La miniPRIX weekend-ul te intampina cu zeci de reduceri. Ti-am pregatit un program plin cu surprize si discount-uri, atat pentru cei mici cat si pentru cei mari.
26 august
10:00-11:00 30% reducere balerini
11:00-12:00 50% reducere la berdmude si costume de baie
12:00-13:00 20% reducere la bluze dama
18:00-19:00 20% reducere la articole copii
19:00-20:00 30% reducere la fuste si rochii
25 august
10:00-11:00 30% reducere topuri dama
11:00-12:00 30% reducere la pantaloni 3/4
12:00-13:00 50% reducere la pantaloni scurti
18:00-19:00 20% reducere la pantofi si sandale
19:00-20:00 20% reducere la articole copii
Ma miram sa fie weekend fara promotii pe site-ul miniPRIX!Multumim,miniPRIX!
ce pot face daca am doua vochere expirate
Ne pare rau dar acestea nu mai pot fi utilizate si va adresam rugamintea sa urmariti site-ul miniPRIX, precum si pagina noastra de facebook pentru a fi la curent cu urmatoarele campanii desfasurate de miniPRIX.
As dori sa stiu cand veti aduce marfa pentru sezonul toamna-iarna. Multumesc!
Va adresam rugamintea sa urmariti evolutia articolelor pe site-ul miniPRIX pentru a fi la curent cu ultimele articole adaugate.
Buna ziua ,am facut azi o camanda si nu mi sa aplicat reducerea de 20% , comanda nr 10459258 . multumesc
Veti fi contactata de catre un operator miniPRIX pentru mai multe detalii.
Am facut si eu o comanda pe 25.08. (Codul: 10458972) Mi se mai face vreo reducere?
Multumesc!
Articolul cu codul 1117805001 din comanda dumneavoastra beneficiaza de o reducere de 50%.
Va rog sa anulati comanda nr. 10455875. Multumesc!
In cazul in care comanda se va anula, veti pierde voucherul oferit. Va rugam sa ne confirmati anularea comenzii plasate.
Nu a aparut nici o reducere pe factura primita acum 5 minute ce contine articole copii in promotie de la ora 18-19 , si un pulover dama care nu e in promotie.Cand se face reducerea?
Reducerea a fost aplicata doar pentru produsele marcate.
Reducerea la art. pt copii e valavila doar pt cele din articole copii sau si pt cele din rubrica 3,6,9???
Reducerea este aplicata doar pentru produsele marcate.
Buna ziua,
cum pot fi reduceri la un produs care nu e in stoc????
Pantofi id 1231201001
Multumesc !!
Reducerile sunt aplicate doar pentru produsele marcate si care sunt afisate pe site.
Buna ziua,
as fi dorit sa comand produsul care are codul 1231201001, numarul 39.Mai este posibil acest lucru???
Va multumesc !!
Pot fi comandate doar marimile afisate pe site.
Va rog sa-mi anulati comanda nr.10459502.Vad ca reducerile la articole pentru copii sunt de la or 19, nu 18 cum ati scris in pogram.
Comadna a fost anulata la cererea dumneavoastra.
BUNA ZIUA, TOCMAI AM PLASAT O CAMANDA CU ARTICOLE COPII CREZAND CA REDUCEREA SE APLICA INCAPAND CU ORA 18 CUM ATI ANUNTAT PE SITE: ”18:00-19:00 20% reducere la articole copii” http://www.miniprix.ro/blog/2012/08/happy-weekend-cu-reduceri-online-si-in-magazine/,
INSA VAD CA PE PAGINA DE FACEBOOK SCRIE CA REDUCEREA V-A AVEA LOC LA ORA 19. CUM VOI PUTEA BENEFICIA DE REDUCERE DAT FIIND CA EROAREA DE INFORMARE ESTE A D-VOASTRA?
Reducerea a fost aplicata pentru produsele marcate in intervalul orar specificat.
Buna ziua,
Am facut si eu o comanda, cod 10459490 (25.08), pentru care nu s-a aplicat reducerea de 20%.
Multumesc!
Reducerea se aplica doar pentru articolele marcate.
buna ziua, am observat ca la produsul cu codul 1234907001 apare doar o piesa a costumului, nu il mai aveti intreg? multumesc
Articolul cu codul 1234907001 se livreaza complet (+sutien).
pot face mai multe comenzi pe parcursul unei zile si sa se cumuleze toate?
daca da cum se poate scoate transportul daca vreau sa platesc online
Comenzile pentru care achitati on-line nu se pot cumula.
Buna ziua,
Va rog sa aplicati reducerea de 50% pentru produsul – costum de baie, cod 1234907001 – prins in comanda cu nr. 10459732, si sa cumulati comenzile cu nr. 10458682 si 10459732.
Va multumesc.
Reducerea a fost aplicata doar pentru articolele marcate. Comenzile nu se pot cumula deoarece aveti adaugat cupon de reducere.
AS DORII SA SE CUMULEZE CELE DOUA COMENZII PLASATE ACUM, COMANDA CU NR 10426448 SI COMANDA CU NR 10460138
Cele doua comenzi plsate din contul dumnevaoastra au fost cumulate.
