miniPRIX ureaza tuturor un an nou fericit si un sincer La Multi Ani !
Si pentru ca se cuvine sa venim si cu un cadou la o asa ocazie, iata ca nici de data asta nu va dezamagim !
In noaptea dintre ani, intre orele 00.00-06.00, numai pe www.miniprix.ro, ai 50 % reducere la toate articolele. Cu asa reduceri sa tot fie Revelionul !
miniPRIX…micul tau secret !
* Reducerea se va aplica in momentul facturarii
* Gratuitatea la transport va fi raportata la valoarea comenzii dupa aplicarea discountului
* Reducerea de 50% nu se cumuleaza cu alte beneficii
Din probleme tehnice am fost nevoit sa fac doua comenzi din ce ar rezulta ca trebuie sa platesc de 2 ori taxele de trasnport va rog sa imi verificati comenzile cu nr.10140429 si nr.10138832 din 01.01.2012 si daca se poate sa mi se faca o singura facturare
Cu respect Gliga Gheorghe,
Va multumesc anticipat
Comenzile 10140429 si 10138832 au fost cumulate.
deci am dat de 10 ori comanda si nu-mi sunt facturate toate produsele puse in cos .Am plasat comanda si de Craciun si nu mi-a fost inregistrata ,deci va bateti joc am impresia
In cursul acestei zile veti fi contactata de catre un operator miniPRIX.
as dori o pereghe de cizme dar nu mai sint pe stoc nu s-ar mai putea comanda
Stimata Doamna, in cazul in care articolul dorit nu este disponibil pentru livrare, acesta nu poate fi achizitionat.
incerc de la ora 3 si jumatate sa fac comanda si nu reusesc. ce se intampla??? cum fac si eu comanda?
Stimata Doamna, va adresam rugamintea sa ne expediati pe [email protected], numarul dumneavoastra de telefon pentru a va putea contacta in vederea solutionarii situatiei pe care o intampinati.
sau mi se ia in calcul comanda? pt ca asa ar fo normal… problema nu e din cauza mea.
Mi se pare bataie de joc, am stat 3 ore sa fac o comanda si fara succes. Daca spuneti e din cauza ca a fost aglomerat site-ul, n-o sa cred, pentru ca am mai avut de a face cu situatii asemanatoare si cu putina perseverenta din a 4 sau a 5-a incercare reuseam. De data asta, insa, imi dadea fel si fel de erori la plasarea comenzii, cel mai ades ramanea la pagina cu verificarea si acolo murea. Aveti un site de toata rusinea, iar voi m-ati dezamagit in cel mai urat mod.
Stimata Doamna, ne cerem scuze pentru neplacerile create. Va adresam rugamintea sa ne expediati pe [email protected], numarul dumneavoastra de telefon pentru a putea fi contactata de catre un operator miniPRIX.
Buna ziua! Astazi am primit voucherul cu reducerea promisa, motiv pentru care tin sa va multumesc pentru corectitudinea si promtitudinea de care ati dat dovada.
Buna ziua,
Se pare ca nu sunt singura care a avut probleme cu comanda…si eu am incercat de mai multe ori, dar nu mergea mai departe de verificarea comenzii. Am trimis un mail la vanzari si feedback, sper sa am un raspuns de la dvs.
Veti primi un raspuns cu privire la e-mailul expediat in cursul acestei zile.
Buna ziua.
Am facut o comanda in noaptea de Anul Nou si astazi am primit pe mail confirmarea comenzii cu nr. 10134371. Nu mi s-au facturat toate produsele!! De fapt, produsul principal, o pereche de cizme nu e trecut pe comanda, apare cu 0, desi era disponibil in stoc cand l-am comandat; mai mult decat atat, daca intru pe site e disponibil chiar si acum; prin urmare, nu puteti spune ca nu mai aveti produsele din moment ce continua sa apara pe site.
