Etichete
accesorii
barbati
calitate
caravana reducerilor
cizme
cizme copii
cizme dama
cizme iarna
cizme piele
comanda
concurs
copii
cumparaturi
dama
discount
ghete
ghete dama
ghete piele
green shoping online eco
haine
haine copii
haine ieftine
happy hour
imbracaminte
incaltaminte
joi marfuri noi
miniprix
miniprix discount reduceri haine
miniprix mihalache
miniprix militari
miniprix online
miniprix otopeni
miniprix romana
online
pantaloni
pantofi
pantofi dama
preturi mici
promotie
promotii
pulovere
pulovere tricotate
reducere
reduceri
shop
Trending Now
Recently Posted
- Lectia 5: Diversificarea surselelor de venit – Cum sa iti cresti veniturile si sa reduci riscurile financiare 4 November 2024
- Lectia 4: Preconceptii financiare – Schimbarea Mentalitatii despre Bani 29 October 2024
- Lectia 2: Cheltuieli constiente – Cum sa iti prioritizezi dorintele si nevoile 18 October 2024
- Smart shopping, smart living. 14 October 2024
- Cum ne influenteaza hainele starea de spirit 5 December 2023
- Cum alegi o tinuta potrivita pentru o plimbare de vara 23 May 2023
- Incaltaminte de primavara. Ce porti sezonul acesta 23 March 2023
- Cum sa iti organizezi timpul eficient. Idei practice 17 March 2023
- Cumpara smart, de Smart Friday! 9 November 2021
- Ghete Chelsea din piele naturala 6 October 2021
- Cum faci spalarea si curatarea hainelor in functie de tesaturi 16 October 2020
- Fa valuri la festivaluri, cu hainele potrivite 2 July 2019
- Tinuta de plaja. Ce sa iei in bagaj cand pleci la mare 1 July 2019
- Lumea copilariei de basm la Miniprix 30 May 2019
- Vara mea are si espadrille. Asa ii place sa se poarte. 16 May 2019
- Tendinte de primavara. Colectia Max&Moi la Miniprix 27 March 2019
- Frumusete fara varsta si fara limite 1 March 2019
- Lectia 3: Cum sa iti maximizezi veniturile si sa investesti in viitorul tau. Idei smart. 23 October 2024
Buna seara! Am dat doua comenzi :20116627 si 20116085 la interval de jumatate de ora si am observat ca nu mi s-au cumulat. Cum procedez pentru a mi se scadea cei 28 de lei(doua transporturi)? In caz contrat voi renunta la cele doua comenzi pentru ca nu ar mai fi oferta avantajoasa. Mentionez ca de fiecare data cand am mai facut comenzi(de pe alt cont) chiar daca aveam 2 comenzi fiecare de 60 de lei , de exeplu, mi se cumulau si nu plateam transportul. Daca se poate as fi incantata si as primi cu mult drag cele doua comenzi. Va multumesc anticipat si mi-as dori f mult sa se remedieze aceasta problema.
Ne pare rau, insa programul de administrare nu permite cumularea comenzilor ce contin cupoane de reducere/vouchere. Comenzile plasate ce nu contin astfel de cupoane pot fi cumulate daca acestea sunt in stadiul de plasata tocmai pentru beneficiul dumneavoastra, pentru ca in anumite situatii sa nu achitati taxa de transport. Momentan colegii din Departamentul Tehnic lucreaza la automatizarea cumularii comenzilor ca pe viitor sa nu mai intampinati astfel de neplaceri. Va multumim pentru intelegerea acordata.
Bine si atunci care este solutia? Nu am ce face decat sa refuz coletele pt ca mi-am programat banii pt comanda fara transport.
Ne pare rau pentru situatia creata, daca nu mai doriti livrarea comenzilor va rugam sa ne comunicati.
Multumim.
Nu mai doresc livrarea comenzilor.
Te rugam sa ne comunici numarul comenzii care doresti sa fie anulata.
neata
spuneti-mi, va rog, statusul comenzii 20118558
multumesc
Comanda dumneravoastra a fost palsata si ureaza sa fie preluata pentru pregatire.
faceti-va un sericiu si nu mai trimiteti colete cu cargus. refuza sa imi dea coletul la adresa de la seriviciu desi e distanta de max 800 m intre domiciliu si serviciu.
