Din pacate nu detinem informatii legate de viitoarele campanii “Happy Hour”. Va recomandam sa accesati periodic site-ul nostru pentru a fi la curent cu ultimele reduceri aplicate.
buna ziua, am facut o comanda online si as dori sa returnez un produs, am citit in regulament toti pasii care trebuie facuti pentru reutur dar eu nu reusesc sa bifez nici un produs din comanda mea.
Pentru a returna unul sau mai multe produse dintr-o comanda trebuie sa urmati urmatorii pasi:
va autentificati cu userul si parola si intrati in contul dvs.
accesati link-ul Comenzile tale
intrati in detaliile comenzii care include produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati
bifati produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati
accesati butonul Returneaza produsele selectate
confirmati cantitatea si selectati modalitatea prin care doriti sa primiti contravaloarea produselor returnate:
puteti va rog sa imi explicati de ce nu pot sa “bifez produsul” si de ce nu se gaseste butonul “returneaza produsele” ??? .
astept un raspuns
va multumesc. o zi buna
multumesc frumos. o zi buna
Reducerea de 30% la ghete va fi si maine 8.03?
Din pacate nu detinem informatii legate de viitoarele campanii “Happy Hour”. Va recomandam sa accesati periodic site-ul nostru pentru a fi la curent cu ultimele reduceri aplicate.
multumesc 🙂
buna ziua, am facut o comanda online si as dori sa returnez un produs, am citit in regulament toti pasii care trebuie facuti pentru reutur dar eu nu reusesc sa bifez nici un produs din comanda mea.
Pentru a returna unul sau mai multe produse dintr-o comanda trebuie sa urmati urmatorii pasi:
va autentificati cu userul si parola si intrati in contul dvs.
accesati link-ul Comenzile tale
intrati in detaliile comenzii care include produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati
bifati produsul sau produsele pe care doriti sa le returnati
accesati butonul Returneaza produsele selectate
confirmati cantitatea si selectati modalitatea prin care doriti sa primiti contravaloarea produselor returnate:
puteti va rog sa imi explicati de ce nu pot sa “bifez produsul” si de ce nu se gaseste butonul “returneaza produsele” ??? .
astept un raspuns
va multumesc. o zi buna
multumesc frumos. o zi buna
Stimate Domn, va adresam rugamintea sa ne comunicati numarul comenzii initiate pentru a va putea oferi mai multe detalii.