In aceste conditii vreau sa renunt la comanda facuta ptr ca celelalte doua produse nu sunt atat de importante.
Stimata doamna, articolul cu codul 1144902005 nu a fost regasit in gestiunea colegilor din Departamentul de Livrari si a fost marcat cu cantitatea 0. Se vor efectua verificari cu privire la disponibilitatea articolului. La cererea dumneavoastra comanda va fi anulata.
Acelasi lucru mi s-a intamplati si mie, am incercat sa dau comanda la ora 5.30 in dimineata de01.01.2012 si nu am putut, era totul blocat. Nu stiu daca s-a plasat comanda , nu am primit nici un mesaj din partea d-voastra.
Presupun ca serverul nu face fata, va rog sa remediati aceasta problema pe viitoar, nu este prima data cand se intampla.
O seara placuta!
Pentru a putea verifica daca comanda dumneavoastra este inregistrata, va adresam rugamintea sa accesati Contul tau – Comenzile tale.
Buna ziua,
Va rog sa imi spuneti care este stadiul comenzii 10139238. Cand va fi expediata?
Multumesc.
Comanda cu numarul 10139238 are statusul de Acceptata de operator in vederea verificarii disponibilitati articolelor comandate si pregatirii coletului, urmand ca in cursul acestei zile sa receptionati e-mailul ce contine factura proforma.
Pe cand reducerile de sezon in magazine? 😀 abia le astept. Miniprix s-a gandit vreodata sa faca un fel de card de fidelitate, care sa fie valabil si pt cumparaturile in magazine? Nu de alta, dar mi-ar prinde bine unul, fac ceva cumparaturi de pe acolo si mi-ar prinde bine un bonus din cand in cand? 😉
Va multumim pentru sugestia oferita. Vom transmite cele mentionate si managerilor magazinului on-line.
COMANDA 10140013 a preluat-o curierul? Multumesc!!
Coletul a fost preluat de catre firma de curierat Otto si va fi livrat in cursul acestei saptamani.
imi puteti spune ce se mai aude de comanda 10141066 ? eu plec din localitate in week si vreau sa stiu daca mi’o mai trimiteti sau nu
In cursul acestei zile veti primi cel de-al doilea e-mail de verificare al comenzii cu id-ul 10141066. Coletul va fi livrat la inceputul saptamanii viitoare.
Un produs din comanda are o marime mai mica decat imi trebuie.Pot sa-l schimb cu o marime mai mare? Daca se poate spuneti-mi cum se procedeaza si cat costa acest serviciu. Multumesc!
Ne pare rau dar din pacate pe miniprix.ro nu se pot efectua schimburi de produse. Puteti returna produsul in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data receptionarii coletului, in vederea restituirii contravalorii achitate. Pentru a achizitiona o alta marime trebuie sa plasati o noua comanda pe miniprix.ro.
De ce voucherul VIP1805382750 este invalid?In emailul trimis nu scrie care e valabilitatea voucherului!
Cuponul de reducere a expirat in data de 30.12.2011. Valabilitatea cuponului de reducere se poate vizualiza in contul creat accesand Contul tau –> Vouchere.
Buna ziua,
Am optat pe site pt un retur la unul dintre produse. Cum procedez in continuare? Vine un reprezentant de la firma de curierat sau sun eu la firma sa il chem?
Multumesc.
Pentru a putea returna in mod gratuit pana pe data de 31.01.2012 trebuie sa aplelati la firma de curierat Otto (021.9335) sau Cargus (021.9330).
Anulati va rog comanda 10145564. Multumesc.
Comanda cu numarul 10145564 a fost anulata la cererea dumneavoastra.
Buna ziua!
Doresc sa returnez doua produse din comenzi diferite. Le pot cupla in acelasi colet sau trebuie sa le ambalez in colete diferite?
Puteti impacheta impreuna articolele dar avem rugamintea sa specificati ce articole returnati si din ce comanda.