Iarna la miniPRIX aduce pentru toti prietenii nostri cate un cadou. Fiecare abonat la newsletter a primit o mica atentie din partea noastra, un voucher de reducere in valoare de 20 % .
Aboneaza-te si tu, daca nu ai facut-o deja, pentru a fi la curent cu toate noutatile de pe miniPRIX.ro . Afli de reduceri, primesti sugestii de imbracaminte si incaltaminte si beneficiezi de cele mai bune preturi ! Pe langa toate acestea, ai sansa sa primesti si cadouri miniPRIX oferite special abonatilor !
miniPRIX…micul tau secret !
Bine ca oferiti cadouri, dar incurcati comenzile.
Daca aleg sa comand online, inseamna ca nu am timp de plimbari sau complicatii (retururi). Cum e posibil ca, in loc de un pulover, sa primesc un maieu si 9 seturi de clame de par?!? Asta a fost ultima comanda de pe miniprix. Jalnici
Stimata Doamna, ne cerem scuze pentru neplacerile create. Va adresam rugamintea sa ne comunicati numarul comenzii receptionate sau al facturii fiscale in vederea solutionarii acestei situatii.
Nu ma pot abona la newsletter
Sunteti abonata la newsletter-ul miniprix.ro cu adresa dumneavoastra de e-mail.
am facut recent o comanda si printre altele am selectat si o camasa https://www.miniprix.ro/produs/1034691/Camasa-neagra-cu-maneca-lunga care se pare ca nu imi apare in factura…
Din pacate produsul confirmat cu cantitatea 0 nu se regaseste in stocul fizic al magazinului on-line si nu va fi onorat catre tine.
BUna ziua. Ieri mi-am facut cont si am plasat o comanda. Mi-am facut si abonament la newsletter. Eu nu primesc voucher? 😀
Stimata Doamna, va adresam rugamintea sa ne comunicati adresa de e-mail cu care v-ati abonat la newsletter-ul miniPRIX pentru a putea efectua verificari.
[email protected]
Ne pare rau dar din pacate adresa dumneavoastra de e-mail nu se regaseste in lista abonatiilor la newsletter.
Buna ziua! Ieri m-am abonat la newsletter Miniprix insa nu am primit nici un voucher pe mail cu acea reducere de 20% pentru a putea efectua comanda…. Imi puteti spune de ce?
Va adresam rugamintea sa ne comunicati adresa de e-mail cu care sunteti abonata la newsletter pentru a se putea efectua verificari.
[email protected]
Codul voucher a fost generat pentru adresa dumneavoastra de e-mail.
Sunt de ceva vreme abonata ala dvs. si o clienta fidela. se pare ca nu tuturor abonatilor le oferiti acest voucher.
Pe adresa dumneavoastra de e-mail cuponul de reducere a fost generat.
In ce stadiu sunt comenzile 10100392 si 10102597?
Coletele aferente comenzilor 10100392 si 10102597 se afla in posesia firmei de curierat Cargus si se vor livra in cursul acestei zile sau cel tarziu in cursul zilei de luni.
Buna ziua.
Codul meu pentru voucher, primit pe mail este: VIP3933158036 . Cand incerc sa il folosesc mi se spune ca este invalid. Puteti sa imi spuneti ce se intmapla, deoarece as vrea sa il folosesc astazi.
Multumesc
Codul voucher este activ. Adresa de e-mail cu care aveti cont creat trebuie sa coincida cu adresa de e-mail pe care a fost generat codul voucher.
in ce stadiu se afla comanda cu nr 10100176 .multumesc
Coletul aferent comenzii cu numarul 10100176 se afla in posesia firma de curierat Otto avand nota de transport MIN10100176. Pentru mai multe informatii legate de aceasta expeditie va adresam rugamintea sa contactati firma de curierat la numarul de telefon 021.9335.
Buna ziua. M-am lamurit cu codul, multumesc dar mai am o rugaminte. La comanda nr. 10107188 se poate inlocui Pulover – Haine Barbati, L, Gri, 1156202001 cu acelasi produs dar marimea XL? Va rog. Marimea XL a aparut dupa ce eu am dat comanda, crezand ca nu o aveti pe stoc.
Cod produs 1156202001
Multumesc
Ne pare rau dar din pacate nu pot efectua astfel de modificari in comenzi deja plasate. Comanda cu numarul 10107188 are statusul de Acceptata de operator in vederea verificarii disponibilitatii articolelor comandate si pregatirii coletului, urmand sa receptionati e-mailul ce contine factura proforma.