Ne cerem scuze pentru neplcerile create de catre firma de curierat. Te rugam sa ne expediezi sesizarea legata de curieri pe una din adresele de e-mail ([email protected] sau [email protected] ) in vederea inregistrarii si solutionarii .
Buna ziua, am primit comanda 20106759.Una dintre perechile de incaltaminte din pacate nu este bine lipita la calcai(risc ca dupa doua purtari sa se desprinda de tot) si probabil ca o sa o returnez, asa ca va rog sa modificati statusul.Multumesc.
Ne cerem scuze pentru nelacerile create, va adresam rugamintea sa plasati cerere de retur din contul creat si sa expediati coletul de retur in vederea restituirii contravalorii achitate
Buna seara as dori sa aflu in ce stadiu se afla comanda 20115321 si cand o voi primi Multumesc
Stimata Doamna, comanda dumneavoastra se afla in stadiul de pregatire fiind Acceptata de operator in vederea verificarii disponibilitatii articolelor comandate si pregatirii coletului,dupa finalizare veti receptiona cel de-al doilea e-mail de confirmare. Va rugam sa urmariti evolutia comenzii in contul creat.
Va rog sa schimbati statusul comenzii 20104822 in livrata.
Statusul comenzii dumneavaosta a fost actualizat.
Buna ziua, asi dori sa stiu si eu de ce am primit comanda 20105210 fara produsul 1229401004 ? Precizez ca produsul este inca pe site.
Ne cerem scuze pentru neplacerile create, dar din pacate, in momentul in care ati comandat dumneavoastra ,produsul nu se afla fizic in stocul nostru. Sit-ul se actualizeaza periodic si din aceasta cauza apare acel produs disponibil in acest moment.
Buna ziua cum pot folosi cuponul de reducere de 20% pe care l-am primit pe mail.SE poate cumula cu cel de 30%pe care l-am cumparat de pe coolBuy.
Din pacate, cupoanele nu pot fi cumulate , ele se pot folosi individual pentru fiecare comada in parte.
am comanda 20118558 acceptata de operator:
in cat timp de la acceptarea comenzii primesc mail de confirmare?
in cat timp de la confirmare are loc livrarea propriu-zisa?
o livrare se efectuaza in fix 10 zile, sau acesta este timpul maxim prevazut pentru receptionarea coletului?
detaliati, va rog. multumesc
Stimata Doamna, comanda dumneavoastra este inregistrata urmand sa receptionati cel de-al doilea e-mail de confirmare dupa verificarea disponibilitatii articolelor comandate. Acest timp de pregatire poate varia, deoarece comenzile sunt preluate pentru pregatire in ordinea inregistrarii pe site si va adresam rugamintea sa urmariti evolutia comenzii in contul creat. Din pacate nu va putem estima o data de livrare, abia in momentul in cate veti primi factura proforma ,va vom putea da detalii despre colet, curier.
intreb pentru ca se apropie perid de vacanta, in care urmeaza sa parasesc localitatea. raspunsul dvs este nepermis de evaziv, nu-mi aduce lamuriri cu privire la o data de livrare.
este dreptul meu sa sa va solicit aceasta informatie si obligatia dvs sa mi-o oferiti cat mai clar. va rog sa reveniti cu o data fixa de livrare.
multumesc
Coletul tau va fi finalizat in cursul zilei de maine si vineri cel mai posibil coletul va fi livrat. Dupa receptionarea celui de-al doilea email de verificare iti putem preciza data exacta de livrare.
am primit mail de verificare pt 20118558, se poate preciza cu exactitate ziua livrarii?
de asemenea, te-as ruga sa mentionezi reperele de timp si pt pregatirea/livrarea com. 20122930, plasata pe 8 decembrie. multumesc
Comanda cu numarul 20118558, va fi preluata in cursul acestei zile de catre firma de curierat Cargus Curier cu nora de transport MNP2011855801, coletul va ajunge la dumneavoastra in cursul acestei saptamani. Pentru mai multe informatii puteti contacta firma de curierat la numarul de telefon 021.9330.
Comanda cu numarul 20122930, se afla in stadiul de pregatire, urmeaza sa primiti cel de-al doilea mail de confirmare, abia din momentul acela putem noi sa va dam mai multe informatii cu referire la curier respectiv data de livare a coletului.