Va rog sa-mi cumulati cele 2 comenzi 10431792 si 10434295.
Va multumesc!
Cele doua comenzi (10431792 si 10434295) au fost cumulate.
buna ziua, doresc sa modific adresa de email a contului meu, si nu am gasit varianta. ma puteti indruma, va rog? multumesc!
Din pacate va trebui sa va creati un nou cont cu o alta adresa de e-mail deoarece aceasta nu se poate modifica.
vreau sa plasez o comanda printre care si 2 fuste, dar nu mai apare reducerea de 30% valabil intre orele 19-12.vreau sa stiu daca pot beneficia de aceasta reducere
multumesc!
Reducerea a fost aplicata pentru produsele marcate din categoria respectiva.
tocmai am plasat comanda cu nr.:10442290 si vad ca nu s-a aplicat reducerea de 30% pt fuste asa cum ati scris in programul de mai sus. rog remediati problema.multumesc!
Reducerea a fost aplicata pentru articolele marcate.
Pana la urma sunt reduceri la fuste si rochii? Pentru ca nu le vad afisate in lista. Multumesc
Reducerile au fost aplicate pentru cele doua categorii. Doar articolele marcate beneficiaza de discount.
Buna seara! Reducerea de 30 % (de pana la ora 00:00) aplicata fustelor si rochiilor, se refera doar la anumite modele din aceste game? De ce pretul nu este redus si pe site?
Reducerile au fost aplicate doar pentru produsele marcate.
Buna seara,
Am efectuat comanda cu numarul 10460226, dar nu beneficiez de reducerea de 30% pentru fuste care se aplica azi in intervalul orar 19:00-12:00 30% reducere la fuste si rochii.
Reducerea a fost aplicata doar pentru produsele marcate cu discount !
Buna seara!
Am plasat si eu comanda 10460248 .Conform site in intervalul 19.00-12.00 beneficiez de 30 % la rochii si fuste.Exact aceste articole contine si comanda mea.Dar pe mail nu am primit si confirmarea discount-ului.Cand se aplica?
Multumesc,
Georgiana
Reducerea a fost aplicata doar pentru produsele marcate din categoria “Fuste” si “Rochii”.
La comanda nr 10459382 din data de 25.08 mi se face reducerea de 20%? Are val mai mare de 100 lei.
Pentru comanda plasata in data de 25.08.2012 nu a fost aplicata nici o reducere pentru comenzile cu o valoare mai mare de 100 de lei. Pentru comanda 10459382 nu veti achita taxa de trasnport.
Buna.
Am facut comanda 10374751 si reducerea de 30% nu a fost aplicata.
Multumesc.
Reducerea a fost aplicata doar pentru produsele marcate !
De ce nu imi apare reducerea de 30% la rochie si cea de 20% la intreaga comanda?
Disocunt-ul a fost aplicat doar pentru articolele marcate.
Întreaga comanda nu are reducere de 20% ? Iar la rochie nu imi apare reducerea.
Va adresam rugamintea sa ne comunicati numarul comenzii plasate.
Va rog sa cumulati 10459876 si 10443353
Cele doua comnezi au fost cumulate la cererea dumneavoastra .
Buna ziua. Am anulat comanda cu numarul 10457481 din data de 26.08.2012 ora 19:41, astazi 27.08.2012 la ora 10:20. Ca urmare, am respectat termenul impus de 24 de ore pentru posibilitatea anularii comenzii. Precizez ca am achitat intreaga contravaloare a comenzii online cu cardul, de aceea va rog sa imi spuneti CAND VOI PRIMII inapoi in cont, pentru comanda anulata. Astept raspunsul dvs. Va multumesc pentru ajutor.
Pentru comanda 10457481 anulata de catre dumneavoastra se vor initia procedurile de refound, iar banii vor fi virati in contul dumneavoastra.
Va multumesc pentru faptul ca ati confirmat anularea comenzii 10457481.
Dar, intrebarea mea in comentariul postat anterior era: CAND vor fi banii returnati in cont. Adica, cat timp dureaza procedura de returnare a banilor?
Astept cu nerabdare raspunsul dvs.
In cursul acestei zile se vor initia procedurile de refound.
Buna ziua,
Vreau sa va informez ca NU AM PRIMIT banii inapoi in cont pentru comanda anulata. Dvs. in mesajul anterior m-ati asigurat ca banii vor fi returnati in cursul zilei de ieri, dar acest lucru nu s-a intamplat. Pana la aceasta ora nu am primit banii inapoi desi a trecut o zi. Va rog sa imi spuneti CAND voi primii banii inapoi. Va reamintesc ca e vorba de o comanda anulata in termenul de 24 de ore pe care am platit-o online cu cardul (10457481). Astept cu nerabdare raspunsul dvs. si sper ca de aceasta data sa puteti sa ma informati corect. Va multumesc!
In cursul zilei de ieri a fost efectuata procedura de refound, urmeaza sa primiti contravaloarea achitata.