Buna ziua,
Doresc ca comenziile 10104270 si 10107497 sa fie cumulate pe aceasi factura si livrate in aceasi zi. Nu am gasit buton de anulare a comenzii sa refac comanda.
PS: Aveti mari probleme tehnice!
Pantofi Sport Barbati Incaltaminte
Ghete Dama – Incaltaminte, discount 40%
Va multumesc!
In cursul acestei zile veti fi contactat de catre un operator miniPRIX .ro.
buna seara, am primit un voucher de reducere 20% pt ca sunt abonata la newsletter, insa am sters din greseala mesajul:((, mentionez ca sunt abonata cu mailul [email protected] ma puteti ajuta va rog?multumesc!
Codul voucher care a fost generat pe adresa dumneavoastra de e-mail este VIP1584582122.
Sunt abonata de ceva timp la newsletter, dar nu am primit niciodata nici un voucher. Imi puteti spune care sunt criteriile?
Pe adresa dumneavoastra de e-mail a fost generat codul voucher.
Buna ziua,
Doresc ca comenziile 10107497 si 10104270 sa fie combinate pe aceeasi factura si livrate in aceeasi zi. Am intampinat probleme tehnice cand am plasat comanda si produsul 1142805009 a fost scos din cosul de cumparatori. De aceea va rog sa combinati cele doua comenzi, deoarece nu mi se pare corect sa platesc taxa de transport cand deja comanda mea este mai mare de 100 lei.
Cu respect,
——————————–
Ciucur Mircea – Mihai
E-Mail [email protected]
Buna ziua
As vrea daca se poate, ca in comanda nr. 10107188 sa imi inlocuiti produsul Pulover – Haine Barbati, L, Gri, 1156202001 cu acelasi produs dar marimea XL . Aceasta marime a aparut dupa ce eu am dat comanda. Va rog. Multumesc
buna ziua
…eu de ce nu benificiez de reducere si inca am codul voucher activ desi l-am introdus cand am facut comanda?
multumesc
Pentru comanda plasata codul voucher nu a fost utilizat. Va adresam rugamintea sa ne comunicati daca doriti anularea comenzii cu numarul 10106214 in vederea replasarii cu articolele dorite si incluzand cuponul de reducere. Codul voucher trebuie introdus in campul special alocat Adauga cupon sub articolele din cosul de cumparaturi.
..acum imi arata ca este inactiv si in plus nu mai este marimea 40 la cei roz…sunteti cam neseriosi…!! lasa-ti asa comanda!!!!!!! pacat ca pierdeti clienti!!!
Buna!Am plasat comanda 10108541 si am un voucher de 20% VIP1107096371,insa nu mi-a aparut sa il introduc niciunde si as vrea sa ma asigur ca voi primi reducerea.Daca trebuia introdus undeva ,va rog sa imi anulati comanda ca sa o plasez din nou si sa imi spuneti unde anume trebuia introdus.Multumesc!
Pentru comanda cu numarul 10108541 nu ati utilizat codul voucher. Va adresam rugamintea sa ne comunicati daca doriti anularea comenzii in vederea replasarii cu produsele dorite, incluzand si cuponul de reducere. Va adresma rugamintea sa adresa de e-mail pe care a fost generat codul voucher sa coincida cu adresa de e-mail cu care aveti contul creat. Cuponul de reducere trebuie introdus in campul special alocat Adauga cupon sub articolele aflate in cosul de cumparaturi.
Atunci va rog sa anulati comanda si o voi pune din nou!multumesc!
Buna ziua.Si eu m-am abonat la newsletter si nu am primit nici un voucher.Adresa este [email protected].
Ne pare rau dar din pacate adresa dumneavoastra de e-mail nu se regaseste in lista abonatilor la newsletter-ul miniprix.ro.
atunci cum de pariul a fost validat?
Pe adresa dumneavoastra de e-mail a fost generat cuponul de reducere .
si daca incerc sa ma abonez din nou spune ca adresa figureaza in baza de date?ar trebui sa mai verificati odata
buna seara,miniprix 🙂
am plasat o comanda ( 10103437 Data: 02.12.2011 03:51 ) si inca nu mi s-a confirmat.. mi-e frica sa nu dispara din stoc ce imi doream.. stiti ceva in privinta asta? va multumesc !
