez.Daca nu am aceasta,posibilitate,ce se intampla?Si 15 zile caledaristice,din momentul in care am primit coletul,nu din momentul in care am efectuat comanda?
Va multumesc!
Buna! In cazul in care returnezi in magazin nu este necesar sa printezi eticheta de retur. ID-ul de retur il poti comunica verbal. Multumesc, Aura.
Buna ziua,
Buna ziua. Am ridicat ieri comanda (ghete marimea 38) din magain Magheru, ID comanda 20922159 si as vrea sa fac cerere retur, dar cand incerc sa creez cerere retur imi apare ca “Nu aveti nicio comanda pentru care se poate face retur”. Puteti sa ma ajutati? Multumesc.
Buna dimineata Adina,
Am actualizat statusul comenzii si acum poti regasi comanda in lista pentru a initia cerere de retur.
Sarbatori Fericite!
Andreea Dobre.
As dori unificarea comenzilor 20948831 si 20948698. Multumesc!
Buna ziua! Comenzile 20948831 si 20948698 au fost cumulate. Multumesc, Aura.
Buna ziua!
As dori daca se poate eliminarea produsului cu nr. 1444721011, din comanda cu ID 20945971.
Multumesc anticipat!
Buna ziua! Produsul 1444721011 a fost retras din comanda. Multumesc, Aura.
Buna ziua! Vreau sa returnez niste produse si am nevoie de id retur. Nr comenzii este 20977328. Multumesc!
Buna dimineata! Pentru comanda 20977328 a fost initiata cererea de retur cu ID 40181664. Pentru alte detalii ramanem in continuare la dispozitia ta. O zi placuta! Aura.
Vreau sa returnez produsul imi sunt mari
Buna dimineata, Radu Cristina!
Ai posibilitatea de a returna produse in termen de 14 zile de la receptionare, personal in unul din magazinele fizice miniPRIX, iar banii iti sunt restituiti numerar la casa de marcat sau ai posibilitatea de a returna gratuit prin Cargus Curier( 021.9330 si 021.9282) iar plata se va efectua in cont bancar.
Daca optezi pentru retur la magazin trebuie sa te prezinti cu id-ul de comanda, factura, chitanta de la curier(sau bon fiscal) si un act de identitate .
Daca optezi pentru retur prin curier este necesar sa creezi in prealabil cerere de retur din contul de client in care sa specifici numarul de cont IBAN, numele titularului de cont, etc. Pentru a beneficia de transport gratuit al returului este necesar sa contactati Cargus Curier pentru a stabili predarea coletului ce are atasata pe exterior eticheta de retur.
Raman la dispozitia ta,
Andreea Dobre.
Buna dimineata. Cum creez cererea
Buna , Cristina !
Pentru a returna prin intermediul firmei de curierat Cargus este necesar sa inregistrezi intentia returnarii din contul de client , prin completarea unei cereri .
miniPRIX ofera transport gratuit al returului prin Cargus curier , insa va trebui sa printezi eticheta speciala din contul tau si sa o atasezi in mod vizibil pe exteriorul coletului ( eticheta ce se va generea dupa completarea cererii ) .
Pentru informatii sumplimentare iti stam la dispozitie si la numarul de telefon 0377.100.117 .
Multumim !
Optez prin curier
🙂
Bună ziua, am cumpărat online mai multe produse acum câteva zile si as vrea sa returnez in magazin un pulover si o pereche de blugi. Ma duc pur si simplu cu ele la casa de marcat? Am pastrat punga si facturile care le însoțeau
Buna ziua,
Pentru a returna in magazin aveti nevoie de id-ul comenzii, factura, chitanta de la curier, un act de identitate si produsele cu eticheta atasata.
Contravaloarea produselor returnate o veti primi pe loc, in numerar.
O zi minunata,
Georgiana Ghervase