Va multumesc! Am inteles ca au inceput procedurile de refound, dar eu intreb, cat dureaza aceste proceduri. Va rog sa nu mai spuneti acelasi lucru, am inteles, au inceput procedurile de refound! O.K.
Cat dureaza aceste proceduri? O zi, doua zile, trei zile, o saptamana, o luna?!
Cat? Astept raspuns. Cu respect!
Procedura de restituire poate dura pana la maxim o saptamana. Urmeaza ca banii sa fie virat in contul din care ati achitat.
Personal consider acest termen de o saptamana exagerat de lung avand in vedere ca am anulat comanda foarte repede si nici nu ati pregatit coletul, practic returnarea banilor ar fi o simpla formalitate. Va sugerez sa urgentati aceste proceduri. Multumesc respectuos pentru raspunsurile acordate.
Pot sa renunt la 2 produse dintr-o comanda?
Va rugam sa ne comunicati id-ul comenzii la care faceti referire pentru a vi se oferi informatii concrete.
Buna ziua! imi puteti spune, va rog, cit masoara in talie si in sold (aprox) pantalonul 1232403192 la marimea 28? Multumesc anticipat.
Produsul 1232403192 masura 28 are circumferinta talie 82 cm.
Imi puteti spune cand va fi in stoc produsul: 1232401300?
Va multumesc!
Ne pare rau dar din pacate nu detinem informatii cu privire la suplimentarile de stoc si va adresam rugamintea sa urmariti periodic site-ul miniprix.ro pentru a fi la curent cu cele mai noi produse adaugate.
Buna ziua,as dori sa-mi cumulati si mie comenzile cu nr.10459926 si 10459932. Multumesc!
Din pacate comenzile 10459926 si 10459932 nu pot fi cumulate deoarece au fost preluate individual pentru pregatire, urmand sa receptionati doua colete distincte si beneficiati de transport gratuit.
Ok,multumesc pt raspuns!As mai dori sa va adresez o intrebare: Imi puteti spune daca produsul cu nr.1229102053 este 100 % bumbac?pt ca am verificat si celelalte produse care sunt identice ca si model doar culoarea difera,iar in descriere spunea ca au si poliamida!Astept un raspuns,multumesc!
Produsul 1229102053 este din 100% bumbac.
Buna,as dori sa stiu daca o sa verificati si comanda cu nr.10459932 pana deseara?si daca o sa le trimiteti pe toate trei?multumesc
Momentan comanda cu numarul 10459932 nu a fost finalizata deoaree contine si articol partener.
Comanda mea se afla in stadiul “Acceptata de Operator”, in cat timp voi primii factura proforma? Multumesc! Nr ei e: 10460678.
In scurt timp veti primi si cel de-al doilea email ce contine factura proforma. Coletul dumneavoastra va fi preluat in cursul zilei de maine din depozitul miniPRIX, de catre firma de curierat Otto Curier in vederea livrarii.
Va multumesc!
Buna ziua. Ce se intampla cu site-ul. Aveam acum 2 ore in cos produsele 1235101914 (marimea 28) si 1235101924 (marimea 25). Cand am vrut sa finalizez, am vazut ca ati actulaizat cosyul si era gol….am adaugat produse de copii, inclusiv 1235101914 mar 28, redus….si acum cand vreau sa plasez comanda, iar nu e in cos? Vi se pare corect ce se intampla? Eu chiar vroiam si 1235101924 , mar 25.
Articolele retinute in cosul de cumparaturi mai mult de 30 de minute, aceste sunt retrase in mod automat din cosul de cumparaturi. Aveti posibilitatea sa replasati comanda cu articolele dorite, insa va adresam rugamintea sa nu retineti articolele in cosul de cumparaturi mai mult de 30 de minute pana la plasarea comenzii.
Am cerut acum cateva zile anularea comenzii nr. 10455875
Comanda 10455875 a fost anulata la cererea dumneavoastra.
Buna seara imi puteti spune va rog daca comenzile cu nr.10459072 si 10459926 au fost preluate si cu ce firma de curierat?multumesc
Cele doua comenzi au fost preluate de catre curierii colaboratori de la Cargus si urmeaza sa fie livrate in aceasta zi.
va rog sa-mi spuneti daca a fost expediata COMANDA 10460212 si prin ce curierat
multumesc
Comanda 10460212 este acceptata de catre operatorii miniPRIX si urmeaza sa primiti e-mailul de verificare.
Buna ziua! Puteti va rog sa-mi spuneti daca comanda mea (10460678) a fost preluata de curier si sa-mi dati numarul transportului. Va multumesc! O zi cat mai frumoasa tuturor celor de la miniPrix.
Comanda dumneavoastra 10460678 va fi preluata in cursul acestei zile de catre firma de curierat Otto in vederea livrarii avand nota de transport MIN10460678.
cond voi primi com id 10461156 multumesc
Comanda dumneavoastra 10461156 se afla in stadiul de pregatire urmand sa receptionati factura proforma. Pentru comenzile ce contin produse partenere pot aparea intarizieri in ceea ce priveste livrarea.,