Comanda dumneavoastra are statusul de Acceptata de operator in vederea verificarii disponibilitatii articolelor comandate si pregatirii coletului, urmand sa receptionati e-mailul ce contine factura proforma. Pentru comenzile ce contin produse partenere pot aparea intarzieri in ceea ce priveste livrarea, termenul maxim alocat fiind de 10 zile lucratoare.
ma multumesc pt raspuns,am primit confirmarea.de acum nu voi mai comanda produse partenere,deja ca vin greu..
As dori sa stiu daca ma calific pt obtinerea voucherului, avdn in vedere ca mi-am creat cont astazi. Multumesc
In cursul acestei zile codul voucher a fost generat pe adresa dumneavoastra de e-mail.
……..tot astept un raspuns…eu cat v-a trebuie sa achit factura?
de ce nu am parte si eu de reducere?
eu nu am primit inca codul, desi m-am inscris pt newsletter in urma cu cateva ore ..
Pentru adresa dumneavoastra de e-mail a fost generat codul voucher .
Buna ziua. Am citit la conditiile de retur, mai exact la sectiunea ‘promotii si concursuri’ urmatorul lucru: ‘Nu vor face obiectul procesului de retur produsele provenite din comenzi pentru care s-au folosit vouchere valorice de cumparaturi generate in urma desfasurarii unor campanii de marketing’. Deci daca voi plasa o comanda folosind voucherul de discount de 20% pe care mi l-ati dat, nu voi putea returna produse din acea comanda in cazul in care nu imi sunt bune? Va multumesc.
Pentru comenzile ce contin coduri voucher cu valoare procentuala (20%) puteti initia cerere de retur on-line in vederea restituirii contravalorii achitate pentru produsele returnate.
Buna dimineata.Am primit un vocher de reducere cu nr.VIP2502756613.Intrebarea mea este :pot sa-l folosesc retroactiv pentru comanda cu nr.10097817?In caz ca nu se poate atunci pot sa anulez acea comanda pentru a putea face o alta unde sa-mi pot folosi acest voucher?Multumesc.
Pentru comanda cu numarul 10097817 codul voucher nu a fost utilizat. Va adresam rugamintea sa ne comunicati daca doriti anularea acestei comenzi in vederea replasarii acesteia incluzand si cuponul de reducere.
Da va rog mult ,cu scuzele de rigoare,daca e posibil sa-mi anulati acea comanda pentru a plasa alta si a putea folosi voucherul.Multumesc mult.
Coletul dumneavoastra a fost retras de la expeditie, in vederea replasarii comenzii incluzand si cuponul de reducere.
Buna ziua,
Imi puteti oferi va rog nota de transport pt comanda 10092025?
Multumesc frumos
Coletul aferent comenzii cu numarul 10092025 se afla in posesia firmei de curierat Otto avand nota de transport MIN10092025. Pentru mai multe informatii va adresam rugamintea sa contactati firma de curierat la numarul de telefon 021.9335.
Buna ziua.
Am rezolvat cu voucherul, multumesc. Dar acum am o rugaminte. Va rog daca se poate ca in comanda cu nr. 10107188, produsul Pulover – Haine Barbati, L, Gri, 1156202001 sa fie inlocuit cu acelasi produs, dar marimea XL. In momentul cand eu am dat comanda, nu exista XL pe site. Multumesc anticipat
Ne pare rau dar din pacate nu se pot efectua astfel de modificari in comenzi deja plasate. Pentru a achizitiona marimea dorita trebuie sa plasati o noua comanda pe miniprix.ro.
Deci, acu vad ca apar toate cele 3 postari…Ma scuzati…erau invizibile adineauri
Buna ziua!
Pana cand ma pot abona la newsletter si primi acel voucher?
Pentru adresa dumneavoastra de e-mail a fost deja generat cod voucher.
Am comanda cu nr 10103930, am avut doua vouchere unul de 20% si celalalt de 10%, am facut comanda dar la confirmare nu mi s-a aplicat reducerea.
In cazul in care nu mi se aplica reducerea as vrea sa anulez comanda.
Ne pare rau dar din pacate pentru comanda cu numarul 10103930 nu ati utilizat codul voucher. Va adresam rugamintea sa ne comunicati daca doriti anularea comenzii in vederea replasarii incluzand si cuponul de reducere.
Buna ziua,
Doresc sa anulez comanda si sa o replasez. Nu stiu de ce nu s-a inregistrat comanda cu voucherele, eu le-am introdus acolo.
Va multumesc!
Comanda cu numarul 10103930 va fi retrasa de la expeditie. Pentru o comanda plasata se poate utiliza un singur cupon de reducere.
