Pana la sfarsitul anului ai reducere 30 % la marimile mari (40,41,42) de la raionul de incaltaminte-dama. miniPRIX te asteapta la cumparaturi atat online, pe www.miniprix.ro, cat si in magazinele din tara.
*In magazinul online reducerea este valabila doar pentru anumite modele
Dar in magazine, reducere este valabila pentru toate modelele?
In magazine pentru toate modelele. Si in online pentru majoritatea 🙂 .
Mai exista posibilitatea suplimentarii rochiei 1045801087?
Din pacate stocul pentru aceasta rochie nu va mai fi suplimentat.
buna seara, as dori ca cele doua comenzi plasate astazi, 13.12, sa fie cumulate. comenzile au nr. 436044 si 435574. Multumesc!
Comenzile 436044 si 435574 au fost cumulate.
Am comandat ghete cod 1038602007 si 1038602001 care aveau pret 26,1.Cu reducere 30% s-a calculat 20,3.Nu cred ca e corect.Comanda nr 436082.
Reducerea de 30 % se aplica la pretul de 29 lei.
va rog sa cumulati comenzile 436203, 431361.
multumesc
Comenzile au fost cumulate. Noul ID 436203.
Comanda 432014 a fost expediata?
Comanda 432014 a plecat ieri catre dvs.
Prima incercare de livrare va avea loc, cel mai probabil, astazi.
Neata Vreau sa stiu daca comanda cu nr 430924 ajunge astazi, va rog.
Multumesc
In mod normal prima incercare de livrare va avea loc astazi.
buna ziua. am dat si eu doua comenzi:434261 si 434353 si am cerut sa le cumulati.dupa ce le-ati cumulat nu am mai avut rochita (Rochie – Haine Dama, 36, Gri, 1043301086) si nici cureaua (Curea – Accesorii, N/A, Visiniu, 53015001). imi puteti spune ce s-a intamplat?
Din pacate produsele nu au fost gasite in stoc in momentul in care comanda a fost pregatita.
Cu ce firma de curierat va rog?
Multumesc
Otto Curier.
mai faceti si dvs curatenie in articole…la copii sunt extrem de mult care nu mai sunt pe stoc…cand mai aduceti modele noi? in rest toate cele bune, hainele sunt de buna calitate si curierii extrem de seriosi!
Buna ziua,
mi-ati putea preciza, va rog, cand este posibil sa-mi ajunga comanda 433120?
Multumesc!
Avand in vedere ca aceasta comanda va fi predata astazi curierilor, maine este posibil sa o primiti.
Multumesc pentru raspuns! Imi mai puteti spune cu ce curier?
Cargus.
Buna seara,
Am si eu mai mullte comenzi facute, ce se intampla cu ele?
Azi am primit confirmare la ultima comanda si acum o saptamana mi s-a solicitat de catre echipa dvs, nr de telefon. pentru a putea intra in posesia comenzi 422234. Prima comanda facuta de mine este din data de 27 11.2010, imi cer scuze dar nu am primit nimic !!!!
Comenzile mele sunt:
416940/27.11.2010
418262/28.11.2010
420720/30.11.2010
422234/01.12.2010
423397/02.12.2010
4233391/02.12.2012
428630/08.12.2010
Doresc sa stiu ce se intampla cu acele comenzi, daca nu primesc confirmarea lor dupa cat timp pot face comanda din nou?
Multumesc anticipat pentru raspuns.
Comenzile au fost anulate deorece nu ati completat si spatiul destinat introducerii numarului de telefon, aspect care este foarte important, in vederea livrarii coletelor.
As vrea si eu gheata dama nuanta bej, cod produs 1050101002, nr 36.
Va rog sa imi spuneti daca mai exista in depozit si cand vor ajunge pe stoc.
Multumesc anticipat pentru raspuns.
Marimea 36 nu mai exista in stoc.
buna ziua. am dat si eu doua comenzi:434261 si 434353 si am cerut sa le cumulati.dupa ce le-ati cumulat nu am mai avut rochita (Rochie – Haine Dama, 36, Gri, 1043301086) si nici cureaua (Curea – Accesorii, N/A, Visiniu, 53015001)
si daca vreau sa bag o alta rochita nu se poate pe aceeasi comanda,nu?
de ce totusi pe site apare ca aveti rochita marimea respectiva?
Din pacate rochia, respectiv cureaua nu au fost pe stoc la momentul pregatirii comenzii dvs.
Ne cerem scuze pentru inconvenient.
as putea sa dau azi o comanda si sa o cumulati cu comanda 430036?
Comanda 430036 a fost deja facturata.
Buna ziua,
Am primit acest e-mail de la dvs
Stimata Doamna avem rugamintea sa ne comunicati numarul de telefon pentru a putea livra comanda 422234.
Va multumim pentru colaborare,
Echipa miniPRIX
Am lasat nr meu de telefon si din 3 decembrie nimic.
Acea comanda mai este valabila?Doresc sa stiu sa o pot face din nou.
Multumesc pentru raspuns
Am rugamintea sa va treceti dvs. numarul de telefon in sectiunea date personale din contul de client, apoi sa plasati alte comenzi.
Stimate administrator,
Se pare ca incercati cu orice pret sa imi demonstrati ca eu sunt singura vinovata de faptul ca acele comenzi nu au fost validate.
In realitate in momentul cand am primit factura proforma a reiesit ca sunt cuprinse si produse din comenzile anterioare. Asadar nu as dori sa ramaneti cu impresia ca daca locuim in provincie suntem si naivi. Este posibil sa fi omis sa trec nr meu de telefon la una-doua comenzi ,dar nu la toate sapte !!!!
Daca au fost gresit completate nu inteleg de ce primim e-mailul de intiere de proces confirmare a comenzii, poate doar pentru a ne face sperante si vise…?!
Voi reface comenzile si sper sa nu ma trezesc si cu celelalte produse pentru ca in aceasta situatie chiar nu stiu ce este de facut. Asadar va rog sa imi anulati toate acele 7 comenzi pentru a putea face eu altele fara sa ma tem de surprize neplacuta din partea dvs.
Noile comenzi pe care le voi face imi doresc din tot sufletul sa le primesc pana la Cracin pentru a ma bucura si a bucura pe cei dragi mie pentru ca de Sf. Nicolae nu a fost posibil.
Nu am inteles raspunsul pe care l-am primit anterior.
Eu primesc e-mail de la dvs, va raspund cu nr de telefon atasat si acum imi spuneti sa fac comanda din nou???!!! Asadar acele e-mailuri pe care le primim sunt total neantemeiate ca sa nu spun neadevarate.
Sunt convinsa ca site-ul dvs. este extrem de accesat in aceasta perioada drept pentru care va multumesc ca mi-ati raspuns.
as vrea sa anulez comanda 436635, m-am razgandit…multumesc frumos.
Comanda 436635 a fost anulata.