Si eu mi-am creat cont si m-am abonat la newsletter,dar nu am primit nici un mail cu voucherul,nu primim si noi?
In cursul acestei zile cuponul de reducere va fi generat pe adresa dumneavoastra de e-mail.
Multumesc frumos,nu mi s-a afisat raspunsul de aceea am mai scris odata aici.Scuze
Buna ziua. Revin cu o intrebare la care nu am primit inca raspuns. Daca plasez o comanda si folosesc voucherul de 20% discount, nu pot returna niciun produs din acea comanda in cazul in care acesta nu este bun? Va multumesc!
Pentru comenzile ce contin coduri voucher cu valoare procentuala (20%) puteti initia cerere de retur on-line in vederea restituirii contravalorii achitate pentru produsele returnate .
Buna ziua,eu nu am primit mail cu un cod voucher si voiam sa va intreb daca cumva cei care doar acum si-au facut conturile nu primesc vouchere. email-ul meu este [email protected]
Multumesc anticipat
Pentru adresa dumneavoastra de e-mail a fost generat cuponul de reducere .
Buna seara!
M- am abonat la newsletter, dar nu am primit de dimineata si pana acum nici un voucher As vrea sa rezolvati aceasta problema,deoarece am nevoie de el, sa lansez o comanda in cursul zilei de maine.
Imi cer scuze,dar email ul era in SPAM si nu am vazut!
Multumesc!
Pentru adresa dumneavoastra de e-mail cuponul de reducere a fost deja generat.
As dori aflu cand se va genera voucherul pentru adreasa de mail deoarece as dori sa plasez o comanda.
Multumesc anticipat!
Voucherul a fost generat pe adresa de e-mail [email protected].
Sunt abonata la newsletter dar nu am primit vaucerul de reducere,am facut multe comenzi luna trecuta si acum in decembrie,va rog sa verificati intrucat n-am primit e-mailul de la dvs.
Ne cerem scuze pentru intarziere, voucherul va fi generat in cursul zilei de maine pentru adresa de e-mail [email protected].
Buna ziua,
Pot cumula reducerea de 20% de la voucherul primit cadou cu reducrea de 20% de care va beneficia judetul iasi in weekendul urmator?
Multumesc anticipat pentru raspuns!
Reducerile aferente codurilor de voucher nu se pot cumula.
inca nu am primit codul pe mail!!!
te rog frumos sa nu imi mai pui adresa pe site si verifica mai bine!!!! nu am niciun cod pe mail!!!
Stimate Client, pe adresa utilizata pentru crearea contului pe site-ul nostru, a fost expediat e-mailul ce contine cuponul de reducere procentual de 20%.
buna ziua.eu de ce nu am primit voucher cadou? multumesc mult si o zi buna
Voucherul a fost generat si este activ pana pe data de 2011-12-11 23:59:59 .
ok am inteles dar eu nu am primit nimik pe mail.mersi din nou.
As dori si eu sa stiu stadiul comenzii mele : 10107867 . va multumesc mult
CUM SE POATE ASA CEVA ABIA BAGATI PRODUSE SI NU SUNT PE STOC?NU SUNTETI SERIOSI DELOC!!!
Stimata Doamna, depunem toate eforturile pentru a prezenta o gama cat mai variata de produse. Datorita numarului mare de comenzii, stocurile anumitor produse prezentate pe site-ul nostru se epuizeaza in scurt timp.
vad k nu sunt singura careia i se spune k i s-a expediat voucherul….oricum multumesc frumos
Buna ziua. Sunt abonata la newsletter pe aceasta adresa de mail si inca nu am primit voucher. Daca este posibil, va rog sa verificati si sa-mi generati un cod pentru reducere. Multumesc
Stimata Doamna, din pacate aceasta adresa de e-mail nu figureaza in lista clientilor abonati la newsletter-ul miniPRIX. Va adresam rugamintea sa ne comunicati daca utilizati si o alta adresa de e-mail pentru a putea efectua verificari. Multumim!
Este posibil sa fie o eroare la dumneavoastra? Am introdus din nou adresa de e-mail in campul pentru newsletter si mi-a afisat mesajul “Adresa e-Mail exista deja in baza de date. “
Stimata Doamna, in cursul acestei seri se va expedia catre dumneavoastra un e-mail, pentru a obtine mai multe informatii legate de situatia intampinata.
buna ziua! am aflat de cuponul-reducere – si desi stiam ca aveam bifata abonarea la newsletter, nu primesc nici asa ceva pe adresa de mail si nici voucher nu mi-a fost generat (sunt client on-line de 2 ani…si am acelasi mail 🙂 se poate face ceva?
si inca ceva: reducerea de 20% se cumuleaza la o comanda ce contine deja produse reduse? multumesc
In cursul acestei zile vi se va expedia pe aceasta adresa de e-mail voucherul la care faceti referire. Reducerea se aplica pe intreaga comanda in momentul emiterii facturii fiscale.
Buna seara, vreau sa plasez o comanda de peste 100 lei si am 2 variante de reducere, cod voucher si cod unic de reducere, mentionez ca am pe mail 2 coduri de la voi, unul de la newsletter si celalalt de la caravana reducerilor. Intrebarea mea este, daca pot fi folosite ambele in aceeasi comanda?
Multumesc!
Din pacate reducerile nu pot fi cumulate. Se va lua in considerare o singura reducere.
Buna seara. Sunt din judetul Suceava si beneficiez de o reducere de 20% pentru comanda din weekend, dar sunt si in posesia unui woucher (VIP 1272258734) de 20%care expira maine. Se cumuleaza reducerile? Comanda facuta este peste 100de lei.
Ne pare rau dar din pacate discount-urile nu se cumuleaza.
Va rog pe viitor cand vor mai fi campanii cum a fost cea cu votarea la caravana zapezii si cea cu pariul sa se specifice ca cei care se vor clasa pe primele 3 locuri si vor castiga si pariul nu pot beneficia de voucher. Asta pentru ca e o cacealma, eu sunt din Suceava si daca plasez o comanda in acest weekend am reducere de 20% de la caravana zapezii si am castigat si pariul cu Ilfov si am castigat si un voucher de 20% valabil tot in acest weekend si culmea reducerile nu se cumuleaza, in final ori una ori alta.Nu prea e ok, cel putin asa mi se pare mie Fiti mai expliciti oameni buni!
Stimata Doamna, ne cerem scuze pentru neplacerea creata. Pe parcursul desfasurarii unei campanii promotionale discount-urile nu se cumuleaza. Acest lucru este mentionat in regulamentul site-ului nostru, la sectiunea “Promotii si concursuri”.
Buna ziua!Desi stiam ca m-am abonat la newsletter,nu am primit acel voucher de 20% reducere.De ce?Adresa de mail este cea notata mai sus.
Codul voucher a fost generat pe adresa dumneavoastra de e-mail, dar din pacate aceasta a expirat.
Buna seara!Eu de ce nu primesc cupon de reducere desi sunt abonata la newsletter?Va rog sa cumulati comenzile 10118690 si 10117867.Multumesc
Cuponul de reducere a fost deja generat pe adresa dumneavoastra de e-mail, dar din pacate acesta a expirat. Comenzile dumneavoastra au fost cumulate.
N-am primit nici un mail referitor la voucher.De fapt ma indoiesc ca l-ati trimis.
Va adresam rugamintea sa ne comunicati adresa de e-mail cu care v-ati inscris in aplicatia “miniPRIX loves you too” si data in care v-ati inscris.
Va rog daca se poate sa imi scoateti din comanda 10117791 din data de 11.12.2011, ora 01:38, produsul Jocuri si jucarii – Jocuri si Jucarii, N/A, Model F3524111433001. Daca nu se poate sa imi scoateti doar acest produs, atunci va rog sa imi anulati intreaga comanda. Va multumesc!
Produsul cu codul F3524111433001 a fost fost retras la cererea dumneavoastra din comanda cu numarul 10117791.
pentru a beneficia de voucher trebuie sa plasez comenzi mai mari de 100 de lei, nu?
multumesc
In momentul in care comanda dumneavoastra depaseste valoarea de 100 lei, se activeaza in mod automat campul special alocat Adauga cupon sub articolele din cosul de cumpraturi.
pentru a beneficia de voucher trebuie sa am comanda peste 100 de lei?
multumesc
eu sunt abonata la newsletter dar nu am primit cuponul de reducere…am avut 2 vouchere pe care le-am castigat la pariurile de la caravana reducerilor…
il mai primesc???sau…
Pe adresa dumneavoastra de e-mail a fost generat codul voucher , dar din pacate acesta a expirat.
dar…eu din cate stiu am castigat si pariul de la caravana reducerilor…
nu mai primesc alt voucher? :d
Pe adresa dumneavoastra de e-mail, au fost generate 2 cupoane de reducere ce au statusul de “expirat” . Pentru a benefica de un nou cupon de reducere va trebui sa va inscrieti in aplicatia “”miniPRIX loves you too””, pe pagina de facebook.
Si eu m-am inscris la newsletter dar inca nu am primit vaucherul? In cat timp ajunge? Multumesc
E-mailurile aferente aplicatiei miniPRIX loves you too sunt generat in maxim 24 de ore de la inscriere.
cum pot sa ma abonez?
Pentru a va putea abona la newsletter-ul miniprix trebuie sa va atuentificati pe miniprix.ro si sa accesati Contul tau –> Date personale si sa bifati ca sunteti de acord sa va abonati la newsletter.
de fapt sa ma inscriu? astept un raspuns
Avem rugamintea sa ne oferiti mai multe informatii legate de comentariul dumneavoastra.
pai, stiam ca daca te abonezi la newsletter primesti un voucher :d ” miniprix love you too “
Ne pare rau, dar momentan nu mai sunt acordate cupoane de reducere abonatilor la newsletter. Va recomandam sa accesati periodic site-ul nostru, pentru a fi la curent cu campaniile desfasurate.
La o comanda de 200 de lei am vreo reducere?
Reducerile nu se aplica decat in urma utilizarii codurilor de reducere sau voucherelor castigate in urma promotiilor si campaniilor desfasurate pe site-ul miniPRIX.ro
eu inca nu mi-am primit voucher-ul, si nici nu stiu de unde sa ma abonez la newsletter
Stimate Domn, va adresam rugamintea sa ne comunicatri mai multe informatii legate de comentariul dumneavoastra.
Deocamdata nu am primit niciun vocher de reducere pentru ca sunt abonat la newsletter? Imi puteti va rog trimite un mail cu voucher-ul? Multumesc!
Stimate Domn, momentan campania de acordare de cupooanele de reducere pentru noii abonati newsletter nu este activa. Va adresam rugamintea sa participati la noile campanii miniPRIC pentru a putea beneficia de cupoane de reducere.
M-am abonat la newsletter si nu am primit mail cu voucher .. ma puteti ajuta ?
Ne pare rau, dar in acest moment nu desfasuram nicio promotie care sa presupuna oferirea de vouchere.
Mai exista promotia cu vouchere?
Promotia legate de voucherele pentru abonatii la newsletter nu mai este valabila.
TARE
Doresc sa aflu daca primesc si eu vouchere cu reducere,sunt abonat la newslatter insa nici un email nu am primit pana acum.Ma aflu deja la a 2-a comanda in valoare de 160 ron si nu primesc nici un voucher.Email: [email protected]
Voucherele se acorda ca urmare a participarii la concursurile si promotiile desfasurate pe site. Iti sugeram sa urmaresti pagina de facebook si newsletterele primite pentru a fi la curent cu ultimile noutati.
Nu am primit nici un newslatter pana acum si sunt abonat de cateva luni bune.
Te rugam sa verifici si SPAM sau JUNK.
Aceasta geaca,codul: 1240609006,are captuseala pe toata lungimea ei?
Stimate Doman, doar gluga si bustul este prevazut cu captuseala, restul esrte un material textil.
Buna seara! M-am abonat la dumneavoastra cu adresa de email [email protected] insa nu am primit cuponul de reduceri.Imi puteti solutiona aceasta problema? Cu stima! Adrian!
Aceasta oferta a expirat. Iti sugeram sa urmaresti evolutia paginii de facebook pentru a fi la curent cu noile concursuri si promotii.
buna seara. vreau sa plasez si eu o comanda numai ca adresa de mail([email protected]) pe care este contul, este veche si i`am uitat parola.. as vrea sa imi trimiteti un voucher pe aceasta adresa de mail. multumesc! o zi buna!
Pentru a putea alege o noua parola va rugam sa urmati pasii: dati click pe Login –> Am uitat parola –> Introduceti adresa de e-mail cu care aveti contul creat –> In scurt timp receptionati un e-mail cu un link de modificare parola –> Accesati link-ul si va alegeti o noua parola. Promotia legata de voucherul primit pentru abonarea la newsletter nu mai este valabila.
buna ziua! eu de ce nu am voucher? primesc periodic pe mail promotiile si reducerile…dar nu am nici un mail cu voucher cod. multumesc!
Voucherele se acorda in urma participarii la concursurile si promotiile desfasuarte pe site;
[email protected]